salesforce logo

Salesforce CRM

Dawno minęły czasy, gdy CRM był tylko prostą bazą danych przechowującą informacje o klientach. Teraz jest to inteligentna, proaktywna platforma oparta na sztucznej inteligencji, która zapewnia pracownikom informacje potrzebne do podejmowania najlepszych decyzji dla każdego klienta.
(0 Głosy)
0 /5 (0 Głosy)
Koszt
Rozmiar firmy
S
M
L
Technologia
Platforma

Informacje podstawowe

Dlaczego warto wybrać Salesforce dla technologii CRM?

Dawno minęły czasy, gdy CRM był tylko prostą bazą danych przechowującą informacje o klientach. Teraz jest to inteligentna, proaktywna platforma oparta na sztucznej inteligencji, która zapewnia pracownikom informacje potrzebne do podejmowania najlepszych decyzji dla każdego klienta.

Jest to podstawa najbardziej zorientowanych na klienta organizacji na świecie i pomaga firmom umieścić klienta w centrum wszystkiego, co robią.

Salesforce Customer 360 to kompletne portfolio produktów Salesforce CRM obejmujące wiodące na rynku aplikacje do budowania i podtrzymywania relacji z klientami w każdej branży.

Dzięki najlepszym w swojej klasie aplikacjom do marketingu, sprzedaży, handlu i usług, wszystkie zbudowane na naszej zaufanej platformie, Customer 360 wykracza poza CRM, wspierając każdy punkt kontaktu z klientem.

Możesz integrować dane z dowolnego źródła, nadawać im sens i podejmować działania w czasie rzeczywistym dzięki naszej platformie integracyjnej MuleSoft i Tableau, naszej platformie analityki biznesowej. Einstein, nasza wbudowana sztuczna inteligencja (AI), wykorzystuje te dane wraz z przepływami pracy w Slack, aby całkowicie zautomatyzować większość powtarzalnych funkcji biznesowych.

Jest skalowalny i bezpieczny.

Customer 360 jest zbudowany i hostowany na w pełni opartej na chmurze platformie Salesforce, której zaufało ponad 150 000 firm, dostarczając swoje najważniejsze aplikacje biznesowe. Dzięki Hyperforce, naszej architekturze infrastruktury nowej generacji, jest ona jeszcze potężniejsza. Hyperforce dostarcza aplikacje Salesforce bezpiecznie i niezawodnie we wszystkich głównych chmurach publicznych. Pozwala na większą skalę i innowacyjność oraz zachowuje zgodność z wymaganiami klientów i wymaganiami dotyczącymi przechowywania danych. A co najlepsze? Cała ta technologia jest neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla.

Moduły

  • Customer 360
  • Small Business Solutions
  • Sales Cloud
  • Service Cloud
  • Marketing Cloud
  • Commerce Cloud
  • Data Cloud
  • Tableau
  • Mulesoft
  • Slack
  • Salesforce Platform
  • Net Zero Cloud

Specjalizacje

Automotive Biura rachunkowe Budownicza Chemiczna Dystrybucja eCommerce Elektronika Hotelarstwo Meblarska Medyczna Metalurgiczna Produkcyjna Sektor publiczny Spożywcza FMCG Transportowa Tworzywa sztuczne Gastronomia Usługi Przemysł obronny i lotniczy Produkcja maszyn

Dostawcy systemu

Case study

Galeria systemu

Rozwiązanie

Wybrani klienci

Wydarzenia związane z Salesforce CRM

Materiały do pobrania

Artykuły

Opinie o Salesforce CRM

Komentarze Zostaw swoją ocenę
Sortuj po :

Bądź pierwszy i zostaw komentarz

/ 5
Verified
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

This review has no replies yet.

Avatar
Show more
Show more
{{ pageNumber+1 }}
Zostaw swoją ocenę

Firmy wdrożeniowe

Szukasz dostawcy systemu ERP

Newsletter

Newsletter myERP

Najnowsza opinia o Firmie

  • {{{ review.rating_post_title }}}
    {{{ review.rating_title }}}

    {{{review.rating_comment | sstr | nl2br}}}

    Pokaż

Opinie Systemów

  • {{{ review.rating_post_title }}}

    {{{review.rating_comment | sstr | nl2br}}}

    Pokaż