Mobilny magaązynier czy WMS?

Mobilny magazynier czy WMS?

Zarządzanie logistyką magazynową i procesami zachodzącymi w magazynach z pomocą systemu WMS lub mobilnego magazyniera to nadal jeden z silnie rozwijających się trendów na rynku.

Niewątpliwie takie rozwiązania pozwalają zoptymalizować i zautomatyzować pracę magazynu. Do tego umożliwiają lepszą organizację przestrzeni magazynowej, znacząco zmniejszają liczbę reklamacji wynikających z pomyłek oraz pomagają w procesie wdrożenia nowych pracowników. Dają także możliwość kontroli pracy magazynierów oraz zwiększają ich wydajność.

Jeśli obecnie stosowane rozwiązania przestały być wystarczającym narzędziem do tego, aby skrócić czas przyjęć i wydań towarów, szybciej realizować zamówienia klientów oraz zoptymalizować koszty, to dobry moment na wdrożenie specjalistycznego systemu. W takim razie, jak wybrać rozwiązanie, które będzie najbardziej odpowiednie dla potrzeb Twojej firmy? Na to pytanie odpowiemy podczas webinarium.

Biorąc udział w webinarium dowiesz się także:

  • Na czym polega mobilna obsługa magazynu?
  • Jak dostosować do niej infrastrukturę magazynu?
  • Dla jakiej firmy przeznaczony jest WMS, a dla jakiej aplikacja mobilna?
  • Jakie są zalety WMS jako integralnej części systemu ERP?
  • Na czym polegają korzyści, które daje firmie ich wdrożenie? Jakich rezultatów należy oczekiwać?
  • Kiedy możemy mówić o sukcesie wdrożenia systemu do mobilnej obsługi magazynu?

Wszystkie te kwestie zostaną omówione z perspektywy praktyków, którzy zajmują się na co dzień wdrożeniami ERP i WMS. Dzięki temu poznasz wyzwania z jakimi mierzyły się przed wdrożeniem inne przedsiębiorstwa handlowe i produkcyjne oraz jak zostały rozwiązane ich problemy. Opowiemy m.in. w jaki sposób jedna z firm odzyskała 90% czasu pracy na jednym z etatów.

Udział w webinarium będzie więc doskonałą okazją, aby przeanalizować swoje potrzeby w zakresie usprawnienia logistyki magazynowej i dowiedzieć się jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej firmy.

W trakcie webinarium można będzie zadawać dodatkowe pytania na czacie.  Odbędzie się również konkurs, w którym do wygrania będą cenne nagrody.

Do udziału w webinarium zapraszamy:

  • Właścicieli i członków zarządu firmy
  • Dyrektorów/Kierowników magazynu
  • Dyrektorów/Kierowników logistyki
  • Dyrektorów/Kierowników działu sprzedaży
  • Pracowników działu IT
  • oraz wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat systemów zarządzania magazynem i ich wpływu na wzrost wydajności logistyki magazynowej w firmie.

Termin webinarium:

  • 07.12.2022, godz. 10.00 – Udział bezpłatny! Aby się zapisac kliknij w banner poniżej

ln-webinar-wms-grudzień-2022

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Jak zapakować zamówienie, żeby klienci chcieli wrócić do Twojego sklepu online?

Sposób spakowania zamówienia oraz wygląd paczki nie tylko przekładają się na opinie klienta o sklepie online. Zgodnie z prawem za bezpieczeństwo przesyłki, jej przypadkowej utraty lub uszkodzenia w trakcie transportu do klienta odpowiada właściciel sklepu internetowego. Dotyczy to nawet sytuacji, gdy do jej uszkodzenia doszło z winy profesjonalnego przewoźnika. W sytuacji uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską, klient składa reklamację do sprzedawcy. Skoro to sklep zleca dostawę, wiec to na nim spoczywa obowiązek dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Jak wynika z danych zebranych przez Przesylarka.pl, aż 3 na 1000 przesyłek uległo uszkodzeniu w transporcie kurierskim w 2022 roku. Dlatego chcąc uniknąć niezadowolenia klienta i kłopotów z reklamacją warto zadbać również o odpowiednie i estetyczne zapakowanie zamówienia. Proces pakowania zamówień Pakowanie przesyłek to złożony proces, na który składa się wiele elementów. Najlepiej stworzyć dla niego specjalnie przystosowane miejsce zaopatrzone w odpowiednie do pakowania paczek materiały i przyrządy. Warto ustalić standardy, które wpłyną na spójny wizerunek marki. Jest to bardzo istotne, szczególnie gdy za pakowanie odpowiada więcej osób. Tworząc zasady warto zwrócić uwagę na: szybkość i prostotę pakowania i rozpakowania, możliwie najniższy koszt przesyłki, zabezpieczenie produktów przed zniszczeniem w procesie dostawy, podejście proekologiczne, zbudowanie relacji z klientem. Materiały wykorzystywane do pakowania przesyłek powinny również iść w zgodzie z profilem firmy, np. naturalne kosmetyki dobrze jakby były zapakowane w ekologiczne kartony i wypełniacze. Jak prawidłowo spakować zamówienie? Koszt materiałów wykorzystywanych do spakowania zamówienia ponosi sprzedawca, dlatego przy opracowywaniu standardów pakowania powinno towarzyszyć hasło umiar. Formę opakowania zawsze należy dostosować do specyfiki sklepu, wysyłanego towaru oraz wielkości gabarytowej zamówień. Zawsze należy pamiętać, aby: wielkość paczki była proporcjonalna do rozmiarów zawartości, użyć tylko niezbędnej ilości wypełniaczy, zabezpieczyć ostre krawędzie i delikatne przedmioty, odpowiednio oznakować paczkę zawierającą szkło, zakleić paczkę w taki sposób, aby uniemożliwić jej samodzielne otwarcie w transporcie. Jak wyróżnić się opakowaniem przesyłki? Opakowania przesyłek w e-commerce może dodatkowo pełnić formę reklamy i stanowić część brandingu firmy. Jest wiele sposobów na wyróżnienie się właśnie wyglądem paczki. W tym celu można wykorzystać: kartony z nadrukowanym lub naklejonym logo, taśmę klejącą z logo lub hasłem marki, papier pakowy z nadrukiem, próbkę produktu, kupon z kodem rabatowym na kolejne zakupy, podziękowanie za zakupy w sklepie, instrukcję dotyczącą ponownego użycia opakowania. Estetyczne opakowanie opatrzone logo firmy oraz jakiś gratis, próbka, zniżka zawsze zostaną zapamiętane i docenione. Najczęstsze błędy popełniane przy pakowaniu zamówień Głównym błędem popełnianym przy pakowaniu zamówień jest wykorzystanie za dużych kartonów. Po pierwsze generuje to dodatkowe koszty, gdyż paczka zajmuje wtedy więcej miejsca na magazynie, wymaga użycia większej ilości wypełniacza i co najważniejsze cena przesyłki jest uzależniona od jej gabarytu. Inne błędy, na które trzeba uważać to: brak produktu w paczce – w trakcie kompletowania zamówienia zawsze należy dokładnie sprawdzić, czy wszystkie produkty trafiły do paczki, zniszczony produkt – wszelkie podatne na zniszczenia artykuły należy dodatkowo zabezpieczyć, zbyt dużo wypełniacza – użycie nadmiaru wypełniacza sprawi, że klient będzie musiał poradzić sobie z dodatkową ilością śmieci, nadmiar taśmy klejącej – oprócz kwestii estetycznej trzeba mieć na uwadze, że nadmiernie oklejone przesyłki trudniej będzie otworzyć i niechcący można uszkodzić produkty w środku. Choć możliwość otrzymania zamówienia do 12h jest w stanie zmotywować aż 87% klientów do dokonania zakupu, to na ich opinie o sklepie i decyzji o powrocie wpłynie także sposób spakowania zamówienia oraz wygląd paczki. Warto się postarać, bo jak pokazują badania opublikowane przez Small Business Trends, prawdopodobieństwo kolejnej sprzedaży do obecnego klient wynosi aż 60-70%, podczas gdy do nowego tylko 5–20%. Humansoft e-commerce – Twoja sprzedaż online na wyższym poziomie Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak system ERP – pracujący na wspólnej bazie danych ze sklepem internetowym i platformą B2B oraz zintegrowany z BaseLinkerem i popularnymi marketplace’ami (Allegro, Amazon, eBay, Empik, Erli itp) – może zrewolucjonizować Twoje działania sprzedażowe on-line, zapraszamy do kontaktu.
Jak-zapakować-zamówienie_-żeby-klienci-chcieli-wrócić-do-Twojego-sklepu-online
Humansoft_logo_stopka
zweryfikowano

5/5(1 głosy)

Humansoft

Producent systemu ERP, dostawca BI


HermesSQL
Mazowieckie
50 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Budownicza, Chemiczna, eCommerce, Elektronika, Metalurgiczna, Produkcyjna, Spożywcza FMCG, Usługi
Opis
Jesteśmy producentem i dostawcą systemów zarządzania ERP i BI oraz aplikacji mobilnego magazynu WMS, sklepu internetowego, platformy B2B i EDI....
rozwiń