enova365 dla nowoczesnych biur rachunkowych -new

Enova365 dla nowoczesnych biur rachunkowych

Podczas Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych dla nowoczesnych biur rachunkowych enova365 pokaże swoją międzynarodową stronę. Ale też podkreśli swoje najmocniejsze strony. Nowoczesne biura rachunkowe najczęściej wyberają oprogramowanie enova365.

Już po raz trzeci na terenie Targów Kielce spotkają się najwięksi przedstawiciele sektora nowoczesnych biur rachunkowych. Tegoroczna odsłona Międzynarodowego Kongresu tej branży odbędzie się 26 i 27 października (środa-czwartek).

Nowoczesne biura rachunkowe najczęściej wybierają enova365, dlatego firma znalazła się w  gronie Złotych Sponsorów. Eksperci enova365 będą do dyspozycji gości targów nie tylko na firmowym stoisku. W pierwszym dniu Kongresu enova365 weźmie udział w debatach, prezentacjach, case study oraz warsztaty dla właścicieli biur rachunkowych.

Nowoczesne biura rachunkowe w obliczu globalnych wyzwań

Październikowe spotkanie branży księgowo-rachunkowej w tym roku pod hasłem „Globalnie czy lokalnie”. Odpowiedzi poszukamy między innymi podczas panelu case study, w którym przedstawiciele enova365 opowiedzą między innymi o międzynarodowym wymiarze oprogramowania.

Soneta zawsze dba o potrzeby swoich klientów. W związku z sytuacją na Ukrainie w ciągu dwóch miesięcy przygotowaliśmy pełne tłumaczenie naszego oprogramowania z języka polskiego na ukraiński. – mówi Joanna Walentek, kierownik projektu Kadry i Płace w Sonecie, producenta enova365.

Od maja bieżącego roku enova365 dla nowoczesnych biur rachunkowych jest systemem trójjęzycznym, dostępnym w wersjach polskiej, angielskiej i ukraińskiej. To otwiera przedstawicielom tej branży możliwość zatrudniania kolejnych grup pracowniczych – tym razem obcojęzycznych. Poszerza zarazem możliwości działań operacyjnych na polu międzynarodowym.

Odpowiadając na lokalne potrzeby nowoczesnych biur rachunkowych

Istotne dla biur zmiany zachodzą również w kontekstach ściśle lokalnych. W 2023 roku obligatoryjne stanie się korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur. Centralna baza ustrukturyzowanych dokumentów funkcjonuje jednak już teraz, a z jej rozwiązaniami mogą zapoznać się wszystkie zainteresowane osoby.

Czas, w którym możemy przetestować nowy system, jest szczególnie ważny. enova365 wychodzi temu naprzeciw i od początku 2022 roku jest gotowa na KSeF. Obsłudze tego rozwiązania będzie poświęcony jeden z warsztatów, prowadzonych przez Agnieszkę Opalińską, eksperta projektu Księgowość.

Zmiana oczekiwań klientów

enova365 zauważa także przeformatowanie oczekiwanej roli biura rachunkowego w obsłudze klientów. Zmieniający się rynek nakłada na biura rachunkowe nowe obowiązki.

Biura Rachunkowe coraz częściej poszerzają spektrum swojej pracy. Obsługa klienta przestaje być tematem czysto technicznym i nie ogranicza się już do samego księgowania – obejmuje stałe wsparcie w działaniu. Podczas Kongresu przedstawimy sposoby, jakimi enova365 wspiera budowanie relacji z klientem, opartych na stałej komunikacji. – zapowiada Agnieszka Opalińska.

Pokażemy również, jak system upraszcza procesy zachodzące w biurze rachunkowym. Wszystko dzięki automatyzacji powtarzalnych czynności i wykorzystaniu elektronicznych źródeł danych, między innymi integracji z Krajowym Systemem e-Faktur. – pointuje.

Zagadnieniom automatyzacji procesów poświęcony będzie drugi z warsztatów enova365. Obydwa warsztaty w całość łączy przyświecające im hasło „enova365 w biurze rachunkowym w dobie wyzwań technologicznych i zmian prawnych„.

Poszukując ważnych odpowiedzi

Automatyzacja oraz digitalizacja procesów będą także ważnymi punktami jednej z debat, prowadzonych podczas Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych. Dyskusja pod hasłem „Digitalizacja księgowości zamiast księgowości dokumentów księgowych” zaplanowana została już na pierwszy dzień Kongresu. W dyskusji zabierze głos Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. produkcji i rozwoju w Sonecie.

Digitalizacja to pojęcie odmienione przez wszystkie przypadki w świecie IT. A jak ten proces przebiega w usługach księgowych? Jakie potrzeby w zakresie transformacji cyfrowej odczuwają właściciele, pracownicy biura rachunkowego? Na co liczą klienci w związku ze zmianami, które niesie technologia cyfrowa? Wśród ekspertów będziemy rozmawiać o praktycznym wymiarze zastosowania technologii do podniesienia jakości usług, kontroli kosztów, a także budowania konkurencyjności oferty dla klientów. – zapowiada Wojtas.

O Międzynarodowym Kongresie Biur Rachunkowych

Kieleckie spotkanie przedstawicieli branży biur rachunkowych organizowane jest już po raz trzeci. Wydarzenie trwale wpisuje się w kalendarz biznesowych spotkań tego sektora. Wraz z edycją 2022 Kongres bije również kolejny rekord liczby wystawców.

W ostatniej edycji udział wzięło 300 przedstawicieli biur rachunkowych, 40 prelegentów, a na uczestników czekało 14 godzin merytorycznych wykładów i warsztatów oraz 16 wystąpień eksperckich i paneli tematycznych. Tegoroczna edycja zapowiada się jeszcze lepiej, bo do udziału w wydarzeniu już zgłosiła się rekordowa liczba wystawców, sponsorów i partnerów. – mówi wiceprezes zarządu Targów Kielce Bożena Staniak.

Głównym celem wydarzenia jest dostarczenie właścicielom polskich biur rachunkowych wiedzy, technologii i informacji niezbędnych do podnoszenia jakości, efektywności i poszerzania zakresu świadczonych usług. Złotym Sponsorem Kongresu niezmiennie pozostaje enova365, która reprezentowana będzie zarówno na szczeblu debat, prelekcji i warsztatów, jak i wystawienniczym. Przez dwa dni Kongresu na gości czeka stoisko enova365, a na nim – eksperci enova365 i ich nowoczesne spojrzenie na działalność biur rachunkowych.

Spotkajmy się w Kielcach już 26 października!

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Sprzedaż hurtowa – jak nią zarządzać z enova365?

Sprzedaż hurtowa wymaga zastosowania narzędzi, które zapewnią efektywne zarządzanie zamówieniami, optymalizację procesów, czy dynamiczne dostosowywanie ofert dla różnych kontrahentów. System enova365 posiada dedykowane funkcje wspierające sprzedaż hurtową. Jakie dokładnie? Dowiedz się z naszego artykułu.  Wyjątkowe wyzwania sprzedaży hurtowej – dlaczego warto postawić na nowoczesne rozwiązania? Prowadzenie sprzedaży hurtowej jest dużym wyzwaniem, wymagającym zapewniania odpowiedniej efektywności działań i dużej skrupulatności. Ważna jest sprawna i wygodna obsługa zamówień, unikanie pomyłek w kompletacji towarów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów.  Zarzadzanie gospodarką magazynu, gdzie dostępnych jest wiele indeksów produktowych, nie jest proste. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych jest wtedy niezbędne. Wydajne systemy ERP, jak enova365, posiadają zarówno funkcje wspierające zarządzanie sprzedażą, zapasami, relacjami z klientami, finansami oraz logistyką. Integracje z oprogramowaniem magazynowym WMS pozwalają usprawnić proces kompletacji, pakowania, czy załadunku towarów.  Dodatkowo, rosnące oczekiwania klientów B2B sprawiają, że konieczne stają się elastyczne mechanizmy cenowe i nowoczesne narzędzia wspierające procesy sprzedaży. Zastosowanie systemu ERP w przypadku hurtowej sprzedaży jest nie tylko inwestycją w wydajne narzędzie, ale też optymalizację procesów, co z kolei przekłada się ma lepsze wykorzystanie zasobów oraz większą konkurencyjność na rynku.  Jak enova365 usprawnia procesy w sprzedaży hurtowej? Współczesny rynek hurtowy wymaga od firm szybkości, precyzji i elastyczności w działaniu. enova365 oferuje kompleksowe wsparcie w usprawnianiu kluczowych procesów sprzedaży hurtowej. System automatyzuje zadania związane z zarządzaniem zamówieniami, magazynem, logistyką, a także relacjami z klientami. Dzięki temu firmy mogą zoptymalizować koszty, zwiększyć efektywność i poprawić jakość obsługi, budując trwałe relacje z partnerami biznesowymi. Elastyczność enova365 pozwala na dopasowanie systemu do specyfiki każdego przedsiębiorstwa, gwarantując pełną kontrolę nad procesami i ich optymalizację. Kluczowe procesy wspierane przez enova365: składanie zamówień od dostawcy – enova365 umożliwia wprowadzenie zamówień ręcznie, ale proces ten można znacznie usprawnić poprzez rozmaite funkcjonalności (np. skopiowanie dowolnego zamówienia, Generator zamówień);  rezerwacja towarów na magazynie;  wygodne zmiany cen, ceny okresowe, promocje; łatwe planowanie kilku zmian cen w czasie; monitorowanie stanów magazynowych; weryfikacja warunków handlowych i ustalenie kolejności realizacji zamówień oraz możliwość sprawdzenia pokrycia zamówień (czy mamy dany towar na stanie, ewentualnie zmiana priorytetów zamówień jeśli mamy odpowiednie uprawnienia). Integracje z systemami magazynowymi Funkcjonalności enova365 są dodatkowo rozszerzane dzięki integracjom z wydajnymi systemami magazynowymi WMS (ang. Warehouse management system). Oprogramowanie tego typu pomaga firmom zarządzać i kontrolować codzienne operacje magazynowe, optymalizując najważniejsze procesy, miedzy innymi dzięki zastosowaniu automatyzacji. enova365 posiada integracje z Expert WMS i WMS AVOCADO Packing. Integracja pozwala na sprawną obsługę procesów: synchronizacji kartotek towarów i kontrahentów, przyjęcia i wydania towaru, inwentaryzacji, synchronizacji stanów magazynowych. Wymiana dokumentów EDI System ERP enova365 jest przygotowany do wymiany dokumentów EDI (ang. Electronic Data Interchange). EDI to elektroniczna wymiana danych pomiędzy firmami lub instytucjami, która polega na tym, że dokument w postaci pliku o ustandaryzowanej strukturze jest generowany przez jedną firmę, a importowany przez drugą. enova365 umożliwia: tworzenie komunikatu z dokumentu handlowego (eksport dokumentu),  tworzenie dokumentu poprzez import komunikatu, zapisywanie wygenerowanych i zaimportowanych komunikatów w bazie danych i ich podgląd z poziomu dokumentu.  To jednak nie wszystkie funkcje dostępne w systemie, ponieważ tym, co wyróżnia moduł enova365 EDI, jest możliwość definiowania struktury komunikatów oraz ich zawartości. Integracje e-commerce Integracje enova365 z systemami e-commerce i platformami sprzedażowymi pozwalają usprawnić przepływ danych między różnymi elementami infrastruktury handlowej i łatwiej zarządzać zamówieniami, a także śledzić stany magazynowe oraz automatyzować procesy księgowe. enova365 posiada integracje z: PrestaShop, WooCommerce, Shoper, Magento, Allegro, BaseLinker, DHL, DPD, FedEx, InPost, GLS, UPS, Pocztex, Orlen Paczka. Pulpit kontrahenta Pulpit kontrahenta to platforma systemu enova365, która pozwala usprawnić komunikację z kontrahentami. Dzięki pulpitowi możliwa jest „samoobsługa” klienta lub dostawcy firmy.  Funkcjonalności Pulpitu kontrahenta: przeglądanie aktualnej oferty towarowej, samodzielne składanie zamówień,  śledzenie stanu realizacji zamówień, dostęp do faktur, kontrolowanie należności/zobowiązań. Inne korzyści z zastosowania enova365 w sprzedaży hurtowej: wszystkie zamówienia znajdują się w jednym miejscu; można wybrać kolorowanie komórek, aby mieć więcej informacji;  Żeby sprawdzić, jak poszczególne funkcje działają w praktyce pobierz bezpłatnie demo obsługa drukarek fiskalnych najbardziej popularnych producentów;  dostosowanie do HUB-a paragonowego Ministerstwa Finansów;  automatyzacja działań – dzięki modułowi Harmonogram zadań można zautomatyzować niemal każdą czynność, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na bardziej kreatywnych zadaniach zamiast wykonywać monotonne czynności (unikanie błędów z tego powodu); automatyzacja procesów – zastosowanie modułu Workflow pozwala na automatyzację procesów i usprawnienie przepływu pracy w firmie; analiza BI – wykorzystanie narzędzi do zaawansowanej analizy danych i raportowania umożliwia między innymi analizę logistyki magazynowej, optymalizację działań, a w efekcie rozwój przedsiębiorstwa; wielokanałowość – integracja z różnymi kanałami sprzedaży; możliwość tworzenia spersonalizowanych ofert; obsługa Krajowego Systemu e-Faktur. Korzyści z zastosowania enova365 w firmie z branży sprzedaży hurtowej podsumowuje Klaudia Szatko, Zastępca kierownika projektu Handel enova365 Block Quote Warto pamiętać, że enova365 jest systemem o wysokiej konfigurowalności, wspierającym użytkownika na każdym etapie codziennych działań. Może być używana zarówno w wersji przeglądarkowej, jak też mobilnej (różne interfejsy).  Sprzedaż hurtowa z enova365 – korzyści dla działów sprzedaży i obsługi klienta System enova365, dzięki swoim dedykowanym funkcjom oraz integracjom, stanowi kompleksowe wsparcie dla działów sprzedaży i obsługi klienta, przynosząc korzyści w każdym aspekcie ich pracy. Dzięki enova365 hurtowa sprzedaż jest efektywniejsza. Korzyści dla działu sprzedaży: automatyzacja i usprawnienie procesów – enova365 automatyzuje zadania związane z zarządzaniem zamówieniami, magazynem i logistyką, zmniejszając ryzyko powstania błędów i oszczędzając czas. Dzięki temu zwiększa się wydajność pracy, a koszty operacyjne są mniejsze; elastyczne zarządzanie cennikami i rabatami – enova365 ułatwia tworzenie spersonalizowanych ofert i zarządzanie polityką cenową, co pozwala na dostosowanie się do potrzeb każdego klienta i zwiększenie konkurencyjności; wsparcie w kontroli finansowej – system ERP oferuje funkcjonalności, które pomagają w monitorowaniu wszystkich aspektów finansowych działalności hurtowni, co oznacza sprawniejsze zarządzanie finansami, lepszą kontrolę oraz szybszą reakcję na zmiany; integracja z platformami e-commerce – integracja z systemami e-commerce i platformami sprzedażowymi usprawnia przepływ danych i ułatwia zarządzanie zamówieniami z różnych źródeł. Korzyści dla działu obsługi klienta: szybki i łatwy dostęp do informacji – enova365 (moduł CRM) zapewnia dostęp do historii transakcji i danych o klientach, co umożliwia pracownikom działu obsługi klienta szybką i spersonalizowaną obsługę; sprawny i transparentny proces obsługi zamówień – system ERP poprawia proces obsługi zamówień, zapewniając kontrolę na każdym etapie realizacji, co pozwala na szybkie reagowanie na ewentualne problemy; platforma samoobsługowa dla klientów – Pulpit kontrahenta umożliwia klientom samodzielne składanie zamówień, przeglądanie oferty, śledzenie statusu zamówień i dostęp do faktur, co zwiększa ich satysfakcję i redukuje obciążenie działu obsługi klienta; Szybka i sprawna obsługa, dostęp do aktualnych informacji o produktach i zamówieniach, a także możliwość personalizacji oferty przekładają się na wzrost satysfakcji klientów i budowanie trwałych relacji biznesowych. enova365 wspiera firmy w zwiększaniu efektywności i optymalizacji kosztów, co przekłada się na sukces na dynamicznie zmieniającym się rynku hurtowym. Podsumowanie enova365 to kompleksowe rozwiązanie ERP, które wspiera i optymalizuje kluczowe procesy w sprzedaży hurtowej. System ERP, dzięki swojej elastyczności i szerokiemu wachlarzowi funkcji pomaga sprostać wyzwaniom dynamicznego rynku. enova365 przyczynia się do zwiększenia efektywności, poprawy jakości obsługi klienta, optymalizacji kosztów oraz budowania trwałych relacji biznesowych. Chcesz dowiedzieć się więcej o zastosowaniu systemu ERP enova365 w hurtowej sprzedaży? Umów się na prezentację i sprawdź, jak nasz system ERP pomoże Ci w lepszym zarzadzaniu sprzedażą hurtową.
Sprzedaż-hurtowa-–-jak-nią-zarządzać-z-enova365
enova_logo_stopka
zweryfikowano

0/5

Soneta

więcej niż ERP


enova365
+1
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Dystrybucja, Produkcyjna, Usługi
Opis
Soneta to polski producent specjalistycznego oprogramowania ERP dla biznesu. Spółka powstała w 2002 roku i od dwóch dekad rozwija swoje produkty - systemy enova365 oraz TRIVA....
rozwiń