SAP Customer Experience

Rozwiązania SAP z zakresu Customer Experience pomagają klientom SAP w wielu kluczowych aspektach B2B/B2C czy też CRM
(0 Głosy)
0 /5 (0 Głosy)
Koszt
Rozmiar firmy
S
M
L
Technologia
Platforma

Informacje podstawowe

Rozwiązania SAP z zakresu Customer Experience pomagają klientom SAP m.in. w zakresie:

  • e-commerce w B2B i B2C – portale self-service automatyzujące sprzedaż
  • danych o klientach – zarządzanie tożsamościami i dostępem użytkowników, prywatnością danych oraz zbieranie danych klientów, budowanie profili 360°
  • obsługi sprzedaży – zapewnienie zespołom sprzedażowym możliwość dostosowywania się do zmiennych potrzeb rynkowych i prowadzenia klientów do zakupu, procesy i zarządzenie sprzedażą w CRM wsparte AI.
  • obsługi posprzedażowej klienta – Serwis to nowa sprzedaż! Zapewnienie doskonałej obsługi w każdych okolicznościach, aby wzmocnić lojalność klientów, zaproponować dodatkowe produkty i usługi.
  • działań marketingowych – znajdywanie odpowiednich klientów i ich

spersonalizowane angażowanie, spójne dla wszystkich kanałów w celu budowania lojalności i generowania sprzedaży.

Moduły

Specjalizacje

eCommerce Usługi

Dostawcy systemu

Case study

Galeria systemu

Rozwiązanie

Wybrani klienci

Wydarzenia związane z SAP Customer Experience

Materiały do pobrania

Artykuły

Opinie o SAP Customer Experience

Komentarze Zostaw swoją ocenę
Sortuj po :

Bądź pierwszy i zostaw komentarz

/ 5
Verified
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

This review has no replies yet.

Avatar
Show more
Show more
{{ pageNumber+1 }}
Zostaw swoją ocenę

Firmy wdrożeniowe

Szukasz dostawcy systemu ERP

Newsletter

Newsletter myERP

Najnowsza opinia o Firmie

  • {{{ review.rating_post_title }}}
    {{{ review.rating_title }}}

    {{{review.rating_comment | sstr | nl2br}}}

    Pokaż

Aktualne tematy na forum

Śledź nas na Instagramie

instagram, erp, erpeusz