Webinar_Zarządzanie sprzedażą hurtową_1200x628-min

Zarządzanie sprzedażą hurtową od A do Z

Czy chcesz upewnić się, że Twoje procesy sprzedaży hurtowej działają wystarczająco dobrze? Webinar enova365 może rozwiać część wątpliwości.   Zarządzanie zamówieniami kontrahentów B2B, optymalizacja procesów przy dużych wolumenach i dynamiczne dostosowanie ofert dla różnych kontrahentów – to wyzwania sektora hurtowego. Dodatkowo, rosnące oczekiwania klientów B2B sprawiają, że konieczne stają się elastyczne mechanizmy cenowe i nowoczesne narzędzia wspierające procesy sprzedaży. Weź udział 20 listopada w bezpłatnym webinarze „Zarządzanie sprzedażą hurtową od A do Z. Praktyczne podejście do procesów handlowych z enova365”.

Dowiesz się, jak dzięki enova365 możesz

  • Zoptymalizować zarządzanie procesami sprzedażowymi,
  • Zautomatyzować powtarzalne działania handlowe,
  • Ułatwić pracę zespołu i poprawić efektywność operacyjną.
Webinar jest skierowany do osób, które chcą poznać dobre praktyki prowadzenia sprzedaży hurtowej z wykorzystaniem enova365. To okazja, aby zobaczyć na żywo, jak enova365 działa w praktyce z perspektywy pracownika czy kierownika. Nasi eksperci omówią najważniejsze funkcje i przedstawią przykłady zastosowania enova365, które usprawnią procesy handlowe.

Szczegóły webinaru

  • Data: 20 listopada 2024 r.
  • Godzina: 10:30
  • Format: online (bezpłatnie)
 

Agenda webinaru

Wprowadzenie – w jaki sposób enova365 wspiera procesy handlowe B2B? Omówienie wyzwań w sprzedaży hurtowej B2B i wprowadzenie do enova365 jako kompleksowego narzędzia wspierającego te procesy. Zarządzanie zamówieniami w enova365 Przegląd możliwości zarządzania zamówieniami: od przyjęcia po realizację. Możliwości mechanizmu cenowego – elastyczność i personalizacja ofert w B2B Omówienie konfiguracji cenników i rabatów w zależności od typu klienta, historii współpracy i wolumenu zakupów. Personalizacja ofert dla kluczowych klientów oraz możliwości tworzenia dedykowanych promocji i zniżek. Integracje z enova365 – optymalizacja procesów dzięki łączeniu systemów Panel kontrahenta (platforma B2B) Przedstawienie możliwości samoobsługowego portalu dla kontrahentów. Jak platforma B2B ułatwia dostęp do informacji o produktach, zamówieniach, fakturach oraz umożliwia składanie zamówień. Różnorodne interfejsy w jednym systemie ERP – modułowe podejście enova365 Jak z enova365 zarządzać wieloma obszarami w jednym środowisku, dostosowując interfejsy do potrzeb różnych działów firmy. Rynek B2C i B2B w ramach jednego rozwiązania Omówienie funkcjonalności, które wspierają zarówno model B2B, jak i B2C. Przykłady zastosowań dla firm prowadzących działalność zarówno w kanale biznesowym, jak i bezpośrednio z klientami indywidualnymi. Zarejestruj się: https://www.enova.pl/webinar-sprzedaz-hurtowa/

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

enova365 i Archivista – digitalizacja dokumentacji kadrowej w jednym ekosystemie

Firma Soneta, producent systemu ERP enova365, poinformowała o nowej integracji swojego oprogramowania z rozwiązaniem Archivista, służącym do digitalizacji dokumentacji kadrowej. Nowa funkcjonalność pozwala firmom w ekspresowym tempie przekształcać papierowe akta osobowe w zgodne z przepisami cyfrowe e-teczki. Dzięki integracji możemy korzystać z efektów pracy systemu Archivista bezpośrednio w module elektronicznej dokumentacji pracowniczej enova365, co daje finalnie komfort pracy w jednym systemie. Integracja Archivista z enova365 pozwala nawet siedmiokrotnie przyspieszyć cyfryzację dokumentów kadrowych w porównaniu do metod tradycyjnych. Przykładowa 100-stronicowa teczka pracownicza może być zdigitalizowana i kompleksowo opisana w zaledwie 20 minut, zamiast w 2,5 godziny. Program wykorzystuje zawansowaną technologię OCR oraz mechanizmy AI do automatycznego rozpoznania dokumentów. Następnie Archivista nadaje im odpowiednie nazwy i sprawnie przypisuje je do właściwych kategorii, a także wzbogaca niezbędnymi metadanymi. Gotowe e-akta trafiają bezpośrednio do modułu Kadry Płace enova365. Block Quote Block Quote Rozwiązanie w swoim zamyśle ma służyć zarówno firmom, które już korzystają z enova365, jak przedsiębiorstwom, które poszukują rozwiązania umożliwiającego  przejście na cyfrowe zarządzanie kadrami. Konektor Archivista instaluje się wewnątrz środowiska enova365, bez konieczności przebudowy istniejących procesów czy szkolenia zespołu od podstaw. Block Quote Korzyści z integracji: Ekspresowa digitalizacja akt osobowych (7-krotne przyspieszenie procesu), Automatyczne rozpoznawanie i przypisywanie dokumentów, Pełna zgodność z przepisami (RODO, rozporządzenia ministerialne), Bezpieczny i kontrolowany dostęp do e-dokumentów 24/7, Gotowość na pracę zdalną i hybrydową.
enova365-i-Archivista-–-digitalizacja-dokumentacji-kadrowej-w-jednym-ekosystemie
enova_logo_stopka
zweryfikowano

0/5

Soneta

więcej niż ERP


enova365
+1
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Dystrybucja, Produkcyjna, Usługi
Opis
Soneta to polski producent specjalistycznego oprogramowania ERP dla biznesu. Spółka powstała w 2002 roku i od dwóch dekad rozwija swoje produkty - systemy enova365 oraz TRIVA....
rozwiń