IFS Connect 2022

IFS Connect 2022: Kompas transformacji cyfrowej biznesu

Konferencja IFS Connect 2022 odbędzie się w dniach 8-9 czerwca 2022 w Hotelu Vienna House Andel`s w Łodzi. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji IFS Connect jest Roadmap To The Future, gdzie IFS przejmie rolę kompasu w drodze do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Konferencja podzielona została na dwa dni i 4 bloki tematyczne, podczas których uczestnicy będą mieli okazję wymienić poglądy oraz otrzymają potężną dawkę wiedzy.

 

Wydarzenie organizowane jest z myślą o przedsiębiorstwach w procesie transformacji cyfrowej oraz kadrze odpowiedzialnej za rozwój i ekspansję firm. Rejestracja na konferencję jest otwarta. Organizatorem konferencji jest firma IFS, która opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla 10 000 przedsiębiorstw z całego świata. Za sprawą intensywnego rozwoju w Polsce z usług firmy korzysta ponad 70 000 użytkowników reprezentujących m.in. branże produkcyjną, energetyczną i użyteczności publicznej oraz budowlano-konstrukcyjną.

 

 

Nigdy wcześniej technologia nie dawała nam tak wielkich możliwości na tworzenie lepszego jutra, budowę wartościowego środowiska pracy oraz zwiększania swojego potencjału. Czas wykorzystać tę szansę i tworzyć cyfrową przyszłość opartą o rozwiązania zapewniające nam poczucie bezpieczeństwa, ale przede wszystkim rozwój – podkreśla Marek Głazowski, prezes IFS Poland & East Europe.

 

Podczas tegorocznej edycji eksperci i zaproszeni goście rozmawiać będą o:

  • kluczowych kwestiach w obszarze technologicznej transformacji biznesu;
  • gospodarczych oraz międzynarodowych wpływających na prowadzenie biznesu;
  • tym jak technologia może być niezastąpionym wsparciem dla przedsiębiorstw w otoczeniu podlegającym ciągłym zmianom.

Dzisiaj ludzie i technologia to sieć naczyń powiązanych, a postęp niejako pozytywnie wymusza na nas transformację. Wspólnie podejmijmy to wyzwanie. Rozmawiajmy o innowacjach, które będą stanowić o naszej przewadze, dzielmy się doświadczeniem, razem twórzmy przyszłość. Temu będzie poświęcona nasza konferencja – podkreśla Tomasz Piechota, dyrektor marketingu IFS Poland & East Europe.

 

Już pierwszego dnia eksperci IFS pokażą jak przeszłość i teraźniejszość, a także doświadczenie IFS oraz Klientów firmy ma wpływ na kreowanie przyszłości, stawianie czoła wyzwaniom zmieniającego się świata oraz tworzenie sprawnie działającego ekosystemu technologicznego. W ramach wystąpień gości goście zapoznają się ze zdaniem oraz rekomendacjami przedstawicieli zarządów polskich firm działających na międzynarodową skalę, przykładami zastosowania technologii IFS, a na zakończenie dnia Joanna Jurga – pasjonatka kosmosu i dwukrotna komandor misji w Habitacie Lunares opowie nam o kosmicznych technologiach wykorzystywanych przez nas na co dzień. Dla uczestników zorganizowane również wieczorne spotkanie networkingowe, wzbogacone o przyznanie nagród IFS Business Transformation Awards. Z kolei drugiego dnia przeniesiemy się do technologicznej przyszłości razem z IFS Cloud i najnowszymi rozwiązaniami oferowanymi przez IFS.

 

Partnerami wydarzenia są:

Złoty Partner – Delegate,

Srebrni Partnerzy –  InfoConsulting oraz  Pagero,

Brązowy Partner  – L-system.

 

Patronaty honorowe wydarzeniu przyznały Izba Gospodarcza Energetyki i Ochrony Środowiska, Izba Gospodarcza Metali Nieżelaznych i Recyklingu, Polska Izba Konstrukcji Stalowych, Polskie Stowarzyszenie Stowarzyszanie Paliw Alternatywnych oraz Polsko – Szwedzka Izba Gospodarcza. Szczegółowe informacje na temat konferencji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie IFS Connect 2022.

 

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Candellux Lighting przechodzi cyfrową transformację z systemem Teneum

O firmie Candellux Lighting to uznany producent i dystrybutor szerokiego asortymentu elementów oświetleniowych – lamp, osprzętu i akcesoriów – przeznaczonych zarówno do wnętrz mieszkalnych, jak i biurowych. Przedsiębiorstwo może pochwalić się już ponad 30-letnią historią. Spółka prowadzi obróbkę drewna i produkcję w zakładzie zlokalizowanym pod Warszawą, a także zajmuje się dystrybucją opraw oświetleniowych. Dzięki ofercie obejmującej ponad 4000 pozycji asortymentowych Candellux obsługuje zróżnicowaną bazę klientów, w tym sieci DIY, największe krajowe hurtownie i sklepy branżowe, projektantów wnętrz oraz klientów indywidualnych. Geneza projektu Kierownictwo Candellux Lighting dostrzegło, że dotychczasowy system informatyczny, bez perspektyw rozwoju, przestał odpowiadać na dynamiczne potrzeby i ambitne plany cyfrowej transformacji firmy. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa opierało się na kilku narzędziach IT, które działały jako wsparcie dla głównego systemu, umożliwiając realizację pojedynczych operacji. Skutkiem tego rozproszenia danych były znaczne, dodatkowe nakłady pracy wymuszające manualne powielanie informacji w różnych aplikacjach, co bezpośrednio obniżało ogólną efektywność. Świadomość pilności wdrożenia nowego oprogramowania skłoniła kierownictwo do rozpoczęcia poszukiwania nowego narzędzia IT. Złożoność operacyjna stanowiła tutaj kluczowe wyzwanie. Firma charakteryzuje się unikalnym, wypracowanym przez 30 lat unikalnym modelem biznesowym: łączy produkcję wyrobów własnej marki z zaawansowaną sprzedażą wielokanałową – obejmującą rynki B2B i B2C, realizowaną przez e-Commerce, marketplace’y, współpracę z kluczowymi sieciami handlowymi oraz sieć przedstawicieli. Działania te obejmują nie tylko Polskę, ale i 10 rynków zagranicznych. Po analizie rynku przedstawiciele firmy Candellux Lighting wiedzieli, że potrzebują rozwiązania informatycznego, które będzie w stanie objąć w całości złożoność procesową organizacji oraz zostać dostosowane do jej potrzeb. Block Quote Ostateczna decyzja o wyborze systemu Teneum WMS i ERP od Sente została podjęta z uwagi na stopień rozbudowania proponowanych rozwiązań IT i możliwość objęcia nimi wszystkich obszarów działania przedsiębiorstwa. Istotna była również możliwość dalszej rozbudowy i dostosowania oprogramowania do unikalnych potrzeb firmy. Cele projektu Cele projektu wdrożeniowego zostały określone wraz z rozpoczęciem prac i były bezpośrednio powiązane ze strategicznymi zmianami, które odbywały się w Candellux. Ich zakres oraz kształt ewoluował następnie wraz z rozwojem projektu, co spowodowało podzielenie całego wdrożenia na fazy. Na potrzeby niniejszego opisu należy podkreślić, że odnosi się on do pierwszej części prac – kolejne rozwiązania są w trakcie realizacji. W pierwszej fazie realizowanych prac przedstawiciele Candellux Lighting oraz konsultanci Sente skupili się na następujących celach: zintegrowaniu w jednym systemie wszystkich obszarów działania firmy, za pomocą kompletnego systemu ERP i WMS z elementami rozwiązań B2B, usprawnieniu pracy magazynu przez wdrożenie oprogramowania WMS, usprawnieniu pracy Działu Obsługi Klienta dzięki pobieraniu zamówień z EDI w czasie rzeczywistym i realizowaniu ich na bieżąco. Rozwiązania Rozwiązania informatyczne wdrożone podczas pierwszego etapu współpracy pozwoliły firmie Candellux Lighting na uporządkowanie procesów związanych ze sprzedażą oraz obsługą magazynu, a do najważniejszych z nich można zaliczyć: Panel handlowca – służy do efektywnego zbierania i przetwarzania wszystkich zamówień. Wcześniej zlecenia docierały głównie drogą mailową, a ich dalsza obsługa wymagała czasochłonnego obiegu informacji między pracownikami. Po wdrożeniu modułu każda transakcja wprowadzona do Panelu handlowca przez pracownika terenowego jest natychmiast widoczna w systemie ERP. Dodatkowo sprzedawca zyskuje podgląd na bieżące saldo i poziom zadłużenia poszczególnych klientów. Automatyczny przepływ zamówień – system automatycznie weryfikuje każde zamówienie. W rezultacie tej analizy zlecenie jest automatycznie przekierowywane do właściwego działu – logistyki, windykacji lub obsługi klienta – jeżeli wymaga dodatkowej, manualnej interwencji. System WMS – wprowadzenie systemu zarządzania magazynem znacząco podniosło wydajność pracy oraz poprawiło jakość realizowanych zleceń, dzięki czemu magazyn pracuje efektywniej, a klienci szybciej otrzymują swoje zamówienia. Rozwiązanie informatyczne do magazynu wspiera kompleksowo wszystkie operacje: począwszy od przyjęcia towarów i ich rozlokowanie, przez kompletację (dla zamówień paletowych, drobnicowych, jedno- i wielopozycyjnych), aż po finalną wysyłkę paczek. Integracja ze spedytorami – rozwiązanie w procesie pakowania towarów łączy się bezpośrednio z interfejsami WebApi odpowiednich firm kurierskich, nadając przesyłkę wraz z usługami dodatkowymi, a następnie odbiera i drukuje etykiety spedycyjne. Zautomatyzowanie tego procesu pozwala unikać pomyłek przy ręcznym wprowadzaniu danych podczas nadawania przesyłek za pomocą dedykowanych platform dostarczonych przez firmy kurierskie. Funkcja ta została rozszerzona o możliwość dołączania do zamówień etykiet spedycyjnych dostarczanych przez klientów wraz z zamówieniem. Etykiety te, podobnie jak te pobrane z WebApi spedytora, drukują się na zakończenie pakowania. System ułatwia przepływ informacji spedycyjnych w firmie oraz pozwoliło przekierować pracowników zaangażowanych w ten proces do innych zadań. Panel pakowania – moduł, który przyśpiesza i porządkuje proces pakowania, a także gwarantuje jego wysoką jakość. Jest drugim punktem kontroli poprawności zamówień i miejscem styku magazynu i spedycji. Korzystanie z niego pomaga zminimalizować błędy na samym końcu realizacji zamówienia. W jednym oknie rejestrowane są wszystkie dane istotne dla kosztów i specyfikacji dostawy – waga produktu z uwzględnieniem opakowania i wypełniaczy oraz wymiary paczek. Następnie automatycznie drukowane są wymagane dokumenty przewozowe. Wsparcie procesu inwentaryzacji – rozwiązanie pozwala na szybką realizację inwentaryzacji bieżących bez konieczności przerywania lub zakłócania pracy operacyjnej magazynu. Proces może być prowadzony w tle, a narzędzie nadzoruje jego bezbłędny przebieg. Bieżące inwentaryzacje wymuszają regularne porządkowanie lokacji oraz prawidłową korektę stanów magazynowych, co znacząco przyspiesza późniejszy proces zbiórki towarów. Obsługa zamienników – rozwiązanie automatycznie zarządza dodawaniem zamienników do zlecenia. W sytuacji, gdy pierwotnie zamówiony produkt jest niedostępny, ale w magazynie znajduje się akceptowalny odpowiednik, jest on natychmiast proponowany do wysyłki. Dzięki temu zlecenia realizowane są szybciej, bez konieczności wstrzymywania dostawy do czasu uzupełnienia braków. Integracja z EDI – narzędzie umożliwia elektroniczną wymianę danych o zamówieniach, pozwala na komunikację pomiędzy firmami i automatyczne przekazywanie dokumentów. Klienci Candellux Lighting zintegrowani z EDI, składają zamówienie w swoim systemie, który automatycznie przekierowuje je do firmy. Kiedy pojawiają się nowe zlecenia, zostają przetworzone w systemie Teneum. Dzięki komunikacji EDI możliwe jest też automatyczne wysłanie komunikatu o awizacji wysyłki oraz faktury sprzedaży powiązanej z zaimportowanym zamówieniem. Projekt w liczbach 6400 – liczba lokacji magazynowych 40 – liczba operatorów korzystających z systemu 3 – liczba magazynów Cyfrowa transformacja trwa Nowe rozwiązania pozwoliły firmie Candellux Lighting uporządkować, a także zwiększyć efektywność realizowanych procesów sprzedażowych i magazynowych. Ich usprawnienie ułatwiło codzienną pracę, poprawiło wydajność procesów i przyspieszyło czasochłonne dotychczas czynności. To jednak nie koniec współpracy między z firmą Sente. Obecnie zespół projektowy koncentruje się na wdrażaniu kolejnych elementów rozwiązań informatycznych oraz projektowaniu nowych funkcji, które pozwolą sukcesywnie realizować cele związane z procesem cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa.
Candellux-Lighting-przechodzi-cyfrową-transformację-z-systemem-Teneum
Logo firmy Sente
zweryfikowano

0/5

Sente

Poprawa efektywności - Koncentracja na efektach


Teneum X
Dolnośląskie
200 osób
Zobacz profil
Branża
Dystrybucja, eCommerce, Produkcyjna
Opis
Sente obecnie to ponad 200 osób – konsultantów i specjalistów. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu, natomiast oddziały w Poznaniu, Rzeszowie i Starachowicach. ...
rozwiń