Integracja bez wątpienia stała się nieodzowną częścią naszego codziennego życia, płynnie łącząc najbardziej przyziemne zadania z mocą technologii. Cyfrowy świat wciąż ewoluuje i pojawiają się nowe wyzwania. Połączone systemy zyskują na popularności i stają się jedną z najpilniejszych kwestii w technologii informacyjnej. Firmy przechodzące transformację cyfrową inwestują znaczne zasoby i wysiłki w wypełnianie luk między aplikacjami, danymi i urządzeniami.
Szybkie rozprzestrzenianie się inicjatyw cyfrowych w połączeniu z ciągle zmieniającym się środowiskiem biznesowym sprawia, że tradycyjna łączność point-to-point staje się niepraktyczna i nieefektywna kosztowo. Ciągłe zmiany wymagają bardziej elastycznego rozwiązania, które wytrzyma próbę czasu i dostosuje się do zmian i okoliczności.
W nowej erze cyfrowej podejmowanie wyzwań technologicznych jest niezbędne do przetrwania. Dyrektorzy ds. informatycznych (CIO) muszą szukać sposobów na adaptację i innowacje. Inaczej ryzykują pozostanie w tyle.
Połączenie cyfrowego świata z rzeczywistością jest możliwe dzięki interfejsom API. Mówimy o interfejsie programowania aplikacji, który pozwala jednemu systemowi komunikować się z drugim, umożliwiając gromadzenie informacji w czasie rzeczywistym. Następuje to niezależnie od tego, czy chodzi o dokładne określenie lokalizacji taksówki, śledzenie statusu dostawy jedzenia, czy też czasu przyjazdu autobusu.
Jakie korzyści płyną z łączenia danych i automatyzacji?
Magia integracji wykracza daleko poza zwykłą wygodę i rozszerza swój zasięg na sferę korporacyjną, gdzie odgrywa kluczową rolę w zmianie sposobu działania firm. Sercem transformacji jest płynna komunikacja i przetwarzanie danych, możliwe dzięki integracji.
Integracja pozwala firmom zagłębić się w zawiłości ich działalności. Łącząc różne działy, procesy i systemy, zapewnia całościowy obraz funkcjonowania organizacji. Uzbrojone w taką wiedzę firmy mogą podejmować decyzje oparte na danych, usprawniać przepływy pracy i optymalizować wydajność. Integracja umożliwia organizacjom wyznaczanie i osiąganie ambitnych, wcześniej zdefiniowanych celów. Począwszy od zbudowania holistycznego spojrzenia na klientów, aż po zwiększenie satysfakcji klientów, usprawnienie działań IT i ostatecznie obniżenie kosztów utrzymania systemów, korzyści jest wiele.
Czym jest Mulesoft?
Integracja jest kluczem do konkurencyjności i efektywności w dzisiejszych czasach, w których dane generowane są na ogromną skalę. Widzimy wiele zalet z integracji systemów, ale firmy często zastanawiają się w jaki sposób rzeczywiście połączyć wszystkie systemy i zautomatyzować procesy w skalowalny sposób. Odpowiedź Salesforca to Mulesoft.
Platforma MuleSoft to rewolucyjne narzędzie, które pozwala firmom różnej wielkości i z przeróżnych branż tworzyć płynne integracje systemów i kompleksową automatyzację. Modernizuje ona sposób, w jaki organizacje łączą aplikacje, dane i urządzenia, budując wydajną sieć za pośrednictwem nowoczesnych interfejsów API. Tym samym Mulesoft umożliwia płynne zarządzanie i zabezpieczanie przepływu danych.
Centralnym elementem innowacyjnego podejścia do tematów integracji i automatyzacji jest wykorzystanie bloków wielokrotnego użytku, które umożliwiają dyrektorom ds. informatyki szybkie i wydajne wdrażanie pomysłów. Na platformie MuleSoft informacje, które kiedyś leżały zapomniane w różnych systemach, ożywają dzięki nowoczesnym interfejsom.
Ta ulepszona łączność wykracza poza granice organizacji i obejmuje zewnętrzne aplikacje i urządzenia, tworząc zintegrowany ekosystem.W ramach sieci aplikacji zespoły mają możliwość odkrywania i samoobsługi istniejących interfejsów. To znacznie przyspiesza opracowywanie nowych procesów, zapewniając jednocześnie przyjazne dla użytkownika doświadczenie. Innowacyjność platformy MuleSoft i jej możliwości w sferze integracji ogromnych ilości danych zyskały szerokie uznanie i przyciągnęły renomowane marki, takie jak Mastercard, AXA i BMW. W regionie Europy Centralnej i Środkowej jednym z głównych użytkowników MuleSofta jest MOL, wiodąca międzynarodowa grupa firma naftowa i gazowa.
Mulesoft Anypoint
Warto też wspomnieć o platformie Mulesoft Anypoint. Dzięki zasobom i szablonom wielokrotnego użytku firmy mogą znacznie skrócić czas wprowadzania produktów na rynek. Wewnętrzne projekty nabierają tempa i zmniejszają obciążenie związane z kosztami utrzymania IT. Z kolei szeroki wybór konektorów na rynku MuleSoft Exchange umożliwia płynną integrację i maksymalizację potencjału wielu systemów oraz różnych danych.
___
Aby uzyskać więcej informacji, również w formie wideo lub podcastu, odwiedź stronę „Salesforce na wyciągnięcie ręki”: https://salesforce-na-wyciagniecie-reki.splashthat.com/
Komentarze (0)
Napisz komentarz
Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!
Przedsiębiorstwa stawiają na sztuczną inteligencję
Według najnowszego raportu Banku Światowego „Global Economic Prospects”, rosnąca niepewność w zakresie handlu światowego i polityki może osłabić wzrost gospodarczy o 2,3% w 2025 r., co będzie miało wpływ zarówno na główne gospodarki, jak i na rynki wschodzące.
W obliczu tych trudności, wiele firm przyspiesza plany wdrożenia sztucznej inteligencji, dążąc do osiągnięcia nowego poziomu wydajności i oszczędności. W badaniu przeprowadzonym przez McKinsey w marcu 2025 r. 78% respondentów stwierdziło, że ich organizacje już wykorzystują sztuczną inteligencję w co najmniej jednej funkcji biznesowej, co stanowi wzrost w porównaniu z 72% na początku 2024 r. i 55% rok wcześniej.
Ujmując rzecz najprościej, sztuczna inteligencja jest najbardziej transformacyjną technologią naszych czasów. Jej najnowsza wersja, agentowa sztuczna inteligencja – zawsze aktywni inteligentni agenci, którzy potrafią uczyć się, rozumować i samodzielnie wykonywać zadania – zmieni sposób, w jaki firmy działają, konkurują i optymalizują swoją pracę.
Dostosowanie działalności przedsiębiorstwa do konkretnej strategii AI, przygotowanie infrastruktury technologicznej oraz zrozumienie wskaźników definiujących sukces to podstawowe filary pozwalające wykorzystać możliwości związane z agentową sztuczną inteligencją i osiągnąć zwrot z inwestycji (ROI).
Ukryta wartość automatyzacji
Prawie połowa pracowników biurowych twierdzi, że poświęca czas na powtarzalne, mało wartościowe lub niezwiązane z ich pracą zadania. W wielu branżach nieefektywność operacyjna i niewykorzystane możliwości są głęboko ukryte w danych, procesach i przepływach pracy, wpływając na wszystko, od zaangażowania pracowników po wyniki finansowe.
Pierwszym krokiem do pobudzenia wzrostu produktywności jest zidentyfikowanie czynników hamujących rozwój organizacji i znalezienie rozwiązań dla tych wyzwań; proces ten znany jest jako analiza wartości uwięzionej.
Zacznij od zidentyfikowania obszarów, w których występują wysokowartościowe, ale mało wydajne procesy. Na przykład, czy istnieją zadania wykonywane ręcznie, które spowalniają pracę zespołów? Czy można je zautomatyzować? Które interakcje z klientami można bardziej spersonalizować?
Wzmocnienie potencjału ludzkiego za pomocą cyfrowej siły roboczej ma kluczowe znaczenie dla realizacji ukrytej wartości, umożliwiając mądrzejsze i szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wiarygodne dane oraz poprawę spersonalizowanych interakcji z klientami na dużą skalę.
Wystarczy wyobrazić sobie marketera, który nagle otrzymuje wsparcie zespołu agentów AI w zakresie opracowywania strategii, planowania i realizacji najlepszych w swojej klasie kampanii. Albo przedstawiciela handlowego, który ma natychmiastowy dostęp do analizy danych klientów w czasie rzeczywistym i prognoz dotyczących potencjalnych klientów, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupu.
Wprowadzanie agentów AI nie polega na zastępowaniu nimi ludzi, ale na umożliwieniu pracownikom skupienia się na tym, co robią najlepiej – myśleniu strategicznym, wprowadzaniu innowacji i budowaniu relacji z klientami.
Pokonanie problemów związanych z produktywnością dzięki cyfrowej sile roboczej pozwala przedsiębiorstwom na zmianę priorytetów w zakresie dostępnych zasobów ludzkich tam, gdzie mogą one przynieść największe korzyści. Ma to kluczowe znaczenie dla uzyskania nowych źródeł przychodów lub modeli biznesowych i jest podstawą do osiągnięcia zwrotu z inwestycji.
Kluczowe wskaźniki do pomiaru zwrotu z inwestycji
Zalety cyfrowej siły roboczej w zakresie optymalizacji operacji są oczywiste. Jednak według firmy Gartner ponad 40% projektów agentowej sztucznej inteligencji zostanie anulowanych do końca 2027 r. z powodu niejasnej wartości biznesowej.
Aby wykazać rzeczywisty zwrot z inwestycji, organizacje muszą skupić się na wydajności przedsiębiorstwa, zwiększając wartość biznesową poprzez jakość oferowanych usług, redukcję kosztów, szybkość działania oraz skalowanie.
W przypadku zespołów obsługi klienta, pomiar ROI może obejmować ocenę satysfakcji klientów, np. poprawę jakości obsługi dzięki całodobowemu wsparciu we wszystkich kanałach, gdzie agentowa sztuczna inteligencja segreguje zgłoszenia i udziela szczegółowych instrukcji, używając naturalnych odpowiedzi.
W przypadku zespołów sprzedaży, zwrot z inwestycji przejawia się w krótszym czasie reakcji i lepszej kwalifikacji potencjalnych klientów. Agentowa sztuczna inteligencja umożliwia skalowanie dzięki autonomicznej obsłudze klienta, odpowiadając na pytania dotyczące produktów, rozwiewając zastrzeżenia i umawiając spotkania, a także komunikując się z klientami za pośrednictwem odpowiednich kanałów, udzielając spersonalizowanych odpowiedzi.
Wykorzystanie wskaźników – od wskaźników odrzuceń po wyniki satysfakcji klientów i oszczędności operacyjne – umożliwia organizacjom ocenę wydajności inicjatyw związanych z agentami i skuteczne obliczanie zwrotu z inwestycji.
Długoterminowa wartość
W czasach, gdy firmy na całym świecie zmagają się ze spadkiem wydajności i rosnącymi oczekiwaniami klientów, era agentowej sztucznej inteligencji stwarza okazję do osiągnięcia rzeczywistego wzrostu.
Przedsiębiorstwa przyszłości, które są nastawione na sukces, zdają sobie sprawę z konieczności przyjęcia zupełnie nowego podejścia do pracy, inwestowania w sztuczną inteligencję i wdrażania jej we wszystkich obszarach działalności oraz umieszczenia ludzi i agentów AI na pierwszym planie tej zmiany.
Chodzi o stworzenie nowego partnerstwa między ludźmi a technologią, które pozwoli nam sprostać dzisiejszym wyzwaniom, przyspieszyć produktywność i ostatecznie osiągnąć zwrot z inwestycji, który napędzi dalsze przemiany
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....