Jak przygotować zespół do wdrożenia systemu

Odpowiednie zarządzanie wdrożeniem systemu ERP, czyli zarządzanie projektem i odpowiednia komunikacja przed, w czasie i po wdrożeniu. To wciąż jest nie lada wyzwanie w wielu polskich firmach.
Odpowiednie zarządzanie wdrożeniem systemu ERP, czyli zarządzanie projektem i odpowiednia komunikacja przed, w czasie i po wdrożeniu. To wciąż jest nie lada wyzwanie w wielu polskich firmach.
Dlatego Marek i Rafał zorganizowali spotkanie, z którego dowiecie się, jak komunikować się w projekcie z dostawcą, oraz swoimi pracownikami. Na co zwrócić szczególną uwagę, żeby wdrożenie nowego systemu przebiegało zgodnie z harmonogramem i bez problemów.
AGENDA:
- Kiedy należy rozpocząć poszukiwania systemu ERP
- Samodzielna analiza procesów czy konsultant zewnętrzny?
- Jak przeprowadzić rozmowy z potencjalnymi dostawcami systemu?
- Wybór odpowiedniego Project Managera po stronie klienta?
- PM na kontrakcie czy wyznaczona osoba z firmy? wady i zalety
- Powołanie kluczowych użytkowników i ich rola w projekcie
- Kiedy komunikować o projekcie ERP w Twojej firmie?
Dostęp do webinaru (na Twój adres zostanie wysłany link do nagrania)
Ostatnie komentarze