Zdjęcie

Kilka tysięcy złotych oszczędności w kieszeni pracownika – elastyczne naliczanie pensji dzięki rewolucyjnej integracji enova365 z Symmetrical.ai

enova365 jest pierwszym systemem ERP w Europie, który umożliwia pracodawcom elastyczne naliczanie pensji w czasie rzeczywistym oraz jej wypłatę w dowolnym momencie okresu rozliczeniowego. Dzięki integracji z Symmetrical.ai pracodawcy mogą w innowacyjny i w pełni zautomatyzowany sposób rozliczać się z pracownikami, nie obciążając ani wewnętrznych zasobów firmy, ani bieżących przepływów finansowych. Zatrudnieni zyskują swobodę w zarządzaniu finansami, co wg szacunków Symmetrical.ai pozwoli im zaoszczędzić nawet do kilku tysięcy złotych rocznie* na kosztach pożyczek i kredytów gotówkowych, kart kredytowych czy overdraftów. Łączna wartość zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek, kredytów czy tzw. ‘chwilówek’ wynosi w Polsce rocznie 67 mld zł. Średni koszt takiego zobowiązania wynosi średnio 30%, co oznacza, że kredytobiorcy muszą za nie zapłacić aż 2-3 mld pln rocznie. Dzięki elastycznemu dostępowi do już wypracowanego wynagrodzenia w aplikacji Symmetrical, dotychczasowi Klienci banków i instytucji finansowych mogą skorzystać z własnego kapitału i zminimalizować koszty drogich produktów finansowych kilku- lub kilkunastokrotnie. Z kolei dla pracodawców jednym z większych wyzwań kadrowo-płacowych jest możliwość oferowania pracownikom elastycznej wypłaty wynagrodzenia. Zapewnienie pracownikom wcześniejszego dostępu do już wypracowanych środków wiąże się z większym nakładem pracy po stronie działu HR i obciąża cashflow pracodawcy. Jednak jak pokazują badania, aż 45% pracujących Polaków wolałoby, by ich pensja była wypłacana częściej niż raz w miesiącu. – Wraz z Sonetą wprowadzamy rewolucję w zakresie procesów payroll. Od teraz Użytkownicy enova365 będą mogli elastycznie naliczać pensje swoim pracownikom, co dla tych ostatnich oznacza dostęp do zarobionych pieniędzy w czasie rzeczywistym. Koniec z czekaniem do pierwszego czy koniecznością korzystania z drogich produktów finansowych. To jest przyszłość wypłaty wynagrodzeń i mądrego racjonalizowania wydatków – zwłaszcza w czasach kryzysu – podkreśla Piotr Smoleń, CEO Symmetrical Labs. Dzięki integracji z Symmetrical.ai pracodawcy posiadający enova365 mogą nie tylko zapewnić swoim pracownikom pożądany benefit, zadbać o ich poczucie finansowego bezpieczeństwa, ale również w pełni zautomatyzować proces naliczania i wypłacania pensji. Nie muszą przy tym wdrażać nowych narzędzi czy rozwiązań, ponieważ ich system ERP jest już do tego w pełni przygotowany. – Przewagą enova365 jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów prawa i duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur. Jednym z najważniejszych wyróżników oprogramowania jest jego elastyczność. System można dowolnie konfigurować, personalizować i integrować z używanymi przez firmę aplikacjami biznesowymi i programami. enova365 jest aktualizowana do zmieniających się przepisów prawa, tak aby jeszcze przed ich wprowadzeniem w życie, system był już na nie przygotowany. Integracja z usługą Symmetrical wpisuje się w naszą strategię rozwoju produktu i jest prekursorskim udogodnieniem dla naszych użytkowników – dodaje Robert Czuła Prezesa Zarządu Soneta sp. z o.o. Symmetrical.ai zostanie udostępnione 14 500 Użytkownikom enova365 posiadających aktualną gwarancję, w ramach bieżącej aktualizacji. Pracownicy, którzy będą chcieli skorzystać z wcześniejszej wypłaty wynagrodzenia będą mogli zrobić to za pomocą intuicyjnej aplikacji mobilnej Symmetrical bez konieczności jakiegokolwiek angażowania pracodawcy, finansów czy HR. Wystarczy, że wybiorą dostępną kwotę na swoim smartfonie a w ciągu 1 minuty środki pojawią się na ich koncie bankowym. Dowiedz się więcej o integracji: https://www.enova.pl/integracja-enova365-symmetrical-ai/ O Symmetrcial Labs: Za rozwiązanie symmetrical.ai odpowiada Symmetrical Labs, polsko-brytyjska firma fintech. Misją firmy jest pomoc pracownikom w odzyskaniu kontroli nad osobistymi finansami. Stworzone przez Symmetrical Labs rozwiązanie symmetrical.ai oferuje pracodawcom usługę „pensja na życzenie” oraz inne benefity finansowe dla pracowników. Rozwiązanie zostało wielokrotnie wyróżnione przez ekspertów i wygrało wiele nagród, m. in. ABSL Startup Challenge, czy The Heart HR Tech Demo Day. Dotychczas dzięki systemowi wypłacono 15 000 pensji. Symmetrical Labs jest podmiotem regulowanym przez KNF. https://symmetrical.ai/pl/ O Soneta: Soneta sp. z o.o. jest polskim producentem oprogramowania ERP enova365, który w 2020 roku otrzymał nagrodę za najlepszy system ERP/CRM w chmurze. Dzięki połączeniu najnowszych technologii, wiedzy eksperckiej oraz kompletnej obsłudze, firma odniosła sukces rynkowy. Soneta z roku na rok odnotowuje 20% wzrost sprzedaży. Jest cenionym partnerem biznesowym, Złotym Partnerem Microsoft, a także pewnym pracodawcą. Firma dostarcza swoje rozwiązania informatyczne poprzez ogólnopolską sieć Autoryzowanych Partnerów prowadzącą sprzedaż, wdrożenia oraz bieżące wsparcie systemu. Wizytówka firmy                                                                                                                                                                      Strona firmy

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

E-paragon – od kiedy można go wystawiać?

Czy wiesz, że e-paragon może wkrótce wyprzeć swoją papierową wersję? To kolejny krok na drodze do cyfryzacji i automatyzacji branży handlowej, który pozwala na obniżenie kosztów, szybszą obsługę klientów i sprzyjające środowisku odpapierzenie firmy. Dowiedz się, jak wystawić e-paragon w enova365. Co to jest e-paragon? E-paragon jest elektroniczną wersją dokumentu fiskalnego, który jest bardzo dobrze znany. Otrzymujesz go przy okazji prywatnych zakupów jako potwierdzenie zawarcia transakcji. Paragon elektroniczny ma być jego odpowiednikiem wystawianym przez specjalne kasy online, przesyłanym (na życzenie kupującego) na wybrany przez niego adres e-mail lub numer telefonu oraz do Centralnego Repozytorium Kas (CRK). Oznacza to, że w przeciwieństwie do paragonu standardowego, nie ma potrzeby jego wydruku. Zgodnie z § 25 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących e-paragon powinien zawierać dokładnie takie same informacje, jakie znajdują się na paragonie papierowym, czyli: nazwę podatnika wraz z adresem punktu sprzedaży lub adresem siedziby podatnika, NIP podatnika, kolejny numer wydruku, datę, godzinę i minutę wydruku dokumentu, nazwę „Paragon fiskalny”, cenę towaru lub usługi i jego/jej nazwę umożliwiającą identyfikację, cenę jednostkową towaru lub usługi, ilość i wartość sumaryczną sprzedanego towaru lub wykonanej usługi, wartości wszelkich udzielonych rabatów, wartość podatków dla poszczególnych pozycji paragonu, sumę podatków, łączną wartość sprzedaży brutto, numer kasy i oznaczenie kasjera (gdy jest więcej niż jedno stanowisko kasowe), NIP nabywcy (na jego żądanie). Wśród zalet e-paragonu dla sprzedawcy można wymienić oszczędność kosztów, lepszą integrację e-paragonów z systemami księgowymi oraz łatwiejszą analizę sprzedaży na podstawie wystawionych dokumentów. Nabywca z kolei może w prosty sposób przechowywać e-paragony (np. przy pomocy aplikacji) i łatwiej korzystać z reklamacji i ze zwrotów. Ponadto brak konieczności drukowania papierowego dokumentu jest lepszy dla środowiska. W jaki sposób e-paragony oszczędzają czas? Przykłady Sklep internetowy nie musi już drukować paragonów i umieszczać ich w paczce, wysyłanej do klienta, bo klient może otrzymać paragon na przykład e-mailem. Sklep stacjonarny także może wysyłać e-paragon przez e-mail zamiast drukować paragon papierowy. Klient musi tylko wyrazić taką chęć i podać numer telefonu, a paragon do niego trafi. Oba rodzaje sklepów oszczędzają na kosztach serwisowania drukarek i materiałach eksploatacyjnych. E-paragon – od kiedy można go wystawić? Podstawą prawną, która umożliwia wystawianie e-paragonów, jest pakiet SLIM VAT 3, czyli nowelizacja ustawy o VAT z 26 maja 2023 roku. Zakłada ona, że paragony elektroniczne można wystawiać od 15 września 2023.  W celu wystawienia e-paragonu konieczne jest (zgodnie z art. 111 ust 3a pkt 1 ustawy o VAT) uzyskanie zgody nabywcy, która może zostać wyrażona: przy jednoczesnym zaakceptowaniu regulaminu sprzedaży, w ramach którego została ona uwzględniona (musi on mieć jednak zapis pozwalający na rezygnację z niej), w momencie dokonywania zakupu, np. poprzez ustne potwierdzenie lub (w przypadku zakupów online) wybór opcji „e-paragon” w systemie transakcyjnym sklepu, za pośrednictwem aplikacji bądź strony internetowej (np. poprzez wypełnienie dedykowanego formularza). Jak wystawić e-paragon? Wspomniana wyżej zgoda nie jest jedynym wymogiem pozwalającym na to, by móc wprowadzić e-paragon. Jak wystawić go w pełni poprawnie?  15 września 2023 r. Ministerstwo Finansów udostępniło platformę o nazwie HUB Paragonowy oraz aplikację mobilną e-paragony 2.0. Założeniem tego rozwiązania jest możliwość anonimowego wystawiania e-paragonów z wykorzystaniem kodu kreskowego generowanego w aplikacji mobilnej e-paragony 2.0.   enova365 umożliwia wystawianie e-paragonów w integracji z HUBem eparagony Kod generowany jest przez użytkownika aplikacji (kupującego), który podaje go do zeskanowania sprzedawcy. Po zeskanowaniu kodu kasa lub drukarka fiskalna prześle paragon w postaci elektronicznej do HUB-a Paragonowego, gdzie będzie on przechowywany przez okres 30 dni.  Użytkownik aplikacji e-paragony 2.0 ma możliwość pobrania paragonu oraz zapisania go na urządzeniu mobilnym lub w chmurze. Sama aplikacja pozwala także na digitalizację paragonów w formie papierowej.  Co jednak istotne, rozwiązanie zaproponowane przez Ministerstwo Finansów ma charakter dobrowolny. Oznacza to, że sprzedawcy mogą wystawiać e-paragony wykorzystując w tym celu własne aplikacje np. w powiązaniu z prowadzonymi programami lojalnościowymi. Możliwe jest także wystawianie paragonów wyłącznie w formie papierowej np. jeżeli sprzedawca nie posiada drukarki wspierającej komunikację z rządowym HUB-em Paragonowym.  Jak dostarczyć kupującemu e-paragon? Przepisy prawa określają 3 różne rozwiązania dotyczące sposobu dostarczenia e-paragonu. Nabywca powinien samodzielnie wybrać jeden z nich: dostarczenie SMS na podany numer telefonu, dostarczenie w wiadomości e-mail, dostarczenie do odpowiedniej aplikacji w urządzeniu mobilnym. Ten trzeci sposób wydaje się ciekawą możliwością dla wszystkich osób, które chcą mieć porządek w swoich dokumentach. Na rynku istnieje obecnie kilka tego rodzaju rozwiązań, a jednym z ważniejszych jest aplikacja „E-paragony” dostępna w AppStore i Google Play, przygotowana przez Ministerstwo Finansów. E-paragon a drukarka fiskalna Block Quote Wysyłkę e-paragonów na platformę rządową umożliwiają tylko wybrane modele drukarek fiskalnych. Jeżeli chcesz zacząć więc wystawiać e-paragony zweryfikuj, czy posiadane przez Ciebie urządzenia umożliwiają wysyłkę e-paragonów do HUB-a paragonowego Ministerstwa Finansów.   Jak działają e-paragony w enova365? Jak wspomnieliśmy, enova365 umożliwia wystawianie e-paragonów w integracji z platformą eparagony.pl. Pamiętaj jednak, że możesz wystawić e-paragon tylko na drukarce fiskalnej, która obsługuje takie dokumenty. Jak to działa? Informacje o wystawieniu e-paragonu mogą być wysyłane do klienta w postaci wiadomości e-mail, w których umieszczany jest link do wystawionego dokumentu. Wszystkie wystawione dokumenty są dostępne w systemie enova365. Każdy e-paragon wystawiony w integracji z platformą e-paragony jest przechowywany w postaci elektronicznej na tej platformie. Zastanawiasz się, jak system ERP enova365 wspiera firmy z branży handlowej i jak e-paragony działają w praktyce? Zachęcamy do bezpłatnego przetestowania systemu enova365.
E-paragon-od-kiedy-można-go-wystawiać
enova_logo_stopka
zweryfikowano

0/5

Soneta

więcej niż ERP


enova365
+1
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Dystrybucja, Produkcyjna, Usługi
Opis
Soneta to polski producent specjalistycznego oprogramowania ERP dla biznesu. Spółka powstała w 2002 roku i od dwóch dekad rozwija swoje produkty - systemy enova365 oraz TRIVA....
rozwiń