Zdjęcie

System ERP dedykowany branży “life science”

Firmy z branży Life Science gdy odkrywają, ze ich zdolność do rozwoju lub adaptacji jest ograniczona przez ich obecne procesy i systemy biznesowe, poszukują nowoczesnego i szybkiego do implementacji rozwiązania. W SUPREMIS wiemy jak usprawnić funkcjonowanie takich firm. Pomagamy przyspieszyć wydajność operacyjną poprzez transformację cyfrową, dzięki czemu nasi klienci mogą napędzać innowacje, rozwijać swoją działalność i zwiększać udział w rynku.

Firmy zajmujące się naukami przyrodniczymi znajdują się w centrum dzisiejszych zakłóceń globalnego łańcucha dostaw. Ich codzienność, to dramatyczny wzrost popytu, szybko zmieniające się oczekiwania globalnych partnerów i rosnąca konkurencja ze strony start-upów, które chcą zdobyć udział w rynku. Organizacje, które na co dzień zarządzają złożonym i globalnym łańcuchem dostaw, wymagają analityki w czasie rzeczywistym. Nie chodzi tu tylko o analizę ceny i dostępności towarów, ale głównie o wszystkie ważne aspekty jakościowe i regulacyjne materiałów.

Unikatowe rozwiązanie w chmurze dla rozwoju firmy

SUPREMIS oferuje unikatowe rozwiązanie, które spełnia wymagania firmy „Life Science” bez względu na etap cyklu życia firmy; od start-upów R&D, badań klinicznych na wczesnym etapie i skalowania do pełnej komercjalizacji. To rozwiązanie łączy gotową do walidacji platformę w chmurze z wieloletnim doświadczeniem w branży Life Science.

Rozwiązania są oparte na w pełni zintegrowanym SAP ERP w chmurze, wzbogaconym o dodatkowe specyficzne funkcje, które pomagają organizacjom z sektora life science optymalizować ich łańcuch dostaw, spełniać wymagania biznesowe i branżowe, poprawiać dokładność prognoz, zwiększać wydajność operacyjną przy jednoczesnym spełnieniu dobrych praktyk produkcyjnych.

SAP Business ByDesign to rozwiązanie, które skaluje się razem z Twoją firmą, zachowuje zgodność z wbudowanymi zatwierdzeniami i przepływami procesów oraz ulepsza kontrolę jakości.

 

Konfigurowalne rozwiązania ERP zbudowane w chmurze, specyficzne dla Twojej firmy Life Science

Pytanie, dlaczego Twoja firma może potrzebować ERP, jest zwykle wywoływane przez powstające problemy podczas rozwoju, których doświadcza Twoja firma.

Obecnie firmy „life science” mogą mieć problemy z:

  • uzyskiwaniem zatwierdzeń i utrzymywaniem zgodności z przepisami prawa,
  • ścisłym monitorowaniem zarządzania wydatkami i pełną widoczność wydatków związanych z projektami,
  • zaspokajaniem popytu i dokładnym prognozowaniem sprzedaży,
  • dojściem do pełnego ERP; przejęciem sprzedaży, produkcji, planowania produkcji, zarządzania jakością i nie tylko, gdy rozpoczyna się proces komercjalizacji.

ERP w chmurze receptą na bolączki rozwijających się firm z branży life science

SUPREMIS oferuje ponad szesnastoletnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań poprawiających sposób pracy dzięki elastyczności i skalowalności w celu zwiększenia wydajności całego przedsiębiorstwa bez względu na jego wielkość. Nasze rozwiązanie i nasze podejście pomagają w obsłudze:

 

  • złożonej analizy łańcucha dostaw – lepszego śledzenie materiałów i transakcji,
  • globalnego zarządzania projektami, współpracy i funkcjonalności kosztów projektu,
  • zarządzania wycofaniem,
  • podpisów elektronicznych,
  • audytów dostawców i wewnętrznych audytów jakości,
  • utrzymania fabryki,
  • obsługi wielu lokalizacji: kraj, firma, język, waluta, podatki, przepisy,
  • zgodności z RODO.

Wszystko dostarczane w ramach gruntownie przetestowanego procesu wdrożeniowego w ustalonym zakresie i stałej cenie; co minimalizuje ryzyko i maksymalizuje szansę na sukces.

 

Transformacja cyfrowa w sektorach branży life science

System ERP dla branży life science, to zintegrowany zestaw narzędzi, które sprawdzą się w wielu sektorach tej branży. Jako głównych adresatów tego rozwiązania można wymienić producentów wyrobów medycznych, firmy farmaceutyczne oraz organizacje biotechnologiczne.

Producenci wyrobów medycznych

Przyspiesz czas wprowadzania na rynek innowacyjnych, zgodnych terapii i produktów dzięki rozwiązaniu SUPREMIS dla branży Life Science zbudowanemu na platformie SAP Business ByDesign. SUPREMIS oferuje skalowalne rozwiązanie dla biotechnologii, producentów urządzeń medycznych, farmaceutyków i innych nauk przyrodniczych, które zostały zaprojektowane w celu wspierania i usprawniania procesów — dzięki czemu można ekonomicznie zwiększyć skuteczność produktu, napędzać innowacje i poprawiać jakość życia.

Jako wieloletni zaufany globalny partner SAP, SUPREMIS współpracuje z SAP, aby pomóc producentom urządzeń medycznych działać z większą elastycznością, podejmować szybsze decyzje i współpracować przy zwiększonej mobilności w ich firmie, kraju i na świecie. SUPREMIS oferuje kompletny pakiet rozwiązań, które pomagają klientom rozwijać się przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dotyczących zgodności. SUPREMIS następnie dostarcza wiedzę specjalistyczną, aby usprawnić ich działalność i działać jako inteligentniejsze i całkowicie zgodne firmy.

Producenci wyrobów medycznych, niezależnie od tego, czy są start-upami, czy organizacjami o ugruntowanej pozycji, mają dynamiczne cykle życia produktów; od rozwoju i badań klinicznych po dystrybucję i przychody. Aby się tam dostać, często muszą stawić czoła złożonym łańcuchom dostaw, wymagającemu środowisku regulacyjnemu i konieczności śledzenia wszystkiego, a także regularnie wymagają zgodności i raportowania z wielu krajów. W SUPREMIS znamy te procesy, dlatego SAP Business ByDesign został stworzony właśnie dla producentów wyrobów medycznych.

Wybrane korzyści jakie uzyskuje producent wyrobów medycznych:

  • Pojedyncza platforma rozwiązań, która pasuje do każdego etapu cyklu rozwoju Twojej firmy
  • Mobilność, elastyczność i skalowalność
  • Zintegrowane rozwiązanie obejmujące każdy aspekt Twojej działalności, w tym: finanse, sprzedaż, łańcuch dostaw, produkcję, kosztorysowanie/zarządzanie projektami, zasoby ludzkie, jakość, czas i wydatki
  • Lepsze podejmowanie decyzji dzięki informacjom w czasie rzeczywistym i analityce
  • Niski całkowity koszt posiadania — włączaj to, czego potrzebujesz, kiedy tego potrzebujesz
  • Lepsze śledzenie materiałów i transakcji
  • Wbudowane zarządzanie projektami i funkcjonalność kosztów projektu
  • Wbudowana funkcja kontroli jakości
  • Audyty dostawców i wewnętrzne audyty jakości
  • Utrzymanie fabryk

 

Firmy farmaceutyczne

Zestaw rozwiązań dla branży farmaceutycznej, to predefiniowane oferty SAP Business ByDesign oparte na najlepszych praktykach opracowanych dla branży.

Jako wieloletni zaufany globalny partner SAP, SUPREMIS współpracuje z SAP, aby pomóc producentom wyrobów farmaceutycznych działać z większą zwinnością, szybciej podejmować decyzje i współpracować ze zwiększoną mobilnością wokół ich firmy, kraju i świata.

Producenci wyrobów farmaceutycznych, niezależnie od tego, czy są start-upami, czy organizacjami o ugruntowanej pozycji, mają dynamiczne cykle życia produktów; od rozwoju i badań klinicznych po dystrybucję i przychody. Aby się tam dostać, często muszą stawić czoła złożonym łańcuchom dostaw, wymagającemu środowisku regulacyjnemu i konieczności śledzenia wszystkiego, a także regularnie wymagają zgodności i raportowania z wielu krajów.

Poznaj korzyści, które otrzymuje firma farmaceutyczna, korzystająca z rozwiązania ERP SAP Business ByDesign:

  • Pojedyncza platforma rozwiązań, która pasuje do każdego etapu cyklu rozwoju Twojej firmy
  • Mobilność, elastyczność i skalowalność
  • Zintegrowane rozwiązanie obejmujące każdy aspekt Twojej działalności, w tym: finanse, sprzedaż, łańcuch dostaw, produkcję, kosztorysowanie/zarządzanie projektami, zasoby ludzkie, jakość, czas i wydatki
  • Możliwość integracji z rozwiązaniami do zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
  • Lepsze podejmowanie decyzji dzięki informacjom w czasie rzeczywistym i analityce
  • Niski całkowity koszt posiadania — włączaj to, czego potrzebujesz, kiedy tego potrzebujesz.
  • Analytityka – Anytime, Anywhere zapewnia jedną wersję prawdy, zwiększając Twoją zdolność do prowadzenia firmy
  • Wielofirmowość oraz obsługa wielu krajów, walut
  • Zarządza złożonymi łańcuchami dostaw
  • Zidentyfikowane zapasy (kontrola partii/serii), zarejestrowane produkty (serializacja)
  • W pełni wbudowana produkcja obsługuje zarówno produkcję dyskretną, jak i procesową
  • Wbudowana kontrola jakości
  • Pełne i kompletne śledzenie i śledzenie za pomocą numeru partii/serii i numeru seryjnego
  • Autoryzacja użytkownika i kontrola/zarządzanie logowaniem
  • Każda transakcja jest oznaczona datą/godziną/użytkownikiem, który ją utworzył
  • Dziennik zmian jest prowadzony dla każdej aktualizacji rekordu dokumentu/pliku głównego

 

Organizacje biotechnologiczne

Aby sprostać dzisiejszym wymaganiom, firmy muszą przyjąć odpowiednie rozwiązanie ERP, aby usprawnić procesy biznesowe, zaczynając od tego, czego potrzebują do prowadzenia swojej organizacji dzisiaj.

Organizacje biotechnologiczne zwracają się do SUPREMIS w poszukiwaniu kompletnego rozwiązania, aby uwolnić się od ograniczających i niespójnych systemów biznesowych, które powstrzymują je przed osiągnięciem ich prawdziwego potencjału wzrostu.

Przemysł biotechnologiczny nadal zmienia się tak szybko, jak nauka w dziedzinie genetyki, biochemii, biologii molekularnej i ma znaczący wpływ w dziedzinie medycyny, rolnictwa i przemysłu.

Organizacje biotechnologiczne współpracują z SUPREMIS, aby wdrażać rozwiązania, które spełniają ich wymagania tam, gdzie są dzisiaj, dzięki specjalnie opracowanemu, pakietowi rozwiązań, oprogramowaniu biznesowemu, które jest w stanie przeprowadzić je od odkrycia do pełnego działania komercyjnego.

Rozwiązanie jest zbudowane na platformie SAP Business ByDesign wzbogaconej o treści i funkcje branżowe, które umożliwiają firmom biotechnologicznym organizowanie i automatyzację finansów, zarządzanie gotówką, zgodność z wymaganiami biznesowymi i regulacyjnymi, poprawiają dokładność prognoz , optymalizują łańcuch dostaw, wspierają rozwój w wielu krajach i zwiększają ogólną wydajność operacyjną dzięki skalowalnemu systemowi.

Mówiąc najprościej, rozwiązanie zapewnia narzędzia potrzebne pracownikom w całej firmie (nauka, magazyn, finanse i sprzedaż), aby mieć właściwe mieszanki, materiały i powiązane produkty we właściwym miejscu, we właściwym czasie i po odpowiednich kosztach – umożliwienie im sprostania stale zmieniającym się wymaganiom naukowym i rynkowym, jakich wymaga współczesne środowisko.

Dzisiejsze firmy biotechnologiczne, duże i małe, znajdują się w centrum trwającej globalnej rewolucji technologicznej, zapewniając krytyczne ogniwo łączące badania/odkrycia, badania kliniczne, komercjalizację i skalę rozwiązań poprawiających jakość życia. Równoważą wyzwania dramatycznego wzrostu popytu, szybko zmieniających się oczekiwań i rosnącej konkurencji ze strony start-upów, które chcą zdobyć udział w rynku i dużych firm, które chcą utrzymać dominację.

Aby sprostać tym bardziej złożonym wymaganiom, firmy muszą przyjąć odpowiednie rozwiązanie ERP (Enterprise Resource Planning), aby usprawnić procesy biznesowe, zaczynając od tego, czego potrzebują do prowadzenia swojej organizacji dzisiaj, mając jednocześnie możliwość rozbudowy w ramach systemu w celu zaspokojenia przyszłych potrzeb, takich jak: łańcuch dostaw, logistyka, zapasy, projekty, finanse (krajowe i międzynarodowe), analityka, zarządzanie jakością i walidacja procesów.

Na stale rozwijającym się globalnym rynku, z coraz bardziej złożonymi wymaganiami regulacyjnymi, firmy biotechnologiczne będą musiały nadal koncentrować się na wydajności operacyjnej, elastyczności i skalowalności w czym niezbędnym narzędziem jest SAP Business ByDesign.

 

Rozwiązania branżowe SUPREMIS, w tym zestaw rozwiązań dla producentów wyrobów medycznych, firm farmaceutycznych i organizacji biotechnologicznych to system SAP Business ByDesign oparty na najlepszych praktykach zbudowanych dla branży oraz na ponad 16 latach wdrożeń ERP.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Koniec wsparcia dla SAP ECC

Koniec wsparcia technicznego dla systemu ERP SAP ECC producent zapowiedział na 2027 r. By zadbać o stabilność funkcjonowania firmy i zyskać dostęp do nowoczesnych funkcji opartych o automatyzację i AI warto już teraz zdecydować się na nowy system ERP i rozpocząć transformację. Dowiedz się jak powinien wyglądać prawidłowy proces migracji systemowej i poznaj kluczowe różnice pomiędzy oprogramowaniem S/4HANA Cloud a SAP Business One. Koniec wsparcia dla ECC – etapy Standardowe wsparcie techniczne od producenta(SAP) dla systemu ECC (Enterprise Central Component) zakończy się w 2027 r. Po tym terminie przedsiębiorstwa stracą dostęp do wsparcia producenta w ramach aktualizacji oprogramowania EHP (Enhancement Packages), naprawy błędów i optymalizacji (analizy zużycia zasobów, czyszczenia danych testowych czy automatyzacji), a także zarządzania systemem operacyjnym, monitoringu, audytów, tworzenia kopii zapasowych i bezpieczeństwa. Przy wyborze płatnej opcji rozszerzonego wsparcia (Extended Maintenance) okres wspomaganego przez SAP użytkowania wydłuża się do 2030 r. Po tym okresie jakiekolwiek wsparcie dla SAP ECC będzie dostępne tylko od zewnętrznych dostawców (third-party support). SAP Enterprise Central Component SAP ECC to rozwiązanie ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Produkt trafił na rynek w 2005 r. jako następca SAP R/3 Enterprise Edition i od tego czasu był rozwijany poprzez Enhancement Packages (EHP). System umożliwia gromadzenie danych z całej organizacji i przetwarzanie ich w jednym miejscu, a modułowa konstrukcja sprawiła, że dopasowywał się do potrzeb różnych branż. ECC stanowiło flagowy produkt ERP od SAP aż do momentu uruchomienia SAP S/4HANA w 2015. Obecnie SAP rekomenduje stopniową migrację do rozwiązań o unowocześnionej funkcjonalności dopasowanej do obecnych warunków rynkowych. Dlaczego warto jak najwcześniej podjąć decyzję o migracji? Właściwy wybór nowego rozwiązania, zaplanowanie transferu i wprowadzenie strategii w życie wymaga czasu i wysiłku. Lepiej nie podejmować decyzji tego kalibru pod presją i zostawić sobie komfortowy zapas czasu. Ewaluacja sytuacji firmy i dobór technologii może zająć nawet sześć miesięcy, a implementacja w zależności od złożoności procesów w firmie, pomiędzy sześć miesięcy a trzy lata. Pośpieszna implementacja może skutkować błędami, niedociągnięciami i wiążącym się z nimi długiem technicznym, a więc i konsekwencjami finansowymi. Wraz z wygaszaniem wsparcia producenta utrzymanie SAP ECC stanie się droższe i nieprzewidywalne. Przestarzałe systemy wymagają dedykowanego wsparcia technicznego, zarówno jeśli chodzi o same rozwiązania naprawcze jak i wykwalifikowany do ich obsługi personel. System ERP pozbawiony adekwatnego wsparcia jest narażony na pogorszenie poziomu cyberbezpieczeństwa, może nie spełniać wymogów ochrony danych (RODO, HIPAA) i nie zdawać audytów. Przy deadlinach zaplanowanych na 2027 i 2030 r. najlepiej rozpocząć cały proces już teraz. Jak wybrać rozwiązanie?  Nowe rozwiązanie ERP dobieramy na podstawie charakterystyki, potrzeb, strategii i aspiracji naszej firmy. Kluczowe cechy to wielkość przedsiębiorstwai branża, w której się poruszamy. Te elementy wpływają na sposób funkcjonowania firmy oraz na to jak pracownicy poruszają się w jej strukturach podczas wykonywania codziennych czynności. Istotne są też kwestie cyberbezpieczeństwa. W perspektywie końca wsparcia technicznego dla SAP ECC, przedsiębiorstwa wciąż korzystające z tego systemu mają szereg opcji: Zewnętrzne wsparcie techniczne (third-party support) – ten sam system, ale bez możliwości rozwoju funkcji, dostosowania do aktualnych potrzeb i wsparcia producenta; Nowa generacja rozwiązań SAP – zależnie od potrzeb przedsiębiorstwa: SAP S/4HANACloud lub SAP Business One; Zmiana dostawcy ERP – zupełnie nowy system i wiążące się z tym wyzwania. Od ECC do nowego systemu – ścieżka migracji Proces zmiany systemu ERP powinien przebiegać etapami, według szczegółowo wytyczonego planu obejmującego różne segmenty firmy. Podczas transformacji można pozwolić sobie na okresowe wykorzystywanie obu systemów równolegle, tak by ograniczyć ryzyko, wykrywając ewentualne problemy bez zaburzania pracy firmy. Szkolenie pracowników jest elementem kluczowym, do którego nie należy podchodzić z nadmiernym pośpiechem – dla dobrego funkcjonowania systemu jego użytkownicy muszą czuć się pewnie i w pełni akceptować zmiany. Readiness Check Pierwszym krokiem w procesie jest audyt środowiska ECC, rozszerzeń, integracji i jakości wykorzystywanych danych. Rzetelna ocena sytuacji pozwoli na prawidłowy wybór następnych kroków i sprawne ich przeprowadzenie. Trzeba potwierdzić, czy wykorzystywane przez przedsiębiorstwo środowisko ECC spełnia wymagania techniczne i procesowe platformy, do której chcemy się przenieść. Podstawą migracji będzie uporządkowanie danych podstawowych (master data), ich standaryzacja i czyszczenie, potwierdzenie kompatybilności rozszerzeń (custom code), a także przygotowanie harmonogramu i zasobów projektowych. Warto także przeprowadzić pilotażowy test migracyjny. Wybór metody migracji: Greenfield lub Brownfield Selekcji metody dokonujemy na podstawie oceny stanu systemu – poziomu customizacji SAP i potrzeby reorganizacji. Wybór metody Greenfield oznacza wdrożenie systemu zupełnie od nowa, z czystą konfiguracją i migracją danych. Metoda Brownfield pozwala na zachowanie istniejących procesów i danych w ramach aktualizacji technicznej. Metoda hybrydowa bądź selektywna łączy oba te podejścia, pozwalając na zachowanie wartościowych danych historycznych i procesów przy równoczesnej modernizacji kluczowych elementów systemu. Customer Vendor Integration W systemach opartych na bazie SAP HANA dane klientów i dostawców nie są rozdzielne, lecz konsolidują się jako SAP Business Partners. Proces Customer Vendor Integration jest z tego powodu obowiązkowym etapem konwersji, który pozwala na ujednolicenie struktury danych. Automatyzacja i narzędzia wspierające migrację Podczas transformacji systemowej można wspomagać się różnymi zautomatyzowanymi narzędziami, które sprawią, że proces będzie szybszy, tańszy i stabilniejszy. W przypadku migracji pomiędzy produktami SAP mogą to być np. pracownicy cyfrowi, gotowe raporty migracyjne oraz wykorzystanie platformy SAP BTP (Business Technology Platform), łącznika SAP Gateway czy też platform integracyjnych SAP PI/PO. Opcja SAP S/4HANA Cloud (SAP Cloud ERP) SAP S/4HANA Cloud to system przeznaczony dla dużych firm o strukturze korporacyjnej, najczęściej wprowadzany w podmiotach zatrudniających powyżej 1500 pracowników, przy co najmniej 500 aktywnych użytkownikach oprogramowania ERP. Użytkownicy dostają dostęp do uprawnień w ramach wąskiej specjalizacji i odpowiedniego obszaru biznesowego. Szeroki wachlarz zaawansowanych funkcji sprawia jednak, że wdrożenie systemu i jego konfiguracja to długi i pracochłonny proces. Skala przedsięwzięcia wiąże się z kosztami, również jeśli chodzi o bieżące utrzymanie. Podczas gdy system ECC działa w oparciu o tradycyjne, relacyjne bazy danych, takie jak Oracle czy MS SQL, oraz platformę SAP NetWeaver, SAP S/4HANA Cloud (SAP Cloud ERP) opiera się wyłącznie na bazie SAP HANA w technologii  in-memory. Dzięki wykorzystaniu interfejsu SAP Fiori pracownicy mogą obsługiwać system w ramach różnych urządzeń, w tym urządzeń mobilnych. Elastyczność i komfort codziennego użytkowania jest również zależna od szerokiego wykorzystania automatyzacji i narzędzi opartych o sztuczną inteligencję takich jak pilot AI SAP Joule. SAP oferuje zakup licencji S/4HANA Cloud (SAP Cloud ERP)w oparciu o trzy modele, zależne od wybranego wariantu produktu: On-premise – licencja wieczysta, wykupywana na własność przy regularnych opłatach za obsługę i wsparcie techniczne – wersja produktu oferuje maksymalną kontrolę nad systemem i wysoki stopień customizacji; Cloud – okresowa licencja S/4HANA Cloud, płatna w oparciu o liczbę użytkowników lub inny wskaźnik – model skalowalny, ograniczona customizacja; Licencja RISE with SAP – pakiet subskrypcyjny obejmujący wsparcie techniczne. Koszty migracji do S/4HANA Cloud są zależne od rozmiaru firmy, stopnia customizacji, wybranego zakresu funkcjonalności, złożoności integracji z aplikacjami zewnętrznymi oraz formy samej migracji. Im bardziej zaawansowany proces, tym więcej środków finansowych i czasu wymaga. Opcja SAP Business One SAP Business One to system ERP przystosowany do potrzeb i sposobu funkcjonowania małych i średnich firm, w których będzie z niego korzystać do 500 użytkowników. Na tle bardziej złożonych rozwiązań wyróżnia go łatwość wdrożenia i obsługi oraz niższa cena. Nowoczesny interfejs i mobilność sprawiają, że pracownicy pozytywnie reagują na zmianę, co sprzyja szybszemu zwrotowi z inwestycji. Nie wymaga złożonej customizacji, a więc czas implementacji jest krótszy. Firmy mogą wybrać pomiędzy wersją opartej na bazie SAP HANA, a wariancie opartym na serwerze Microsoft SQL (MS SQL), a także wersją on-premise lub chmurową. Produkt charakteryzuje otwarta architektura dopuszczająca liczne add-ony oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji w oparciu o innowacyjną platformę SAP Business Technology Platform (BTP). Oprogramowanie jest modułowe, implementuje się tylko te elementy, które są firmie aktualnie potrzebne, a selekcję można stopniowo rozszerzać. Użytkownicy zyskują dostęp do pełnego zakresu wykupionych modułów. Główne moduły odpowiadające na podstawowe potrzeby przedsiębiorstw: Administracja – kursy walut, definicje systemowe i uprawnienia, alarmy online, import i eksport danych; Księgowość – dane, konta, księga główna, dokumenty księgowe i raporty, definiowanie budżetu; Szanse sprzedaży – analiza informacji o sprzedaży, raporty, szanse i etapy sprzedaży; Sprzedaż – procesy sprzedaży – realizacja zleceń i dostaw, wystawianie faktur, realizacja zwrotów, wysyłka monitów do odbiorców; Zakup – transakcje z dostawcami, proces zakupu, kalkulowanie cen importu z uwzględnieniem opłat celnych, kosztów transportu i ubezpieczenia, opłat, podatków i innych; Partnerzy handlowi – dane podstawowe partnerów handlowych i informacje o ich działaniach, prognozy wielkości sprzedaży; Banki – obsługa transakcji pieniężnych, zautomatyzowana funkcja Mechanizm płatności; Gospodarka materiałowa – zarządzanie zapasami, procesy ustalania cen i pakowania, zarządzanie partiami i numerami seryjnymi; Produkcja –  obsługa drzewa produktu i zleceń produkcyjnych; MRP (Planowanie potrzeb materiałowych) – zarządzanie potrzebami materiałowymi w procesie produkcyjnym, funkcja Kreator planowania wspierająca definiowanie scenariuszy planowania; Usługa – obsługa relacji pomiędzy przedstawicielami ds. usług serwisowych a odbiorcami, informacje o umowach serwisowych, towarach, umowach seryjnych, reklamacjach i zapytaniach odbiorców; Pracownicy – dane o pracownikach firmy, zarządzanie kadrami; Raporty – wewnętrzne analizy firmy, raporty magazynowe, sprawozdania finansowe i dane księgowe. Koszty użytkowania są stabilne i łatwe do przewidzenia – cena zależy od liczby użytkowników korzystających z systemu i zakresu wdrożenia. Rozliczane jednorazowo w przypadku zakupu licencji w wersji on-premise, bądź miesięcznie w ramach subskrypcji w wariancie chmurowym. SAP Business One to produkt skalowalny, użyteczny dla firm, w których liczba pracowników i wykonywane przez nich obowiązki zmieniają się dynamicznie.
Koniec-wsparcia-dla-SAP-ECC
Superemis_logo_stopka
zweryfikowano

5/5(1 głosy)

SUPREMIS

Systemy ERP dla Każdej Branży - Doświadczenie i Kompetencje


SAP Business One
+1
Mazowieckie
100 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Budownicza, Dystrybucja, eCommerce, Meblarska, Produkcyjna, Spożywcza FMCG
Opis
SUPREMIS to największy Polski Złoty Partner SAP w zakresie produktu SAP Business One oraz wielokrotnie nagradzany lider w regionie Europy Centralnej i Wschodniej....
rozwiń