Integracja omnichannel z Contact Center

Integracja-omnichannel-CC-z-SAP-CRM
Dowiedz się czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie strategii Omnichannel w Contact Center

Dowiedz się czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie strategii Omnichannel w Contact Center

Czego dowiesz się na tym webinarze?

  • Opowiemy o najnowszych trendach i innowacjach w integracji Contact Center z SAP CRM, takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, chmury obliczeniowe czy rozwój nowych kanałów komunikacji.
  • Przyjrzymy się, w jaki sposób integracja Contact Center z SAP CRM wpływa na doświadczenie klienta oraz zadowolenie z obsługi, a także jakie są najważniejsze wskaźniki sukcesu (KPIs) dla monitorowania efektywności integracji Contact Center z SAP CRM.
  • Zagadnienia związane z zapewnieniem bezpieczeństwa danych klientów podczas integracji Contact Center z SAP CRM, takie jak stosowanie odpowiednich standardów bezpieczeństwa, szyfrowanie danych czy regularne audyty i kontrola dostępu.
  • Najlepsze praktyki zarządzania zespołem Contact Center po wdrożeniu strategii omnichannel zintegrowanej z SAP CRM, takie jak szkolenie i rozwój kompetencji pracowników, monitorowanie wyników czy wspieranie współpracy między działami.

Dostęp do webinaru (na Twój adres zostanie wysłany link do nagrania)








    Firmy wdrożeniowe

    Szukasz dostawcy systemu ERP

    Newsletter

    Newsletter myERP

    Najnowsza opinia o Firmie

    • {{{ review.rating_post_title }}}
      {{{ review.rating_title }}}

      {{{review.rating_comment | sstr | nl2br}}}

      Pokaż

    Aktualne tematy na forum

    Śledź nas na Instagramie

    instagram, erp, erpeusz