Systell

Producent systemów i oprogramowania Contact Center
(1 Głosy)
1 /5 (1 Głosy)
Systemy
Rok powstania
1992
Liczba pracowników
30
Siedziba
Poznań

Informacje podstawowe

Flagowym produktem firmy jest Systell Contact Center. To zaawansowany system do obsługi klienta w formacie omnichannel. Integruje on wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu. Rozwiązanie oferuje szerokie możliwości automatyzacji i projektowania indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkownika procesów (workflow). Systell Contact Center porządkuje komunikację z klientami, agreguje informacje o nich, tworząc ich indywidualne profile, optymalizuje i przyspiesza procesy związane z prowadzeniem spraw klientów. Oprogramowanie integruje się z systemami ERP, DMS, CRM, SFA, SCM, MRP, BPM, FK.

 

Z rozwiązań i usług producenta obecnie korzysta ponad tysiąc średnich i dużych przedsiębiorstw. Oprócz systemów teleinformatycznych, Systell oferuje także wdrożenie oprogramowania, serwis oraz szkolenia użytkowników. 

 

Produkty i usługi

  • System contact center
  • Wirtualna centrala
  • CRM
  • System ticketowy.

Specjalizacje

Automotive Chemiczna Dystrybucja eCommerce Elektronika Hotelarstwo Meblarska Medyczna Sektor publiczny Transportowa Usługi

Wybrane realizacje

Wybrane realizacje

Galeria zdjęć

Rozwiązanie

Wybrani klienci

Materiały do pobrania

Artykuły

Oferty pracy

Opinie o Systell

Komentarze Zostaw swoją ocenę
Sortuj po :

Bądź pierwszy i zostaw komentarz

/ 5
Verified
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

This review has no replies yet.

Avatar
Show more
Show more
{{ pageNumber+1 }}
Zostaw swoją ocenę

Firmy wdrożeniowe

Szukasz dostawcy systemu ERP

Newsletter

Newsletter myERP

Najnowsza opinia o Firmie

  • {{{ review.rating_post_title }}}
    {{{ review.rating_title }}}

    {{{review.rating_comment | sstr | nl2br}}}

    Pokaż

Aktualne tematy na forum

Śledź nas na Instagramie

instagram, erp, erpeusz