- prowadzeniem i optymalizacją kampanii PPC;
- pracą w Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Search Ads 360;
- raportowaniem wyników kampanii;
- przygotowywaniem mediaplanów i rekomendacji dla nowych klientów;
- tworzeniem i prowadzeniem prezentacji dla klientów i pracowników firmy.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- rocznego doświadczenia w samodzielnej realizacji kampanii Google Ads,
- znajomości Search Ads 360,
- budowania i optymalizacji kampanii Google Ads pod kątem konwersji i sprzedaży,
- umiejętności analizy efektywności prowadzonych działań oraz formułowania wniosków i rekomendacji,
- wiedzy z zakresu analityki internetowej oraz Google Analytics,
- bardzo dobrej znajomości Edytora Ads,
- bardzo dobrej znajomości narzędzia Microsoft Excel,
- znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym; dodatkowym atutem będzie: czeski/słowacki/węgierski/łotewski/estoński,
- umiejętności współpracy w zespole i orientacji na wspólny cel,
- bardzo dobrej organizacji pracy oraz brania odpowiedzialności za swój obszar.
O Twoim dziale:
Nasz zespół jest jednym z największych teamów SEM w regionie CEE. Pracuje w nim blisko 40 certyfikowanych specjalistów z obszaru Google Ads. Wspólnie prowadzimy kampanie i wdrażamy innowacyjne rozwiązania dla TOP marek na 23 rynkach. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce wdrożyliśmy SA 360 dla wszystkich naszych klientów. Nie tyle śledzimy, co kształtujemy nowe trendy, a nasze projekty są wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych. Na co dzień jesteśmy zwolennikami podejścia, że tylko dystans i poczucie humoru mogą nas uratować ;).
Co doceniają eksperci pracujący w SalesTube:
- dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi – jesteśmy Agencją Digital 2021 wg MMP!
- pracę hybrydową (nawet po pandemii) + zielone biuro w centrum Warszawy,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- darmowe zajęcia językowe,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu – zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- program rozwojowy SEM Tech School obejmujący naukę programowania w JavaScript i Google Ads Script,
- zgrane teamy – 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami na rynku,
- Megazespoły – regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- programy rozwojowe (People Manager, Best Performer),
- umowę o pracę – po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy i gaming room.
Jak zatrudniamy?
Ostatnie komentarze