Przy okazji dziesięciolecia powstania firmy, Nav24 Sp. z o.o. przechodzi gruntowny rebranding. Zmiany objęły całą identyfikację wizualną. Wraz z ogłoszeniem informacji o rebrandingu, uruchomiona została także nowa strona internetowa.

Nav24 zajmuje się wdrażaniem rozwiązań Microsoft wspierających biznes. Trzon oferty stanowi oprogramowanie klasy ERP: Dynamics 365 Business Central. W portfolio firmy znajdują się również pozostałe rozwiązania Microsoft, takie jak raporty Power BI, aplikacje Power Apps, a także autorskie produkty rozszerzające funkcjonalność systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central.

W 2023 roku firma obchodzi dziesięciolecie istnienia. To dobry moment, by odświeżyć identyfikację wizualną. Punkt wyjścia stanowi nowe logo. Składa się z segmentów symbolizujących modułowość rozwiązań Microsoft, które można dowolnie łączyć i rozbudowywać, tworząc kompleksowe systemy dopasowane do indywidualnych potrzeb różnych firm. Segmenty z nowego logo Nav24 reprezentują także ludzi – zgrany zespół specjalistów z wielu dziedzin, którzy tworzą firmę i przyczyniają się do jej ciągłego rozwoju.

Z kolei sposób, w jaki segmenty łączą się ze sobą w nowym logo Nav24, kojarzy się z drogą. Może ona być dwojako interpretowana. Po pierwsze to droga, jaką przeszła firma w ciągu 10 lat istnienia, stając się jednym z czołowych Partnerów Microsoft w Polsce. To także droga do osiągania ambitnych celów biznesowych, w której Nav24 towarzyszy swoim Klientom, edukując i doradzając w zakresie najlepszych rozwiązań. Nowe logo prezentuje również zmieniony zapis nazwy firmy, z dotychczasowego NAV24 na Nav24.

W ramach rebrandingu zmianie uległa kolorystyka: niebieski ustąpił miejsca butelkowej zieleni, w nowej identyfikacji pojawiły się też elementy jasnozielone oraz pomarańczowe. Zielony kojarzy się z bezpieczeństwem, wiarygodnością i daje poczucie spokoju. Jego ciemne odcienie przywodzą na myśl sukces w biznesie. Z kolei jasne odnoszą się do wzrostu i świeżości. Pomarańczowy to pozytywna energia, dobre emocje i zachęta do działania. Nowa kolorystyka idealnie oddaje zatem charakter Nav24.

Gruntowną przebudowę przeszła strona internetowa. Stała się nowoczesna i przejrzysta, użytkownicy mogą bez trudu znaleźć najważniejsze informacje o produktach Microsoft, rozwiązaniach dedykowanych dla swojej branży i usługach Nav24. W oczywisty sposób strona czerpie z elementów nowej identyfikacji: nie brakuje nawiązań do zmienionego logo, a zielono-pomarańczowa kolorystyka budzi jednoznaczne skojarzenia z firmą.

Za zmianę identyfikacji wizualnej odpowiada Symbol Studio, a nowa strona powstała przy współpracy z Wise People.

Zobacz, jak wyglądała przemiana Nav24: