Toflesz-Rozwija-Swój-System-ERP

Toflesz Rozwija Swój System ERP

Firma Toflesz, ceniony producent nowoczesnych okapów ceramicznych i długoletni klient Humansoft, zakończył etap analizy przedwdrożeniowej dwóch kluczowych modułów – Zarządzanie Produkcją oraz Aplikacji Mobilny Magazynier. Wdrożenie odbędzie się w ramach rozbudowy posiadanego systemu ERP HermesSQL.

Implementacja rozwiązań cyfrowych w obszarze produkcji oraz zarządzania magazynem jest odpowiedzią na rosnące potrzeby firmy, związane z dynamicznym rozwojem oraz przeniesieniem magazynu do nowej lokalizacji.  Jest to także  istotny elementem strategii firmy Toflesz, która dąży do ciągłej optymalizacji i zwiększenia wydajności swoich procesów operacyjnych.

Nowy Magazyn i Hala Produkcyjna

Jednym z głównych wyzwań firmy Toflesz jest zapanowanie nad ilościami surowców oraz asortymentem podzespołów. Przez lata przedsiębiorstwo działało w dwóch lokalizacjach, co komplikowało zarządzanie produkcją i wydawanie podzespołów pod produkcję.  Po wybudowaniu nowego magazynu i hali produkcyjnej, firma przenosi się do jednej lokalizacji, co stanowi fizyczne ułatwienie w obsłudze tych procesów.

Wdrożenie nowych modułów ma zapewnić spółce kompleksowe zarządzanie produkcją i magazynem w jednym systemie ERP HermesSQL, w tym również pełną kontrolę nad dostępnością surowców i gotowymi wyrobami.

Efektywność Dzięki Aplikacji Mobilnej

Wprowadzenie dedykowanego magazyniera do nowego magazynu stanowi pierwszą dużą zmianę. Magazynier będzie pełnił kluczową rolę w dostarczaniu niezbędnych komponentów na stanowiska montażu, zgodnie z planowaną produkcją. W ramach tego usprawnienia, firma wdroży aplikację mobilny magazynier, która zautomatyzuje i przyspieszy proces wydawania podzespołów do produkcji oraz etap wydawania gotowych wyrobów.

Kontrola Jakości i Etykietowanie Wyrobów

Kolejnym krokiem w usprawnieniach jest wprowadzenie kontroli jakości dla części przyjmowanych surowców oraz generowanie etykiet na wyroby za pomocą aplikacji mobilnej.

Firma Toflesz planuje zastosować nietypowy numer partii, składający się z kilkunastu elementów, co umożliwi dokładną identyfikację wyrobu, użytych podzespołów oraz określenie marki, pod którą został wyprodukowany okap. Numery partii będą automatycznie nadawane przez system. Dodatkowo, program będzie wymuszał na operatorze wydanie niezbędnych instrukcji i opisów, co zapewni prawidłowe przygotowanie wyrobu dla klienta.

Rejestracja Produkcji na Panelach Produkcyjnych

Kolejną planowaną innowacją w firmie Toflesz będzie rejestracja produkcji na panelach produkcyjnych. Opis technologii w systemie uwzględni pełny wykaz surowców, które zostaną przemieszczone do nowego magazynu i wydane do produkcji. To zapewni firmie kontrolę nad surowcami. Z kolei zastosowanie paneli produkcyjnych na produkcji umożliwi operatorom bieżące meldowanie rozpoczęcia i zakończenia montażu. Dzięki temu firma będzie miała pełną kontrolę nad czasem pracy operatorów, a automatyczny rozchód użytych materiałów do zlecenia produkcyjnego, pozwoli na uzyskanie kosztu wykonania danego zlecenia.

Współpraca z Humansoft

Obecnie firma Toflesz znajduje się w fazie przenoszenia do nowego magazynu i hali produkcyjnej, równocześnie przygotowując się do rozpoczęcia prac wdrożeniowych.  Wykonawcą wdrożenia aplikacji mobilny magazynier i modułu Zarządzenie Produkcją będzie firma Humansoft – producent systemu ERP HermesSQL.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Jak zapakować zamówienie, żeby klienci chcieli wrócić do Twojego sklepu online?

Sposób spakowania zamówienia oraz wygląd paczki nie tylko przekładają się na opinie klienta o sklepie online. Zgodnie z prawem za bezpieczeństwo przesyłki, jej przypadkowej utraty lub uszkodzenia w trakcie transportu do klienta odpowiada właściciel sklepu internetowego. Dotyczy to nawet sytuacji, gdy do jej uszkodzenia doszło z winy profesjonalnego przewoźnika. W sytuacji uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską, klient składa reklamację do sprzedawcy. Skoro to sklep zleca dostawę, wiec to na nim spoczywa obowiązek dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Jak wynika z danych zebranych przez Przesylarka.pl, aż 3 na 1000 przesyłek uległo uszkodzeniu w transporcie kurierskim w 2022 roku. Dlatego chcąc uniknąć niezadowolenia klienta i kłopotów z reklamacją warto zadbać również o odpowiednie i estetyczne zapakowanie zamówienia. Proces pakowania zamówień Pakowanie przesyłek to złożony proces, na który składa się wiele elementów. Najlepiej stworzyć dla niego specjalnie przystosowane miejsce zaopatrzone w odpowiednie do pakowania paczek materiały i przyrządy. Warto ustalić standardy, które wpłyną na spójny wizerunek marki. Jest to bardzo istotne, szczególnie gdy za pakowanie odpowiada więcej osób. Tworząc zasady warto zwrócić uwagę na: szybkość i prostotę pakowania i rozpakowania, możliwie najniższy koszt przesyłki, zabezpieczenie produktów przed zniszczeniem w procesie dostawy, podejście proekologiczne, zbudowanie relacji z klientem. Materiały wykorzystywane do pakowania przesyłek powinny również iść w zgodzie z profilem firmy, np. naturalne kosmetyki dobrze jakby były zapakowane w ekologiczne kartony i wypełniacze. Jak prawidłowo spakować zamówienie? Koszt materiałów wykorzystywanych do spakowania zamówienia ponosi sprzedawca, dlatego przy opracowywaniu standardów pakowania powinno towarzyszyć hasło umiar. Formę opakowania zawsze należy dostosować do specyfiki sklepu, wysyłanego towaru oraz wielkości gabarytowej zamówień. Zawsze należy pamiętać, aby: wielkość paczki była proporcjonalna do rozmiarów zawartości, użyć tylko niezbędnej ilości wypełniaczy, zabezpieczyć ostre krawędzie i delikatne przedmioty, odpowiednio oznakować paczkę zawierającą szkło, zakleić paczkę w taki sposób, aby uniemożliwić jej samodzielne otwarcie w transporcie. Jak wyróżnić się opakowaniem przesyłki? Opakowania przesyłek w e-commerce może dodatkowo pełnić formę reklamy i stanowić część brandingu firmy. Jest wiele sposobów na wyróżnienie się właśnie wyglądem paczki. W tym celu można wykorzystać: kartony z nadrukowanym lub naklejonym logo, taśmę klejącą z logo lub hasłem marki, papier pakowy z nadrukiem, próbkę produktu, kupon z kodem rabatowym na kolejne zakupy, podziękowanie za zakupy w sklepie, instrukcję dotyczącą ponownego użycia opakowania. Estetyczne opakowanie opatrzone logo firmy oraz jakiś gratis, próbka, zniżka zawsze zostaną zapamiętane i docenione. Najczęstsze błędy popełniane przy pakowaniu zamówień Głównym błędem popełnianym przy pakowaniu zamówień jest wykorzystanie za dużych kartonów. Po pierwsze generuje to dodatkowe koszty, gdyż paczka zajmuje wtedy więcej miejsca na magazynie, wymaga użycia większej ilości wypełniacza i co najważniejsze cena przesyłki jest uzależniona od jej gabarytu. Inne błędy, na które trzeba uważać to: brak produktu w paczce – w trakcie kompletowania zamówienia zawsze należy dokładnie sprawdzić, czy wszystkie produkty trafiły do paczki, zniszczony produkt – wszelkie podatne na zniszczenia artykuły należy dodatkowo zabezpieczyć, zbyt dużo wypełniacza – użycie nadmiaru wypełniacza sprawi, że klient będzie musiał poradzić sobie z dodatkową ilością śmieci, nadmiar taśmy klejącej – oprócz kwestii estetycznej trzeba mieć na uwadze, że nadmiernie oklejone przesyłki trudniej będzie otworzyć i niechcący można uszkodzić produkty w środku. Choć możliwość otrzymania zamówienia do 12h jest w stanie zmotywować aż 87% klientów do dokonania zakupu, to na ich opinie o sklepie i decyzji o powrocie wpłynie także sposób spakowania zamówienia oraz wygląd paczki. Warto się postarać, bo jak pokazują badania opublikowane przez Small Business Trends, prawdopodobieństwo kolejnej sprzedaży do obecnego klient wynosi aż 60-70%, podczas gdy do nowego tylko 5–20%. Humansoft e-commerce – Twoja sprzedaż online na wyższym poziomie Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak system ERP – pracujący na wspólnej bazie danych ze sklepem internetowym i platformą B2B oraz zintegrowany z BaseLinkerem i popularnymi marketplace’ami (Allegro, Amazon, eBay, Empik, Erli itp) – może zrewolucjonizować Twoje działania sprzedażowe on-line, zapraszamy do kontaktu.
Jak-zapakować-zamówienie_-żeby-klienci-chcieli-wrócić-do-Twojego-sklepu-online
Humansoft_logo_stopka
zweryfikowano

5/5(1 głosy)

Humansoft

Producent systemu ERP, dostawca BI


HermesSQL
Mazowieckie
50 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Budownicza, Chemiczna, eCommerce, Elektronika, Metalurgiczna, Produkcyjna, Spożywcza FMCG, Usługi
Opis
Jesteśmy producentem i dostawcą systemów zarządzania ERP i BI oraz aplikacji mobilnego magazynu WMS, sklepu internetowego, platformy B2B i EDI....
rozwiń