IFS Connect 2022

IFS Connect 2022: Kompas transformacji cyfrowej biznesu

Konferencja IFS Connect 2022 odbędzie się w dniach 8-9 czerwca 2022 w Hotelu Vienna House Andel`s w Łodzi. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji IFS Connect jest Roadmap To The Future, gdzie IFS przejmie rolę kompasu w drodze do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Konferencja podzielona została na dwa dni i 4 bloki tematyczne, podczas których uczestnicy będą mieli okazję wymienić poglądy oraz otrzymają potężną dawkę wiedzy.

 

Wydarzenie organizowane jest z myślą o przedsiębiorstwach w procesie transformacji cyfrowej oraz kadrze odpowiedzialnej za rozwój i ekspansję firm. Rejestracja na konferencję jest otwarta. Organizatorem konferencji jest firma IFS, która opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla 10 000 przedsiębiorstw z całego świata. Za sprawą intensywnego rozwoju w Polsce z usług firmy korzysta ponad 70 000 użytkowników reprezentujących m.in. branże produkcyjną, energetyczną i użyteczności publicznej oraz budowlano-konstrukcyjną.

 

 

Nigdy wcześniej technologia nie dawała nam tak wielkich możliwości na tworzenie lepszego jutra, budowę wartościowego środowiska pracy oraz zwiększania swojego potencjału. Czas wykorzystać tę szansę i tworzyć cyfrową przyszłość opartą o rozwiązania zapewniające nam poczucie bezpieczeństwa, ale przede wszystkim rozwój – podkreśla Marek Głazowski, prezes IFS Poland & East Europe.

 

Podczas tegorocznej edycji eksperci i zaproszeni goście rozmawiać będą o:

  • kluczowych kwestiach w obszarze technologicznej transformacji biznesu;
  • gospodarczych oraz międzynarodowych wpływających na prowadzenie biznesu;
  • tym jak technologia może być niezastąpionym wsparciem dla przedsiębiorstw w otoczeniu podlegającym ciągłym zmianom.

Dzisiaj ludzie i technologia to sieć naczyń powiązanych, a postęp niejako pozytywnie wymusza na nas transformację. Wspólnie podejmijmy to wyzwanie. Rozmawiajmy o innowacjach, które będą stanowić o naszej przewadze, dzielmy się doświadczeniem, razem twórzmy przyszłość. Temu będzie poświęcona nasza konferencja – podkreśla Tomasz Piechota, dyrektor marketingu IFS Poland & East Europe.

 

Już pierwszego dnia eksperci IFS pokażą jak przeszłość i teraźniejszość, a także doświadczenie IFS oraz Klientów firmy ma wpływ na kreowanie przyszłości, stawianie czoła wyzwaniom zmieniającego się świata oraz tworzenie sprawnie działającego ekosystemu technologicznego. W ramach wystąpień gości goście zapoznają się ze zdaniem oraz rekomendacjami przedstawicieli zarządów polskich firm działających na międzynarodową skalę, przykładami zastosowania technologii IFS, a na zakończenie dnia Joanna Jurga – pasjonatka kosmosu i dwukrotna komandor misji w Habitacie Lunares opowie nam o kosmicznych technologiach wykorzystywanych przez nas na co dzień. Dla uczestników zorganizowane również wieczorne spotkanie networkingowe, wzbogacone o przyznanie nagród IFS Business Transformation Awards. Z kolei drugiego dnia przeniesiemy się do technologicznej przyszłości razem z IFS Cloud i najnowszymi rozwiązaniami oferowanymi przez IFS.

 

Partnerami wydarzenia są:

Złoty Partner – Delegate,

Srebrni Partnerzy –  InfoConsulting oraz  Pagero,

Brązowy Partner  – L-system.

 

Patronaty honorowe wydarzeniu przyznały Izba Gospodarcza Energetyki i Ochrony Środowiska, Izba Gospodarcza Metali Nieżelaznych i Recyklingu, Polska Izba Konstrukcji Stalowych, Polskie Stowarzyszenie Stowarzyszanie Paliw Alternatywnych oraz Polsko – Szwedzka Izba Gospodarcza. Szczegółowe informacje na temat konferencji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie IFS Connect 2022.

 

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Wdrożenie systemu Teneum WMS szyte na miarę

Ostatnie lata to znaczącej transformacji branży retail. Klienci oczekują dziś nie tylko różnorodnej oferty produktów i usług, ale również wyższego poziomu obsługi oraz elastyczności w procesie zakupowym. Spełnienie tych oczekiwań stanowi niemałe wyzwanie – doskonale wiedzą o tym właściciele marki Moodo, którzy, aby usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa i lepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, zdecydowali się na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań WMS i OMS. Nowe oprogramowanie znacząco zwiększyło efektywność i wydajność procesów logistycznych oraz zarządzania magazynem. O firmie Moodo to polska marka odzieżowa działająca na rynku już kilkanaście lat. Sieć obejmuje ponad 150 salonów własnych i franczyzowych, sklep internetowy oraz ponad 200 partnerów hurtowych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Firma eksportuje również swoje kolekcje do innych krajów – m.in. Ukrainy i Iranu. Marka tworzy ubrania z myślą o kobietach, które cenią sobie wygodę, komfort i nowoczesność w dobrym stylu. Misją firmy jest ubierać kobiety na każdą okazję dokładnie wsłuchując się w ich potrzeby. Wyróżnikiem Moodo na rynku retail w segmencie fashion jest strategia biznesowa oparta na dynamicznym rozwoju głównie poprzez franczyzę. Marka konsekwentnie realizuje plan dalszej ekspansji i otwierania nowych punktów sprzedaży w kolejnych miastach. Geneza projektu W obliczu nowych wyzwań rynkowych oraz potrzeby zapewnienia klientkom jednolitego, spójnego doświadczenia zakupowego, firma Moodo zdecydowała się na współpracę z Sente w zakresie wdrożenia rozwiązań typu omnichannel. Pierwszym krokiem było szczegółowe rozpoznanie sytuacji wyjściowej oraz potrzeb biznesowych przedsiębiorstwa. Po zakończeniu etapu analizy ustalono, że prace projektowe warto rozpocząć od opracowania i implementacji kompleksowego rozwiązania WMS (ang. Warehouse Management System), odpowiadającego za zarządzanie magazynem, oraz wybranych modułów systemu OMS (ang. Order Management System), obsługujących procesy zamówień w różnych kanałach dystrybucji. Cele i wyzwania w projekcie Pierwotnym celem współpracy było wdrożenie technologii pozwalających na skuteczną realizację strategii omnichannel. W toku analiz strategicznych nadrzędnym celem stało się jednak usprawnienie i uporządkowanie procesów magazynowych. To właśnie zwiększenie efektywności zaplecza logistycznego gwarantuje szybką realizację zamówień i dostęp do towarów zarówno w stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W trakcie realizacji projektu kluczowymi wyzwaniami okazały się: Zarządzanie zróżnicowanymi procesami w ramach jednego magazynu centralnego – zarówno obsługa klientów hurtowych, zatowarowanie sklepów franczyzowych i własnych, jak i  obsługa zamówień pochodzących ze sklepu internetowego odbywa się na jednej przestrzeni magazynowej. Wymaga to dostępu do aktualnych, wiarygodnych danych o produktach i ich wariantach (np. rozmiarach, kolorach), a także możliwości bieżącej rejestracji zwrotów z każdego kanału sprzedaży. Precyzyjne zwymiarowanie produktów i optymalizacja transportu – każda dostawa przed przyjęciem do magazynu jest ważona i mierzona. Nawet drobne różnice w danych mogą w skali całego magazynu prowadzić do błędów logistycznych i utrudniać planowanie transportu. Obsługa pełnych pakietów – każdy produkt firmy Moodo jest dostępny w pełnej gamie rozmiarów i musi zostać tak rozdzielony, by każdy sklep otrzymał pełen zestaw. Teneum WMS pozwala już na poziomie magazynu centralnego rozdzielać i kompletować pełne pakiety produktów w sposób zautomatyzowany i kontrolowany. Rozwiązania Podczas wdrożenia został zaimplementowany szereg rozwiązań i automatyzacji, które znacznie usprawniły działanie magazynu oraz obsługę zamówień w Moodo. Do najważniejszych z nich można zaliczyć: wdrożenie systemu Teneum WMS w magazynie centralnym – rozwiązanie zostało dostosowane do efektywnego zarządzania specyficznymi dla firmy Moodo procesami, wynikającymi z obsługi różnego typu zamówień na terenie jednego magazynu. Ponadto zostałyprzygotowane dedykowane interfejsy, które poprawiły efektywność kompletacji towarów i komponowanie zestawów do wysyłek do poszczególnych salonów, usprawnienie procesu alokacji i zatowarowania sklepów – w pierwszym etapie wdrożenia (od stycznia do marca) wdrożone zostały rozwiązania, dzięki którym procesy logistyczne odbywają się szybciej, efektywniej i bez błędów. Zamówienia dla poszczególnych salonów są przygotowywane właściwie natychmiastowo, tak by zniwelować luki i zapewnić wrażenie pełnego sklepu, usprawnienie i zautomatyzowanie procesu obsługi zamówień z kanału B2C – w drugim etapie wdrożenia (od kwietnia do maja) wprowadzono automatyzację generowania zamówień do wysyłek. Pozwoliło to na zrealizowanie bardzo istotnego dla e-sklepu celu, jakim jest utrzymanie wysokiej jakości i krótkiego czasu wysyłki realizowanych zamówień w sklepie internetowym, szczególnie w czasie wzmożonego ruchu (Black Friday, Majówka, Święta), integracja z IAI – wdrożone rozwiązania zostały zintegrowane z platformą e-Commerce IAI, co umożliwiło pełną automatyzację obsługi statusów zamówień oraz zapewnienie wiarygodnych informacji na temat stanów magazynowych dostępnych do sprzedaży online, integracja z systemem Comarch, co pozwoliło na uzupełnienie rozwiązań IT Moodo o brakujące jedynie elementy, zamiast wymieniać całe rozwiązanie, optymalizacja powierzchni magazynowej – dzięki lepszemu zagospodarowaniu magazynu udało się nie tylko zaoszczędzić miejsce, ale przede wszystkich zmniejszyć koszty związane z długim szukaniem towarów, a tym samym wydłużonym czasem realizacji zamówień. Efekty Dopasowanie WMS i OMS do specyfiki funkcjonowania marki odzieżowej, działającej w modelu wielokanałowej sprzedaży stanowiło duże wyzwanie. Projekt został sfinalizowany pomyślnie, dzięki współpracy konsultantów Sente i osób zaangażowanych w prace wdrożeniowe po stronie Moodo. Dzięki wdrożeniu dedykowanych rozwiązań Sente firma Moodo osiągnęła: 70% wzrostu wydajności obsługi kanału B2B i 100% wzrostu wydajności obsługi kanału B2C, zwiększenie liczby wydawanych dziennie zamówień do klienta (z 500 do 1000) w okresach kluczowych dla sprzedaży, zwiększenie liczby wydawanych dziennie paczek o 100% (z 300 na 600). Na podstawie powyższych wyników widać, że firma Moodo istotnie poprawiła wydajność i efektywność kluczowych procesów. Wdrożone rozwiązania są rozwijane zgodnie z tym, jak zwiększa się skala działania przedsiębiorstwa oraz ewoluują jego potrzeby.
Wdrożenie-systemu-Teneum-WMS-szyte-na-miarę
Logo firmy Sente
zweryfikowano

0/5

Sente

Poprawa efektywności - Koncentracja na efektach


Teneum X
Dolnośląskie
200 osób
Zobacz profil
Branża
Dystrybucja, eCommerce, Produkcyjna
Opis
Sente obecnie to ponad 200 osób – konsultantów i specjalistów. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu, natomiast oddziały w Poznaniu, Rzeszowie i Starachowicach. ...
rozwiń