Agentforce-–-to_-czym-powinna-być-sztuczna-inteligencja

Agentforce – to, czym powinna być sztuczna inteligencja

Agentforce to sposób, w jaki ludzie i sztuczna inteligencja wspólnie napędzają sukces klientów, wyposażając organizacje w autonomicznych agentów.

Nowy silnik Agentforce Atlas Reasoning Engine autonomicznie analizuje dane, podejmuje decyzje i wykonuje zadania, zapewniając wiarygodne i dokładne wyniki.

Dzięki Agentforce każda organizacja może szybko i łatwo tworzyć, dostosowywać i wdrażać własnych agentów za pomocą narzędzi o niskim kodzie.

Nowa sieć partnerska Agentforce umożliwia firmom wdrażanie gotowych agentów i korzystanie z działań partnerów, takich jak Amazon Web Services, Google, IBM, Workday i inne.

 

Salesforce (NYSE: CRM), nr 1 na świecie w dziedzinie AI CRM, zaprezentował Agentforce – przełomowy pakiet autonomicznych agentów AI, którzy wspomagają pracowników i obsługują zadania w zakresie usług, sprzedaży, marketingu i handlu, zwiększając bezprecedensowo wydajność i zadowolenie klientów. Agentforce umożliwia firmom skalowanie siły roboczej na żądanie za pomocą kilku kliknięć. Nieograniczona cyfrowa siła robocza agentów AI Agentforce może analizować dane, podejmować decyzje i działania w zakresie zadań takich, jak odpowiadanie na zapytania dotyczące obsługi klienta, kwalifikowanie potencjalnych klientów i optymalizacja kampanii marketingowych. Dzięki Agentforce każda organizacja może łatwo tworzyć, dostosowywać i wdrażać własnych agentów do dowolnego zadania w dowolnej branży. Przyszłość sztucznej inteligencji to agenci.

Agentforce reprezentuje trzecią falę sztucznej inteligencji – przechodząc od copilotów, do nowej ery wysoce precyzyjnych, inteligentnych agentów o niskim poziomie halucynacji, którzy aktywnie zwiększają sukces klienta. W przeciwieństwie do innych platform, Agentforce to rewolucyjne i godne zaufania rozwiązanie, które płynnie integruje sztuczną inteligencję w każdym przepływie pracy, osadzając się w centrum podróży klienta. Oznacza to przewidywanie potrzeb, wzmacnianie relacji, napędzanie wzrostu i podejmowanie proaktywnych działań w każdym punkcie kontaktu. Podczas gdy inni wymagają samodzielnego tworzenia sztucznej inteligencji, Agentforce oferuje w pełni dostosowaną, gotową do użycia w przedsiębiorstwie platformę, zaprojektowaną z myślą o natychmiastowym działaniu i skalowalności. Z zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa, zgodnością ze standardami branżowymi i niezrównaną elastycznością. Nasza wizja jest śmiała: do końca 2025 roku będziemy mieć miliard pracowników korzystających z Agentforce. Oto, czym powinna być sztuczna inteligencja.

Marc Benioff

Prezes i dyrektor generalny, Salesforce

W przeciwieństwie do przestarzałych copilotów i chatbotów, które polegają na ludzkich poleceniach i zmagają się ze złożonymi lub wieloetapowymi zadaniami, Agentforce oferuje nowy poziom zaawansowania, działając autonomicznie, pobierając odpowiednie dane na żądanie, budując plany działania dla dowolnego zadania i wykonując te plany bez konieczności ludzkiej ingerencji. Podobnie jak autonomiczny samochód, Agentforce wykorzystuje dane w czasie rzeczywistym, aby dostosować się do zmieniających się warunków i działa niezależnie w ramach niestandardowych barier organizacji, zapewniając, że każda interakcja z klientem jest świadoma, istotna i wartościowa. W razie potrzeby Agentforce płynnie przekazuje pracownikom podsumowanie interakcji, przegląd szczegółów dotyczących klienta i zalecenia dotyczące dalszych działań.

Liderzy branży, tacy jak OpenTable, Saks i Wiley, już teraz doświadczają transformacyjnej mocy Agentforce. Przykładowo, Agentforce pomaga organizacjom takim jak Wiley zapewnić klientom dynamiczną, konwersacyjną samoobsługę. Agentforce jest skonfigurowany tak, aby odpowiadać na pytania przy użyciu bazy wiedzy Wiley już wbudowanej w Salesforce, dzięki czemu może automatycznie rozwiązywać problemy z dostępem do konta. Zajmuje się również kwestiami rejestracji i płatności, kierując klientów do odpowiednich zasobów.

Dzięki Agentforce obsługującemu rutynowe zapytania, Wiley odnotował ponad 40% wzrost w rozwiązywaniu spraw, przewyższając swojego starego chatbota i dając swoim agentom więcej czasu na skupienie się na złożonych sprawach.

Dlaczego ma to znaczenie?

Według raportu Salesforce Trends in AI szacuje się, że 41% czasu pracowników poświęcane jest na powtarzalną pracę o niskim znaczeniu, a 65% pracowników biurowych uważa, że generatywna sztuczna inteligencja pozwoli im być bardziej kreatywnymi. Każda firma ma więcej zadań do wykonania, niż dostępnych zasobów do ich wykonania. W rezultacie wiele zadań pozostaje nierozwiązanych lub nieukończonych. Agentforce zapewnia ulgę przeciążonym zespołom dzięki możliwości skalowania wydajności na żądanie, dzięki czemu ludzie mogą skupić się na bardziej wymagających, wartościowych i strategicznych projektach. Przyszłość pracy to hybrydowa siła robocza złożona z ludzi i agentów, umożliwiająca firmom konkurowanie w ciągle zmieniającym się świecie.

Innowacyjność platformy Salesforce

Dane

Platforma Salesforce, której centralnym elementem jest Data Cloud, umożliwia Agentforce i każdej aplikacji Salesforce dostarczanie płynnych, opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań w każdym punkcie kontaktu. Data Cloud ujednolica i harmonizuje wszystkie dane klientów i metadane w systemach w czasie rzeczywistym, umożliwiając Agentforce działanie z pełnym kontekstem i precyzją. Data Cloud usprawnia dotychczasowe inwestycje wielu organizacji w jeziora danych, zapewniając funkcję „Zero Copy”, która umożliwia klientom Salesforce łączenie ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych danych z systemów zewnętrznych bez konieczności ich kopiowania. Dzięki temu dane przedsiębiorstwa są szybko i łatwo pobierane przez Agentforce w celu analizy i działania.

AI

Całkowicie nowy Atlas Reasoning Engine to mózg Agentforce. Jest on zbudowany w oparciu o opatentowany system, zaprojektowany do symulowania ludzkiego sposobu myślenia i planowania. Mechanizm zaczyna od oceny zapytań użytkowników, udoskonalając je pod kątem jasności i trafności. Następnie pobiera najbardziej istotne dane i tworzy plan wykonania zadania. Proces ten następnie udoskonala plan, zapewniając, że jest on dokładny, odpowiedni i oparty na zaufanych danych. Ten proces rozumowania pozwala Agentforce na autonomiczne wnioskowanie, podejmowanie decyzji i wykonywanie zadań biznesowych, a wszystko to przy jednoczesnym dostarczaniu precyzyjnych i dokładnych wyników.

Automatyzacja

Agentforce płynnie integruje się z istniejącymi mechanizmami automatyzacji Salesforce, w tym z MuleSoft. Dzięki metodom Salesforce Flow, MuleSoft i Apex klienci mogą łatwo rozszerzyć funkcjonalność Agentforce poprzez wykorzystanie przepływów pracy i działań, które są już zbudowane i zoptymalizowane. Mogą również wykorzystać znane bloki konstrukcyjne do tworzenia nowych automatyzacji dla Agentforce. Niezależnie od tego czy chodzi o automatyzację złożonych procesów, czy o uruchamianie określonych działań w całym przedsiębiorstwie, Agentforce może wykonywać te automatyzacje bez wysiłku. Oznacza to, że organizacje mogą wykorzystać istniejące inwestycje w automatyzację, jednocześnie skalując swoje nowe możliwości, pozwalając Agentforce działać autonomicznie w zaufanej strukturze, zapewniając szybsze wyniki bez konieczności tworzenia nowych automatyzacji lub integracji od podstaw.

Więcej informacji o AI Agentforce (w języku angielskim) znajduje się pod tym linkiem: https://www.salesforce.com/news/press-releases/2024/09/12/agentforce-announcement/

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Przedsiębiorstwa stawiają na sztuczną inteligencję

Według najnowszego raportu Banku Światowego „Global Economic Prospects”, rosnąca niepewność w zakresie handlu światowego i polityki może osłabić wzrost gospodarczy o 2,3% w 2025 r., co będzie miało wpływ zarówno na główne gospodarki, jak i na rynki wschodzące. W obliczu tych trudności, wiele firm przyspiesza plany wdrożenia sztucznej inteligencji, dążąc do osiągnięcia nowego poziomu wydajności i oszczędności. W badaniu przeprowadzonym przez McKinsey w marcu 2025 r. 78% respondentów stwierdziło, że ich organizacje już wykorzystują sztuczną inteligencję w co najmniej jednej funkcji biznesowej, co stanowi wzrost w porównaniu z 72% na początku 2024 r. i 55% rok wcześniej. Ujmując rzecz najprościej, sztuczna inteligencja jest najbardziej transformacyjną technologią naszych czasów. Jej najnowsza wersja, agentowa sztuczna inteligencja – zawsze aktywni inteligentni agenci, którzy potrafią uczyć się, rozumować i samodzielnie wykonywać zadania – zmieni sposób, w jaki firmy działają, konkurują i optymalizują swoją pracę. Dostosowanie działalności przedsiębiorstwa do konkretnej strategii AI, przygotowanie infrastruktury technologicznej oraz zrozumienie wskaźników definiujących sukces to podstawowe filary pozwalające wykorzystać możliwości związane z agentową sztuczną inteligencją i osiągnąć zwrot z inwestycji (ROI). Ukryta wartość automatyzacji Prawie połowa pracowników biurowych twierdzi, że poświęca czas na powtarzalne, mało wartościowe lub niezwiązane z ich pracą zadania. W wielu branżach nieefektywność operacyjna i niewykorzystane możliwości są głęboko ukryte w danych, procesach i przepływach pracy, wpływając na wszystko, od zaangażowania pracowników po wyniki finansowe. Pierwszym krokiem do pobudzenia wzrostu produktywności jest zidentyfikowanie czynników hamujących rozwój organizacji i znalezienie rozwiązań dla tych wyzwań; proces ten znany jest jako analiza wartości uwięzionej. Zacznij od zidentyfikowania obszarów, w których występują wysokowartościowe, ale mało wydajne procesy. Na przykład, czy istnieją zadania wykonywane ręcznie, które spowalniają pracę zespołów? Czy można je zautomatyzować? Które interakcje z klientami można bardziej spersonalizować? Wzmocnienie potencjału ludzkiego za pomocą cyfrowej siły roboczej ma kluczowe znaczenie dla realizacji ukrytej wartości, umożliwiając mądrzejsze i szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wiarygodne dane oraz poprawę spersonalizowanych interakcji z klientami na dużą skalę. Wystarczy wyobrazić sobie marketera, który nagle otrzymuje wsparcie zespołu agentów AI w zakresie opracowywania strategii, planowania i realizacji najlepszych w swojej klasie kampanii. Albo przedstawiciela handlowego, który ma natychmiastowy dostęp do analizy danych klientów w czasie rzeczywistym i prognoz dotyczących potencjalnych klientów, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupu. Wprowadzanie agentów AI nie polega na zastępowaniu nimi ludzi, ale na umożliwieniu pracownikom skupienia się na tym, co robią najlepiej – myśleniu strategicznym, wprowadzaniu innowacji i budowaniu relacji z klientami. Pokonanie problemów związanych z produktywnością dzięki cyfrowej sile roboczej pozwala przedsiębiorstwom na zmianę priorytetów w zakresie dostępnych zasobów ludzkich tam, gdzie mogą one przynieść największe korzyści. Ma to kluczowe znaczenie dla uzyskania nowych źródeł przychodów lub modeli biznesowych i jest podstawą do osiągnięcia zwrotu z inwestycji. Kluczowe wskaźniki do pomiaru zwrotu z inwestycji Zalety cyfrowej siły roboczej w zakresie optymalizacji operacji są oczywiste. Jednak według firmy Gartner ponad 40% projektów agentowej sztucznej inteligencji zostanie anulowanych do końca 2027 r. z powodu niejasnej wartości biznesowej. Aby wykazać rzeczywisty zwrot z inwestycji, organizacje muszą skupić się na wydajności przedsiębiorstwa, zwiększając wartość biznesową poprzez jakość oferowanych usług, redukcję kosztów, szybkość działania oraz skalowanie. W przypadku zespołów obsługi klienta, pomiar ROI może obejmować ocenę satysfakcji klientów, np. poprawę jakości obsługi dzięki całodobowemu wsparciu we wszystkich kanałach, gdzie agentowa sztuczna inteligencja segreguje zgłoszenia i udziela szczegółowych instrukcji, używając naturalnych odpowiedzi. W przypadku zespołów sprzedaży, zwrot z inwestycji przejawia się w krótszym czasie reakcji i lepszej kwalifikacji potencjalnych klientów. Agentowa sztuczna inteligencja umożliwia skalowanie dzięki autonomicznej obsłudze klienta, odpowiadając na pytania dotyczące produktów, rozwiewając zastrzeżenia i umawiając spotkania, a także komunikując się z klientami za pośrednictwem odpowiednich kanałów, udzielając spersonalizowanych odpowiedzi. Wykorzystanie wskaźników – od wskaźników odrzuceń po wyniki satysfakcji klientów i oszczędności operacyjne – umożliwia organizacjom ocenę wydajności inicjatyw związanych z agentami i skuteczne obliczanie zwrotu z inwestycji. Długoterminowa wartość W czasach, gdy firmy na całym świecie zmagają się ze spadkiem wydajności i rosnącymi oczekiwaniami klientów, era agentowej sztucznej inteligencji stwarza okazję do osiągnięcia rzeczywistego wzrostu. Przedsiębiorstwa przyszłości, które są nastawione na sukces, zdają sobie sprawę z konieczności przyjęcia zupełnie nowego podejścia do pracy, inwestowania w sztuczną inteligencję i wdrażania jej we wszystkich obszarach działalności oraz umieszczenia ludzi i agentów AI na pierwszym planie tej zmiany. Chodzi o stworzenie nowego partnerstwa między ludźmi a technologią, które pozwoli nam sprostać dzisiejszym wyzwaniom, przyspieszyć produktywność i ostatecznie osiągnąć zwrot z inwestycji, który napędzi dalsze przemiany
Przedsiębiorstwa-stawiają-na-sztuczną-inteligencję

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń