Po kilku miesiącach ponownie spotkaliśmy się z Michałem Górskim, Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży...
Informacje podstawowe
Omnicommerce to nowoczesna platforma internetowa, która powstała w odpowiedzi na potrzeby związane z integracją kanałów sprzedaży i kanałów komunikacyjnych, zarówno na linii klient – firma, jak i firma – dostawcy i partnerzy biznesowi. Omnicommerce to narzędzie, które już od pierwszego dnia wdrożenia w przedsiębiorstwie, poprawia efektywność pracy, zarówno działu handlowego, jak i obsługi klienta.
Niezwykle rozwinięta funkcjonalność wyróżnia się nie tylko skutecznym działaniem, ale przede wszystkim elastycznością.
Co to oznacza w praktyce?
Możliwość swobodnej adaptacji rozwiązań do konkretnych potrzeb przedsiębiorstwa. Zmiana lub dodanie funkcjonalności jest realizowane na bieżąco. W sytuacji, gdy pojawi się zapotrzebowanie na wdrożenie niestandardowego rozwiązania, nasi specjaliści stworzą nowe moduły specjalnie dla Twojej firmy, szyte na miarę konkretnych wymagań.
Czym wyróżnia się platforma Omnicommerce?
Jesteśmy wiodącym systemem B2B oraz Omnichannel na krajowym rynku.
Nasza platforma wyróżnia się licznymi modułami, które są stale rozwijane.
Systematyczna aktualizacja i ciągłe wprowadzanie nowych rozwiązań dają gwarancję dostosowania do stale zmieniającej się sytuacji na rynku e-commerce. Jakie korzyści wynikają z wdrożenia nowoczesnej platformy internetowej Omnicommerce.pl?
Omnichannel e-commerce – wielokanałowość sprzedaży
Omnicommerce integruje się również z innymi kluczowymi dla Ciebie narzędziami do zarządzania sprzedażą i działaniami handlowymi (w tym z naszym autorskim SFA) oraz z programami służącymi do obsługi procesów logistycznych (do planowania i zarządzania transportem oraz magazynem). Kolejne praktyczne integracje to te ze znanymi dostawcami płatności internetowych (m.in. PayU), firmami kurierskimi (UPS, FedEx), narzędziami do działań e-marketingowych (Freshmail, Sales Manago), oraz z systemami CRM (ITCube oraz SugarCRM).
Nasze integracje to doskonały przykład działań omnichannel – strategii, która pozwala wprowadzić wielokanałowość w sprzedaży i znacząco podnieść jakość obsługi klienta.
Kompleksowa i otwarta na rozbudowę
Szeroki zakres profesjonalnej integracji z produktami ERP, aplikacjami dedykowanymi oraz partnerami technologicznymi gwarantuje uzyskanie celów wdrożeniowych.
Omnicommerce dostarcza uniwersalne mechanizmy integracyjne w postaci REST API, aplikacji typu push client, procedur i widoków integracyjnych.
Nasz dział integracji rozwiązań dysponuje wieloletnim, szerokim doświadczenie w zakresie integrowania Omnicommerce z systemami ERP różnych producentów. Integracje wykonujemy samodzielnie oraz we współpracy z działem IT Klienta lub producentem ERP.
Moduły
- B2B
- B2C
- SFA
- Płatności
- Kurierzy
Specjalizacje
Dostawcy systemu
Wybrani klienci
Artykuły
CYFRYZACJA w BIZNESIE – Czy system TMS jest szansą dla firm z branży cateringowej?
Rola wsparcia IT w transformacji cyfrowej
Proces transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa wymaga nie tylko wdrożenia nowych narzędzi i...
Service desk IT Premium – Helpdesk dla wymagających
Sprawnie działająca infrastruktura IT to fundament funkcjonowania każdej organizacji. Jednak nawet...
Opinie o Omnicommerce
Bądź pierwszy i zostaw komentarz