Integracja-systemów_-łączenie-danych-i-automatyzacja-dzięki-narzędziu-MuleSoft

Integracja systemów, łączenie danych i automatyzacja dzięki narzędziu MuleSoft

Integracja bez wątpienia stała się nieodzowną częścią naszego codziennego życia, płynnie łącząc najbardziej przyziemne zadania z mocą technologii. Cyfrowy świat wciąż ewoluuje i pojawiają się nowe wyzwania. Połączone systemy zyskują na popularności i stają się jedną z najpilniejszych kwestii w technologii informacyjnej. Firmy przechodzące transformację cyfrową inwestują znaczne zasoby i wysiłki w wypełnianie luk między aplikacjami, danymi i urządzeniami.

Szybkie rozprzestrzenianie się inicjatyw cyfrowych w połączeniu z ciągle zmieniającym się środowiskiem biznesowym sprawia, że tradycyjna łączność point-to-point staje się niepraktyczna i nieefektywna kosztowo. Ciągłe zmiany wymagają bardziej elastycznego rozwiązania, które wytrzyma próbę czasu i dostosuje się do zmian i okoliczności.

W nowej erze cyfrowej podejmowanie wyzwań technologicznych jest niezbędne do przetrwania. Dyrektorzy ds. informatycznych (CIO) muszą szukać sposobów na adaptację i innowacje. Inaczej ryzykują pozostanie w tyle.

Połączenie cyfrowego świata z rzeczywistością jest możliwe dzięki interfejsom API. Mówimy o interfejsie programowania aplikacji, który pozwala jednemu systemowi komunikować się z drugim, umożliwiając gromadzenie informacji w czasie rzeczywistym. Następuje to niezależnie od tego, czy chodzi o dokładne określenie lokalizacji taksówki, śledzenie statusu dostawy jedzenia, czy też czasu przyjazdu autobusu.

Jakie korzyści płyną z łączenia danych i automatyzacji?

Magia integracji wykracza daleko poza zwykłą wygodę i rozszerza swój zasięg na sferę korporacyjną, gdzie odgrywa kluczową rolę w zmianie sposobu działania firm. Sercem transformacji jest płynna komunikacja i przetwarzanie danych, możliwe dzięki integracji. 

Integracja pozwala firmom zagłębić się w zawiłości ich działalności. Łącząc różne działy, procesy i systemy, zapewnia całościowy obraz funkcjonowania organizacji. Uzbrojone w taką wiedzę firmy mogą podejmować decyzje oparte na danych, usprawniać przepływy pracy i optymalizować wydajność. Integracja umożliwia organizacjom wyznaczanie i osiąganie ambitnych, wcześniej zdefiniowanych celów. Począwszy od zbudowania holistycznego spojrzenia na klientów, aż po zwiększenie satysfakcji klientów, usprawnienie działań IT i ostatecznie obniżenie kosztów utrzymania systemów, korzyści jest wiele. 

Czym jest Mulesoft?

Integracja jest kluczem do konkurencyjności i efektywności w dzisiejszych czasach, w których dane generowane są na ogromną skalę. Widzimy wiele zalet z integracji systemów, ale firmy często zastanawiają się w jaki sposób rzeczywiście połączyć wszystkie systemy i zautomatyzować procesy w skalowalny sposób. Odpowiedź Salesforca to Mulesoft.

Platforma MuleSoft to rewolucyjne narzędzie, które pozwala firmom różnej wielkości i z przeróżnych branż tworzyć płynne integracje systemów i kompleksową automatyzację. Modernizuje ona sposób, w jaki organizacje łączą aplikacje, dane i urządzenia, budując wydajną sieć za pośrednictwem nowoczesnych interfejsów API. Tym samym Mulesoft umożliwia płynne zarządzanie i zabezpieczanie przepływu danych. 

Centralnym elementem innowacyjnego podejścia do tematów integracji i automatyzacji jest wykorzystanie bloków wielokrotnego użytku, które umożliwiają dyrektorom ds. informatyki szybkie i wydajne wdrażanie pomysłów. Na platformie MuleSoft informacje, które kiedyś leżały zapomniane w różnych systemach, ożywają dzięki nowoczesnym interfejsom.

Ta ulepszona łączność wykracza poza granice organizacji i obejmuje zewnętrzne aplikacje i urządzenia, tworząc zintegrowany ekosystem.W ramach sieci aplikacji zespoły mają możliwość odkrywania i samoobsługi istniejących interfejsów. To znacznie przyspiesza opracowywanie nowych procesów, zapewniając jednocześnie przyjazne dla użytkownika doświadczenie. Innowacyjność platformy MuleSoft i jej możliwości w sferze integracji ogromnych ilości danych zyskały szerokie uznanie i przyciągnęły renomowane marki, takie jak Mastercard, AXA i BMW. W regionie Europy Centralnej i Środkowej jednym z głównych użytkowników MuleSofta jest MOL, wiodąca międzynarodowa grupa firma naftowa i gazowa. 

Mulesoft Anypoint

Warto też wspomnieć o platformie Mulesoft Anypoint. Dzięki zasobom i szablonom wielokrotnego użytku firmy mogą znacznie skrócić czas wprowadzania produktów na rynek. Wewnętrzne projekty nabierają tempa i zmniejszają obciążenie związane z kosztami utrzymania IT. Z kolei szeroki wybór konektorów na rynku MuleSoft Exchange umożliwia płynną integrację i maksymalizację potencjału wielu systemów oraz różnych danych.

___

 

Aby uzyskać więcej informacji, również w formie wideo lub podcastu, odwiedź stronę „Salesforce na wyciągnięcie ręki”: https://salesforce-na-wyciagniecie-reki.splashthat.com/

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Przedsiębiorstwa stawiają na sztuczną inteligencję

Według najnowszego raportu Banku Światowego „Global Economic Prospects”, rosnąca niepewność w zakresie handlu światowego i polityki może osłabić wzrost gospodarczy o 2,3% w 2025 r., co będzie miało wpływ zarówno na główne gospodarki, jak i na rynki wschodzące. W obliczu tych trudności, wiele firm przyspiesza plany wdrożenia sztucznej inteligencji, dążąc do osiągnięcia nowego poziomu wydajności i oszczędności. W badaniu przeprowadzonym przez McKinsey w marcu 2025 r. 78% respondentów stwierdziło, że ich organizacje już wykorzystują sztuczną inteligencję w co najmniej jednej funkcji biznesowej, co stanowi wzrost w porównaniu z 72% na początku 2024 r. i 55% rok wcześniej. Ujmując rzecz najprościej, sztuczna inteligencja jest najbardziej transformacyjną technologią naszych czasów. Jej najnowsza wersja, agentowa sztuczna inteligencja – zawsze aktywni inteligentni agenci, którzy potrafią uczyć się, rozumować i samodzielnie wykonywać zadania – zmieni sposób, w jaki firmy działają, konkurują i optymalizują swoją pracę. Dostosowanie działalności przedsiębiorstwa do konkretnej strategii AI, przygotowanie infrastruktury technologicznej oraz zrozumienie wskaźników definiujących sukces to podstawowe filary pozwalające wykorzystać możliwości związane z agentową sztuczną inteligencją i osiągnąć zwrot z inwestycji (ROI). Ukryta wartość automatyzacji Prawie połowa pracowników biurowych twierdzi, że poświęca czas na powtarzalne, mało wartościowe lub niezwiązane z ich pracą zadania. W wielu branżach nieefektywność operacyjna i niewykorzystane możliwości są głęboko ukryte w danych, procesach i przepływach pracy, wpływając na wszystko, od zaangażowania pracowników po wyniki finansowe. Pierwszym krokiem do pobudzenia wzrostu produktywności jest zidentyfikowanie czynników hamujących rozwój organizacji i znalezienie rozwiązań dla tych wyzwań; proces ten znany jest jako analiza wartości uwięzionej. Zacznij od zidentyfikowania obszarów, w których występują wysokowartościowe, ale mało wydajne procesy. Na przykład, czy istnieją zadania wykonywane ręcznie, które spowalniają pracę zespołów? Czy można je zautomatyzować? Które interakcje z klientami można bardziej spersonalizować? Wzmocnienie potencjału ludzkiego za pomocą cyfrowej siły roboczej ma kluczowe znaczenie dla realizacji ukrytej wartości, umożliwiając mądrzejsze i szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wiarygodne dane oraz poprawę spersonalizowanych interakcji z klientami na dużą skalę. Wystarczy wyobrazić sobie marketera, który nagle otrzymuje wsparcie zespołu agentów AI w zakresie opracowywania strategii, planowania i realizacji najlepszych w swojej klasie kampanii. Albo przedstawiciela handlowego, który ma natychmiastowy dostęp do analizy danych klientów w czasie rzeczywistym i prognoz dotyczących potencjalnych klientów, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupu. Wprowadzanie agentów AI nie polega na zastępowaniu nimi ludzi, ale na umożliwieniu pracownikom skupienia się na tym, co robią najlepiej – myśleniu strategicznym, wprowadzaniu innowacji i budowaniu relacji z klientami. Pokonanie problemów związanych z produktywnością dzięki cyfrowej sile roboczej pozwala przedsiębiorstwom na zmianę priorytetów w zakresie dostępnych zasobów ludzkich tam, gdzie mogą one przynieść największe korzyści. Ma to kluczowe znaczenie dla uzyskania nowych źródeł przychodów lub modeli biznesowych i jest podstawą do osiągnięcia zwrotu z inwestycji. Kluczowe wskaźniki do pomiaru zwrotu z inwestycji Zalety cyfrowej siły roboczej w zakresie optymalizacji operacji są oczywiste. Jednak według firmy Gartner ponad 40% projektów agentowej sztucznej inteligencji zostanie anulowanych do końca 2027 r. z powodu niejasnej wartości biznesowej. Aby wykazać rzeczywisty zwrot z inwestycji, organizacje muszą skupić się na wydajności przedsiębiorstwa, zwiększając wartość biznesową poprzez jakość oferowanych usług, redukcję kosztów, szybkość działania oraz skalowanie. W przypadku zespołów obsługi klienta, pomiar ROI może obejmować ocenę satysfakcji klientów, np. poprawę jakości obsługi dzięki całodobowemu wsparciu we wszystkich kanałach, gdzie agentowa sztuczna inteligencja segreguje zgłoszenia i udziela szczegółowych instrukcji, używając naturalnych odpowiedzi. W przypadku zespołów sprzedaży, zwrot z inwestycji przejawia się w krótszym czasie reakcji i lepszej kwalifikacji potencjalnych klientów. Agentowa sztuczna inteligencja umożliwia skalowanie dzięki autonomicznej obsłudze klienta, odpowiadając na pytania dotyczące produktów, rozwiewając zastrzeżenia i umawiając spotkania, a także komunikując się z klientami za pośrednictwem odpowiednich kanałów, udzielając spersonalizowanych odpowiedzi. Wykorzystanie wskaźników – od wskaźników odrzuceń po wyniki satysfakcji klientów i oszczędności operacyjne – umożliwia organizacjom ocenę wydajności inicjatyw związanych z agentami i skuteczne obliczanie zwrotu z inwestycji. Długoterminowa wartość W czasach, gdy firmy na całym świecie zmagają się ze spadkiem wydajności i rosnącymi oczekiwaniami klientów, era agentowej sztucznej inteligencji stwarza okazję do osiągnięcia rzeczywistego wzrostu. Przedsiębiorstwa przyszłości, które są nastawione na sukces, zdają sobie sprawę z konieczności przyjęcia zupełnie nowego podejścia do pracy, inwestowania w sztuczną inteligencję i wdrażania jej we wszystkich obszarach działalności oraz umieszczenia ludzi i agentów AI na pierwszym planie tej zmiany. Chodzi o stworzenie nowego partnerstwa między ludźmi a technologią, które pozwoli nam sprostać dzisiejszym wyzwaniom, przyspieszyć produktywność i ostatecznie osiągnąć zwrot z inwestycji, który napędzi dalsze przemiany
Przedsiębiorstwa-stawiają-na-sztuczną-inteligencję

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń