Zgodnie z założeniem globalnej strategii „Carrefour 2026”, firma kontynuuje swoją transformację...
Informacje podstawowe
Salesforce to niekwestionowany, światowy lider w dziedzinie systemów CRM, prężnie działający również w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polski. Od 1999 roku pomaga innym firmom, niezależnie od wielkości i branży, nawiązywać głębsze relacje z klientami w oparciu o pełne zrozumienie i personalizację interakcji. Tym samym umożliwia organizacjom tworzenie wyjątkowych doświadczeń i zapewnienie długotrwałych przychodów.
Pionierska formuła Salesforce, łącząca Dane + Sztuczną Inteligencję (AI) + CRM + Zaufanie, otwiera drogę do wprowadzenia innowacji w obszarze zarządzania relacjami klientami, czyniąc AI dostępnym dla każdego przy wykorzystaniu narzędzi low-code. Poprzez korzystanie z CRM ze wsparciem AI na każdym kroku, produktywność i efektywność każdego zespołu rośnie, tak samo jak zadowolenie klientów..
Kompleksowe portfolio rozwiązań i usług Salesforce to tak zwany Klient 360. Łączy on wszystkie zespoły w organizacji, takie jak sprzedaż, obsługa klienta, marketing, commerce czy IT, które wspólnie pracują na jednej, zintegrowanej i łatwej w obsłudze platformie low-code. Dzięki wbudowanej automatyzacji i AI o nazwie Einstein, obecnej w każdej aplikacji, rozwiązania Salesforce są nie tylko skuteczne, ale także inteligentne.
Salesforce nie tylko wyznacza nowe kierunki w wielu branżach w biznesie, ale także prężnie działa w dziedzinach takich jak rewolucyjna kultura przedsiębiorstw, czy też filantropia. Podstawowe wartości firmy to zaufanie, sukces klienta, innowacyjność, równość i zrównoważony rozwój. Wyznaje je Salesforce, ale także klienci organizacji, którzy stają się wieloletnimi partnerami. Wartości te sprawiają, że Salesforce to więcej niż biznes – to najlepsza platforma do wprowadzania zmian w biznesie i w społeczeństwie.
Odkryj więcej na https://www.salesforce.com/eu/ i stań się liderem innowacji w swojej branży!
Dowiedz się więcej o CRM, rozwiązaniach Salesforce, sztucznej inteligencji, automatyzacji, integracji i potędze danych na stronie “Salesforce na wyciągnięcie ręki”: https://salesforce-na-wyciagniecie-reki.splashthat.com/
Produkty i usługi
- Customer 360
- Artificial Intelligence
- Small Business Solutions
- Sales Cloud
- Service Cloud
- Marketing Cloud
- Commerce Cloud
- Data Cloud
- Tableau
- Mulesoft
- Slack
- Salesforce Platform
- Net Zero Cloud
Specjalizacje
Wybrane realizacje
Galeria zdjęć
Wybrani klienci
Artykuły
Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM od Salesforce
Salesforce Pro Suite – CRM specjalnie dla małych firm
Pakiet Pro Suite pomaga małym firmom w pełni wykorzystać możliwości systemu CRM, łącząc funkcje...
Coraz częstsze wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy
Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Slack, firmę należącą do Salesforce, wykorzystanie...
Oferty pracy
Opinie o Salesforce
Bądź pierwszy i zostaw komentarz