Systell logo biale

Systell to wiodący, polski dostawca rozwiązań do zarządzania komunikacją z klientem. Firma jest producentem nowoczesnego systemu contact center.
(0 Głosy)
0 /5 (0 Głosy)
Koszt
Rozmiar firmy
S
M
L
Technologia
Platforma

Informacje podstawowe

Flagowym produktem firmy jest Systell Contact Center. To zaawansowany system do obsługi klienta w formacie omnichannel. Integruje on wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu. Rozwiązanie oferuje szerokie możliwości automatyzacji i projektowania indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkownika procesów (workflow). Systell Contact Center porządkuje komunikację z klientami, agreguje informacje o nich, tworząc ich indywidualne profile, optymalizuje i przyspiesza procesy związane z prowadzeniem spraw klientów. Oprogramowanie integruje się z systemami ERP, DMS, CRM, SFA, SCM, MRP, BPM, FK.

 

Z rozwiązań i usług producenta obecnie korzysta ponad tysiąc średnich i dużych przedsiębiorstw. Oprócz systemów teleinformatycznych, Systell oferuje także wdrożenie oprogramowania, serwis oraz szkolenia użytkowników. 

Moduły

  • System contact center
  • Wirtualna centrala
  • CRM
  • System Ticketowy

Specjalizacje

Automotive Dystrybucja eCommerce Elektronika Sektor publiczny Transportowa Usługi

Dostawcy systemu

Case study

Galeria systemu

Rozwiązanie

Wybrani klienci

Wydarzenia związane z

Materiały do pobrania

Artykuły

Opinie

Komentarze Zostaw swoją ocenę
Sortuj po :

Bądź pierwszy i zostaw komentarz

/ 5
Verified
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Show more
{{ pageNumber+1 }}
Zostaw swoją ocenę

Firmy wdrożeniowe

Szukasz dostawcy systemu ERP

Newsletter

Newsletter myERP

Najnowsza opinia o Firmie

  • {{{ review.rating_post_title }}}
    {{{ review.rating_title }}}

    {{{review.rating_comment | sstr | nl2br}}}

    Pokaż

Aktualne tematy na forum

Najczęściej używane funkcje SQL w …
Wdrożenie systemu dla firmy nie p …
Funkcja dodatkowa - MessageBox + …

Śledź nas na Instagramie

instagram, erp, erpeusz