Sprawnie działająca infrastruktura IT to fundament funkcjonowania każdej organizacji. Jednak nawet najlepsze systemy informatyczne czasem zawodzą. Dlatego tak ważne, aby mieć pod ręką profesjonalne wsparcie techniczne, gotowe do działania w każdej sytuacji.

Nasza firma IT Center z Warszawy oferuje specjalistyczne usługi Service Desk IT Premium, skierowane do najbardziej wymagających klientów. To kompleksowe rozwiązanie, zapewniające Twojej firmie stałą opiekę informatyczną na najwyższym poziomie. Zapraszamy do lektury tekstu i poznania szczegółów naszej oferty!

Czym jest Helpdesk Premium oferowany przez IT Center?

Helpdesk Premium to usługa wsparcia technicznego skierowana do firm, potrzebujących rozszerzonej opieki informatycznej. Warto pamiętać, że nasza oferta IT VIP jest zawsze dostosowywana indywidualnie do potrzeb klienta. Częstym elementem dodatkowym są usługi klasy Service Desk IT Concierge lub Helpdesk IT 24/7 dla wybranej grupy użytkowników, takiej jak zarząd, właściciele firm czy przedstawicielstwa zagraniczne – ambasady, konsulaty, fundacje. Dzięki temu najważniejsze osoby w organizacji mogą liczyć na ekspresową i priorytetową obsługę oraz skrócony czasy reakcji na zgłoszenia i incydenty w przypadku problemów z infrastrukturą IT.

Jakie elementy obejmuje usługa VIP Helpdesk?

Usługa VIP Helpdesk, oferowana przez IT Center może zawierać następujące elementy, w zależności od potrzeb klienta.

  • Wydłużony zakres dni świadczenia wsparcia – nawet 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.
  • Wydłużone godziny dostępności helpdesku – do godziny 22:00 lub przez całą dobę w przypadku najwyższego poziomu wsparcia Service Desk IT Premium 24/7.
  • Skrócony czas reakcji na zgłoszenie – do 15 minut w przypadku wsparcia zdalnego oraz do 90 minut w lokalizacji klienta (dokładne czasy reakcji określa indywidualna umowa SLA).
  • Dodatkowe wsparcie dla użytkowników urządzeń mobilnych (smartfony i tablety), działających na popularnych systemach Apple iOS oraz Android.
  • Obsługa zgłoszeń zarówno w języku polskim, jak i w języku angielskim.
  • Wsparcie dla biura domowego w przypadku organizacji pracujących hybrydowo lub całkowicie zdalnie (w tym zabezpieczanie dostępu do sieci Internet oraz WiFi)
  • Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy obecnego urządzenia.
  • Konsultacje, wyszukiwanie i rekomendowanie rozwiązań IT dopasowanych do potrzeb firmy.
  • Wdrażanie narzędzi i systemów, pozwalających na oszczędność czasu i zasobów.

Warto podkreślić, że usługi klasy IT VIP to rozwiązania „szyte na miarę”. Jeżeli interesuje Cię współpraca w zakresie wsparcia Service Desk IT Premium, ale nie znajdujesz na powyższej liście interesujących Cię elementów usługi, to nie wahaj skontaktować się z nami. Porozmawiajmy o Twoich indywidualnych potrzebach.

Jakie korzyści niesie za sobą Service Desk IT Premium?

Korzystając z usługi Service Desk IT Premium, zyskujemy pewność, że nasza infrastruktura IT znajduje się w rękach profesjonalistów. Dzięki rozszerzonemu pakietowi wsparcia IT VIP, możemy liczyć na ekspresową i skuteczną pomoc w przypadku awarii, nawet poza standardowymi godzinami pracy.

Priorytetowa obsługa VIP zapewnia najważniejszym osobom w firmie lub instytucji stały dostęp do systemów oraz zasobów IT. Dodatkowo, proaktywne podejście IT Center pozwoli na optymalizację środowiska IT i wdrożenie sprawdzonych rozwiązań podnoszących efektywność pracy. Wszystko to przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy oraz spokój ducha w prowadzeniu biznesu.

Wybierz wsparcie VIP Twojej infrastruktury IT!

Jeśli szukasz kompleksowej obsługi informatycznej na najwyższym poziomie, oferta Service Desk IT Premium jest właśnie dla Ciebie. Dopasujemy zakres usług do specyfiki Twojej firmy, zapewniając indywidualne podejście i opiekę wykwalifikowanych specjalistów.

Nie czekaj, aż problemy techniczne zaczną negatywnie wpływać na Twój biznes – postaw na proaktywne wsparcie VIP od IT Center. Skontaktuj się z nami już dziś i poproś o ofertę skrojoną na miarę potrzeb Twojego przedsiębiorstwa lub instytucji.