Cyfrowa transformacja jest procesem, zakładającym nieustanną gotowość do zmian. Edukując o niej, nie możemy pozostawać bierni wobec trendów w zakresie form przyswajania treści.

Te z kolei, zmieniają się w mgnieniu oka. Właśnie dlatego publikacja „Jak przeprowadzić cyfrową transformację w firmie handlowej?” wydana przez nas w 2021 roku, także przeszła transformację i od teraz materiał jest dostępny również w formie audiobooka.

Jak wygląda cyfrowa transformacja w polskich firmach handlowych?

 Naszą inspiracją, a zarazem pierwszym krokiem do stworzenia audiobooka było przeprowadzone przez nas badanie. W jego ramach zapytaliśmy przedstawicieli 100 polskich firm zajmujących się handlem i dystrybucją B2B o stopień cyfrowej transformacji ich organizacji i wyzwania, jakie spotykają w tym obszarze.

 Na podstawie wniosków płynących z tych rozmów, opracowaliśmy przewodnik, którego głównym celem była odpowiedź na obawy i wątpliwości, które wstrzymują przedsiębiorstwa przed wdrożeniem rozwiązań z zakresu cyfrowej transformacji. Do współtworzenia naszej publikacji zaprosiliśmy 9 ekspertów z różnych dziedzin, czego efektem jest zbiór praktycznych rad, taktyk i rozwiązań do zastosowania.

Audiobook z wiedzą prosto od Krzysztofa Wieczorka, Marka Kicha i Bartosza Majewskiego

Eksperci, których zaprosiliśmy do podzielenia się swoją wiedzą, to praktycy mogący pochwalić się wieloletnim doświadczeniem. Słuchając audiobooka, zapoznasz się z następującymi rozdziałami:

  • Jak priorytetyzować pomysły? Jak generując pomysły na cyfrową transformację zachować skupienie strategiczne? – Przemysław Skrzek i Maciej Gawlik (Leanspin)
  • Jak zarządzać obawami pracowników w obliczu cyfrowej transformacji? – Piotr Stohnij
  • Jak podejść do wyboru platformy B2B? – Marek Kich (X-Coding)
  • Jak przeprowadzać zmiany w organizacji pracy zespołów handlowych, aby działały efektywniej? – Bartosz Majewski (Casbeg)
  • Jak zorganizować procesy magazynowe i back-office w firmie handlowej w obliczu cyfrowej transformacji? – Krzysztof Wieczorek (Astra S.A.)
  • Jak rozbijać projekt na części, aby szybciej zweryfikować jego założenia i obniżyć koszty? – Michał Dusiński (AgileForce)
  • Jak rozwiązania IT wspierają cyfrową transformację? – Jakub Czyżkowski (Sente)