Sytuacja związana z pandemią spowodowaną wirusem COVID-19 wstrząsnęła globalną gospodarką i już na zawsze zmieniła funkcjonowanie wielu branż. W roku 2021 odnotowujemy potężny wzrost znaczenia branży eCommerce ! Strach przed kolejnym lockdownem przyzwyczaja konsumentów do zakupów online.
Rozwiązania w dobie pandemii dla właścicieli firm
Zarówno jako właściciele firm, jak i konsumenci, w mniejszym lub większym stopniu musieliśmy wprowadzić rozwiązania technologiczne, aby móc kontynuować codzienne obowiązki lub realizować usługi oraz zaspokajać potrzeby. Z całą pewnością firmy, które zainwestowały w rzetelne zaplecze cyfrowe oraz te, które planują podjęcie takich kroków, mają znacznie większe szanse na przetrwanie i rozwój w przyszłości.
Transformacja cyfrowa jest szczególnie istotna w branży Retail
Podczas zamknięcia sklepów stacjonarnych, a także w obliczu zmieniających się preferencji kupujących, rozwiązania zapewniające sprzedaż wielokanałową, stały się praktycznie niezbędne. Przedsiębiorcom umożliwiają sprzedaż w czasie lockdownu, a konsumentom bezpieczny sposób odbioru zakupionych towarów.
Microsoft Dynamics 365 Commerce
Microsoft Dynamics 365 Commerce to system oferujący wszechstronne wsparcie handlu w trybie wielokanałowym. Doświadczenie MS POS Poland w zakresie wdrożeń systemu pomaga wykorzystać te funkcjonalności, które w konkretnym przypadku przyniosą najwięcej korzyści. Możliwości, jakie stwarza Microsoft Dynamics 365 Commerce, to między innymi:
– dostęp do pełnego katalogu produktów, niezależnie od poziomu lub lokalizacji zapasów
– wbudowane narzędzia do tworzenia przyciągających uwagę witryn internetowych
– kontekstowe wyszukiwanie produktów
– rekomendacje oparte na sztucznej inteligencji
– uzupełnianie zapasów oparte na zaawansowanej analityce
– architekturę opartą na chmurze, zapewniającą dostęp z dowolnego miejsca
– rozbudowany system obsługi płatności
– w pełni konfigurowalną platformę, dopasowaną do aktualnych potrzeb firmy
Dodatkowo autorskie interfejsy MS POS Poland do wiodących platform e-commerce (Magento, Allegro, Amazon, eBay) pozwalają ograniczyć koszty i do minimum skrócić czas na połączenie e-commerce z systemem Microsoft Dynamics 365.
Dynamics 365 Commerce pomaga elastycznie podejść do transformacji cyfrowej, biorąc pod uwagę możliwości i potrzeby przedsiębiorstwa, a przy tym spełnia globalne standardy dotyczące zgodności i bezpieczeństwa. Dzięki pomocy ekspertów MS POS Poland, wprowadzenie technologii cyfrowych do handlu detalicznego przedsiębiorstwa, zapewnia długotrwałe korzyści i perspektywy rozwoju.
Zapraszamy również do zapoznania się z referencjami firmy MSPOS które znajdą się TUTAJ
Ostatnie komentarze