Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego odkryjesz, jak za pomocą SaldoeSMART możesz skrócić czas operacji księgowych nawet o 50%! Dowiedz się, jak zautomatyzować procesy księgowe i usprawnić pracę Twojego działu księgowości.
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, efektywność i oszczędność czasu są kluczowe dla każdej firmy. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie specjalne wydarzenie, które pokaże, jak nowoczesne narzędzie SaldoeSMART może zrewolucjonizować Twoje codzienne operacje księgowe.

 

Podczas webinaru:

  • OCR: Zobacz, jak SaldoeSMART radzi sobie z różnorodnymi wzorami, typami i formatami faktur (papierowymi i PDF) oraz wyciągami bankowymi, automatycznie rozpoznając i przetwarzając dane.
  • Przesyłanie faktur: Dowiedz się, jak proste jest przesyłanie faktur, także z poziomu aplikacji mobilnej – zarówno dla Twojej firmy, jak i klientów biura rachunkowego.
  • Przygotowanie do KSeF: Przekonaj się, jak program SaldoeSMART jest gotowy na obsługę Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).
  • Integracja z innymi systemami finansowymi: Na przykładzie enova365, zobacz, jak płynnie SaldoeSMART integruje się z innymi popularnymi systemami księgowymi.
  • Przelewy i płatności: Poznaj możliwości automatyzacji rozrachunków i rozliczeń przy wsparciu technologii AI.
  • Księgowanie: Dowiedz się, jak efektywnie i szybko księgować dokumenty (wizualna postać dokumnentu w programie księgowym).
  • Panel Klienta: Poznaj z jakich nowoczesnych narzędzi może korzytstać klient biura rachunkowego.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Zwiększysz efektywność swojego działu księgowości.
  • Zredukujesz koszty operacyjne dzięki automatyzacji.
  • Poznasz nowe technologie i rozwiązania wspierające codzienną pracę księgowego i biura rachunkowego.

Prowadzący

Szymon Sobański

Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wdrożeń systemów ERP. Z pasją realizuje innowacyjne projekty na bazie Symfonia ERP oraz SaldeoSMART. Specjalizuje się w rozwiązaniach z obszaru handlu, rozwiązań mobilnych, OCR oraz obiegu dokumentów.

Barbara Ożarek-Łaganowska

Doradca klienta w zakresie systemów ERP. Od 20 lat pracuje z małymi, jaki i dużymi firmami, pomagając im w zakresie wyboru, optymalizacji i implementacji rozwiązań ERP, które wspierają rozwój i sukces naszych klientów.

Nie przegap i zapisz się już dziś! 🚀 https://cutt.ly/6egeFHNn