Podcast – Serwis aplikacyjny i jego rola

Serwis aplikacyjny…
Serwis aplikacyjny, to taki dział, który wykonuje w swojej pracy bardzo szerokie spektrum działań. Rozwiązują zwykłe tematy, zgłaszane przez klientów, czyli np. rozwiązywaniu błędów, usterek, incydentów czy problemów. Ale też świadczą usługi konsultacji, prowadzą szkolenia i audyty. Ale najważniejsze, to że wykonują prace aktualizacyjne systemu, upgrade. Ich największą odpowiedzialnością jest rozwój systemu i jego optymalizacja.
… i jego rola w przedsiębiorstwie
W siódmym podcaście myERP.pl, do którego zaprosiłem Agnieszkę Werbińską, Dyrektor Service Desk w Supremis. Rozmawiamy o roli działu service desk w pracy dla klienta po wdrożeniu systemu ERP.
Podczas rozmowy Agnieszka opowiada o specyficznej pracy takiego działu, ich obowiązkach, ale też o odpowiedzialności, jaką muszą pracownicy tego działu wziąć na swoje barki. Koniecznie przesłuchajcie, bo naprawdę warto.
Ostatnie komentarze