proALPHA-prezentuje-wersję-oprogramowania-9.4

proALPHA prezentuje wersję oprogramowania 9.4

Grupa proALPHA prezentuje dwie nowe, zaawansowane funkcjonalności w ramach nowej wersji 9.4 swojego flagowego produktu: proALPHA Home i proALPHA IAM. Jako „Single Point of Entry proALPHA Home umożliwia dostęp do świata ERP+ i rozwiązań całej Grupy proALPHA. ERP+ obejmuje wszystkie rozwiązania firm Grupy oraz przedsiębiorstw przejmowanych w ramach akwizycji strategicznych, nie zaliczających się do podstawowych aplikacji ERP, m.in. system do zarządzania kapitałem ludzkim (HCM), do sterowania produkcją (MES) lub do zarządzania relacjami z klientami (CRM). 

Za pomocą kafelków z danymi i linkami, które można indywidualnie dopasowywać, aplikacje ze świata proALPHA mogą być uruchamiane z jednego, centralnego miejsca, a wszystkie istotne informacje mogą być szybko i łatwo rejestrowane oraz wyświetlane w czasie rzeczywistym. Dzięki inteligentnej analizie danych i rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem AI, przedsiębiorstwa mogą sprostać kluczowym wyzwaniom swojej działalności biznesowej i stale optymalizować przebieg swoich procesów z wykorzystaniem pełnej integracji z systemem ERP. proALPHA IAM to centralnie sterowany serwis Identity & Access Management (IAM) oparty na technologii chmury, za pomocą którego przedsiębiorstwa mogą zarządzać prawami dostępu, użytkownikami i produktami oraz sterować autoryzacją – w tym proALPHA Home – za pomocą uwierzytelniania wielopoziomowego (Multi-Factor Authentication).

Dzięki integracji systemu CRM GEDYS IntraWare z systemem proALPHA ERP synchronizacja danych podstawowych obejmuje obecnie wszystkie systemy, co zapewnia 360-stopniowy przegląd wszystkich klientów oraz wyświetlanie danych ERP za pomocą widżetu integracji w systemie CRM. Dzięki nowym funkcjom nisko- lub bezkodowym użytkownicy systemu bez rozległych umiejętności technicznych mogą z łatwością konfigurować system i wdrażać ważne procesy uzupełniające w swoich działach specjalistycznych, bez konieczności modyfikowania aplikacji standardowych. Integracja proALPHA Connected AI jako standardowego modułu ERP pozwala na optymalizowanie kluczowych wskaźników magazynowych za pomocą sztucznej inteligencji. W ten sposób wąskie gardła w zaopatrzeniu materiałowym, zbyt duże zapasy magazynowe i nieefektywne ustalanie priorytetów dla materiałów mogą całkowicie przejść do przeszłości.

proALPHA Home to centrum komunikacyjne proALPHA oparte na technologii chmury, które stanowi punkt wyjścia dla całego portfolio Grupy, zarówno rozwiązań w chmurze, jak i oprogramowań on-premise. Serwis SaaS umożliwia efektywne zarządzanie i projektowanie pulpitów nawigacyjnych i tworzenie nowych grup dostosowanych do danej roli oraz precyzyjne przyporządkowywanie do nich odpowiednich treści (kafelków). Ponadto za pomocą proALPHA Home można tworzyć kafelki specyficzne dla klienta, umożliwiające dostęp do aplikacji (Application Tiles), aby optymalnie odwzorowywać indywidualne wymagania klienta. Wraz z nową wersją udostępnionych zostało sześć ról i korespondujących pulpitów nawigacyjnych: kierownik produkcji, pracownik produkcji, dyrektor handlowy, kierownik ds. zakupów, pracownik zakupów i administrator. Punkty wyjściowe – tzw. głębokie linki – w ofercie rozwiązań ERP+ umożliwiają sterowanie obiektami danych w świecie ERP+ z poziomu proALPHA Home. 

Głębokie linki specyficzne dla aplikacji zapewniają bezpośredni dostęp do predefiniowanych przypadków użycia w obrębie różnych aplikacji proALPHA ERP+. W ten sposób użytkownicy mogą bezpośrednio przechodzić do wykresu Gantta zasobów w proALPHA ERP, rejestracji czasu w tisoware, czy też do Empolis-Buddy bazującego na GenAI. Dzięki ilustracji przypadków użycia i zdefiniowaniu konkretnych wartości progowych natychmiast widoczne są informacje krytyczne dla przedsiębiorstwa. Pozwala to na szybkie usuwanie błędów i nieprawidłowości w istotnych procesach biznesowych, z wykorzystaniem automatycznych wskazówek i alertów.

Przejrzysty interfejs użytkownika w Corporate Design

proALPHA Home oferuje również dużą elastyczność podczas integracji różnych aplikacji i portali, takich jak my proALPHA, Academy czy proALPHA docs, w obrębie interfejsu użytkownika proALPHA Home. Dostępne możliwości w zakresie konfiguracji i projektowania pozwalają na uwzględnienie Corporate Identity danego przedsiębiorstwa w proALPHA Home.

Kluczowe zagadnienia proALPHA Home:

  • Supernowoczesny design UI w celu poprawy funkcjonalności
  • Szybszy dostęp do informacji i aplikacji poprzez integrację danych i linków ERP+
  • Nowa aplikacja internetowa w formie oprogramowania jako usługi (SaaS) poprawia dostępność i skalowalność oraz znosi konieczność samodzielnego aktualizowania wersji
  • Ciągłe rozszerzanie oferty portfolio ERP+ przyspiesza dostęp do nowych komponentów i produktów

Centralne i bezpieczne zarządzanie użytkownikami i dostępami za pomocą proALPHA IAM

Za pomocą nowej funkcji Identity & Access Management (IAM) proALPHA umożliwia klientom zarządzanie użytkownikami i prawami dostępu do produktów udostępnianych za pomocą chmury, takich jak proALPHA Home. Dzięki temu klienci mogą samodzielnie wykonywać wiele zadań w zakresie IAM i znacznie ograniczyć koszty związane z obsługą systemu. Jedną z zalet przeniesienia swoich systemów na platformę w chmurze jest funkcja jednokrotnego logowania, pozwalająca na dostęp do wszystkich obecnych i przyszłych aplikacji SaaS oferowanych przez proALPHA za pomocą tylko jednego logowania.

Kluczowe zagadnienia proALPHA IAM:

  • Uwierzytelnianie wielopoziomowe (MFA)
  • Administracja użytkowników wyświetla wszystkich użytkowników danego mandanta wraz z istotnymi szczegółami i wspiera zadania administracyjne oraz import masowy.
  • Poprzez zarządzanie uprawnieniami możliwe jest sterowanie funkcjami systemowymi oraz przypisywane użytkownikom predefiniowanych ról.
  • Poprzez ustawienia predefiniowanych użytkowników można określić, które kafelki są widoczne w proALPHA Home dla danej osoby.
 

Nowa wersja 9.4 naszego rozwiązania proALPHA ERP oraz jednoczesne udostępnienie proALPHA Home i proALPHA IAM stanowią kolejny ważny krok w rozwoju naszego portfolio chmury. Dzięki temu proALPHA Home mogła stać się centrum komunikacji dla portfolio Grupy proALPHA.

Björn Goerke

Dyrektor techniczny (CTO), Grupa proALPHA

Pełna przejrzystość dzięki integracji CRM i funkcjonalnościom nisko- lub bezkodowym

Połączenie CRM GEDYS IntraWare z proALPHA ERP gwarantuje płynną synchronizację danych podstawowych pomiędzy systemem ERP i CRM. Pozwala to na stworzenie całościowego, 360-stopniowego spojrzenia na klientów. W ten sposób dane ERP są przedstawiane w systemie CRM w przejrzysty sposób za pomocą widżetu integracyjnego. Integracja obu systemów umożliwia efektywne procesy robocze w sprzedaży, marketingu i serwisie, poprawia obsługę i zwiększa zadowolenie klientów. Na podstawie raportów zawierających dane z obu światów klienci otrzymują obszerne zestawienia informacji o bieżących operacjach biznesowych. Efektywne zarządzanie danymi (bez podwójnego opracowywania danych) i krótszy czas przebiegu pozwalają klientom na znaczne oszczędności kosztów.

Dzięki nowym funkcjom nisko- lub bezkodowym możliwa jest szybka i spójna cyfryzacja ważnych procesów pomocniczych na standardowej platformie. Związane z tym rozszerzenie możliwości konfiguracji pozwala na rezygnację z wymaganych modyfikacji systemu.

Sztuczna inteligencja do optymalnego zarządzania zapasami

Klienci często zmagają się z problemem zbyt wysokich kosztów wynikających z nieefektywnych procesów operacyjnych i niskiej jakości danych podstawowych. Dzięki proALPHA Connected AI opracowywanie danych podstawowych jest teraz bardzo proste. Łatwy import i efektywne przejmowanie wyników kontrolnych za pomocą Data Quality Manager przyczyniają się do redukcji kosztów i uproszczenia procesów. Wysoka jakość danych podstawowych stanowi przy tym nieocenioną bazę dla wszelkiego rodzaju analiz i zestawień danych z systemu ERP. Przykładowo w zakresie zarządzania zapasami proALPHA Connected AI zapewnia optymalne realizowanie dostaw i redukcję kosztów, a także ulepszony przepływ środków pieniężnych poprzez redukcję zapasów magazynowych i ogólną optymalizację wskaźników magazynowych.

W przypadku wielu nowych funkcjonalności oprogramowania ściśle współpracowaliśmy z naszymi klientami i wspólnie opracowaliśmy rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. Ta forma współtworzenia jest dla nas kluczem do precyzyjnego rozumienia wymagań klientów, pozwalającym na zmaksymalizowanie naszego ukierunkowania na klienta, a w konsekwencji zwiększenie zadowolenia klienta z naszych produktów.

Otmar Zewald

Senior Vice President Product Management, Grupa proALPHA

Więcej informacji na temat proALPHA ERP 9.4 oraz centralnych, nowych funkcji dostępnych jest na stronie Release Notes proALPHA ERP 9.4Co nowego w proALPHA ERP 9.4 i proALPHA Home.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

W jaki sposób Proalpha umożliwiła modelowy przebieg cyfryzacji w MBV AG

MBV AG, wiodący producent próbników mikrobiologicznych powietrza, dzięki Proalpha ERP osiąga całościową integrację i automatyzację procesów produkcyjnych i biznesowych. Strategiczna cyfryzacja zwiększa efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstwa.  MBV AG słynie z produkcji precyzyjnych próbników stosowanych na całym świecie w przemyśle farmaceutycznym, kosmetycznym i spożywczym, a także w badaniach naukowych i produkcji sprzętu medycznego. Aby sprostać rosnącym wymaganiom w zakresie jakości i efektywności, MBV opracowało i wdrożyło kompleksową strategię cyfryzacji. Kluczowym elementem tej strategii była implementacja systemu Proalpha ERP.  Pełna integracja ERP Jednym z głównych celów cyfryzacji w MBV było stworzenie wspólnej infrastruktury informatycznej dla przedsiębiorstwa i jego spółki zależnej Femron. Wcześniej obie firmy wymieniały informacje głównie poprzez pocztę e-mail, co prowadziło do zbędnych nakładów pracy i nieefektywnych procesów. Obecnie jednolity system ERP Proalpha zapewnia centralną pulę danych obejmującą cały łańcuch wartości. Block Quote Efektywność dzięki automatyzacji  Automatyzacja w MBV rozpoczyna się już na etapie konstrukcji. Po zatwierdzeniu rysunku 3D wszystkie dane produktu zostają automatycznie przeniesione do danych podstawowych artykułów w systemie Proalpha. Standaryzacja ułatwia komunikację zarówno wewnętrzną, jak i z klientami oraz spółką zależną Femron. Na podstawie rozmów z klientami konfigurator produktów Proalpha automatycznie tworzy oferty i w razie potrzeby rejestruje nowe artykuły bezpośrednio w systemie.  Z każdym przychodzącym zamówieniem rozpoczyna się łańcuch procesów przebiegających między MBV i Femron. System ERP tworzy i kontroluje zlecenia, planuje procesy produkcyjne i automatycznie generuje wszystkie potrzebne dokumenty. „Dzięki Proalpha wszystkie etapy pracy mają ściśle zdefiniowany przebieg, co znacząco zwiększa naszą efektywność” – wyjaśnia Tiefenbach.  Przejrzystość we wszystkich aspektach i elastyczne skalowanie  MBV wykorzystuje Proalpha Integration Workbench (INWB) do replikacji danych podstawowych i automatycznej wymiany dokumentów. Dzięki temu wszystkie działy mają zawsze dostęp do aktualnych danych. Zintegrowane zarządzanie dokumentami i CRM oraz moduł Advanced Planning and Scheduling (APS) zapewniają optymalne planowanie zasobów i wysoką jakość danych.  „Możliwość łatwego dostępu do wszystkich danych i tworzenia szczegółowych zestawień ma dla mnie jako COO szczególnie dużą wartość”, podkreśla Tiefenbach. Obszerne funkcje Proalpha Analyzer do tworzenia raportów i analiz wspierają kierownictwo firmy przy podejmowaniu decyzji.  Spojrzenie w przyszłość z Proalpha ray  W 2024 MBV wdroży wersję oprogramowania Proalpha ray obsługiwaną za pośrednictwem przeglądarek internetowych. Poprzez aplikacje internetowe system Proalpha umożliwia pracownikom efektywną pracę niezależnie od lokalizacji. „Możliwość obsługi w sieci Web była dla nas ważna od samego . Zarówno z domu, jak i z biura, dzięki ray każdy może realizować swoje zadania z dowolnego miejsca. To jest przyszłość” – mówi Tiefenbach.   Konsekwentna cyfryzacja i wykorzystanie najnowocześniejszej technologii ERP pomogły MBV w optymalizacji procesów, redukcji kosztów i zwiększeniu konkurencyjności. Dzięki partnerskiemu wsparciu Proalpha MBV AG pozostaje pionierem w branży, doskonale przygotowanym na wyzwania nowoczesnej produkcji.
W-jaki-sposób-Proalpha-umożliwiła-modelowy-przebieg-cyfryzacji-w-MBV-AG
Proalpha_logo
zweryfikowano

0/5

proALPHA

ERP dla produkcji


Proalpha
Lubuskie
1700 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Budownicza, Elektronika, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Tworzywa sztuczne
Opis
Grupa proALPHA to firma funkcjonująca na rynku od 30 lat, obsługująca ponad 8 tysięcy klientów na całym świecie. System proALPHA ERP jest przeznaczony dla średnich przedsiębiorstw produkcyjnych i dostępny jest w 15 wersjach językowych....
rozwiń