InfoConsulting, jedna z najszybciej rozwijających się firm konsultingowych, ogłosiła niedawno ekspansję na rynki Australii i Nowej Zelandii, kontynuując rozwój działalności i rozszerzając udaną współpracę z firmą IFS.

 

Przeczytajcie wywiad z Head of InfoConsulting – Mirosławem Kamińskim oraz Managing Directorem Australia/Nowa Zelandia – Jonem O’Brienem na temat planów ekspansji.

 

Dlaczego warto rozszerzyć działalność na Australię i Nową Zelandię?

 

„W 2020 roku InfoConsulting zidentyfikował kilka rynków międzynarodowych, które uznaliśmy za kluczowe dla naszego wzrostu i planów ekspansji poza Europę. Jednym z nich była Australia i Nowa Zelandia, które są silne ekonomicznie i dynamicznie się rozwijają” – wymienia Mirosław Kamiński.

 

Dodał również:

 

„Jesteśmy partnerem firmy IFS od 2008 roku i przez te wszystkie lata nasza współpraca partnerska zaowocowała wzrostem i rozwojem zakresu współpracy. Nasz zespół w Europie współpracuje z IFS w sumie już od ponad 20 lat. Postrzegamy tę ekspansję jako kolejny etap naszej działalności, mający na celu kontynuację sukcesu i wzrostu firmy IFS, ale także wzrostu i sukcesu naszych klientów, których bardzo cenimy.”

Jon O’Brien, Dyrektor Zarządzający InfoConsulting w Australii i Nowej Zelandii, dołączył niedawno do InfoConsulting, po 5 latach pracy w IFS Australia.

„Wieloletnie doświadczenie i umiejętności ekspertów InfoConsulting dają nam podstawy do zdobycia pozycji wiodącego partnera IFS w Australii. Dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas współpracy z ponad 200 klientami w Europie, a także dzięki systemom sprzedażowym, presales i zapleczu organizacyjnemu, możemy z powodzeniem rozpocząć planowanie wejścia na rynek. Bardzo zależy nam również na ścisłej współpracy z firmą IFS Australia w celu rozwijania marki i reputacji w najistotniejszych dla nas obszarach.”

 

Kluczowe dla rozwoju branże

 

Firma InfoConsulting nieustannie utrzymuje silną pozycję w sektorze produkcyjnym w Europie, z wieloma udanymi wdrożeniami i licznymi pozytywnymi opiniami klientów.

Jon O’Brien powiedział: „Zidentyfikowaliśmy główne sektory, które stanowią część naszego rynku docelowego, kluczowy na pewno będzie sektor produkcji. Firma IFS ma już dobrze rozwiniętą bazę klientów w wielu obszarach. Widzimy, że wypełniamy niszę w sektorze produkcji – zwłaszcza żywności i napojów”.

Ukierunkowany program marketingowy wraz ze wspierającą go strategią inwestycyjną jest już w toku. Jesteśmy przekonani, że nasze zaangażowanie będzie miało pozytywny wpływ na sprzedaż produktów firmy IFS w regionie.

Mirosław Kamiński dodał

Nowa Zelandia stanowi doskonały przykład rozwoju dla sektora żywności i napojów, dzięki stałemu wzrostowi eksportu handlowego w 2021 r., np. produktów mleczarskich (+31%), owoców (+43%) i wina (+7%).  

„Dzięki poprawie łańcucha dostaw, dokładniejszemu planowaniu popytu, zwiększeniu środków bezpieczeństwa żywności oraz zwiększeniu lojalności klientów, dzięki zautomatyzowanym rozwiązaniom B2B, chętnie podejmiemy długoterminową współpracę z nowymi klientami, pomagając im w osiąganiu rosnących marż, zysku i zwiększaniu udziału w rynku” – powiedział Jon O’Brien.

Wzrost znaczenia IFS Cloud

Po jednej z największych premier produktowych firmy w marcu 2021 r. system IFS Cloud umożliwia firmom zarządzanie klientami, ludźmi i aktywami w ramach jednego rozwiązania.

Od finansów i zarządzania kapitałem ludzkim po potężne rozwiązania w zakresie produkcji i usług – system IFS Cloud oferuje wiodące na świecie możliwości dla użytkownika. Funkcjonalność wygląda i działa w ten sam sposób we wszystkich rozwiązaniach, a dane są bezproblemowo udostępniane, dzięki czemu informacje wykorzystywane do planowania i podejmowania decyzji są zawsze wiarygodne i aktualne.

Jon O’Brien stwierdził, że „wprowadzenie systemu IFS Cloud to prawdziwa zmiana na lepsze zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. Możemy pomóc klientom w uzyskaniu realnej wartości z ich inwestycji w system IFS.”

„Responsywny design ukierunkowany na ludzi, który automatycznie dostosowuje się do środowiska użytkownika, niezależnie od tego, czy jest to komputer stacjonarny, laptop, tablet czy telefon komórkowy, naprawdę pomaga organizacjom szybko zaadaptować IFS Cloud w swojej działalności. Otwarte interfejsy API upraszczają integrację, umożliwiając łączenie i rozszerzanie podstawowych aplikacji na szersze środowisko aplikacji, a także na ogromną różnorodność platform, narzędzi, źródeł danych i innych elementów wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Klienci są na pierwszym miejscu

Jako zdobywca nagrody IFS Innovative Partner of the Year w 2020 r. oraz zwycięzca nagrody IFS Services Partner of the Year (Mid-Market) w 2019 r., firma InfoConsulting utrzymuje zadowolenie klientów jako swój KPI numer jeden.

Mirosław Kamiński dodał: „The best experts, the best technology” – to jest to, w co wierzymy w naszym modelu współpracy z klientami. Budujemy zespół ekspertów IFS Consultants w Australii, którzy będą napędzać sukces klientów i pomogą nam zdobyć więcej nowych klientów dla ekosystemu IFS.”

„Postrzegamy InfoConsulting jako zaufanego doradcę w obszarze transformacji cyfrowej firm. Bardzo ważne są dla nas długoterminowe relacje. Chcemy współpracować z naszymi klientami przez wiele lat, a w zamian budować realną wartość w ich biznesie poprzez inwestycje w system IFS” – podsumował Jon O’Brien