Informacje podstawowe
Asiston B2B jest naszym autorskim produktem, który wspomaga obsługę hurtowej sprzedaży online. B2B sprawnie optymalizuje proces nabycia towaru, a także gwarantuje automatyzację całego procesu. Platforma ta zawiera szczegółowe informacje o produkcie, ich zdjęcia i właściwości.
Podstawową funkcją Asiston B2B jest bezustanna analiza złożonych w systemie zamówień (w tym statusu realizacji). Dzięki temu systemowi, poza możliwością tworzenia rabatów istnieje sposobność pobrania dokumentów, takich jak faktury sprzedaży.
Asiston B2B to :
- Efektywna współpraca wewnętrzna
- Bezpieczeństwo
- Obniżone koszty
- Uporządkowana baza danych
- Większa elastyczność
- Możliwość ustalania rabatów
- Raporty sprzedaży
- Poprawa przepływu informacji
Dla kogo jest dedykowany system Asiston B2B?
System Asiston B2B przeznaczony jest zarówno dla średnich, jak i dużych organizacji, które prowadzą działalność biznesową i nawiązują transakcje handlowe z innymi firmami. Służy do ułatwienia i usprawnienia wymiany towarów, usług i informacji pomiędzy przedsiębiorstwami.
Przedsiębiorstwa korzystają z systemów B2B, aby nawiązywać relacje biznesowe, dokonywać transakcji zakupu i sprzedaży, zarządzać łańcuchem dostaw, udostępniać informacje o produktach, śledzić zamówienia i wiele innych zadań związanych z handlem i współpracą biznesową.
Moduły
- Panel administracyjny
- Katalog produktów
- Obsługa zamówień
- E-faktury
- Newsletter
- LiveChat
- Obsługa techniczna
- Reklamacje
- Zapytania ofertowe
- Rabaty
- Zarządzanie oddziałami
- Statystyki i raportowanie
Specjalizacje
Dostawcy systemu
Rozwiązanie
Wybrani klienci
Artykuły
Opinie o Asiston B2B
Bądź pierwszy i zostaw komentarz