Zdjęcie

Starter Suite – CRM stworzony dla małych firm

Salesforce Starter to najszybszy i najłatwiejszy sposób na rozpoczęcie pracy z systemem CRM. Starter łączy możliwości sprzedaży, obsługi klienta i marketingu w prostym, nieszablonowym rozwiązaniu, aby pomóc małym i średnim firmom znaleźć, zdobyć i utrzymać klientów.

 

Salesforce wdrożył  nowe rozwiązanie dedykowane małym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która łączy funkcje sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. To narzędzie ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu relacjami z klientami, centralizacji kluczowych danych i umożliwić bardziej efektywny rozwój.

Starter korzysta z ponad 20 lat innowacji Salesforce w łatwej w użyciu aplikacji, która dysponuje szablonami raportów, gotowymi pulpitami nawigacyjnymi, ujednoliconymi danymi klientów i wbudowaną sztuczną inteligencją, aby pomóc małym firmom w pełni wykorzystać potencjał systemu CRM od pierwszego dnia korzystania z rozwiązania. Dodatkowo, wdrożenie Startera jest wyjątkowo proste i szybkie.

W czym pomaga Salesforce Starter?

  • generować więcej leadów sprzedażowych dzięki szablonom kampanii marketingowych, segmentacji, analityce, kreatorowi wiadomości e-mail oraz funkcjom optymalizacji wysyłania wiadomości e-mail opartym na sztucznej inteligencji;
  • pozyskiwać więcej klientów dzięki integracji poczty e-mail, opartemu na sztucznej inteligencji przechwytywaniu aktywności, która wskazuje konieczność podjęcia działań, a także ujednoliconym danym klientów obsługiwanym przez Data Cloud czy zarządzaniu potencjalnymi klientami i transakcjami oraz ścieżkom sprzedaży;
  • zadbać o zadowolenie klientów dzięki szybszemu rozwiązywaniu spraw, zarządzaniu wiedzą i bardziej spersonalizowanym doświadczeniom w zakresie marketingu, sprzedaży oraz obsługi.

Tutaj Kris Billmaier, GM Salesforce Starter, omawia, w jaki sposób małe i średnie firmy mogą szybko rozpocząć korzystanie z CRM, aby zwiększyć wydajność, przyspieszyć rozwój biznesu i skalować swoją działalność.

Główne wyzwania stojące przed małymi firmami

Małe firmy często uważają, że systemy CRM są zbyt złożone i trudne do skonfigurowania, dostosowania i efektywnego wykorzystania. Pojawiają się trudności z integracją CRM z istniejącymi narzędziami sprzedażowymi, usługowymi oraz marketingowymi, zwłaszcza jeśli używają wielu rozwiązań lub mają przestarzałe oprogramowanie, które trudno skonfigurować. Małe firmy wraz ze wzrostem skali działalności często wybierają „lekkie” systemy CRM, co wymaga kosztownych migracji na inną platformę.

W Starterze na nowo zaprojektowaliśmy całe doświadczenie użytkownika, aby pomóc firmom uniknąć skomplikowanej konfiguracji i kosztownych, czasochłonnych wdrożeń. Klienci mogą szybko rozpocząć pracę z pełnym wglądem w swoją działalność w zakresie sprzedaży, usług i marketingu.

W przeciwieństwie do innych mniej skomplikowanych platform CRM – Starter został stworzony z myślą o rozwoju. Pozwala znaleźć, pozyskać oraz utrzymać klientów. Co ważne, rozwiązanie skaluje się w raz z firmą i rośnie razem z nią.

Dla kogo jest Starter

Starter został zaprojektowany tak, aby rozwijać się wraz z biznesem naszych klientów. Rynek małych i średnich przedsiębiorstw jest wyjątkowy, jednak wysoce konkurencyjny, a doświadczenia klientów są często fragmentaryczne. Wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych może być kluczowym wyróżnikiem firmy, który umocni jej pozycję na rynku.

Jednak Starter nie jest zarezerwowany tylko dla małych i średnich przedsiębiorstw. To lepszy sposób na wypróbowanie, zakup i korzystanie z Salesforce. Zespoły mogą korzystać ze Startera, aby zbudować solidne podstawy, ponieważ wbudowaliśmy w niego najlepsze z naszych funkcji sprzedaży, usług i marketingu tak, aby napędzać efektywny wzrost firm. W miarę skalowania mogą dodawać więcej narzędzie, automatyzacji i rozwiązań integracyjnych, aby dopasować je do swoich rosnących potrzeb.

Dlaczego Salesforce ma wyjątkową pozycję, aby zaspokoić potrzeby małych i średnich firm?

Przez ostatnie 10 lat firma IDC plasowała Salesforce na pierwszym miejscu wśród dostawców rozwiązań CRM. Wnosimy 24 lata zaufanej wiedzy specjalistycznej do projektowania rozwiązania, które pomaga nowym klientom czerpać korzyści z CRM, unikając niepotrzebnych wydatków lub złożoności. Starter korzysta z tych samych innowacji, które dostarczamy firmom z listy Fortune 500 i dużym przedsiębiorstwom za ułamek kosztów, zapewniając jednocześnie łatwość użytkowania, elastyczność i bezpieczeństwo, których wszystkie firmy potrzebują, aby szybciej skalować swoją działalność.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Przedsiębiorstwa stawiają na sztuczną inteligencję

Według najnowszego raportu Banku Światowego „Global Economic Prospects”, rosnąca niepewność w zakresie handlu światowego i polityki może osłabić wzrost gospodarczy o 2,3% w 2025 r., co będzie miało wpływ zarówno na główne gospodarki, jak i na rynki wschodzące. W obliczu tych trudności, wiele firm przyspiesza plany wdrożenia sztucznej inteligencji, dążąc do osiągnięcia nowego poziomu wydajności i oszczędności. W badaniu przeprowadzonym przez McKinsey w marcu 2025 r. 78% respondentów stwierdziło, że ich organizacje już wykorzystują sztuczną inteligencję w co najmniej jednej funkcji biznesowej, co stanowi wzrost w porównaniu z 72% na początku 2024 r. i 55% rok wcześniej. Ujmując rzecz najprościej, sztuczna inteligencja jest najbardziej transformacyjną technologią naszych czasów. Jej najnowsza wersja, agentowa sztuczna inteligencja – zawsze aktywni inteligentni agenci, którzy potrafią uczyć się, rozumować i samodzielnie wykonywać zadania – zmieni sposób, w jaki firmy działają, konkurują i optymalizują swoją pracę. Dostosowanie działalności przedsiębiorstwa do konkretnej strategii AI, przygotowanie infrastruktury technologicznej oraz zrozumienie wskaźników definiujących sukces to podstawowe filary pozwalające wykorzystać możliwości związane z agentową sztuczną inteligencją i osiągnąć zwrot z inwestycji (ROI). Ukryta wartość automatyzacji Prawie połowa pracowników biurowych twierdzi, że poświęca czas na powtarzalne, mało wartościowe lub niezwiązane z ich pracą zadania. W wielu branżach nieefektywność operacyjna i niewykorzystane możliwości są głęboko ukryte w danych, procesach i przepływach pracy, wpływając na wszystko, od zaangażowania pracowników po wyniki finansowe. Pierwszym krokiem do pobudzenia wzrostu produktywności jest zidentyfikowanie czynników hamujących rozwój organizacji i znalezienie rozwiązań dla tych wyzwań; proces ten znany jest jako analiza wartości uwięzionej. Zacznij od zidentyfikowania obszarów, w których występują wysokowartościowe, ale mało wydajne procesy. Na przykład, czy istnieją zadania wykonywane ręcznie, które spowalniają pracę zespołów? Czy można je zautomatyzować? Które interakcje z klientami można bardziej spersonalizować? Wzmocnienie potencjału ludzkiego za pomocą cyfrowej siły roboczej ma kluczowe znaczenie dla realizacji ukrytej wartości, umożliwiając mądrzejsze i szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wiarygodne dane oraz poprawę spersonalizowanych interakcji z klientami na dużą skalę. Wystarczy wyobrazić sobie marketera, który nagle otrzymuje wsparcie zespołu agentów AI w zakresie opracowywania strategii, planowania i realizacji najlepszych w swojej klasie kampanii. Albo przedstawiciela handlowego, który ma natychmiastowy dostęp do analizy danych klientów w czasie rzeczywistym i prognoz dotyczących potencjalnych klientów, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupu. Wprowadzanie agentów AI nie polega na zastępowaniu nimi ludzi, ale na umożliwieniu pracownikom skupienia się na tym, co robią najlepiej – myśleniu strategicznym, wprowadzaniu innowacji i budowaniu relacji z klientami. Pokonanie problemów związanych z produktywnością dzięki cyfrowej sile roboczej pozwala przedsiębiorstwom na zmianę priorytetów w zakresie dostępnych zasobów ludzkich tam, gdzie mogą one przynieść największe korzyści. Ma to kluczowe znaczenie dla uzyskania nowych źródeł przychodów lub modeli biznesowych i jest podstawą do osiągnięcia zwrotu z inwestycji. Kluczowe wskaźniki do pomiaru zwrotu z inwestycji Zalety cyfrowej siły roboczej w zakresie optymalizacji operacji są oczywiste. Jednak według firmy Gartner ponad 40% projektów agentowej sztucznej inteligencji zostanie anulowanych do końca 2027 r. z powodu niejasnej wartości biznesowej. Aby wykazać rzeczywisty zwrot z inwestycji, organizacje muszą skupić się na wydajności przedsiębiorstwa, zwiększając wartość biznesową poprzez jakość oferowanych usług, redukcję kosztów, szybkość działania oraz skalowanie. W przypadku zespołów obsługi klienta, pomiar ROI może obejmować ocenę satysfakcji klientów, np. poprawę jakości obsługi dzięki całodobowemu wsparciu we wszystkich kanałach, gdzie agentowa sztuczna inteligencja segreguje zgłoszenia i udziela szczegółowych instrukcji, używając naturalnych odpowiedzi. W przypadku zespołów sprzedaży, zwrot z inwestycji przejawia się w krótszym czasie reakcji i lepszej kwalifikacji potencjalnych klientów. Agentowa sztuczna inteligencja umożliwia skalowanie dzięki autonomicznej obsłudze klienta, odpowiadając na pytania dotyczące produktów, rozwiewając zastrzeżenia i umawiając spotkania, a także komunikując się z klientami za pośrednictwem odpowiednich kanałów, udzielając spersonalizowanych odpowiedzi. Wykorzystanie wskaźników – od wskaźników odrzuceń po wyniki satysfakcji klientów i oszczędności operacyjne – umożliwia organizacjom ocenę wydajności inicjatyw związanych z agentami i skuteczne obliczanie zwrotu z inwestycji. Długoterminowa wartość W czasach, gdy firmy na całym świecie zmagają się ze spadkiem wydajności i rosnącymi oczekiwaniami klientów, era agentowej sztucznej inteligencji stwarza okazję do osiągnięcia rzeczywistego wzrostu. Przedsiębiorstwa przyszłości, które są nastawione na sukces, zdają sobie sprawę z konieczności przyjęcia zupełnie nowego podejścia do pracy, inwestowania w sztuczną inteligencję i wdrażania jej we wszystkich obszarach działalności oraz umieszczenia ludzi i agentów AI na pierwszym planie tej zmiany. Chodzi o stworzenie nowego partnerstwa między ludźmi a technologią, które pozwoli nam sprostać dzisiejszym wyzwaniom, przyspieszyć produktywność i ostatecznie osiągnąć zwrot z inwestycji, który napędzi dalsze przemiany
Przedsiębiorstwa-stawiają-na-sztuczną-inteligencję

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń