Wydarzenia

Wydarzeń w bazie: 13

Jak zaplanować i przeprowadzić zmianę? Nowy system ERP

Twój obecny system ERP nie nadąża z rozwojem firmy? Ten webinar jest dla Ciebie – ocenisz gotowość firmy do zmiany systemu ERP. Wielu przedsiębiorców zmaga się z ograniczeniami obecnie posiadanego systemu ERP.  – brak rozwoju w zakresie nowych funkcjonalności  –  coraz wyższe koszty utrzymania globalnych systemów ERP  – trudności z integracją nowych rozwiązań – zmiana modelu biznesowego dostawcy na mniej korzystny – ograniczenia w zakresie modelu zakupu oraz zakresu instalacji systemu ERP Powyższe problemy są dostrzegane dopiero po pewnym czasie od wdrożenia systemu ERP. Zapada decyzja – czas na zmianę systemu ERP.  Zmiana systemu ERP to nie tylko oprogramowanie, ale również proces transformacji firmy, do którego należy się dobrze przygotować. Webinar prezentuje dobre praktyki, które pozwolą mądrze przejść przez proces zmiany. Eksperci webinaru Jakub Cebula – Radca prawny, prawnik zarzadzający w Kancelarii JCJK Juliusz Tomeczek – Dyrektor produktu, Soneta -ekspert w dziedzinie systemów ERP Marek Mac – CEO myERP – praktyk i doradca w zakresie wyboru systemów ERP Zarejestruj się
Webinar enova2

Jak system WMS w modelu subskrypcyjnym zwiększa efektywność magazynu?

Digitalizacja magazynu staje się fundamentem strategii rozwoju wielu przedsiębiorstw handlowych i dystrybucyjnych. Jak sprawić, by nowoczesny system WMS zaczął generować realne korzyści w jak najkrótszym czasie? Czy wdrożenia w subskrypcji są odpowiedzią na rosnące potrzeby firm w zakresie automatyzacji i optymalizacji procesów magazynowych? Na te i wiele innych pytań związanych z wdrożeniem WMS w modelu subskrypcyjnym odpowiedzą eksperci z Sente: Paulina Urbanik, Konsultantka biznesowa i Wojciech Nowak, Partner zarządzający. Webinar, na który serdecznie zapraszamy odbędzie się już 01.04.2025 o godzinie 11:00. Subskrypcja WMS – elastyczność w drodze do efektywności magazynu Subskrypcyjny model wdrożenia systemu WMS to sposób na szybsze usprawnienie efektywności w firmie. Zamiast ponosić wysokie koszty początkowe, przedsiębiorstwa mogą rozłożyć wydatki, łącząc niewielką opłatę początkową z regularnymi, mniejszymi płatnościami. Takie podejście umożliwia równoczesne inwestowanie w rozwój. Wdrożenie systemu wywołuje efekt domina – optymalizacja magazynu przekłada się na lepszą obsługę klienta, skrócenie procesu szkolenia nowych pracowników oraz oszczędności wystarczające na pokrycie miesięcznych kosztów subskrypcji. O tym, w jaki sposób WMS w modelu subskrypcyjnym przyczynił się zredukowania błędów o 99%, jak usprawnił proces przyjmowania towaru i uwolnił przestrzeń w magazynie w firmie Intermal Opakowania, opowiedzą eksperci: Block Quote Block Quote Spotkanie poprowadzi Ewa Bednarz, Head of Marketing w Sente. Spotkanie odbędzie się pod naszym patronatem.
Jak system WMS w modelu subskrypcyjnym zwiększa efektywność magazynu?

Nowa era produkcji z SAP S/4HANA Cloud. Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w systemie ERP.

Nowa era produkcji z SAP S/4HANA Cloud! Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w systemie ERP.W marcu nie zwalniamy tempa i zapraszamy na kolejny webinar dedykowany branży produkcji, podczas którego wspólnie z ekspertami z SAP pokażemy, jak sztuczna inteligencja w systemie SAP S/4HANA Cloud rewolucjonizuje zarządzanie produkcją. 🎉 Zapisy: https://bit.ly/3Fco140 Data: 11 marca 2025 r. (wtorek) Godzina: 11:00 Główne punkty webinaru Variant Configurator – elastyczna konfiguracja produktów dopasowana do indywidualnych potrzeb klientów. Planowanie produkcji (Demand Driven MRP & Capacity Planning) – dynamiczne podejście do planowania oparte na rzeczywistych danych popytowych. Advanced ATP (Available-to-Promise) – precyzyjna kontrola dostępności produktów i optymalizacja procesów zamówień. Wsparcie asystenckie Joule – inteligentny asystent AI pomagający w analizie danych i podejmowaniu decyzji, analizie danych i optymalizacji codziennych procesów. Integracja łańcucha dostaw – usprawnienie przepływu informacji i materiałów między działami produkcji, logistyki i sprzedaży. Agenda Przegląd SAP S/4HANA Cloud Kluczowe cechy i zalety architektury chmurowej Dlaczego warto wdrożyć SAP S/4HANA Cloud w przemyśle produkcyjnym? Główne obszary budowania wartości biznesowej Wzrost przychodów – Variant Configurator: Możliwość zwiększania sprzedaży dzięki lepszemu planowaniu i realizacji zamówień.  Redukcja kosztów – Demand Driven MRP, Capacity Planning: Optymalizacja procesów produkcyjnych i zarządzania zasobami, prowadząca do obniżenia kosztów operacyjnych. Poprawa jakości – Joule Wdrażanie narzędzi monitorujących i kontrolnych dla stałej poprawy jakości produktów i procesów.  Zmniejszenie ryzyka – Green Ledger, Cybersecurity Cyberbezpieczeństwo oraz raportowanie CO2.  Identyfikacja i minimalizacja zagrożeń dzięki zaawansowanej analizie danych i integracji procesów. Kluczowe funkcjonalności dla produkcji Konfiguracja produktów z Variant Configurator: Omówienie, jak Variant Configurator wspiera elastyczną konfigurację produktów, dopasowując ofertę do indywidualnych potrzeb klientów. Planowanie produkcji, Demand Driven MRP i Capasity Planning: Wprowadzenie do podejścia Demand Driven MRP umożliwiającego dynamiczne planowanie produkcji na podstawie rzeczywistych danych popytowych. Sterowanie operacjami i Advanced ATP: Prezentacja funkcji Advanced ATP (Available-to-Promise), pozwalającej na precyzyjne sprawdzanie dostępności produktów oraz optymalizację procesów zamówień i produkcji. Wsparcie asystenckie Joule: Prezentacja funkcjonalności Joule jako asystenta, który wspiera pracowników produkcji w podejmowaniu decyzji, analizie danych oraz optymalizacji codziennych procesów – informację, że nawiguje do obiektów produkcyjnych i nie tylko oraz wyszukuje w nich danych. Integracja łańcucha dostaw: Usprawnienie przepływu informacji i materiałów między działami produkcji, logistyki i sprzedaży. Sesja Q&A Prelegenci Wojciech Szczygieł – Digital Supply Chain Solution Advisor, SAP Janusz Bus – Sales & Marketing Director, SUPREMIS Jarosław Kubisiak – SAP Deployment Director, SUPREMIS Maciej Brzeziński – SAP Consultant, SUPREMIS
Supremis Webinar

BPSC ERP w chmurze!

Forterro Polska wprowadza na rynek chmurową wersję systemu dla produkcji – BPSC ERP. W związku z tym organizuje webinar, podczas którego zostaną zaprezentowane możliwości jakie daje korzystanie z systemu w tym modelu. Kiedy?19.03.2025 o godzinie 13:00 Dla kogo? Wydarzenie skierowane jest do firm produkcyjnych zatrudniających od 150 do 1000 osób, które chcą efektywnie zarządzać produkcją i procesami biznesowymi, ale nie dysponują infrastrukturą IT, zasobami, czasem lub budżetem na utrzymywanie systemu, jego aktualizacje oraz zabezpieczenie danych. Dlaczego warto? BPSC ERP w chmurze łączy sprawdzoną funkcjonalność systemu ERP z wygodą korzystania z narzędzia chmurowego. Podczas spotkania eksperci Forterro Polska przedstawią nowy wariant dostępu do systemu w modelu SaaS (Software as a Service), a także benefity płynące z korzystania z tego typu rozwiązania. Są wśród nich między innymi: ☑ Dostęp do pełnego zakresu funkcjonalności systemu BPSC ERP☑ Zawsze aktualne oprogramowanie☑ Ciągły dostęp do nowych funkcji i usprawnień☑ Najwyższy poziom bezpieczeństwa danych i infrastruktury☑ 100% przejrzystość kosztów i możliwość planowania budżetu Zobacz, dlaczego warto zdecydować się na system BPSC ERP w chmurze! Sprawdź, jak w prosty sposób i bez obciążania własnego działu IT możesz wprowadzić nowoczesne narzędzie do Twojej firmy. Rejestracja już dostępna!
BPSC-ERP-w-chmurze

Jak w tydzień zbudować model analityczny integrujący dane z kilku źródeł

Szybkie przekształcanie danych w zrozumiałą dla każdego użytkownika aktualną informację. 12 marca, godz. 10.00 Szybkie dostarczanie zawsze aktualnych i zrozumiałych dla każdego użytkownika informacji już nie musi być wyzwaniem. Budowa modelu analitycznego w tydzień na bazie danych z kilku systemów, m.in.: SAP, IFS, Infor LN i wiele innych jest możliwa. Chcesz dowiedzieć się, jak możemy to zrobić razem z Tobą? Zapisz się na nasz webinar już dziś! Jeżeli potrzebujesz: Szybkiego wglądu w aktualną informację. Intuicyjnych analiz i dashboardów, które natychmiast pokazują miejsca, jakimi od razu należy się zająć. Zintegrowanych danych z wielu źródeł systemowych, a także plików excel. Jednego źródła prawdy. Centralny model danych z funkcjami self-service. Bieżącego śledzenia wykonania i realizacji planów. Elastycznych analiz ze szczegółowymi danymi za rok bieżący plus 2 lata wstecz – bez ograniczeń liczby wymiarów i miar analitycznych. Drill-down’u od ogółu do szczegółu i odwrotnie bez sztywnych hierarchii. Zapraszamy do udziału w naszym webinarium. W trakcie, którego dowiesz się: Jak szybko zbudować pierwszy model analityczny na danych pochodzących z kilku źródeł, aby w jednym miejscu mieć kompletny obraz sytuacji i podejmować dobre decyzje na podstawie pełnej wiedzy. Jak dostarczać wiarygodne aktualne informacje dostępne na kliknięcie, aby zapewnić błyskawiczny wgląd w informacje dające możliwość podjęcia szybkich działań. Jakich mitów unikać, aby nie spowalniać transformacji w kierunku bycia organizacją DATA-DRIVEN? Do udziału zapraszamy w szczególności Dyrektorów i Managerów poszukujących sposobów na zmaksymalizowanie wyników dzięki lepszemu wykorzystaniu danych, Analityków, kontrolerów, managerów Business Intelligence odpowiedzialnych za dostarczanie raportów i analiz dla biznesu, Dyrektorów i Managerów IT szukających narzędzi wspierających biznes w wykorzystaniu danych i odciążających zespoły IT od generowania danych do analiz, A także osoby, które chcą poszerzać wiedzę z zakresu wykorzystania systemów Business Intelligence w celu optymalizacji procesów biznesowych i podnoszenia efektywności operacyjnej oraz zwiększania rentowności. Block Quote
Jak-w-tydzień-zbudować-model-analityczny-integrujący-dane-z-kilku-źródeł

Trendy AI w systemie ERP dla firm produkcyjnych – bezpłatne warsztaty Streamsoft

Sztuczna inteligencja w przemyśle, zarządzanie produkcją i rozliczanie jej kosztów, korzyści z wdrożenia ERP z perspektywy klienta  – to kluczowa tematyka warsztatów Streamsoft z cyklu Informatyka w Produkcji.  Start wydarzenia w kwietniu, na trasie 6 miast: Gdańsk, Bydgoszcz, Poznań, Warszawa, Rzeszów, Katowice. Warto zapisać się już teraz, liczba miejsc jest ograniczona! W agendzie warsztatów m.in.: Mechanizmy AI w systemie ERP Produkcja AI – inteligentne algorytmy dla optymalizacji produkcji Handel i Magazyn AI – opcje wspierające kluczowe procesy Wsparcie AI w biznesie – jeszcze prostsza obsługa ERP Zarządzanie Produkcją w systemie ERP Technologia produktu Główny plan produkcji (MPS) i potrzeby materiałowe (MRP) Harmonogramowanie szczegółowe zleceń produkcyjnych Rozliczanie kosztów produkcji w systemie ERP Klasyfikacja i grupowanie kosztów w firmie produkcyjnej Kalkulacja kosztów produkcji Ujęcie księgowe i wycena produkcji w toku Rozliczenie kosztów na przykładzie – Case Study Doświadczenie klienta – realne korzyści z ERP Jak w praktyce przebiega wdrożenie ERP w firmie produkcyjnej? Jakie korzyści z ERP odnotował klient Streamsoft? Szczegółowa agenda:https://www.informatykawprodukcji.pl/#info Na wydarzenie zaproszona jest szeroko rozumiana branża produkcyjna: właściciele firm, managerowie, kadra zarządzająca, specjaliści IT oraz wszyscy, którzy chcą poznać nowoczesne rozwiązania IT dla tego sektora. Ważną częścią spotkań jest możliwość wzięcia udziału w networkingu, gdzie można wymienić doświadczenia z osobami z innych firm produkcyjnych, zadać pytania, przedyskutować ważne tematy. Zgłoś swój udział już TERAZ❗ https://www.informatykawprodukcji.pl/#formularz
Miniatura Trendy final

Nowości w BPSC ERP

Obejrzyj nagranie webinarium Forterro Polska na temat nowej wersji BPSC ERP! 12 lutego 2025 odbyło się webinarium, podczas którego zaprezentowano nowoczesny interfejs oraz kluczowe funkcjonalności systemu BPSC ERP, stworzone z myślą o firmach produkcyjnych. Liczby mówią same za siebie:– Ponad 500 osób zarejestrowanych na webinarium– 400 uczestników obecnych na żywo– 41 pytań zadanych w trakcie trwania spotkania Forterro Polska już teraz zaprasza na kolejne webinarium, które odbędzie się 19 marca! Tematem spotkania będzie BPSC ERP w Cloud, czyli jak przejście do chmury może wpłynąć na jeszcze lepszą efektywność i elastyczność zarządzania systemem ERP. Więcej szczegółów oraz link do zapisów pojawi się wkrótce na profilu LinkedIn Forterro Polska.
BPSC-Webinar

Efektywne zarządzanie i optymalizacja produkcji wyrobów metalowych

Webinar dedykujemy do branży wykorzystującej metal do produkcji swoich wyrobów lub narzędzi potrzebnych do swojej produkcji. Podczas webinaru przedstawimy rozwiązania SAP Business One z rozszerzeniami dedykowanymi branży produkcji z metalu odpowiadającymi na następujące wyzwania branży metalowej:   Kontrola jakości i integracja z systemami CAD/Nesting. Optymalizacja procesów zaopatrzeniowych dzięki spojrzeniu na bieżącą sytuację na hali produkcyjnej. Zwiększenie efektywności procesów produkcyjnych – automatyzacja i optymalizacja produkcji.  Integracja danych między działami – spójne zarządzanie produkcją, magazynem i zaopatrzeniem.  Kontrola i redukcja kosztów produkcji – narzędzia do precyzyjnego raportowania i kalkulacji.  Identyfikowalność surowców i komponentów – śledzenie partii i numerów seryjnych.  Zapewnienie wysokiej jakości produktów – kontrola jakości na każdym etapie produkcji.  Mobilność i elastyczność zarządzania – zdalna obsługa magazynu i produkcji.
Produkcja-narzędzi-webinar-

Integracje WMS z systemami ERP

Organizujemy Cykl Warsztatów Online poświęcony Integracjom systemu WMS z systemami ERP. Poznaj kluczowe wskazówki i najlepsze praktyki integracji systemów WMS i ERP. Co będziemy omawiać? Zintegrowane zarządzanie – dlaczego integracja WMS i ERP jest ważna? Optymalizacja pracy magazynu: synchronizacja danych, automatyzacja, koordynacja i kontrola, czyli omówienie procesów na styku WMS i ERP: zarządzanie zamówieniami, przyjęcia towarów, wydania i wysyłki, inwentaryzacja magazynu, obsługa zwrotów i reklamacji Funkcjonalności systemu WMS, które znacząco wpływają na efektywność operacyjną, redukcję kosztów i poprawę jakości obsługi klienta – przykłady rozwiązań z wykorzystaniem symulacji procesów w Showroomie i praktyczne wskazówki Sesja Q&A – pytania od uczestników i odpowiedzi naszych ekspertów Ramowy plan wydarzenia: Integracja systemu zarządzania magazynem WMS i ERP enova365 Omówienie procesów na styku WMS i ERP – Jak to jest z enovą? Przykłady zastosowania rozwiązań u Klientów Sesja Q&A
Integracja-systemu-enova365-WMS-AVOCADO-Packing

Zarządzanie produkcją tworzyw sztucznych

Dołącz do grona liderów w produkcji obecnych na naszym webinarze: Zarządzanie produkcją tworzyw sztucznych – Kompleksowe rozwiązanie ERP dla branży, SAP Business One i rozszerzenia  Podczas webinaru przedstawimy rozwiązania w SAP Business One z rozszerzeniami dla produkcji na następujące wyzwania branży: Pełna identyfikowalność produktów: śledzenie partii od surowca po gotowy produkt i automatyzacja raportowania bez pomyłek. Zarządzanie ograniczeniami form i wariantowością produktów: optymalne planowanie produkcji z uwzględnieniem różnych form, kolorów i wersji produktów, bez rozbudowy bazy danych. Kontrola jakości i zarządzanie odpadami: monitorowanie parametrów produkcji w czasie rzeczywistym i ponowne wykorzystanie odpadów produkcyjnych. Przejrzyste koszty i terminowość: uwzględnianie kosztów narzędzi w kalkulacjach oraz precyzyjne planowanie realizacji zleceń dzięki narzędziom APS. Agenda I. Wstęp  Korzyści z zaawansowanych narzędzi w zarządzaniu produkcją II. Główne wyzwania w zarządzaniu produkcją tworzyw sztucznych oraz praktyczne rozwiązania oparte na SAP Business One i BEAS Manufacturing  Zarządzanie identyfikowalnością produktów dzięki pełnemu Traceability Zarządzanie ograniczeniami wydajności form Zarządzanie wariantowością produktów Obsługa wielu wtryskarek Kontrola jakości w procesie produkcji Rejestracja odpadów produkcyjnych Uwzględnianie kosztów form w produktach i innych kosztów bezpośrednich i pośrednich Obliczanie dat zakończenia produkcji III. Sesja Q&A 
Obrazek wyróżniający dla 'Zarządzanie produkcją tworzyw sztucznych'
Wyświetlono 10 z 13 wydarzeń
Pokaż więcej