Integracja-z-produktami-Apple-Messages-for-Business-i-rzeczywistość-rozszerzoną-od-Apple

Integracja z produktami Apple Messages for Business i rzeczywistość rozszerzoną od Apple

Salesforce ogłosił rozszerzenie swojego partnerstwa z Apple w celu wprowadzenia innowacji tej marki do Service Cloud oraz Field Service dedykowane klientom, agentom serwisowym i technikom terenowym.

Cieszymy się, że możemy pogłębić nasze partnerstwo z Apple integrując najlepsze na świecie rozwiązanie AI CRM z niesamowitymi urządzeniami i aplikacjami biznesowymi Apple. Funkcje te pomagają firmom wdrażać najnowocześniejsze technologie i rzeczywistość rozszerzoną w praktyczny sposób, poprawiając każdą interakcję z klientami
Ryan Nichols

Chief Product Officer Service Cloud, Salesforce

Dlaczego jest to ważne

– Na świecie funkcjonuje ponad dwa miliardy aktywnych urządzeń Apple, a ponad połowa amerykańskiej populacji korzysta z iPhone’ów.

– Wiadomości – w tym czat, e-mail i wiadomości tekstowe – są preferowanym kanałem obsługi klienta wśród konsumentów w wieku 18-34 lat, a ponad 50% użytkowników aplikacji jest bardziej skłonnych do interakcji z firmą, jeśli mogą do niej wysłać wiadomość.

Dostępne nowości

– Apple Messages for Business dostępne w Service Cloud. Ta integracja daje konsumentom możliwość łatwego łączenia się z obsługą klienta, otrzymywania spersonalizowanych rekomendacji zakupowych, planowania spotkań, finalizowania zakupów za pomocą Apple Pay, śledzenia przesyłek i nie tylko – wszystko w aplikacji Wiadomości. Agenci mogą efektywnie zarządzać tymi rozmowami w Service Cloud i uzyskiwać dostęp do danych klientów w celu szybkiego rozwiązywania problemów. Przykładowo, klient detaliczny może czatować bezpośrednio z firmą, aby uzyskać spersonalizowane, oparte na sztucznej inteligencji rekomendacje produktów i zapytać o rozmiar, stan zapasów, zwroty i inne. W przeciwieństwie do czatu na żywo, sesja będzie kontynuowana, nawet jeśli klient przerwie rozmowę, a następnie do niej powróci.

– ARKit firmy Apple umożliwia z kolei zespołom terenowym korzystanie z funkcji rzeczywistości rozszerzonej w aplikacji mobilnej Salesforce Field Service. Dzięki ARKit technicy terenowi mogą z łatwością tworzyć szczegółowe renderingi 3D dużych obszarów, mierzyć przestrzenie i mapować obiekty za pomocą prostego przechwytywania obrazu – usprawniając tym samym procesy. Przykładowo technik może zaplanować przestrzeń montażową, aby upewnić się, że nowy sprzęt zmieści się w drzwiach i może być zainstalowany bez żadnych problemów, zwiększając wydajność usług instalacyjnych.

– Widżet Salesforce Field Service iOS zapewnia pracownikom terenowym szybki wgląd w kluczowe informacje o koncie, takie jak nadchodzące spotkania, szczegóły zlecenia roboczego i wskazówki dojazdu do miejsca pracy bezpośrednio na ekranie głównym iPhone’a, oszczędzając im kliknięć i cennego czasu.

Dostępność:

– Aplikacja Apple Messages dla firm w Service Cloud jest od dziś  dostępna w ramach usługi Service Cloud Digital Engagement.

– ARKit będzie dostępny w aplikacji Salesforce Field Service Mobile latem 2024 roku.

– Widżet Salesforce Field Service iOS będzie dostępny latem 2024 roku.

Wszelkie niewydane usługi lub funkcje, o których mowa w niniejszym dokumencie, nie są obecnie dostępne i mogą nie zostać dostarczone na czas lub w ogóle. Klienci powinni podejmować decyzje o zakupie w oparciu o funkcje, które są obecnie dostępne.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Przedsiębiorstwa stawiają na sztuczną inteligencję

Według najnowszego raportu Banku Światowego „Global Economic Prospects”, rosnąca niepewność w zakresie handlu światowego i polityki może osłabić wzrost gospodarczy o 2,3% w 2025 r., co będzie miało wpływ zarówno na główne gospodarki, jak i na rynki wschodzące. W obliczu tych trudności, wiele firm przyspiesza plany wdrożenia sztucznej inteligencji, dążąc do osiągnięcia nowego poziomu wydajności i oszczędności. W badaniu przeprowadzonym przez McKinsey w marcu 2025 r. 78% respondentów stwierdziło, że ich organizacje już wykorzystują sztuczną inteligencję w co najmniej jednej funkcji biznesowej, co stanowi wzrost w porównaniu z 72% na początku 2024 r. i 55% rok wcześniej. Ujmując rzecz najprościej, sztuczna inteligencja jest najbardziej transformacyjną technologią naszych czasów. Jej najnowsza wersja, agentowa sztuczna inteligencja – zawsze aktywni inteligentni agenci, którzy potrafią uczyć się, rozumować i samodzielnie wykonywać zadania – zmieni sposób, w jaki firmy działają, konkurują i optymalizują swoją pracę. Dostosowanie działalności przedsiębiorstwa do konkretnej strategii AI, przygotowanie infrastruktury technologicznej oraz zrozumienie wskaźników definiujących sukces to podstawowe filary pozwalające wykorzystać możliwości związane z agentową sztuczną inteligencją i osiągnąć zwrot z inwestycji (ROI). Ukryta wartość automatyzacji Prawie połowa pracowników biurowych twierdzi, że poświęca czas na powtarzalne, mało wartościowe lub niezwiązane z ich pracą zadania. W wielu branżach nieefektywność operacyjna i niewykorzystane możliwości są głęboko ukryte w danych, procesach i przepływach pracy, wpływając na wszystko, od zaangażowania pracowników po wyniki finansowe. Pierwszym krokiem do pobudzenia wzrostu produktywności jest zidentyfikowanie czynników hamujących rozwój organizacji i znalezienie rozwiązań dla tych wyzwań; proces ten znany jest jako analiza wartości uwięzionej. Zacznij od zidentyfikowania obszarów, w których występują wysokowartościowe, ale mało wydajne procesy. Na przykład, czy istnieją zadania wykonywane ręcznie, które spowalniają pracę zespołów? Czy można je zautomatyzować? Które interakcje z klientami można bardziej spersonalizować? Wzmocnienie potencjału ludzkiego za pomocą cyfrowej siły roboczej ma kluczowe znaczenie dla realizacji ukrytej wartości, umożliwiając mądrzejsze i szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wiarygodne dane oraz poprawę spersonalizowanych interakcji z klientami na dużą skalę. Wystarczy wyobrazić sobie marketera, który nagle otrzymuje wsparcie zespołu agentów AI w zakresie opracowywania strategii, planowania i realizacji najlepszych w swojej klasie kampanii. Albo przedstawiciela handlowego, który ma natychmiastowy dostęp do analizy danych klientów w czasie rzeczywistym i prognoz dotyczących potencjalnych klientów, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupu. Wprowadzanie agentów AI nie polega na zastępowaniu nimi ludzi, ale na umożliwieniu pracownikom skupienia się na tym, co robią najlepiej – myśleniu strategicznym, wprowadzaniu innowacji i budowaniu relacji z klientami. Pokonanie problemów związanych z produktywnością dzięki cyfrowej sile roboczej pozwala przedsiębiorstwom na zmianę priorytetów w zakresie dostępnych zasobów ludzkich tam, gdzie mogą one przynieść największe korzyści. Ma to kluczowe znaczenie dla uzyskania nowych źródeł przychodów lub modeli biznesowych i jest podstawą do osiągnięcia zwrotu z inwestycji. Kluczowe wskaźniki do pomiaru zwrotu z inwestycji Zalety cyfrowej siły roboczej w zakresie optymalizacji operacji są oczywiste. Jednak według firmy Gartner ponad 40% projektów agentowej sztucznej inteligencji zostanie anulowanych do końca 2027 r. z powodu niejasnej wartości biznesowej. Aby wykazać rzeczywisty zwrot z inwestycji, organizacje muszą skupić się na wydajności przedsiębiorstwa, zwiększając wartość biznesową poprzez jakość oferowanych usług, redukcję kosztów, szybkość działania oraz skalowanie. W przypadku zespołów obsługi klienta, pomiar ROI może obejmować ocenę satysfakcji klientów, np. poprawę jakości obsługi dzięki całodobowemu wsparciu we wszystkich kanałach, gdzie agentowa sztuczna inteligencja segreguje zgłoszenia i udziela szczegółowych instrukcji, używając naturalnych odpowiedzi. W przypadku zespołów sprzedaży, zwrot z inwestycji przejawia się w krótszym czasie reakcji i lepszej kwalifikacji potencjalnych klientów. Agentowa sztuczna inteligencja umożliwia skalowanie dzięki autonomicznej obsłudze klienta, odpowiadając na pytania dotyczące produktów, rozwiewając zastrzeżenia i umawiając spotkania, a także komunikując się z klientami za pośrednictwem odpowiednich kanałów, udzielając spersonalizowanych odpowiedzi. Wykorzystanie wskaźników – od wskaźników odrzuceń po wyniki satysfakcji klientów i oszczędności operacyjne – umożliwia organizacjom ocenę wydajności inicjatyw związanych z agentami i skuteczne obliczanie zwrotu z inwestycji. Długoterminowa wartość W czasach, gdy firmy na całym świecie zmagają się ze spadkiem wydajności i rosnącymi oczekiwaniami klientów, era agentowej sztucznej inteligencji stwarza okazję do osiągnięcia rzeczywistego wzrostu. Przedsiębiorstwa przyszłości, które są nastawione na sukces, zdają sobie sprawę z konieczności przyjęcia zupełnie nowego podejścia do pracy, inwestowania w sztuczną inteligencję i wdrażania jej we wszystkich obszarach działalności oraz umieszczenia ludzi i agentów AI na pierwszym planie tej zmiany. Chodzi o stworzenie nowego partnerstwa między ludźmi a technologią, które pozwoli nam sprostać dzisiejszym wyzwaniom, przyspieszyć produktywność i ostatecznie osiągnąć zwrot z inwestycji, który napędzi dalsze przemiany
Przedsiębiorstwa-stawiają-na-sztuczną-inteligencję

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń