Po kilku miesiącach ponownie spotkaliśmy się z Michałem Górskim, Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży...
Informacje podstawowe
Profesjonalnie rozwiązaniami IT zajęliśmy się niespełna 30 lat temu, a dokładnie w 1997 roku, w zupełnie innej epoce – zarówno informatycznie, jak i gospodarczo. Od początku postanowiliśmy skoncentrować się na dostarczaniu kompleksowej, kompletnej obsługi informatycznej dla Klienta biznesowego.
Mając doskonałą orientację w organizacji procesów w przedsiębiorstwie i rozległe doświadczenie informatyczne potrafiliśmy szybko i skutecznie dostarczyć przedsiębiorstwom dopasowane do ich specyfiki systemy informatyczne. Nasza oferta szybko objęła wszystkie elementy systemu w warstwie teletechnicznej, sprzętowej oraz oprogramowaniu. Od kilkunastu lat budujemy również własne rozwiązania programistyczne i z powodzeniem implementujemy je w przedsiębiorstwach, w których ogólnodostępne standardy nie spełniają oczekiwań.
Każda udana transformacja cyfrowa zaczyna się od ludzi i ich wartości. Podchodzimy do biznesów naszych klientów holistycznie. Nie koncentrujemy się wyłącznie na technologii a cyfrową zmianę tworzymy w oparciu partnerstwo głęboko wpisane w naszą kulturę organizacyjną. Projekty realizujemy zwinnie, skupiając się na szybko dostarczanych efektach. Zawsze myślimy o wartości dodanej dla klienta. Wierzymy w synergię sprawdzonych rozwiązań, w doświadczenie i mocny know-how z wielu branż. To czyni nasz zespół bardzo wszechstronnym, wyspecjalizowanym i jednocześnie kompleksowo podchodzącym do wyzwań.
Tworzymy zaawansowane rozwiązania, które nie powstałyby bez współpracy wielu osób. Jesteśmy różni, ale staramy się wspólnie dążyć do celu, ucząc się od siebie i doskonaląc. Jako Zespół możemy prawie wszystko.
Równie partnersko podchodzimy do klientów i ich otoczenia biznesowego.
Dostarczamy oprogramowanie, które ma realny wpływ na rozwój biznesów naszych klientów.
Punktem wyjścia w tworzeniu rozwiązań szytych na miarę jest dogłębny wywiad z klientem a raczej z docelowymi użytkownikami danego rozwiązania. Przy bardziej złożonych projektach zaczynamy od weryfikacji pomysłu, wstępnego sprawdzenia efektywności rozwiązania przeprowadzanego na danych archiwalnych klienta („proof of concept”) lub projektu pilotażowego, który udowadnia przewagi wdrażanego rozwiązania i pozwala oszacować korzyści oraz wzrost efektywności w stosunku do aktualnie stosowanych rozwiązań. To również moment na dokładną specyfikację projektu i wycenę dodatkowych funkcjonalności.
Po wdrożeniu gotowej, bazowej wersji systemu, przygotowujemy się do przeprowadzania zwinnego dostosowania i rozwoju danego rozwiązania w oparciu o cele wskazane w danej koncepcji wdrożenia czy o własne benchmarki i bieżące sugestie klientów.
Na końcu konfigurujemy usługi, by całość była spójna i w pełni użyteczna dla użytkowników.
Proces wdrożenia kończy się ewaluacją i uruchomieniem rozwiązania.
Proces wdrożenia dostosowywany jest do potrzeb danego projektu, dzięki czemu wybrane rozwiązania, czy funkcjonalności możemy wdrożyć szybko, jeśli czas jest dla Ciebie kluczowym zasobem.
Produkty i usługi
- PROMES
- PROWMS
- OMNIcommerce
- SOTEKO
- SOTiPM
Specjalizacje
Wybrane realizacje
Galeria zdjęć
Wybrani klienci
Artykuły
CYFRYZACJA w BIZNESIE – Czy system TMS jest szansą dla firm z branży cateringowej?
Rola wsparcia IT w transformacji cyfrowej
Proces transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa wymaga nie tylko wdrożenia nowych narzędzi i...
Service desk IT Premium – Helpdesk dla wymagających
Sprawnie działająca infrastruktura IT to fundament funkcjonowania każdej organizacji. Jednak nawet...
Oferty pracy
Opinie o IT Center
Bądź pierwszy i zostaw komentarz