Zdjęcie

Webinar Wercom pt. „Skróć czas operacji księgowych o 50% z SaldeoSMART

Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego odkryjesz, jak za pomocą SaldoeSMART możesz skrócić czas operacji księgowych nawet o 50%! Dowiedz się, jak zautomatyzować procesy księgowe i usprawnić pracę Twojego działu księgowości.
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, efektywność i oszczędność czasu są kluczowe dla każdej firmy. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie specjalne wydarzenie, które pokaże, jak nowoczesne narzędzie SaldoeSMART może zrewolucjonizować Twoje codzienne operacje księgowe.

 

Podczas webinaru:

  • OCR: Zobacz, jak SaldoeSMART radzi sobie z różnorodnymi wzorami, typami i formatami faktur (papierowymi i PDF) oraz wyciągami bankowymi, automatycznie rozpoznając i przetwarzając dane.
  • Przesyłanie faktur: Dowiedz się, jak proste jest przesyłanie faktur, także z poziomu aplikacji mobilnej – zarówno dla Twojej firmy, jak i klientów biura rachunkowego.
  • Przygotowanie do KSeF: Przekonaj się, jak program SaldoeSMART jest gotowy na obsługę Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).
  • Integracja z innymi systemami finansowymi: Na przykładzie enova365, zobacz, jak płynnie SaldoeSMART integruje się z innymi popularnymi systemami księgowymi.
  • Przelewy i płatności: Poznaj możliwości automatyzacji rozrachunków i rozliczeń przy wsparciu technologii AI.
  • Księgowanie: Dowiedz się, jak efektywnie i szybko księgować dokumenty (wizualna postać dokumnentu w programie księgowym).
  • Panel Klienta: Poznaj z jakich nowoczesnych narzędzi może korzytstać klient biura rachunkowego.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Zwiększysz efektywność swojego działu księgowości.
  • Zredukujesz koszty operacyjne dzięki automatyzacji.
  • Poznasz nowe technologie i rozwiązania wspierające codzienną pracę księgowego i biura rachunkowego.

Prowadzący

Szymon Sobański

Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wdrożeń systemów ERP. Z pasją realizuje innowacyjne projekty na bazie Symfonia ERP oraz SaldeoSMART. Specjalizuje się w rozwiązaniach z obszaru handlu, rozwiązań mobilnych, OCR oraz obiegu dokumentów.

Barbara Ożarek-Łaganowska

Doradca klienta w zakresie systemów ERP. Od 20 lat pracuje z małymi, jaki i dużymi firmami, pomagając im w zakresie wyboru, optymalizacji i implementacji rozwiązań ERP, które wspierają rozwój i sukces naszych klientów.

Nie przegap i zapisz się już dziś! 🚀 https://cutt.ly/6egeFHNn

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Przewodnik po ZUS IMIR – co to jest i jak go wygenerować?

ZUS IMIR to dokument, który zastąpił formularz ZUS RMUA, umożliwiając pracodawcom efektywne przekazywanie pracownikom informacji o odprowadzanych składkach na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Co zawiera deklaracja ZUS IMIR? Dokument ten zawiera szczegółowe dane, takie jak: dane identyfikacyjne pracownika wymiar czasu pracy zestawienie składek na ubezpieczenia społeczne (emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe) podstawę wymiaru składek wysokość składki na ubezpieczenie zdrowotne informacje o przerwach w opłacaniu składek dane o wypłaconych zasiłkach i wynagrodzeniach za czas niezdolności do pracy Te informacje pomagają pracownikom w weryfikacji poprawności odprowadzanych składek Terminy i forma przekazania ZUS IMIR Płatnicy składek mają obowiązek przekazać roczną informację ZUS IMIR do 28 lutego roku następującego po roku rozliczeniowym. Za 2024 rok termin ten upływa 28 lutego 2025 roku. Informację można przekazać w formie papierowej lub elektronicznej, pod warunkiem uzyskania zgody pracownika na formę elektroniczną. Kiedy nie trzeba przekazywać ZUS IMIR? Obowiązek przekazania rocznej informacji nie dotyczy sytuacji, gdy: płatnik składek regularnie informuje pracowników o składkach w formie miesięcznej pracownik pobiera wyłącznie składkę zdrowotną pracownik jest emerytem lub rencistą W takich przypadkach roczna informacja jest przekazywana tylko na żądanie pracownika. Generowanie deklaracji rozliczeniowych w systemie HR Aby usprawnić proces generowania deklaracji i ich wysyłki do Urzędu Skarbowego oraz pracowników, warto skorzystać z dedykowanych do tego systemów , które automatyzują te procesy. Takie rozwiązania zapewniają aktualne wzory deklaracji na dany rok i ułatwiają zarządzanie procesami kadrowymi, takimi jak rekrutacja, onboarding, ewidencja czasu pracy czy kadry i płace. ZUS IMIR w enova365 Deklaracje IMIR można wygenerować np. w systemie enova365. Na kartotece pracownika jest możliwość przygotowania informacji IMIR zarówno za okresy miesięczne jak i za okres minionego roku. Informację IMIR można utworzyć za pomocą przycisku 'Nowy (ZUS IMIR). Uaktywnia on okienko, w którym jest możliwość wyboru typu deklaracji: miesięczna lub roczna. Następnie w polu Deklaracja za miesiąc należy wskazać miesiąc, za który ma zostać naliczona deklaracja IMIR lub jeżeli deklaracja jest przygotowana za okres roku to wówczas w polu Deklaracja za rok należy uzupełnić rok, za który ma zostać naliczona informacja IMIR. Po uzupełnieniu pozostałych danych, takich jak data oraz data wypełnienia (identyfikator deklaracji jest nadawany automatycznie), wybieramy Przelicz. Po zaakceptowaniu (OK) naliczonej deklaracji zostanie ona automatycznie przeniesiona na listę deklaracji ZUS IMIR. Naliczoną deklarację z poziomu listy deklaracji można: Otworzyć lub Usunąć (o ile pole 'Zatwierdzona’ nie zostało zaznaczone.).Przygotowaną i przeliczoną informację ZUS IMIR można wydrukować, wybierając opcję 'Informacja ZUS IMIR’ w menu drukarki. ZUS IMIR w  Symfonia R2Płatnik Możliwość seryjnego wydruku informacji zawierających te same dane co formularz IMIR, umożliwia pozycja menu głównego Raporty – Informacja miesięczna dla osoby ubezpieczonej. Przed wydrukiem należy określić pracowników, dla których mają zostać przygotowane informacje, oraz okres dochodów (listy płac uwzględniane na podstawie daty wypłaty). Przygotowane wydruki na ekranie możemy albo wydrukować (Drukuj wszystkie dokumenty), albo wybieramy funkcję wysłać mailem do poszczególnych pracowników (Wyślij wydruki do pracowników). Wydruk raportu dla pojedynczego pracownika dostępny jest bezpośrednio na liście pracowników. Zarządzanie procesami HR Nowoczesne systemy HR oferują kompleksowe zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi, w tym: rekrutację i onboarding pracowników legalizację zatrudnienia cudzoziemców ewidencję czasu pracy i wnioski urlopowe kadry i płace zarządzanie szkoleniami delegowanie pracowników za granicę Dzięki tym funkcjonalnościom przedsiębiorstwa mogą efektywnie zarządzać swoimi zasobami ludzkimi. ZOBACZ TAKŻE: JPK CIT – Nowy obowiązek raportowania od 1 stycznia 2025 roku Podsumowanie ZUS IMIR to kluczowy dokument umożliwiający pracownikom weryfikację poprawności odprowadzanych składek. Płatnicy składek powinni pamiętać o terminowym przekazywaniu tych informacji oraz o sytuacjach, w których nie mają obowiązku ich dostarczania. Wykorzystanie nowoczesnych systemów może znacznie ułatwić proces generowania i przekazywania deklaracji rozliczeniowych.
Obrazek wyróżniający dla 'Przewodnik po ZUS IMIR – co to jest i jak go wygenerować?'
Logo firmy Wercom
zweryfikowano

5/5(1 głosy)

Wercom

Oprogramowanie ERP dla biznesu


enova365
+1
Wielkopolskie
15 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi
Opis
Pełnimy rolę przewodnika przy wyborze oprogramowania ERP. Jesteśmy Złotym Autoryzowanym Partnerem Symfonii oraz Autoryzowanym Partnerem enova 365....
rozwiń