proALPHA-prezentuje-wersję-oprogramowania-9.4

proALPHA prezentuje wersję oprogramowania 9.4

Grupa proALPHA prezentuje dwie nowe, zaawansowane funkcjonalności w ramach nowej wersji 9.4 swojego flagowego produktu: proALPHA Home i proALPHA IAM. Jako „Single Point of Entry proALPHA Home umożliwia dostęp do świata ERP+ i rozwiązań całej Grupy proALPHA. ERP+ obejmuje wszystkie rozwiązania firm Grupy oraz przedsiębiorstw przejmowanych w ramach akwizycji strategicznych, nie zaliczających się do podstawowych aplikacji ERP, m.in. system do zarządzania kapitałem ludzkim (HCM), do sterowania produkcją (MES) lub do zarządzania relacjami z klientami (CRM). 

Za pomocą kafelków z danymi i linkami, które można indywidualnie dopasowywać, aplikacje ze świata proALPHA mogą być uruchamiane z jednego, centralnego miejsca, a wszystkie istotne informacje mogą być szybko i łatwo rejestrowane oraz wyświetlane w czasie rzeczywistym. Dzięki inteligentnej analizie danych i rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem AI, przedsiębiorstwa mogą sprostać kluczowym wyzwaniom swojej działalności biznesowej i stale optymalizować przebieg swoich procesów z wykorzystaniem pełnej integracji z systemem ERP. proALPHA IAM to centralnie sterowany serwis Identity & Access Management (IAM) oparty na technologii chmury, za pomocą którego przedsiębiorstwa mogą zarządzać prawami dostępu, użytkownikami i produktami oraz sterować autoryzacją – w tym proALPHA Home – za pomocą uwierzytelniania wielopoziomowego (Multi-Factor Authentication).

Dzięki integracji systemu CRM GEDYS IntraWare z systemem proALPHA ERP synchronizacja danych podstawowych obejmuje obecnie wszystkie systemy, co zapewnia 360-stopniowy przegląd wszystkich klientów oraz wyświetlanie danych ERP za pomocą widżetu integracji w systemie CRM. Dzięki nowym funkcjom nisko- lub bezkodowym użytkownicy systemu bez rozległych umiejętności technicznych mogą z łatwością konfigurować system i wdrażać ważne procesy uzupełniające w swoich działach specjalistycznych, bez konieczności modyfikowania aplikacji standardowych. Integracja proALPHA Connected AI jako standardowego modułu ERP pozwala na optymalizowanie kluczowych wskaźników magazynowych za pomocą sztucznej inteligencji. W ten sposób wąskie gardła w zaopatrzeniu materiałowym, zbyt duże zapasy magazynowe i nieefektywne ustalanie priorytetów dla materiałów mogą całkowicie przejść do przeszłości.

proALPHA Home to centrum komunikacyjne proALPHA oparte na technologii chmury, które stanowi punkt wyjścia dla całego portfolio Grupy, zarówno rozwiązań w chmurze, jak i oprogramowań on-premise. Serwis SaaS umożliwia efektywne zarządzanie i projektowanie pulpitów nawigacyjnych i tworzenie nowych grup dostosowanych do danej roli oraz precyzyjne przyporządkowywanie do nich odpowiednich treści (kafelków). Ponadto za pomocą proALPHA Home można tworzyć kafelki specyficzne dla klienta, umożliwiające dostęp do aplikacji (Application Tiles), aby optymalnie odwzorowywać indywidualne wymagania klienta. Wraz z nową wersją udostępnionych zostało sześć ról i korespondujących pulpitów nawigacyjnych: kierownik produkcji, pracownik produkcji, dyrektor handlowy, kierownik ds. zakupów, pracownik zakupów i administrator. Punkty wyjściowe – tzw. głębokie linki – w ofercie rozwiązań ERP+ umożliwiają sterowanie obiektami danych w świecie ERP+ z poziomu proALPHA Home. 

Głębokie linki specyficzne dla aplikacji zapewniają bezpośredni dostęp do predefiniowanych przypadków użycia w obrębie różnych aplikacji proALPHA ERP+. W ten sposób użytkownicy mogą bezpośrednio przechodzić do wykresu Gantta zasobów w proALPHA ERP, rejestracji czasu w tisoware, czy też do Empolis-Buddy bazującego na GenAI. Dzięki ilustracji przypadków użycia i zdefiniowaniu konkretnych wartości progowych natychmiast widoczne są informacje krytyczne dla przedsiębiorstwa. Pozwala to na szybkie usuwanie błędów i nieprawidłowości w istotnych procesach biznesowych, z wykorzystaniem automatycznych wskazówek i alertów.

Przejrzysty interfejs użytkownika w Corporate Design

proALPHA Home oferuje również dużą elastyczność podczas integracji różnych aplikacji i portali, takich jak my proALPHA, Academy czy proALPHA docs, w obrębie interfejsu użytkownika proALPHA Home. Dostępne możliwości w zakresie konfiguracji i projektowania pozwalają na uwzględnienie Corporate Identity danego przedsiębiorstwa w proALPHA Home.

Kluczowe zagadnienia proALPHA Home:

  • Supernowoczesny design UI w celu poprawy funkcjonalności
  • Szybszy dostęp do informacji i aplikacji poprzez integrację danych i linków ERP+
  • Nowa aplikacja internetowa w formie oprogramowania jako usługi (SaaS) poprawia dostępność i skalowalność oraz znosi konieczność samodzielnego aktualizowania wersji
  • Ciągłe rozszerzanie oferty portfolio ERP+ przyspiesza dostęp do nowych komponentów i produktów

Centralne i bezpieczne zarządzanie użytkownikami i dostępami za pomocą proALPHA IAM

Za pomocą nowej funkcji Identity & Access Management (IAM) proALPHA umożliwia klientom zarządzanie użytkownikami i prawami dostępu do produktów udostępnianych za pomocą chmury, takich jak proALPHA Home. Dzięki temu klienci mogą samodzielnie wykonywać wiele zadań w zakresie IAM i znacznie ograniczyć koszty związane z obsługą systemu. Jedną z zalet przeniesienia swoich systemów na platformę w chmurze jest funkcja jednokrotnego logowania, pozwalająca na dostęp do wszystkich obecnych i przyszłych aplikacji SaaS oferowanych przez proALPHA za pomocą tylko jednego logowania.

Kluczowe zagadnienia proALPHA IAM:

  • Uwierzytelnianie wielopoziomowe (MFA)
  • Administracja użytkowników wyświetla wszystkich użytkowników danego mandanta wraz z istotnymi szczegółami i wspiera zadania administracyjne oraz import masowy.
  • Poprzez zarządzanie uprawnieniami możliwe jest sterowanie funkcjami systemowymi oraz przypisywane użytkownikom predefiniowanych ról.
  • Poprzez ustawienia predefiniowanych użytkowników można określić, które kafelki są widoczne w proALPHA Home dla danej osoby.
 

Nowa wersja 9.4 naszego rozwiązania proALPHA ERP oraz jednoczesne udostępnienie proALPHA Home i proALPHA IAM stanowią kolejny ważny krok w rozwoju naszego portfolio chmury. Dzięki temu proALPHA Home mogła stać się centrum komunikacji dla portfolio Grupy proALPHA.

Björn Goerke

Dyrektor techniczny (CTO), Grupa proALPHA

Pełna przejrzystość dzięki integracji CRM i funkcjonalnościom nisko- lub bezkodowym

Połączenie CRM GEDYS IntraWare z proALPHA ERP gwarantuje płynną synchronizację danych podstawowych pomiędzy systemem ERP i CRM. Pozwala to na stworzenie całościowego, 360-stopniowego spojrzenia na klientów. W ten sposób dane ERP są przedstawiane w systemie CRM w przejrzysty sposób za pomocą widżetu integracyjnego. Integracja obu systemów umożliwia efektywne procesy robocze w sprzedaży, marketingu i serwisie, poprawia obsługę i zwiększa zadowolenie klientów. Na podstawie raportów zawierających dane z obu światów klienci otrzymują obszerne zestawienia informacji o bieżących operacjach biznesowych. Efektywne zarządzanie danymi (bez podwójnego opracowywania danych) i krótszy czas przebiegu pozwalają klientom na znaczne oszczędności kosztów.

Dzięki nowym funkcjom nisko- lub bezkodowym możliwa jest szybka i spójna cyfryzacja ważnych procesów pomocniczych na standardowej platformie. Związane z tym rozszerzenie możliwości konfiguracji pozwala na rezygnację z wymaganych modyfikacji systemu.

Sztuczna inteligencja do optymalnego zarządzania zapasami

Klienci często zmagają się z problemem zbyt wysokich kosztów wynikających z nieefektywnych procesów operacyjnych i niskiej jakości danych podstawowych. Dzięki proALPHA Connected AI opracowywanie danych podstawowych jest teraz bardzo proste. Łatwy import i efektywne przejmowanie wyników kontrolnych za pomocą Data Quality Manager przyczyniają się do redukcji kosztów i uproszczenia procesów. Wysoka jakość danych podstawowych stanowi przy tym nieocenioną bazę dla wszelkiego rodzaju analiz i zestawień danych z systemu ERP. Przykładowo w zakresie zarządzania zapasami proALPHA Connected AI zapewnia optymalne realizowanie dostaw i redukcję kosztów, a także ulepszony przepływ środków pieniężnych poprzez redukcję zapasów magazynowych i ogólną optymalizację wskaźników magazynowych.

W przypadku wielu nowych funkcjonalności oprogramowania ściśle współpracowaliśmy z naszymi klientami i wspólnie opracowaliśmy rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. Ta forma współtworzenia jest dla nas kluczem do precyzyjnego rozumienia wymagań klientów, pozwalającym na zmaksymalizowanie naszego ukierunkowania na klienta, a w konsekwencji zwiększenie zadowolenia klienta z naszych produktów.

Otmar Zewald

Senior Vice President Product Management, Grupa proALPHA

Więcej informacji na temat proALPHA ERP 9.4 oraz centralnych, nowych funkcji dostępnych jest na stronie Release Notes proALPHA ERP 9.4Co nowego w proALPHA ERP 9.4 i proALPHA Home.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Platforma Proalpha Industrial AI wprowadza sztuczną inteligencję

Grupa Proalpha, jeden z wiodących dostawców rozwiązań ERP i aplikacji biznesowych, prezentuje platformę Proalpha Industrial AI zawierającą spójną ofertę do praktycznego wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w sektorze przedsiębiorstw przemysłowych. W tym celu platforma udostępnia katalog ponad 30 aplikacji biznesowych AI dla procesów podstawowych w obrębie centralnych obszarów działalności, które zapewniają wartość dodaną w przedsiębiorstwie – od zakupów i produkcji, przez usługi posprzedażowe, aż po serwis. Kolejne 100 aplikacji AI zostało już zdefiniowanych i znajduje się w opracowaniu. Portfolio aplikacji AI gotowych do użycia jest łatwo dostępne i może stać się prawdziwym motorem innowacji dla firm stojących pod coraz większą presją podyktowaną sytuacją na rynku. Platforma Proalpha Industrial AI obejmuje sprawdzone rozwiązania AI firmy Empolis i Nemo stworzone dla technologii chmury w ofercie SaaS, do integracji zarówno z ekosystemem Proalpha, jak i z systemami innych dostawców. Ponadto platforma pozwala przedsiębiorstwom na inteligentne przetwarzanie danych za pomocą odpowiednich, wstępnie skonfigurowanych aplikacji AI, w zależności od scenariusza wykorzystania. Nie ma przy tym znaczenia, czy analizowane są uporządkowane dane (np. tabele w zakupach), czy też dane nie posiadające uporządkowanej struktury (np. dokumenty, notatki, lub dokumentacja z serwisu). Dzięki temu ukryta wiedza może zostać przekształcana w zbiór konkretnych informacji, na podstawie których można podejmować rzetelne decyzje. Platforma Proalpha Industrial AI umożliwia rozpoznawanie, diagnozowanie i prognozowanie na podstawie danych specyficznych dla przedsiębiorstwa, na całkowicie nowym poziomie oraz przygotowuje konkretne zalecenia, które mogą być wdrażane również automatycznie. Dalsze korzyści dla przedsiębiorstw: Łatwa integracja technologii pozwala na szybkie realizowanie wymagań, a tym samym na szybkie wdrażanie odpowiednich rozwiązań na rynku. Natychmiastowe efekty działań (Quick Wins) i zrozumiałe wyniki analiz inteligentnych asystentów AI przyczyniają się do rozbudowy zaufania w stosunku do AI w działach specjalistycznych. Przedsiębiorstwa mogą przygotować się do wykorzystania innowacyjnych technologii AI w celu sprostania aktualnym i przyszłym wyzwaniom oraz zmianom na rynku. „Dzięki naszemu oprogramowaniu biznesowemu Industrial AI chcemy wspierać przedsiębiorstwa produkcyjne przy wdrażaniu rozwiązań opartych na AI, niezależnie od stopnia dojrzałości i tempa realizacji”, wyjaśnia Christoph Kull, President Business Applications w Proalpha. „W tym celu kluczowe znaczenie ma odejście od dominującej wcześniej metody wykorzystywania AI wszędzie po trochu, na korzyść wyspecjalizowanych rozwiązań zapewniających przedsiębiorstwom szybkie i widoczne efekty w praktyce. Jest to możliwe, gdy implemantacja AI przebiega stopniowo, poprzez aplikacje gotowe do natychmiastowego użycia, czyli proces po procesie i obszar biznesowy po obszarze biznesowym.” Działy specjalistyczne jako motor AI Jeżeli niemiecka gospodarka nie chce stracić pozycji siły napędowej innowacji, AI musi znaleźć zastosowanie tam, gdzie naprawdę może dokonać różnicy – w poszczególnych działach specjalistycznych, zamiast napędzać dyskusję o zasadniczą rację bytu sztucznej inteligencji”, mówi Kull. „Powód: działy specjalistyczne lepiej niż ktokolwiek inny znają główne procesy i dane potrzebne do wykorzystania AI. Pracownicy fachowi wiedzą, gdzie AI może przynieść konkretną wartość dodaną i gdzie potrzebna jest optymalizacja procesów, aby osiągnąć rzeczywisty wzrost produktywności.” Platforma Proalpha Industrial AI umożliwia operacyjne stosowanie AI z podejściem holistycznym, które umożliwia perspektywę zarówno oddolną, jak i odgórną. Po usystematyzowaniu wyników analiz opartych na AI przez działy specjalistyczne, wyniki te muszą trafić do kadry kierowniczej, aby ustalić dalszą strategię zastosowania AI. Aplikacje AI do natychmiastowego zastosowania Platforma Proalpha Industrial AI obejmuje obecnie ponad 30 aplikacji AI dla obszarów biznesowych ERP, Financial Management, Human Capital Management, Spend Management, Digital Shopfloor i Customer Experience. Kolejnych 100 aplikacji AI dla tych obszarów biznesowych jest obecnie w trakcie implementacji. Dzięki tym narzędziom przedsiębiorstwa mogą redukować np. swoje zapasy magazynowe poprzez dokładniejsze prognozy zużycia, optymalizować parametry dyspozycji i okresy ponownego nabycia oraz usprawniać produkcję poprzez skrócenie czasu przebiegu i czasu spoczynku. W ten sposób efektywniejsze procesy pozwalają na poprawę terminowości dostaw. Podstawą jest optymalizacja danych podstawowych sterowana przez AI poprzez wyszukiwanie błędów oraz trendów, a także ciągła kontrola jakości danych oraz migracje danych zgodnie z planem. Cyfryzacja procesów i regularne zestawianie danych w formie tabel często nie wystarcza, aby zwiększyć produktywność pracowników w procesach wymagających użycia wiedzy. Obsługa klienta jest na to doskonałym przykładem – odpowiedź na zapytanie klienta może być szybsza, bardziej profesjonalna i zindywidualizowana, jeżeli dostępna jest odpowiednia wiedza na temat kompleksowych zapytań serwisowych dotyczących danej branży. Wiedza ta znajduje się najczęściej poza granicami systemu ERP, np. w podręcznikach, dokumentacji, e-mailach lub czatach. Z tego względu przetwarzanie nieuporządkowanych danych z różnych źródeł w oparciu o AI przyczynia się do wzrostu produktywności o 30-40 procent w procesach opartych na wiedzy, ponieważ istotne informacje mogą zostać przekazane w formie cyfrowej do odpowiedniej osoby w odpowiednim czasie. Zwłaszcza w czasach zmian demograficznych i braku wykwalifikowanej kadry pracowniczej zarządzanie wiedzą oparte na sztucznej inteligencji staje się dla wielu przedsiębiorstw przemysłowych średniej wielkości czynnikiem decydującym o przetrwaniu. Twin Transformation ze wsparciem AI Szczególnie przedsiębiorstwa produkcyjne muszą mierzyć się z wymaganiami swoich klientów i partnerów związanymi ze zrównoważonym rozwojem oraz zmieniającymi się regulacjami prawnymi (takimi jak raportowanie ESG). Dlatego dla większości firm już dziś kluczowe znaczenie ma możliwość ustalania i optymalizowania śladu węglowego w odniesieniu do całego przedsiębiorstwa i jego produktów. Platforma Proalpha Industrial AI umożliwia firmom przeglądanie, analizowanie i efektywną optymalizację śladu węglowego zarówno dla całego przedsiębiorstwa (Corporate Carbon Footprint), jak i dla poszczególnych produktów (Product Carbon Footprint) poprzez wykorzystanie AI do analizy danych zużycia energii w czasie rzeczywistym. W ten sposób możliwe jest również identyfikowanie najwyższego zużycia energii i nieprawidłowości w obrębie parku maszynowego i poszczególnych procesów. Ponadto przedsiębiorstwa mogą uzyskać pełną przejrzystość swoich procesów produkcyjnych w zakresie zużycia energii na każdym etapie pracy oraz efektywnie optymalizować system. Analizy wykonywane przez AI pozwalają przedsiębiorstwom pogodzić efektywność finansową i ekologiczną oraz zapewniają im znaczną przewagę konkurencyjną na rynku. Block Quote Kull dodaje: „Chcemy udostępnić nasze rozwiązania oparte na AI przedsiębiorstwom każdej wielkości, aby producenci zwiększali swoją produktywność, rozszerzali możliwości biznesowe i tym samym przygotowali się na przyszłość.” Więcej informacji na temat platformy Proalpha Industrial AI jest dostępnych na stronie www.proalpha.com/en/ai-hub.
Platforma-Proalpha-Industrial-AI-wprowadza-sztuczną-inteligencję-do-sektora-przedsiębiorstw-przem
Proalpha_logo
zweryfikowano

0/5

Proalpha

ERP dla produkcji


Proalpha
Lubuskie
1700 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Budownicza, Elektronika, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Tworzywa sztuczne
Opis
Grupa Proalpha to firma funkcjonująca na rynku od 30 lat, obsługująca ponad 8 tysięcy klientów na całym świecie. System proALPHA ERP jest przeznaczony dla średnich przedsiębiorstw produkcyjnych i dostępny jest w 15 wersjach językowych....
rozwiń