Kolejny odcinek zrealizowany we współpracy z SalesTube powered by hmmh Poland okazał się doskonałą okazją, aby porozmawiać o wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań dla e-commerce. Poruszyliśmy kwestię m.in. świadomości klientów, dostępności narzędzi, pułapek podczas wdrożenia oraz ROI wdrożenia technologii Marketing Automation.

Kto powinien po nią sięgnąć i dlaczego jest tak ważna? Zapraszamy do oglądania!

Spis treści:
00:00:00 Intro
00:00:29 Przedstawienie gościa – Jakub Szczygieł
00:00:59 Czym jest obsługa ongoing?
00:01:56 Z czego wynika brak intensywnej promocji Marketing Automation?
00:03:26 Świadomość klientów dot. Marketing Automation
00:05:07 Dostępność narzędzi Marketing Automation
00:07:43 Czas wdrożenia Marketing Automation
00:10:25 Potrzeby firm vs decyzja o wdrożeniu
00:12:32 Faza discovery w procesie wdrożenia
00:13:21 Korzyści wdrożenia Marketing Automation
00:15:20 Czy Marketing Automation pozwala zredukować ilość pracy?
00:16:38 Pułapki podczas wdrożenia Marketing Automation
00:17:58 Studia przypadku wdrożeń Marketing Automation
00:19:23 ROI projektów wdrożeniowych
00:20:54 Outro