Agentforce-–-to_-czym-powinna-być-sztuczna-inteligencja

Agentforce – to, czym powinna być sztuczna inteligencja

Agentforce to sposób, w jaki ludzie i sztuczna inteligencja wspólnie napędzają sukces klientów, wyposażając organizacje w autonomicznych agentów.

Nowy silnik Agentforce Atlas Reasoning Engine autonomicznie analizuje dane, podejmuje decyzje i wykonuje zadania, zapewniając wiarygodne i dokładne wyniki.

Dzięki Agentforce każda organizacja może szybko i łatwo tworzyć, dostosowywać i wdrażać własnych agentów za pomocą narzędzi o niskim kodzie.

Nowa sieć partnerska Agentforce umożliwia firmom wdrażanie gotowych agentów i korzystanie z działań partnerów, takich jak Amazon Web Services, Google, IBM, Workday i inne.

 

Salesforce (NYSE: CRM), nr 1 na świecie w dziedzinie AI CRM, zaprezentował Agentforce – przełomowy pakiet autonomicznych agentów AI, którzy wspomagają pracowników i obsługują zadania w zakresie usług, sprzedaży, marketingu i handlu, zwiększając bezprecedensowo wydajność i zadowolenie klientów. Agentforce umożliwia firmom skalowanie siły roboczej na żądanie za pomocą kilku kliknięć. Nieograniczona cyfrowa siła robocza agentów AI Agentforce może analizować dane, podejmować decyzje i działania w zakresie zadań takich, jak odpowiadanie na zapytania dotyczące obsługi klienta, kwalifikowanie potencjalnych klientów i optymalizacja kampanii marketingowych. Dzięki Agentforce każda organizacja może łatwo tworzyć, dostosowywać i wdrażać własnych agentów do dowolnego zadania w dowolnej branży. Przyszłość sztucznej inteligencji to agenci.

Agentforce reprezentuje trzecią falę sztucznej inteligencji – przechodząc od copilotów, do nowej ery wysoce precyzyjnych, inteligentnych agentów o niskim poziomie halucynacji, którzy aktywnie zwiększają sukces klienta. W przeciwieństwie do innych platform, Agentforce to rewolucyjne i godne zaufania rozwiązanie, które płynnie integruje sztuczną inteligencję w każdym przepływie pracy, osadzając się w centrum podróży klienta. Oznacza to przewidywanie potrzeb, wzmacnianie relacji, napędzanie wzrostu i podejmowanie proaktywnych działań w każdym punkcie kontaktu. Podczas gdy inni wymagają samodzielnego tworzenia sztucznej inteligencji, Agentforce oferuje w pełni dostosowaną, gotową do użycia w przedsiębiorstwie platformę, zaprojektowaną z myślą o natychmiastowym działaniu i skalowalności. Z zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa, zgodnością ze standardami branżowymi i niezrównaną elastycznością. Nasza wizja jest śmiała: do końca 2025 roku będziemy mieć miliard pracowników korzystających z Agentforce. Oto, czym powinna być sztuczna inteligencja.

Marc Benioff

Prezes i dyrektor generalny, Salesforce

W przeciwieństwie do przestarzałych copilotów i chatbotów, które polegają na ludzkich poleceniach i zmagają się ze złożonymi lub wieloetapowymi zadaniami, Agentforce oferuje nowy poziom zaawansowania, działając autonomicznie, pobierając odpowiednie dane na żądanie, budując plany działania dla dowolnego zadania i wykonując te plany bez konieczności ludzkiej ingerencji. Podobnie jak autonomiczny samochód, Agentforce wykorzystuje dane w czasie rzeczywistym, aby dostosować się do zmieniających się warunków i działa niezależnie w ramach niestandardowych barier organizacji, zapewniając, że każda interakcja z klientem jest świadoma, istotna i wartościowa. W razie potrzeby Agentforce płynnie przekazuje pracownikom podsumowanie interakcji, przegląd szczegółów dotyczących klienta i zalecenia dotyczące dalszych działań.

Liderzy branży, tacy jak OpenTable, Saks i Wiley, już teraz doświadczają transformacyjnej mocy Agentforce. Przykładowo, Agentforce pomaga organizacjom takim jak Wiley zapewnić klientom dynamiczną, konwersacyjną samoobsługę. Agentforce jest skonfigurowany tak, aby odpowiadać na pytania przy użyciu bazy wiedzy Wiley już wbudowanej w Salesforce, dzięki czemu może automatycznie rozwiązywać problemy z dostępem do konta. Zajmuje się również kwestiami rejestracji i płatności, kierując klientów do odpowiednich zasobów.

Dzięki Agentforce obsługującemu rutynowe zapytania, Wiley odnotował ponad 40% wzrost w rozwiązywaniu spraw, przewyższając swojego starego chatbota i dając swoim agentom więcej czasu na skupienie się na złożonych sprawach.

Dlaczego ma to znaczenie?

Według raportu Salesforce Trends in AI szacuje się, że 41% czasu pracowników poświęcane jest na powtarzalną pracę o niskim znaczeniu, a 65% pracowników biurowych uważa, że generatywna sztuczna inteligencja pozwoli im być bardziej kreatywnymi. Każda firma ma więcej zadań do wykonania, niż dostępnych zasobów do ich wykonania. W rezultacie wiele zadań pozostaje nierozwiązanych lub nieukończonych. Agentforce zapewnia ulgę przeciążonym zespołom dzięki możliwości skalowania wydajności na żądanie, dzięki czemu ludzie mogą skupić się na bardziej wymagających, wartościowych i strategicznych projektach. Przyszłość pracy to hybrydowa siła robocza złożona z ludzi i agentów, umożliwiająca firmom konkurowanie w ciągle zmieniającym się świecie.

Innowacyjność platformy Salesforce

Dane

Platforma Salesforce, której centralnym elementem jest Data Cloud, umożliwia Agentforce i każdej aplikacji Salesforce dostarczanie płynnych, opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań w każdym punkcie kontaktu. Data Cloud ujednolica i harmonizuje wszystkie dane klientów i metadane w systemach w czasie rzeczywistym, umożliwiając Agentforce działanie z pełnym kontekstem i precyzją. Data Cloud usprawnia dotychczasowe inwestycje wielu organizacji w jeziora danych, zapewniając funkcję „Zero Copy”, która umożliwia klientom Salesforce łączenie ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych danych z systemów zewnętrznych bez konieczności ich kopiowania. Dzięki temu dane przedsiębiorstwa są szybko i łatwo pobierane przez Agentforce w celu analizy i działania.

AI

Całkowicie nowy Atlas Reasoning Engine to mózg Agentforce. Jest on zbudowany w oparciu o opatentowany system, zaprojektowany do symulowania ludzkiego sposobu myślenia i planowania. Mechanizm zaczyna od oceny zapytań użytkowników, udoskonalając je pod kątem jasności i trafności. Następnie pobiera najbardziej istotne dane i tworzy plan wykonania zadania. Proces ten następnie udoskonala plan, zapewniając, że jest on dokładny, odpowiedni i oparty na zaufanych danych. Ten proces rozumowania pozwala Agentforce na autonomiczne wnioskowanie, podejmowanie decyzji i wykonywanie zadań biznesowych, a wszystko to przy jednoczesnym dostarczaniu precyzyjnych i dokładnych wyników.

Automatyzacja

Agentforce płynnie integruje się z istniejącymi mechanizmami automatyzacji Salesforce, w tym z MuleSoft. Dzięki metodom Salesforce Flow, MuleSoft i Apex klienci mogą łatwo rozszerzyć funkcjonalność Agentforce poprzez wykorzystanie przepływów pracy i działań, które są już zbudowane i zoptymalizowane. Mogą również wykorzystać znane bloki konstrukcyjne do tworzenia nowych automatyzacji dla Agentforce. Niezależnie od tego czy chodzi o automatyzację złożonych procesów, czy o uruchamianie określonych działań w całym przedsiębiorstwie, Agentforce może wykonywać te automatyzacje bez wysiłku. Oznacza to, że organizacje mogą wykorzystać istniejące inwestycje w automatyzację, jednocześnie skalując swoje nowe możliwości, pozwalając Agentforce działać autonomicznie w zaufanej strukturze, zapewniając szybsze wyniki bez konieczności tworzenia nowych automatyzacji lub integracji od podstaw.

Więcej informacji o AI Agentforce (w języku angielskim) znajduje się pod tym linkiem: https://www.salesforce.com/news/press-releases/2024/09/12/agentforce-announcement/

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Salesforce i Google wprowadzają Gemini do Agentforce

Salesforce i Google ogłosiły dziś znaczne rozszerzenie swojego strategicznego partnerstwa. Dzięki niemu klienci zyskają wybór modeli i możliwości wykorzystywanych do tworzenia i wdrażania agentów opartych na sztucznej inteligencji. Partnerstwo zapewnia ogromną elastyczność, umożliwiając klientom tworzenie dostosowanych rozwiązań AI, które spełniają ich specyficzne potrzeby, zamiast być ograniczonymi do jednego modelu dostawcy. Google Cloud jest liderem innowacji w zakresie sztucznej inteligencji dla przedsiębiorstw, a miliony programistów wykorzystują modele Google Gemini i infrastrukturę Google Cloud zoptymalizowaną pod kątem sztucznej inteligencji. To rozszerzone partnerstwo umożliwi klientom Salesforce tworzenie agentów Agentforce przy użyciu Gemini i wdrażanie Salesforce w Google Cloud. Jest to rozszerzenie istniejącego partnerstwa, które umożliwia klientom płynną wymianę danych między Google BigQuery i Salesforce za pośrednictwem technologii zerowego kopiowania – dodatkowo wyposażając klientów w dane, sztuczną inteligencję, zaufanie oraz aktywności, których potrzebują, aby wprowadzić autonomicznych agentów do swoich firm. „Dzięki naszej rozszerzonej współpracy z Google Cloud i głębokiej integracji w warstwie platformy, aplikacji i infrastruktury, dajemy klientom wybór aplikacji i modeli, z których chcą korzystać” – powiedział Srini Tallapragada, Salesforce President & Chief Engineering and Customer Success Officer. „Salesforce oferuje kompletną platformę agentowej sztucznej inteligencji klasy korporacyjnej, która ułatwia wdrażanie nowych możliwości i szybkie osiąganie wartości biznesowej. Google Cloud jest pionierem w dziedzinie agentowej sztucznej inteligencji dla przedsiębiorstw, oferując jedne z najpotężniejszych, najbardziej wydajnych modeli, agentów i narzędzi programistycznych AI na świecie. Razem tworzymy najlepsze miejsce dedykowane firmom do skalowania dzięki cyfrowej pracy”. „Wybór Google Cloud przez Salesforce jako głównego dostawcy infrastruktury oznacza, że klienci korporacyjni mogą teraz wdrażać niektóre ze swoich najbardziej krytycznych aplikacji w naszej wysoce bezpiecznej, zoptymalizowanej pod kątem sztucznej inteligencji infrastrukturze – przy minimalnym tarciu” – powiedział Thomas Kurian, dyrektor generalny Google Cloud. „Wspólni klienci poprosili nas o możliwość bardziej płynnej pracy w Salesforce i Google Cloud, a to rozszerzone partnerstwo pomoże im przyspieszyć transformacje AI dzięki agentowej sztucznej inteligencji, najnowocześniejszym modelom AI, analizie danych i nie tylko”. Dlaczego jest to istotne Według badania przeprowadzonego przez Salesforce, sztuczna inteligencja nadal się rozwija, jednak jest już obecna w organizacjach i stwarza szansę rynkową o wartości 2 bilionów dolarów. W rzeczywistości 84% dyrektorów ds. informatyki uważa, że sztuczna inteligencja będzie równie istotna dla firm, jak Internet. Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, organizacje potrzebują strategii agentowej opartej na otwartości, pełnym zaufaniu i możliwości wyboru. Obejmuje to: Dane: Bezpieczny i zunifikowany dostęp do wszystkich danych, bez względu na to, gdzie się znajdują, z architekturą „zero kopii” i wzbogaconymi metadanymi dla głębszego wglądu. Dzięki temu klienci nie muszą rezygnować z możliwości wyboru na rzecz zintegrowanego doświadczenia, w przeciwieństwie do rozwiązań, które gromadzą dostęp do danych lub wymagają od użytkowników łączenia różnych rozwiązań. AI: Niezrównany wybór i elastyczność dzięki najnowocześniejszym modelom AI, w tym predykcyjnym, generatywnym i multimodalnym. Pozwala to firmom dostosować rozwiązania do ich konkretnych potrzeb i uniknąć uzależnienia od możliwości AI jednego dostawcy. Zaufanie: Wielowarstwowe podejście do ochrony danych i infrastruktury zaawansowane metody szyfrowania, wybór lokalizacji przechowywania danych oraz audyty AI pod kątem stronniczości i toksyczności. Działania: Integracja automatyzacji, analizy danych i aplikacji na różnych platformach, co poprawia efektywność pracy i pozwala agentom AI lepiej współdziałać z istniejącymi systemami. Odpowiedzi w czasie rzeczywistym w Agentforce z Google Search Agentforce będzie mógł wykorzystać Grounding z Google Search za pośrednictwem Vertex AI, opierając się na bezpiecznym fundamencie danych ustanowionym w ramach partnerstwa „zero copy” między Salesforce Data Cloud i Google BigQuery. Integracja ta daje rozwiązaniu Agentforce możliwość odwoływania się do aktualnych danych, wiadomości, bieżących wydarzeń i wiarygodnych cytatów, znacznie zwiększając świadomość kontekstową i zdolność do dostarczania dokładnych, popartych dowodami odpowiedzi. Przykładowo, w zarządzaniu łańcuchem dostaw i logistyce, agent Agentforce może śledzić przesyłki i monitorować poziomy zapasów w Salesforce Commerce Cloud oraz proaktywnie identyfikować potencjalne zakłócenia przy użyciu danych z wyszukiwarki Google, w czasie rzeczywistym, w tym warunków pogodowych, zatorów w portach i wydarzeń geopolitycznych. Odblokowanie możliwości wyboru i elastyczności dzięki Gemini i Agentforce W 2025 r. modele Gemini Google będą również dostępne do szybkiego tworzenia i wnioskowania bezpośrednio w Agentforce. Dzięki Gemini i Agentforce firmy skorzystają z: Agentów z możliwościami multimodalnymi: Natywna multimodalność Gemini pozwala agentom „widzieć” i interpretować świat, umożliwiając sztucznej inteligencji rozpoznawanie obrazów (takich jak kody błędów) i wykrywanie emocji w głosie. Zintegrowanie tego z Agentforce tworzy inteligentniejszych agentów, którzy reagują na dźwięk, wideo i tekst. Rozszerzone kontekstowe rozumienie i wnioskowanie: Okno kontekstowe Gemini z 2 milionami tokenów pozwala agentom przechowywać i odwoływać się do ogromnych ilości informacji, takich jak całe bazy kodu, lata interakcji z klientami lub dokumentacja produktu. Wzrost szybkości i wydajności: Jednostki przetwarzania tensorowego Google (TPU), w połączeniu z zaawansowanymi technikami, takimi jak te stosowane w Google NotebookLM, umożliwiają Gemini przetwarzanie i rozumienie informacji z wyjątkową szybkością i wydajnością, zapewniając odpowiedzi w czasie rzeczywistym nawet w przypadku złożonych zapytań. Przekłada się to na krótszy czas reakcji i niższe koszty operacyjne. Przykładowo, klient ubezpieczeniowy może przesłać roszczenie wraz ze zdjęciami uszkodzeń inotatką głosową od świadka. Agentforce, korzystając z Gemini, może następnie pomóc ubezpieczycielowi w zapewnieniu lepszej obsługi klienta poprzez przetwarzanie wszystkich tych danych wejściowych, ocenę zasadności roszczenia, a nawet wykorzystanie zamiany tekstu na mowę w celu skontaktowania się z klientem w sprawie rozwiązania, usprawniając tradycyjnie długi proces roszczeń. Platforma Salesforce wdrożona w Google Cloud Klienci będą mogli wykorzystać ujednoliconą platformę Salesforce (Agentforce, Data Cloud, Customer 360) w wysoce bezpiecznej, zoptymalizowanej pod kątem sztucznej inteligencji infrastrukturze Google Cloud, korzystając z funkcji takich jak dynamiczne dopasowanie, zerowa retencja danych i wykrywanie toksyczności zapewniane przez Einstein Trust Layer. Gdy produkty Salesforce będą dostępne w Google Cloud, klienci będą mieli również możliwość zamawiania ofert Salesforce za pośrednictwem Google Cloud Marketplace, otwierając przed globalnymi firmami nowe możliwości optymalizacji inwestycji w Salesforce i Google Cloud oraz przynosząc korzyści tysiącom wspólnych klientów. Zwiększona produktywność pracowników i obsługa klienta dzięki integracjom opartym na sztucznej inteligencji Miliony osób codziennie korzystają z Salesforce i Google Cloud. Partnerstwo to stawia na wybór i elastyczność, umożliwiając płynną pracę między platformami. Nowe połączenia między platformami, takimi jak Salesforce Service Cloud i Google Cloud’s Customer Engagement Suite, a także Slack i Google Workspace, umożliwią agentom AI i przedstawicielom serwisu ujednolicony dostęp do danych, usprawnione przepływy pracy i zaawansowane możliwości sztucznej inteligencji, niezależnie od platformy. Salesforce i Google Cloud głęboko integrują swoje platformy obsługi klienta – Salesforce Service Cloud i Google Cloud’s Customer Engagement Suite – aby stworzyć płynne i inteligentne środowisko wsparcia. Oczekuje się, że jeszcze w tym roku to ujednolicone podejście umożliwi agentom AI w Service Cloud: Tłumaczenie głosowe w czasie rzeczywistym i analiza nastrojów: Google Cloud AI w Service Cloud umożliwi tłumaczenie głosowe w czasie rzeczywistym, przełamując bariery językowe. Nowe funkcje pomocy agenta w pulpicie Service Cloud będą analizować ton głosu i wskazówki dźwiękowe w celu głębszego zrozumienia nastrojów klientów. Inteligentne przełączanie między agentami: We wszystkich kanałach wirtualni agenci zbudowani na Google Conversational Agents będą mogli płynnie łączyć się z Agentforce w Service Cloud w celu bardziej efektywnego zarządzania wieloetapowymi interakcjami z klientami. Salesforce i Google Cloud badają również głębszą integrację między Slack i Google Workspace, zwiększając produktywność oraz tworząc bardziej spójną cyfrową przestrzeń roboczą dla zespołów i organizacji. Firmy badają obecnie przypadki użycia, takie jak: Możliwość wykorzystania przez użytkowników wyszukiwania korporacyjnego w Slack w celu uzyskania dostępu i działania na plikach w Google Drive. Możliwość łatwiejszego udostępniania informacji między Gmailem a Slackiem, która pozwoli na usprawnienie komunikacji i dzielenie się wiedzą. Rezultatem jest bardziej połączone i produktywne środowisko pracy, w którym firmy mogą wybrać najlepsze narzędzia dla swoich potrzeb, od produktywności pracowników po obsługę klienta, jednocześnie korzystając z płynnego i inteligentnego przepływu pracy na różnych platformach. Rozszerzenie możliwości i integracji w ramach partnerstwa To partnerstwo wykracza poza podstawowe integracje produktów. To dopiero początek. Salesforce i Google Cloud są zaangażowane w  głębszą współpracę w ramach wdrażania innowacji, aby zapewnić firmom jeszcze potężniejsze rozwiązania. Spodziewana dostępność w 2025 r.: Głębsza integracja Data Cloud, BigQuery i Cortex Framework sprawi, że klienci będą mogli łatwiej niż kiedykolwiek bezpiecznie ugruntować swoich agentów AI we wszystkich danych przedsiębiorstwa. Nowa natywna integracja Tableau, Looker i BigQuery pozwoli klientom zarządzać i wizualizować dane biznesowe na wszystkich platformach w jednym interfejsie użytkownika ze znormalizowaną logiką biznesową i definicjami danych.
Salesforce-i-Google-wprowadzają-Gemini-do-Agentforce

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń