Zdjęcie

Międzynarodowe przedsiębiorstwo wybiera IFS 10

Pracownicy największego powstającego zakładu morskiego na Bliskim Wschodzie mogą szybciej korzystać ze swoich rozwiązań branżowych dzięki IFS.

Firma IFS, globalna dostawca zajmująca się aplikacjami dla przedsiębiorstw, ogłasza, że International Maritime Industries Company (IMI), rozpoczyna współprace przy wspólnym przedsięwzięciem Saudi Aramco, Lamprell, Bahri i Hyundai Heavy Industries, zakończyło pierwsze wdrożenie systemu IFS Applications™ w celu wsparcia kontraktów na konserwację, naprawy, remonty (MRO) i operacje back-office.

Zlokalizowany w Ras Al-Khair na wschodnim wybrzeżu Arabii Saudyjskiej IMI, po osiągnięciu pełnej operacyjności, będzie największym obiektem morskim w regionie i unikalnym na skalę światową pod względem kombinacji usług w wielu segmentach rynku: newbuild i MRO dla statków handlowych, w tym bardzo dużych tankowców (VLCC), masowców, morskich statków pomocniczych (OSV) i morskich platform wiertniczych.

Aby promować produktywność i zapewnić wydajność w całej swojej działalności, firma potrzebowała nowoczesnego, w pełni zintegrowanego rozwiązania ERP o solidnej funkcjonalności, przeznaczonego dla przemysłu morskiego. Po przeprowadzeniu kompleksowego procesu oceny, który obejmował głównych dostawców systemów ERP, firma IMI wybrała IFS Applications.

Po udanym wdrożeniu fazy 1, IFS Applications wspiera teraz krytyczne dla misji procesy i operacje oraz jest w pełni zintegrowany z finansami, zarządzaniem kapitałem ludzkim (HCM), płacami i zamówieniami.

Jesteśmy pod wrażeniem możliwości systemu IFS Applications 10 i cieszymy się na długą i owocną współpracę z globalnym dostawcą ERP, który z powodzeniem wspiera firmy z branży stoczniowej”, powiedział Emad Al-Humam, Wiceprezes ds. technologii informatycznych w IMI. „Otwarta architektura platformy IFS umożliwia nam łatwe podłączenie naszych najlepszych systemów do naszego szkieletu ERP, a tym samym uzyskanie nieocenionej wiedzy operacyjnej”. Inwestując w centralną, zintegrowaną platformę, IMI uzyska lepszy wgląd w biznes dzięki pełnej widoczności procesów. Wchodząc w kolejną fazę procesu wdrożenia, możemy polegać na systemie IFS Applications, który pomoże nam zwiększyć wydajność naszych głównych procesów i metodologii pracy.

Mehmood Khan, Dyrektor Zarządzający IFS na Bliskim Wschodzie, dodał:

Jesteśmy dumni, że nasza technologia przyczynia się do poprawy wydajności, a także większej widoczności i integralności w ogromnej skali operacji IMI. Firma IFS w pełni rozumie wyzwania biznesowe związane z wdrożeniem na tak dużą skalę. Dzięki naszej wiedzy specjalistycznej i najlepszym praktykom, mamy nadzieję na dostarczenie doskonałego rozwiązania, które spełni wysokie standardy IMI.

Rozwiązanie IFS zostanie wdrożone przez IFS Partner DAR.ME.

W Polsce partnerem firmy IFS jest Infoconsulting, firma która zaczyna otwierać swoje biura za granicami polski. Wiecej informacji na ten temat można przeczytać w tym artykule :

 InfoConsulting rozszerza partnerstwo z IFS, będzie rozwijać biznes w Finlandii

O IMI

International Maritime Industries, zlokalizowany w „King Salman International Complex for Maritime Industries and Services” w Ras Al-Khair w Arabii Saudyjskiej, będzie największym, kompleksowym obiektem morskim w MENA. Po zakończeniu budowy, roczna zdolność produkcyjna zakładu wyniesie cztery (4) nowe platformy wiertnicze i ponad 43 nowe statki, w tym VLCC, oprócz obsługi ponad 260 produktów morskich. Oczekuje się, że główne operacje produkcyjne rozpoczną się pod koniec 2020 roku, a pełna zdolność produkcyjna zakładu zostanie osiągnięta do 2022 roku. International Maritime Industries jest spółką joint venture między Saudi Aramco, Lamprell Energy Limited, Bahri i Hyundai Heavy Industries.

Źródło : ifs.com

 

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Kompleksowe zaopatrzenie branży rolniczej z systemem Teneum WMS

Firma Agrotex od kilkunastu lat zajmuje się kompleksowym zaopatrywaniem branży rolniczej w części zamienne do maszyn rolniczych i ciągników. Priorytetem przedsiębiorstwa jest dostarczanie sklepom rolniczym, a tym samym rolnikom oraz przedsiębiorcom, wysokiej jakości oryginalnych podzespołów sprowadzanych bezpośrednio od producenta. Wielkopowierzchniowy magazyn pozwala przedsiębiorstwu posiadać w ofercie szeroką gamę produktów. Geneza projektu W obliczu nowych wyzwań i potrzebą dokładnego zaspokajania potrzeb swoich klientów Agrotex zdecydował się na nawiązanie współpracy z firmą Sente. Celem było wdrożenie WMS do zarządzania procesami magazynowymi oraz jego integracja z systemem WAPRO. Pierwszym krokiem kooperacji stała się szczegółowa analiza bieżącej sytuacji oraz oczekiwań przedsiębiorstwa. W trakcie Sprintu Analitycznego ustalono, że kluczowe dla Agrotex jest zwiększenie efektywności pracy magazynu i ograniczenie liczby pomyłek. Na tej podstawie przygotowano precyzyjny harmonogram wdrożenia systemu Teneum WMS wraz z jego integracją z wykorzystywanym w firmie systemem ERP (WAPRO). Dzięki tej analizie firma zyskała uporządkowaną i rozbudowaną strukturę magazynów logicznych w systemie ERP, co pozwoliło na skuteczniejsze zarządzanie procesami magazynowymi w każdym z nich. Cele projektu Na starcie projektu wśród głównych celów wdrożenia wyróżniono: redukcję liczby pomyłek – w momencie rozpoczęcia prac projektowych, rejestrowano średnio jedną reklamację związaną z błędem dziennie, poprawa wydajności pracy magazynu – w momencie rozpoczęcia prac projektowych realizowane było od 800 do 1000 linii dziennie, redukcja różnic inwentaryzacyjnych, integracja z używanym w firmie systemem ERP (WAPRO), wprowadzenie możliwości kontroli czasu pracy i wydajności pracownika. Rozwiązania Nowoczesny system WMS swoim zakresem objął obszary logistyki i zarządzania magazynem. Podczas realizacji projektu, wdrożony został szereg usprawnień i rozwiązań, których celem było ograniczenie liczby pomyłek, wsparcie realizacji procesów, skrócenie czasu przygotowania i wysyłki towarów, jak również poprawa organizacji działań oraz zwiększenie efektywności i wydajności pracy magazynierów. Najważniejsze wdrożone rozwiązania to: wdrożenie systemu Teneum WMS w wariancie systemu zarządzającego pracą magazynu – oprogramowanie w sposób automatyczny generuje zlecenia magazynowe dla pracowników, bez konieczności ręcznego sterowania nimi przez kierownika. Rozwiązanie zapewnia przede wszystkim możliwość śledzenia i monitorowania stanów magazynowych oraz dokonuje ich bieżącej korekty za pomocą rozbudowanego mechanizmu inwentaryzacji bieżącej, jak i okresowej. Dodatkowo oprogramowanie zapewnia sprawną obsługę łączonych wydań z magazynu oraz sklepu prowadzonego przy magazynie, a nie objętego systemem WMS, oznakowanie towarów za pomocą kodów kreskowych – podczas procesu wdrożenia systemu zaadaptowano wykorzystywane wcześniej oznaczenia towarów za pomocą kodów kreskowych, które posłużyły do ich jednoznacznej identyfikacji we wszystkich procesach magazynowych. Dzięki skorzystaniu z już istniejących oznaczeń znacząco zredukowano ilości prac przygotowawczych po stronie pracowników Agrotex, wdrożenie bezprzewodowych terminali typu HandHeld – urządzenia wspierają ograniczenie pomyłek podczas zbiórki towaru oraz przyspieszają kompletację, przyjęcia oraz inwentaryzację towarów przez magazynierów, dzięki temu, że prowadzą każdego z nich krok po kroku przez cały proces, mapa magazynów z wieloma oddzielnymi budynkami, sektorami i antresolami – dokładne oznakowanie lokacji przyczyniło się do znaczącego przyśpieszenia pracy magazynierów poprzez optymalizację ścieżki zbierania oraz lepszą orientację magazynierów w rozmieszczeniu towarów, co pozwoliło na eliminację błędów, integracja WMS Teneum z systemem ERP WAPRO, pracującym jako oprogramowanie nadrzędne – integracja ma na celu zapewnić ciągłość w obsłudze zamówień od klientów, wdrożenie rozwiązania typu multipicking – system dokonuje analizy struktury zamówień i łączy je w ramach jednego zlecenia zbiórki dla magazyniera, co umożliwia obsługę wielu zleceń jednocześnie. Pozwala to na istotne usprawnienie i przyspieszenie całego procesu kompletacji, wdrożenie modułu spedycji – narzędzie pozwala na dodatkową weryfikację poprawności zebranego towaru z jego jednoczesnym pakowaniem oraz generowaniem dokumentów spedycyjnych (listów wysyłkowych i przewozowych). Rozwiązanie informatyczne do magazynu pozwala na obsługę różnych typów sposobów dostawy, od transportu własnego, przez dedykowaną spedycję, po firmy kurierskie. W ramach tego modułu wdrożona została integracja z dwoma kluczowymi firmami kurierskimi (DPD i Schenker), z usług, których korzysta firma Agrotex, jednorazowy import kartoteki asortymentu firmy, klientów i dostawców, ale bez historii obrotów z klientami i dostawcami (na start); następnie, import z systemu nadrzędnego odbywa się na bieżąco w czasie rzeczywistym. Block Quote Dzięki wdrożeniu systemu Teneum WMS firma Agrotex osiągnęła: zmniejszenie liczby pomyłek – przed uruchomieniem pomyłkę rejestrowano raz dziennie, a aktualnie rejestrowane są 3-4 w skali miesiąca, co stanowi redukcję błędów o 83%, poprawę ogólnej wydajności pracy magazynu – przed uruchomieniem systemu realizowane było od 800 do 1000 linii dziennie. W pierwszym tygodniu uruchomienia liczba ta wahała się od 1100 linii do 1400, a obecnie jest to około 1000 do 1600 linii dziennie, co daje wzrost o 60% możliwość dokładnej kontroli czasu pracy i wydajności pracownika, integrację nowego systemu WMS z ERP (WAPRO).
Kompleksowe-zaopatrzenie-branży-rolniczej-z-systemem-Teneum-WMS
Logo firmy Sente
zweryfikowano

0/5

Sente

Poprawa efektywności - Koncentracja na efektach


Teneum X
Dolnośląskie
200 osób
Zobacz profil
Branża
Dystrybucja, eCommerce, Produkcyjna
Opis
Sente obecnie to ponad 200 osób – konsultantów i specjalistów. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu, natomiast oddziały w Poznaniu, Rzeszowie i Starachowicach. ...
rozwiń