IFS Cloud 2022

IFS Cloud 2022 – najnowsza wersja platformy IFS

Ważne nowe funkcje w obszarach  zarządzania serwisem, zarządzania majątkiem (EAM), produkcji, łańcucha dostaw, zarządzania kapitałem ludzkim (HCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM), a także  specyficzne rozszerzenia dla poszczególnych branż.

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, wprowadza na rynek pierwszą z dwóch zaplanowanych na bieżący rok aktualizacji platformy IFS Cloud™. Produkt jest już dostępny.

Zasadniczym celem aktualizacji jest umożliwienie szybkiego zastosowania funkcji cyfrowych, które przyczyniają się do zwiększenia produktywności, elastyczności i sprawności operacyjnej przedsiębiorstwa, a tym samym zapewniają obsługę klientów na najwyższym poziomie („Moments of Service”).

Nowe funkcje pomogą klientom zbudować oczekiwaną wartość biznesową w trzech obszarach:

  • Przyspieszenie inteligentnego wglądu w operacje automatyzacji wewnątrz organizacji;
  • Podniesienie zdolności kształtowania i dostarczania usług klientom;
  • Wkroczenie na nowe poziomy wrażeń użytkownika i wydajności.

Kwietniowe wydanie IFS Cloud 2022 zapewnia narzędzia usprawniające możliwość trafniejszego przewidywania rozwoju sytuacji oraz uproszczone, szybsze i bardziej inteligentne narzędzia analityczne. Zwiększona automatyzacja ogranicza konieczność udziału człowieka, co daje pracownikom możliwość skupienia się na innych, bardziej wartościowych działaniach i zmniejsza ryzyko błędu ludzkiego.

Ulepszenia analityczne obejmują:

  • Zaawansowane i gotowe do użytku narzędzia analityczne, które można odpowiednio skonfigurować w zależności od potrzeb, to oszczędność czasu i szybsze uzyskanie wartości biznesowej;
  • Nowe modele analiz EAM, CRM, HCM, produkcji oraz możliwość samodzielnej analizy to lepszy wgląd w przeprowadzane operacje i lepsza obsługa użytkownika;
  • Rozszerzone możliwości przewidywania wydajności zasobów to wykorzystanie połączenia danych z czujników z archiwalnymi zapisami dotyczącymi obsługi technicznej do uczenia modeli ML (machine learning), a tym samym wspierania procesów decyzyjnych.

Nowa funkcjonalność serwisowa usprawnia komunikację między pracownikami terenowymi a centralą firmy.

Nowe funkcje pozwolą obsługiwać klientów szybciej, dokładniej i konsekwentnie zgodnie z ustalonymi poziomami usług.. Udoskonalenia obejmują:

  • Wprowadzenie zaawansowanej funkcji zgłoszeń serwisowych, w tym wsparcie dla obszaru zarządzania ofertami, to umożliwienie dokładniejszego określenia zakresu prac serwisowych i ich wyceny;
  • Funkcja ustawiania pozycji geograficznych dla obiektów technicznych z urządzeniamobilnego, zapisywania jednorazowych lokalizacji dla poszczególnych prac i ich aktualizacji to skrócenie czasu koniecznego do zlokalizowania sprzętu i punktu serwisowego, a tym samym czasu serwisowania;
  • Udoskonalenie funkcji zarządzania stanami magazynowymi oraz łańcuchami dostaw to zwiększenie dokładności planowania łańcucha dostaw.

Kwietniowe wydanie IFS Cloud 2022 przyczyni się do zwiększenia efektywności pracowników. Jest również pomocą dla firm we wspieraniu ich zawodowego rozwoju. Udoskonalenia zaprojektowano tak, by wykonywane czynności uprościć, uczynić je bardziej spójnymi i łatwiejszymi w realizacji:

  • Kalendarze z wykazem zadań to lepszego wsparcie terenowej obsługi technicznej w punkcie serwisowym i zwiększenie jej efektywności;
  • Szablony harmonogramów zmianowych to lepsza organizacja czasu pracy, zmniejszenie obciążeń administracyjnych i większa elastyczność w planowaniu czasu pracy;
  • Współpraca, komunikacja i mapa w konsoli dysponenckiej (Dispatch Console) ułatwiają dyspozytorom wspieranie i współpracę z obsługa techniczną podczas pracy
  • Uproszczenie procesów rozwoju zawodowego i szkolenia pracowników to lepsze zsynchronizowanie celów biznesowych i ludzkich oraz efektywniejsze planowanie indywidualnego rozwoju.

Ponadto, platforma IFS Cloud została wzbogacona o następujące funkcje:

  • Boomi Connector z gotowym mapowaniem łączy platformę IFS Cloud z innymi dostawcami usługi CRM, takimi jak Salesforce, by uzyskać ujednolicony i pełny obraz danych klienta. To pozwoli maksymalnie zwiększyć możliwości zespołów sprzedażowych i zarządzających relacjami z klientem;
  • Zaledwie dziewięć miesięcy od przejęcia Customerville, platforma IFS Cloud wzbogaciła się o nowy widget produktowy umożliwiający zbieranie i analizę opinii klientów. Zaawansowane narzędzia ankietowe aktywują się w chwili wystąpienia określonych zdarzeń, dzięki czemu klienci mogą uzyskać adekwatną, kontekstową analizę konsumentów we właściwym czasie;
  • W obsłudze technicznej floty lotniczej pojawiają się trzy istotne dodatki:
    • Wprowadzenie narzędzia zdalnej pomocy (Remote Assistance) wykorzystujące technologię połączonej rzeczywistości, w celu zapobiegania przestojom samolotów dzięki usprawnionej współpracy w czasie rzeczywistym.;
    • Organizacja prac serwisowych i obsługi na płycie lotniska w czasie rzeczywistym zapewni wymianę bieżących informacji między obsługą techniczną i ekipą nadzorującą, aby natychmiast reagować na zmiany, które mogą się pojawić podczas eksploatacji statków powietrznych;
    • Ulepszone podpisy elektroniczne umożliwią technikom zatwierdzenie zakończenia zadania i prac związanych z usuwaniem usterek, odroczenie naprawy usterek i dopuszczanie do eksploatacji statku powietrznego przy użyciu podpisu elektronicznego na urządzeniach mobilnych lub komputerach stacjonarnych, w trybie online lub offline.

Platforma IFS Cloud została stworzona po to, aby wprowadzić na rynek produkt dostosowany do sposobu, w jaki klienci traktują nowe technologie. Przedsiębiorcy patrzą na swoje firmy z perspektywy pracowników, aktywów i klientów, a nie oprogramowania komputerowego. Wprowadzając platformę IFS Cloud i jej obecną aktualizację, konsekwentnie eliminujemy sztuczne twory i dostarczamy rozwiązania dostosowane od początku do końca do sposobu zarządzania naszych klientów. (…) Na przykład, kiedy chcą przyspieszyć dostęp do inteligentnych analiz i automatyzację, robimy to z uwzględnieniem pracowników, aktywów i procesów ich klientów, bowiem w ten sposób mogą szybciej wygenerować większą wartość. (…) W IFS niezmiennie realizujemy strategię udoskonalania swoich produktów tak, aby ich korzystne skutki były odczuwalne dla całej firmy. Jestem ogromnie dumny, że po raz kolejny dotrzymaliśmy słowa.

Christian Pedersen

Dyrektor ds. Produktów, IFS

DSL, istniejący od 1916 roku największy kanadyjski dystrybutor profesjonalnych urządzeń gastronomicznych klasy premium światowej klasy marek takich jak Taylor Company, Henny Penny & Franke Coffee Systems, jest w gronie klientów IFS od 2014 roku. Firma jest również uczestnikiem programu pilotażowego IFS Cloud Pioneer Program.

Firma DSL z radością wyruszyła w podróż  pod nazwą IFS Cloud. Wybraliśmy rozwiązania proponowane przez IFS w obszarze planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) i zarządzania serwisem w terenie (FSM) nie tylko ze względu na ich obecne możliwości, ale, co równie ważne, aby być gotowym na przyszłe innowacje. (…) Jesteśmy przekonani, że IFS pozostanie liderem w dziedzinie nowatorskich rozwiązań do obsługi w terenie, a dzięki platformie IFS Cloud nasza firma będzie wdrażać je szybko i skutecznie dla dobra swojego i naszych klientów.

Reeve Dunn

CEO, DSL

Celem IFS jest dostarczanie klientom stale udoskonalanych rozwiązań w trakcie całego procesu transformacji cyfrowej, od zabezpieczenia działalności na wypadek przyszłych zmian, poprzez ograniczanie do minimum ryzyk biznesowych, po umożliwianie im budowania rosnącej wartości dla swoich klientów.

Więcej informacji o najnowszym produkcie IFS Cloud można znaleźć na stronie: https://www.ifs.com/cloud   

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Wdrożenie systemu Teneum WMS szyte na miarę

Ostatnie lata to znaczącej transformacji branży retail. Klienci oczekują dziś nie tylko różnorodnej oferty produktów i usług, ale również wyższego poziomu obsługi oraz elastyczności w procesie zakupowym. Spełnienie tych oczekiwań stanowi niemałe wyzwanie – doskonale wiedzą o tym właściciele marki Moodo, którzy, aby usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa i lepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, zdecydowali się na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań WMS i OMS. Nowe oprogramowanie znacząco zwiększyło efektywność i wydajność procesów logistycznych oraz zarządzania magazynem. O firmie Moodo to polska marka odzieżowa działająca na rynku już kilkanaście lat. Sieć obejmuje ponad 150 salonów własnych i franczyzowych, sklep internetowy oraz ponad 200 partnerów hurtowych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Firma eksportuje również swoje kolekcje do innych krajów – m.in. Ukrainy i Iranu. Marka tworzy ubrania z myślą o kobietach, które cenią sobie wygodę, komfort i nowoczesność w dobrym stylu. Misją firmy jest ubierać kobiety na każdą okazję dokładnie wsłuchując się w ich potrzeby. Wyróżnikiem Moodo na rynku retail w segmencie fashion jest strategia biznesowa oparta na dynamicznym rozwoju głównie poprzez franczyzę. Marka konsekwentnie realizuje plan dalszej ekspansji i otwierania nowych punktów sprzedaży w kolejnych miastach. Geneza projektu W obliczu nowych wyzwań rynkowych oraz potrzeby zapewnienia klientkom jednolitego, spójnego doświadczenia zakupowego, firma Moodo zdecydowała się na współpracę z Sente w zakresie wdrożenia rozwiązań typu omnichannel. Pierwszym krokiem było szczegółowe rozpoznanie sytuacji wyjściowej oraz potrzeb biznesowych przedsiębiorstwa. Po zakończeniu etapu analizy ustalono, że prace projektowe warto rozpocząć od opracowania i implementacji kompleksowego rozwiązania WMS (ang. Warehouse Management System), odpowiadającego za zarządzanie magazynem, oraz wybranych modułów systemu OMS (ang. Order Management System), obsługujących procesy zamówień w różnych kanałach dystrybucji. Cele i wyzwania w projekcie Pierwotnym celem współpracy było wdrożenie technologii pozwalających na skuteczną realizację strategii omnichannel. W toku analiz strategicznych nadrzędnym celem stało się jednak usprawnienie i uporządkowanie procesów magazynowych. To właśnie zwiększenie efektywności zaplecza logistycznego gwarantuje szybką realizację zamówień i dostęp do towarów zarówno w stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W trakcie realizacji projektu kluczowymi wyzwaniami okazały się: Zarządzanie zróżnicowanymi procesami w ramach jednego magazynu centralnego – zarówno obsługa klientów hurtowych, zatowarowanie sklepów franczyzowych i własnych, jak i  obsługa zamówień pochodzących ze sklepu internetowego odbywa się na jednej przestrzeni magazynowej. Wymaga to dostępu do aktualnych, wiarygodnych danych o produktach i ich wariantach (np. rozmiarach, kolorach), a także możliwości bieżącej rejestracji zwrotów z każdego kanału sprzedaży. Precyzyjne zwymiarowanie produktów i optymalizacja transportu – każda dostawa przed przyjęciem do magazynu jest ważona i mierzona. Nawet drobne różnice w danych mogą w skali całego magazynu prowadzić do błędów logistycznych i utrudniać planowanie transportu. Obsługa pełnych pakietów – każdy produkt firmy Moodo jest dostępny w pełnej gamie rozmiarów i musi zostać tak rozdzielony, by każdy sklep otrzymał pełen zestaw. Teneum WMS pozwala już na poziomie magazynu centralnego rozdzielać i kompletować pełne pakiety produktów w sposób zautomatyzowany i kontrolowany. Rozwiązania Podczas wdrożenia został zaimplementowany szereg rozwiązań i automatyzacji, które znacznie usprawniły działanie magazynu oraz obsługę zamówień w Moodo. Do najważniejszych z nich można zaliczyć: wdrożenie systemu Teneum WMS w magazynie centralnym – rozwiązanie zostało dostosowane do efektywnego zarządzania specyficznymi dla firmy Moodo procesami, wynikającymi z obsługi różnego typu zamówień na terenie jednego magazynu. Ponadto zostałyprzygotowane dedykowane interfejsy, które poprawiły efektywność kompletacji towarów i komponowanie zestawów do wysyłek do poszczególnych salonów, usprawnienie procesu alokacji i zatowarowania sklepów – w pierwszym etapie wdrożenia (od stycznia do marca) wdrożone zostały rozwiązania, dzięki którym procesy logistyczne odbywają się szybciej, efektywniej i bez błędów. Zamówienia dla poszczególnych salonów są przygotowywane właściwie natychmiastowo, tak by zniwelować luki i zapewnić wrażenie pełnego sklepu, usprawnienie i zautomatyzowanie procesu obsługi zamówień z kanału B2C – w drugim etapie wdrożenia (od kwietnia do maja) wprowadzono automatyzację generowania zamówień do wysyłek. Pozwoliło to na zrealizowanie bardzo istotnego dla e-sklepu celu, jakim jest utrzymanie wysokiej jakości i krótkiego czasu wysyłki realizowanych zamówień w sklepie internetowym, szczególnie w czasie wzmożonego ruchu (Black Friday, Majówka, Święta), integracja z IAI – wdrożone rozwiązania zostały zintegrowane z platformą e-Commerce IAI, co umożliwiło pełną automatyzację obsługi statusów zamówień oraz zapewnienie wiarygodnych informacji na temat stanów magazynowych dostępnych do sprzedaży online, integracja z systemem Comarch, co pozwoliło na uzupełnienie rozwiązań IT Moodo o brakujące jedynie elementy, zamiast wymieniać całe rozwiązanie, optymalizacja powierzchni magazynowej – dzięki lepszemu zagospodarowaniu magazynu udało się nie tylko zaoszczędzić miejsce, ale przede wszystkich zmniejszyć koszty związane z długim szukaniem towarów, a tym samym wydłużonym czasem realizacji zamówień. Efekty Dopasowanie WMS i OMS do specyfiki funkcjonowania marki odzieżowej, działającej w modelu wielokanałowej sprzedaży stanowiło duże wyzwanie. Projekt został sfinalizowany pomyślnie, dzięki współpracy konsultantów Sente i osób zaangażowanych w prace wdrożeniowe po stronie Moodo. Dzięki wdrożeniu dedykowanych rozwiązań Sente firma Moodo osiągnęła: 70% wzrostu wydajności obsługi kanału B2B i 100% wzrostu wydajności obsługi kanału B2C, zwiększenie liczby wydawanych dziennie zamówień do klienta (z 500 do 1000) w okresach kluczowych dla sprzedaży, zwiększenie liczby wydawanych dziennie paczek o 100% (z 300 na 600). Na podstawie powyższych wyników widać, że firma Moodo istotnie poprawiła wydajność i efektywność kluczowych procesów. Wdrożone rozwiązania są rozwijane zgodnie z tym, jak zwiększa się skala działania przedsiębiorstwa oraz ewoluują jego potrzeby.
Wdrożenie-systemu-Teneum-WMS-szyte-na-miarę
Logo firmy Sente
zweryfikowano

0/5

Sente

Poprawa efektywności - Koncentracja na efektach


Teneum X
Dolnośląskie
200 osób
Zobacz profil
Branża
Dystrybucja, eCommerce, Produkcyjna
Opis
Sente obecnie to ponad 200 osób – konsultantów i specjalistów. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu, natomiast oddziały w Poznaniu, Rzeszowie i Starachowicach. ...
rozwiń