Zdjęcie

Efektywne zarządzanie procesem opracowania i wdrażania nowych produktów w branży spożywczej

Rynek spożywczy jest dziś niezwykle wymagający. Aby skutecznie wychodzić naprzeciw nowym wymaganiom konsumentów i pozostawać w zgodzie z obowiązującymi regulacjami, producenci muszą skracać czas potrzebny na rozwój nowych produktów i szybciej wychodzić z nowymi propozycjami. 

Infor przygotował webinarium „Efektywne zarządzanie procesem opracowania i wdrażania nowych produktów w branży spożywczej – integracja i wykorzystanie danych”. W jego trakcie zaproszeni eksperci: Grzegorz Rykaczewski, analityk sektora rolno-spożywczego w Santander Bank Polska, Robert Wieprzkowicz-Rzewuski, ekspert rynku spożywczego w Laboratorium Smaku i Zapachu oraz Jacek Punda, Senior Account Manager w Infor, omówią następujące zagadnienia:

  1. Jak skutecznie agregować dane na wielu etapach przygotowania produktów, z różnych jednostek organizacyjnych (R&D, sprzedaż, kontrola jakości, łańcuch dostaw)
  2. Jakie narzędzia zastosować do analizy danych, tak aby mogły stać się podstawą do podejmowania właściwych decyzji biznesowych. Nowości technologiczne: sztuczna inteligencja w branży spożywczej. 
  3. Jak usprawnić współpracę w całym łańcuchu żywnościowym – producent, dostawca, dystrybutor, sieć handlowa. Jak rozwiązanie Infor PLM for Process pomaga w utrzymaniu kompletnych i aktualnych danych w całym ekosystemie.

W trakcie webinaru zaprezentowane zostaną również wybrane rozwiązania Infor dla branży spożywczej:

Webinarium odbędzie się w czwartek 9 grudnia. Początek punktualnie o godzinie 10:00 – pełna agenda spotkania dostępna jest na stronie organizatora.

Udział w webinarium jest bezpłatny. 

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Jak zbudować odporny biznes w świecie cyfrowych zmian?

Druga edycja konferencji Symfonia Digital Day, organizowana przez Grupę Symfonia we współpracy z Fundacją Digital Poland i pod patronatem honorowym Ministerstwa Rozwoju i Technologii, ponownie zgromadzi liderów sektora MŚP, ekspertów i przedstawicieli administracji publicznej. W tym roku wydarzenie koncentruje się wokół jednego pytania: jak budować odporność biznesu w czasach dynamicznych zmian cyfrowych. Jak podkreśla Edyta Malesza-Malatrat, Chief Marketing Officer w Symfonii i współprowadząca wydarzenie, celem konferencji jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale przede wszystkim wsparcie przedsiębiorców w praktycznym przygotowaniu się do nadchodzących zmian. Block Quote – Symfonia Digital Day daje liderom biznesu praktyczne wskazówki, jak planować i wdrażać cyfrowe rozwiązania w swoich firmach – od wdrożenia KSeF, przez wykorzystanie sztucznej inteligencji, po wzmocnienie odporności operacyjnej. Uczestnicy zdobędą wiedzę i inspiracje, które pozwolą im podejmować świadome decyzje – dodaje Tomasz Mamys, ekspert ds. cyfryzacji i współprowadzący konferencję. Block Quote KSeF – cyfrowa rewolucja w centrum uwagi Tegoroczna edycja Symfonia Digital Day w dużej mierze poświęcona jest Krajowemu Systemowi e-Faktur (KSeF) – rozwiązaniu, które w 2026 roku stanie się obowiązkowe dla wszystkich przedsiębiorców. To temat budzący wiele emocji i pytań. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Symfonię, większość biur rachunkowych wciąż nie jest gotowa na jego wdrożenie – część firm dopiero analizuje wymagania, a inne rozpoczynają pierwsze testy. Najczęściej wskazywane obawy dotyczą aspektów technicznych, integracji systemów oraz kosztów. Block Quote Cyfryzacja to jednak nie tylko nowe narzędzia, ale również zmiana sposobu myślenia o całej organizacji. Jak podkreśla Tomasz Mamys, wszystkie sesje w agendzie Symfonia Digital Day zostały zaprojektowana tak, by odpowiadać na konkretne wyzwania małych i średnich firm. Block Quote Ekspert zaznacza, że równie ważnym elementem programu będzie panel dotyczący sztucznej inteligencji w biznesie – tematu, który w praktyce coraz silniej wpływa na sposób funkcjonowania przedsiębiorstw. Block Quote W programie konferencji znalazły się panele poświęcone nie tylko KSeF i sztucznej inteligencji, ale również bezpieczeństwu cyfrowemu, deregulacjom prawnym oraz wpływowi nowych regulacji unijnych na funkcjonowanie MŚP. Eksperci będą dyskutować o tym, jak technologia może wzmacniać stabilność biznesu w obliczu niepewności gospodarczej i geopolitycznej. Uczestnicy wydarzenia mogą również liczyć na inspirującą część motywacyjną. Gościem specjalnym będzie Krzysztof Hołowczyc, który opowie o zarządzaniu ryzykiem, planowaniu i odporności w sytuacjach granicznych – tematach bliskich każdemu przedsiębiorcy. Block Quote Symfonia Digital Day 2025 to nie tylko konferencja, ale też platforma dialogu i współpracy pomiędzy biznesem, administracją publiczną i ekspertami technologicznymi. W opinii organizatorów to właśnie otwarta wymiana doświadczeń i budowanie zaufania stanowią fundament skutecznej transformacji cyfrowej. Block Quote Symfonia Digital Day 2025 odbędzie się 6 listopada 2025 roku w Centralnym Domu Technologii, ul. Krucza 50 w Warszawie. Uczestnicy będą mogli dołączyć również online. Rejestracja trwa zarówno na wydarzenie stacjonarne, jak i transmisję online – szczegóły i zapisy są dostępne na stronie: https://symfonia.pl/symfonia-digital-day/.
Obrazek wyróżniający dla 'Jak zbudować odporny biznes w świecie cyfrowych zmian?'
Logo firmy Symfonia
zweryfikowano

5/5(1 głosy)

Symfonia

Kompleksowy System Zarządzania


Symfonia
Mazowieckie
400 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Budownicza, eCommerce, Produkcyjna, Sektor publiczny, Transportowa, Usługi
Opis
Symfonia to polski producent oprogramowania, jeden z największych dostawców systemów ERP dla firm z sektora MŚP. Symfonia specjalizuje się w tworzeniu programów i aplikacji, w tym chmurowych, przeznaczonych do obsługi i automatyzacji finansów....
rozwiń