Nowe-możliwości-Slack-–-agenci-AI_-lepsze-wyszukiwanie-czy-szablony

Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony

Salesforce, podczas swojego dorocznego wydarzenia Dreamforce, pokazał serię innowacji w Slacku, które umożliwiają organizacjom połączenie zasobów firmy, jej danych, aplikacji i automatyzacji w jeden system pracy wspierany przez agentów AI. W jednym interfejsie konwersacyjnym zespoły i pracownicy mogą współpracować z agentami zasilanymi przez sztuczną inteligencję, jednocząc dane z Slacka i ekosystemu Salesforce.

Agentforce w Slacku: Dzięki nowemu interfejsowi użytkownika (UI), pracownicy mogą teraz „rozmawiać” z danymi, uzyskiwać w nie pełny wgląd i podejmować działania w Slacku przy użyciu agentów Agentforce Salesforce. Agenci AI i asystenci od partnerów takich jak Adobe, Anthropic, Cohere, Perplexity i inni, mogą być wdrażani w tym samym, zaufanym i bezpiecznym środowisku Slack.

Kanały Salesforce: Nowy typ kanału, który łączy rekordy CRM Salesforce z rozmowami prowadzonymi w Slacku, zapewnia pracownikom kompleksową przestrzeń do współpracy nad każdym kontem i szansą sprzedażową, zwiększając efektywność pracy. Już wkrótce kanały Salesforce będą wbudowane w interfejs użytkownika Salesforce.

Nowe funkcje w Slacku obejmują również specjalnie zaprojektowane funkcje AI w zakresie wyszukiwania i automatyzacji, a także nowe szablony rozwiązań, które pomagają zwiększać produktywność.

Nowe funkcje AI w Slacku: Udoskonalone możliwości, takie jak notatki z rozmów (huddle notes), uproszczona automatyzacja i ulepszone wyszukiwanie, pozwalają zespołom pracować mądrzej, szybciej i w bardziej skoncentrowany na zadaniu sposób.

Szablony Slack: Kolekcje gotowych do użycia szablonów kanałów, ekranów, list i zautomatyzowanych przepływów pracy sprawiają, że praca w każdym dziale i w każdej roli staje się szybsza i bardziej efektywna.

Szczegóły nowości w Slack

Agenci w Slacku: Pracownicy mogą teraz bezproblemowo współpracować zarówno z agentami Salesforce Agentforce, jak i agentami firm trzecich, ułatwiając zamykanie transakcji, tworząc kampanie, rozwiązując problemy klientów oraz samodzielnie realizując projekty. Użytkownicy komunikują się z tymi agentami za pośrednictwem nowego, dedykowanego i bezpiecznego interfejsu użytkownika w Slacku.

Agentforce (dawniej Einstein Copilot) integruje wgląd do systemu CRM bezpośrednio w Slacku, dzięki czemu pracownicy mogą szybciej działać na podstawie danych. Użytkownicy mogą zadawać pytania lub wydawać polecenia w języku naturalnym, a zwrotnie otrzymają zaufane odpowiedzi oparte zarówno na ustrukturyzowanych danych CRM, jak i nieustrukturyzowanych danych konwersacyjnych. Agentforce może dostarczać aktualizacje statusu dotyczące szans sprzedażowych, rekomendować kolejne kroki, tworzyć szkice e-maili i planów działania oraz dzielić się tymi szczegółami w wiadomościach bezpośrednich lub kanałach Slack.

Agenci z Agentforce, wspierani przez Data Cloud, są w stanie analizować dane, koordynować zadania i podejmować działania, dostarczając spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę. Na przykład Agentforce Sales Coach może samodzielnie przeprowadzać symulacje sprzedaży w kontekście danej transakcji i dostarczać spersonalizowane oraz obiektywne informacje zwrotne, które pomagają sprzedawcom doskonalić swoje umiejętności bezpośrednio w Slacku.

Zewnętrzni agenci wspierają zespoły w wykonywaniu zadań, co pozwala im skupić się na najważniejszych aspektach pracy. Użytkownicy mogą budować niestandardowych agentów przy pomocy specjalnie zaprojektowanych API lub instalować zewnętrznych agentów z Marketplace Slacka. Obecnie w Marketplace dostępne są agenci AI od partnerów Slacka, takich jak Adobe Express i Cohere, a wkrótce dołączą do nich nowe rozwiązania od Anthropic, Amazon Q Business, Perplexity, IBM i innych.

Nowe możliwości dzięki AI

Notatki Slack AI z rozmów audio (huddle): Funkcja ta wychwytuje kluczowe wnioski i elementy do dalszej pracy, pozwalając użytkownikom skupić się na bieżących zadaniach. Kiedy Slack AI zostaje zaproszony do rozmowy huddle, wykorzystuje dźwięk na żywo i wiadomości udostępniane w wątku, aby zorganizować transkrypcję i notatki, zawierające cytaty, zadania do wykonania oraz pliki, które są umieszczane w rozmowie. Każdy w kanale lub wiadomości prywatnej, gdzie rozpoczęła się rozmowa, może zobaczyć te notatki oparte na AI, dzięki czemu cały zespół pozostaje na bieżąco i może podjąć działania, nawet jeśli ktoś nie uczestniczył w spotkaniu.

AI Workflow Builder automatycznie generuje przepływy pracy na podstawie prostych poleceń konwersacyjnych, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo automatyzować swoje zadania. Wystarczy, że wpiszą polecenie, np. „wyślij wiadomość powitalną do członków zespołu, którzy dołączają do kanału”, a Slack AI i Workflow Builder automatycznie wygenerują przepływ pracy — bez konieczności ręcznego wprowadzania ustawień. Nowa funkcja „podsumuj kanał” pozwala użytkownikom tworzyć przepływy pracy, które publikują regularne podsumowania w obserwowanych kanałach.

Wyszukiwanie oferuje teraz wyniki z uwzględnieniem wiedzy zawartej w plikach i aplikacji, co daje użytkownikom bogatsze i bardziej trafne odpowiedzi. Wcześniej użytkownicy mogli zadawać pytania własnymi słowami w pasku wyszukiwania Slacka i otrzymywać zwięzłe odpowiedzi oparte na danych konwersacyjnych w Slacku. Teraz Slack AI generuje odpowiedzi również z plików przesłanych i udostępnionych w Slacku, kanw, transkrypcji z klipów, dokumentów z aplikacji takich jak Google i Microsoft oraz innych. Slack AI wykorzystuje Retrieval Augmented Generation (RAG) do generowania odpowiedzi, które są unikalne dla użytkownika, który przeprowadza wyszukiwanie i bazuje wyłącznie na wiadomościach lub plikach, do których ten użytkownik ma dostęp w Slacku.

Szablony Slack

Zespoły mogą ustandaryzować sposób wykonywania pracy i skrócić czas uzyskiwania wartości dzięki wstępnie skonfigurowanym zbiorom narzędzi Slack do zwiększania produktywności.

Użytkownicy mogą wybrać konkretne rozwiązanie dla wspólnego projektu lub programu, takie jak zarządzanie projektem, zbieranie opinii i rozpatrywanie próśb o pomoc z centrum szablonów w swoim obszarze roboczym Slack. Za pomocą jednego kliknięcia Slack wygeneruje nowy kanał specyficzny dla tego przypadku użycia.

Kanały Salesforce bezpiecznie przenoszą dane CRM z rekordów Salesforce do odpowiednich kanałów Slack, dzięki czemu użytkownicy mogą śledzić postępy, dzielić się wiedzą i wspierać klientów. Użytkownicy mogą również bezpiecznie edytować i aktualizować swoje dane CRM bezpośrednio w Slack, eliminując potrzebę powielania informacji w wielu systemach.

Dzięki podsumowaniom konwersacji Slack AI w kanałach Salesforce, użytkownicy mogą również szybko wychwycić kluczowe informacje o pojedynczym kliencie w innych powiązanych kanałach Salesforce. Na przykład będąc w kanale konta, opiekun konta może użyć Slack AI, aby przyspieszyć dyskusje na temat swojego klienta w powiązanym kanale szansy lub uzyskać wgląd w trwające rozmowy na temat sprawy wsparcia tego klienta w powiązanym kanale.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Salesforce i Google wprowadzają Gemini do Agentforce

Salesforce i Google ogłosiły dziś znaczne rozszerzenie swojego strategicznego partnerstwa. Dzięki niemu klienci zyskają wybór modeli i możliwości wykorzystywanych do tworzenia i wdrażania agentów opartych na sztucznej inteligencji. Partnerstwo zapewnia ogromną elastyczność, umożliwiając klientom tworzenie dostosowanych rozwiązań AI, które spełniają ich specyficzne potrzeby, zamiast być ograniczonymi do jednego modelu dostawcy. Google Cloud jest liderem innowacji w zakresie sztucznej inteligencji dla przedsiębiorstw, a miliony programistów wykorzystują modele Google Gemini i infrastrukturę Google Cloud zoptymalizowaną pod kątem sztucznej inteligencji. To rozszerzone partnerstwo umożliwi klientom Salesforce tworzenie agentów Agentforce przy użyciu Gemini i wdrażanie Salesforce w Google Cloud. Jest to rozszerzenie istniejącego partnerstwa, które umożliwia klientom płynną wymianę danych między Google BigQuery i Salesforce za pośrednictwem technologii zerowego kopiowania – dodatkowo wyposażając klientów w dane, sztuczną inteligencję, zaufanie oraz aktywności, których potrzebują, aby wprowadzić autonomicznych agentów do swoich firm. „Dzięki naszej rozszerzonej współpracy z Google Cloud i głębokiej integracji w warstwie platformy, aplikacji i infrastruktury, dajemy klientom wybór aplikacji i modeli, z których chcą korzystać” – powiedział Srini Tallapragada, Salesforce President & Chief Engineering and Customer Success Officer. „Salesforce oferuje kompletną platformę agentowej sztucznej inteligencji klasy korporacyjnej, która ułatwia wdrażanie nowych możliwości i szybkie osiąganie wartości biznesowej. Google Cloud jest pionierem w dziedzinie agentowej sztucznej inteligencji dla przedsiębiorstw, oferując jedne z najpotężniejszych, najbardziej wydajnych modeli, agentów i narzędzi programistycznych AI na świecie. Razem tworzymy najlepsze miejsce dedykowane firmom do skalowania dzięki cyfrowej pracy”. „Wybór Google Cloud przez Salesforce jako głównego dostawcy infrastruktury oznacza, że klienci korporacyjni mogą teraz wdrażać niektóre ze swoich najbardziej krytycznych aplikacji w naszej wysoce bezpiecznej, zoptymalizowanej pod kątem sztucznej inteligencji infrastrukturze – przy minimalnym tarciu” – powiedział Thomas Kurian, dyrektor generalny Google Cloud. „Wspólni klienci poprosili nas o możliwość bardziej płynnej pracy w Salesforce i Google Cloud, a to rozszerzone partnerstwo pomoże im przyspieszyć transformacje AI dzięki agentowej sztucznej inteligencji, najnowocześniejszym modelom AI, analizie danych i nie tylko”. Dlaczego jest to istotne Według badania przeprowadzonego przez Salesforce, sztuczna inteligencja nadal się rozwija, jednak jest już obecna w organizacjach i stwarza szansę rynkową o wartości 2 bilionów dolarów. W rzeczywistości 84% dyrektorów ds. informatyki uważa, że sztuczna inteligencja będzie równie istotna dla firm, jak Internet. Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, organizacje potrzebują strategii agentowej opartej na otwartości, pełnym zaufaniu i możliwości wyboru. Obejmuje to: Dane: Bezpieczny i zunifikowany dostęp do wszystkich danych, bez względu na to, gdzie się znajdują, z architekturą „zero kopii” i wzbogaconymi metadanymi dla głębszego wglądu. Dzięki temu klienci nie muszą rezygnować z możliwości wyboru na rzecz zintegrowanego doświadczenia, w przeciwieństwie do rozwiązań, które gromadzą dostęp do danych lub wymagają od użytkowników łączenia różnych rozwiązań. AI: Niezrównany wybór i elastyczność dzięki najnowocześniejszym modelom AI, w tym predykcyjnym, generatywnym i multimodalnym. Pozwala to firmom dostosować rozwiązania do ich konkretnych potrzeb i uniknąć uzależnienia od możliwości AI jednego dostawcy. Zaufanie: Wielowarstwowe podejście do ochrony danych i infrastruktury zaawansowane metody szyfrowania, wybór lokalizacji przechowywania danych oraz audyty AI pod kątem stronniczości i toksyczności. Działania: Integracja automatyzacji, analizy danych i aplikacji na różnych platformach, co poprawia efektywność pracy i pozwala agentom AI lepiej współdziałać z istniejącymi systemami. Odpowiedzi w czasie rzeczywistym w Agentforce z Google Search Agentforce będzie mógł wykorzystać Grounding z Google Search za pośrednictwem Vertex AI, opierając się na bezpiecznym fundamencie danych ustanowionym w ramach partnerstwa „zero copy” między Salesforce Data Cloud i Google BigQuery. Integracja ta daje rozwiązaniu Agentforce możliwość odwoływania się do aktualnych danych, wiadomości, bieżących wydarzeń i wiarygodnych cytatów, znacznie zwiększając świadomość kontekstową i zdolność do dostarczania dokładnych, popartych dowodami odpowiedzi. Przykładowo, w zarządzaniu łańcuchem dostaw i logistyce, agent Agentforce może śledzić przesyłki i monitorować poziomy zapasów w Salesforce Commerce Cloud oraz proaktywnie identyfikować potencjalne zakłócenia przy użyciu danych z wyszukiwarki Google, w czasie rzeczywistym, w tym warunków pogodowych, zatorów w portach i wydarzeń geopolitycznych. Odblokowanie możliwości wyboru i elastyczności dzięki Gemini i Agentforce W 2025 r. modele Gemini Google będą również dostępne do szybkiego tworzenia i wnioskowania bezpośrednio w Agentforce. Dzięki Gemini i Agentforce firmy skorzystają z: Agentów z możliwościami multimodalnymi: Natywna multimodalność Gemini pozwala agentom „widzieć” i interpretować świat, umożliwiając sztucznej inteligencji rozpoznawanie obrazów (takich jak kody błędów) i wykrywanie emocji w głosie. Zintegrowanie tego z Agentforce tworzy inteligentniejszych agentów, którzy reagują na dźwięk, wideo i tekst. Rozszerzone kontekstowe rozumienie i wnioskowanie: Okno kontekstowe Gemini z 2 milionami tokenów pozwala agentom przechowywać i odwoływać się do ogromnych ilości informacji, takich jak całe bazy kodu, lata interakcji z klientami lub dokumentacja produktu. Wzrost szybkości i wydajności: Jednostki przetwarzania tensorowego Google (TPU), w połączeniu z zaawansowanymi technikami, takimi jak te stosowane w Google NotebookLM, umożliwiają Gemini przetwarzanie i rozumienie informacji z wyjątkową szybkością i wydajnością, zapewniając odpowiedzi w czasie rzeczywistym nawet w przypadku złożonych zapytań. Przekłada się to na krótszy czas reakcji i niższe koszty operacyjne. Przykładowo, klient ubezpieczeniowy może przesłać roszczenie wraz ze zdjęciami uszkodzeń inotatką głosową od świadka. Agentforce, korzystając z Gemini, może następnie pomóc ubezpieczycielowi w zapewnieniu lepszej obsługi klienta poprzez przetwarzanie wszystkich tych danych wejściowych, ocenę zasadności roszczenia, a nawet wykorzystanie zamiany tekstu na mowę w celu skontaktowania się z klientem w sprawie rozwiązania, usprawniając tradycyjnie długi proces roszczeń. Platforma Salesforce wdrożona w Google Cloud Klienci będą mogli wykorzystać ujednoliconą platformę Salesforce (Agentforce, Data Cloud, Customer 360) w wysoce bezpiecznej, zoptymalizowanej pod kątem sztucznej inteligencji infrastrukturze Google Cloud, korzystając z funkcji takich jak dynamiczne dopasowanie, zerowa retencja danych i wykrywanie toksyczności zapewniane przez Einstein Trust Layer. Gdy produkty Salesforce będą dostępne w Google Cloud, klienci będą mieli również możliwość zamawiania ofert Salesforce za pośrednictwem Google Cloud Marketplace, otwierając przed globalnymi firmami nowe możliwości optymalizacji inwestycji w Salesforce i Google Cloud oraz przynosząc korzyści tysiącom wspólnych klientów. Zwiększona produktywność pracowników i obsługa klienta dzięki integracjom opartym na sztucznej inteligencji Miliony osób codziennie korzystają z Salesforce i Google Cloud. Partnerstwo to stawia na wybór i elastyczność, umożliwiając płynną pracę między platformami. Nowe połączenia między platformami, takimi jak Salesforce Service Cloud i Google Cloud’s Customer Engagement Suite, a także Slack i Google Workspace, umożliwią agentom AI i przedstawicielom serwisu ujednolicony dostęp do danych, usprawnione przepływy pracy i zaawansowane możliwości sztucznej inteligencji, niezależnie od platformy. Salesforce i Google Cloud głęboko integrują swoje platformy obsługi klienta – Salesforce Service Cloud i Google Cloud’s Customer Engagement Suite – aby stworzyć płynne i inteligentne środowisko wsparcia. Oczekuje się, że jeszcze w tym roku to ujednolicone podejście umożliwi agentom AI w Service Cloud: Tłumaczenie głosowe w czasie rzeczywistym i analiza nastrojów: Google Cloud AI w Service Cloud umożliwi tłumaczenie głosowe w czasie rzeczywistym, przełamując bariery językowe. Nowe funkcje pomocy agenta w pulpicie Service Cloud będą analizować ton głosu i wskazówki dźwiękowe w celu głębszego zrozumienia nastrojów klientów. Inteligentne przełączanie między agentami: We wszystkich kanałach wirtualni agenci zbudowani na Google Conversational Agents będą mogli płynnie łączyć się z Agentforce w Service Cloud w celu bardziej efektywnego zarządzania wieloetapowymi interakcjami z klientami. Salesforce i Google Cloud badają również głębszą integrację między Slack i Google Workspace, zwiększając produktywność oraz tworząc bardziej spójną cyfrową przestrzeń roboczą dla zespołów i organizacji. Firmy badają obecnie przypadki użycia, takie jak: Możliwość wykorzystania przez użytkowników wyszukiwania korporacyjnego w Slack w celu uzyskania dostępu i działania na plikach w Google Drive. Możliwość łatwiejszego udostępniania informacji między Gmailem a Slackiem, która pozwoli na usprawnienie komunikacji i dzielenie się wiedzą. Rezultatem jest bardziej połączone i produktywne środowisko pracy, w którym firmy mogą wybrać najlepsze narzędzia dla swoich potrzeb, od produktywności pracowników po obsługę klienta, jednocześnie korzystając z płynnego i inteligentnego przepływu pracy na różnych platformach. Rozszerzenie możliwości i integracji w ramach partnerstwa To partnerstwo wykracza poza podstawowe integracje produktów. To dopiero początek. Salesforce i Google Cloud są zaangażowane w  głębszą współpracę w ramach wdrażania innowacji, aby zapewnić firmom jeszcze potężniejsze rozwiązania. Spodziewana dostępność w 2025 r.: Głębsza integracja Data Cloud, BigQuery i Cortex Framework sprawi, że klienci będą mogli łatwiej niż kiedykolwiek bezpiecznie ugruntować swoich agentów AI we wszystkich danych przedsiębiorstwa. Nowa natywna integracja Tableau, Looker i BigQuery pozwoli klientom zarządzać i wizualizować dane biznesowe na wszystkich platformach w jednym interfejsie użytkownika ze znormalizowaną logiką biznesową i definicjami danych.
Salesforce-i-Google-wprowadzają-Gemini-do-Agentforce

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń