Integracja omnichannel z Contact Center

Dowiedz się czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie strategii Omnichannel w Contact Center
Dowiedz się czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie strategii Omnichannel w Contact Center
Czego dowiesz się na tym webinarze?
- Opowiemy o najnowszych trendach i innowacjach w integracji Contact Center z SAP CRM, takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, chmury obliczeniowe czy rozwój nowych kanałów komunikacji.
- Przyjrzymy się, w jaki sposób integracja Contact Center z SAP CRM wpływa na doświadczenie klienta oraz zadowolenie z obsługi, a także jakie są najważniejsze wskaźniki sukcesu (KPIs) dla monitorowania efektywności integracji Contact Center z SAP CRM.
- Zagadnienia związane z zapewnieniem bezpieczeństwa danych klientów podczas integracji Contact Center z SAP CRM, takie jak stosowanie odpowiednich standardów bezpieczeństwa, szyfrowanie danych czy regularne audyty i kontrola dostępu.
- Najlepsze praktyki zarządzania zespołem Contact Center po wdrożeniu strategii omnichannel zintegrowanej z SAP CRM, takie jak szkolenie i rozwój kompetencji pracowników, monitorowanie wyników czy wspieranie współpracy między działami.
Dostęp do webinaru (na Twój adres zostanie wysłany link do nagrania)
Ostatnie komentarze