Podcast – Serwis aplikacyjny i jego rola

Analiza przedwdrożeniowa - po co się ją wykonuje? - podcast
Serwis aplikacyjny, to taki dział, który wykonuje w swojej pracy bardzo szerokie spektrum działań. Rozwiązują zwykłe tematy, zgłaszane przez klientów, czyli np. rozwiązywaniu błędów, usterek, incydentów czy problemów.

Serwis aplikacyjny…

Serwis aplikacyjny, to taki dział, który wykonuje w swojej pracy bardzo szerokie spektrum działań. Rozwiązują zwykłe tematy, zgłaszane przez klientów, czyli np. rozwiązywaniu błędów, usterek, incydentów czy problemów. Ale też świadczą usługi konsultacji, prowadzą szkolenia i audyty. Ale najważniejsze, to że wykonują prace aktualizacyjne systemu, upgrade. Ich największą odpowiedzialnością jest rozwój systemu i jego optymalizacja.

 

… i jego rola w przedsiębiorstwie

W siódmym podcaście myERP.pl, do którego zaprosiłem Agnieszkę Werbińską, Dyrektor Service Desk w Supremis. Rozmawiamy o roli działu service desk w pracy dla klienta po wdrożeniu systemu ERP.

Podczas rozmowy Agnieszka opowiada o specyficznej pracy takiego działu, ich obowiązkach, ale też o odpowiedzialności, jaką muszą pracownicy tego działu wziąć na swoje barki. Koniecznie przesłuchajcie, bo naprawdę warto.

Firmy wdrożeniowe

Szukasz dostawcy systemu ERP

Newsletter

Newsletter myERP

Najnowsza opinia o Firmie

  • {{{ review.rating_post_title }}}
    {{{ review.rating_title }}}

    {{{review.rating_comment | sstr | nl2br}}}

    Pokaż

Aktualne tematy na forum

Śledź nas na Instagramie

instagram, erp, erpeusz