IFS został uznany za lidera w dziedzinie zarządzania cyklem życia produktu – wynika z badań IDC opublikowanych w raporcie MarketScape[1]. Firmę doceniono za niezawodny ekosystem oraz wsparcie transformacji usług w skali przedsiębiorstwa. Raport IDC ocenia możliwości i strategie biznesowe dostawców Service Lifecycle Management (SLM) w oparciu o kompleksowy model zarządzania m.in oferty, wyceny, baza klientów, strategia rozwoju.
Od przeszło trzydziestu lat, IFS opracowuje oprogramowanie zapewniając rozwiązania ułatwiające firmom dokonywanie cyfrowej transformacji z uwzględnieniem specyfiki ich branży. Najnowszy produktu IFS Cloud jest platformą do całościowego zarządzania procesami. Klienci z branż produkcyjnej, budowlanej, lotniczej czy usługowej współpracując z IFS sprawnie i skutecznie przechodzą na aplikacje mobilne oraz rozwiązania chmurowe.
Produkt wspierający transformację cyfrową
W ocenie dostawców IDC MarketSpape IFS jest rozwiązaniem dla firm szukających partnera, który stworzył wydajny ekosystem i jest w stanie wspierać transformacje usług w skali całego przedsiębiorstwa.
Dzięki dywersyfikacji portfolio klientów oraz niedawnym akwizycjom firma systematycznie poszerza swoją wiedzę branżową i możliwości funkcjonalne produktów. W raporcie czytamy: klienci podkreślają, że IFS dobrze radzi sobie w złożonych środowiskach, zapewniając adaptacyjne produkty wspierające transformację cyfrową w optymalnym tempie.
IFS zawsze dostrzega bardziej zindywidualizowane potrzeby firm. Nasze działanie nie skupia się wyłącznie na podpisaniu kontraktu, to oczywiście ważne, ale tak naprawdę jest jednym z przystanków na mapie naszych aktywności względem klienta. Kluczowa jest satysfakcja i przekonanie klienta, że dokonał dobrego, jakościowego wyboru. Kładziemy nacisk na właściwy dobór specjalistów, którzy będą ekspertami w środowisku funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jesteśmy obecni w newralgicznych dla naszych klientów chwilach, aby wspierać transformację cyfrową biznesu w tempie dopasowanym do ich indywidualnych potrzeb.
Wysoka jakość Moment of Service™ to znak rozpoznawczy naszych klientów
IFS ogłoszono liderem w czterech raportach IDC MarketScape (aplikacje do zarządzania serwisem w terenie dla producentów – lider[2], aplikacje do zarządzania częściami zamiennymi – lider[3], zarządzanie serwisem w terenie dla zakładów z branży Utilities – lider[4], platformy do zarządzania cyklem serwisowym dla producentów – lider[5]), a także wyróżnienie w dziedzinie zarządzania umowami serwisowymi i gwarancjami[6]. Idziemy w górę nie tylko w porównaniu z dużymi liderami w usługach, ale też specjalistami od niszowych obszarów technologii usługowych.
W dzisiejszych czasach niełatwo być producentem. Obecne rynki są pełne produktów naszpikowanych wieloma funkcjami i margines na przebicie konkurencji czy wyróżnienie marki jest często niewielki. Agresywna polityka cenowa i niepewne łańcuchy dostaw sprawiają, że zarabianie na sprzedaży produktów jest trudniejsze niż kiedykolwiek. Producenci coraz częściej uświadamiają sobie, że jedyną metodą jest inwestowanie w działalność usługową, która otwiera drogę do zwiększania marży, większej lojalności obecnych klientów oraz przyciągania nowych. Mówiąc najprościej, usługi nie ograniczają się już do obsługi posprzedażowej, stały się dla firm ważnym wyróżnikiem. Centralnym punktem misji firmy jest umożliwianie naszym klientom zapewniania właściwego Moment of Service™ dla ich odbiorców.
IFS stawia na kompleksowe narzędzia dla przedsiębiorstw, łącząc obsługę danych z systemami klasy ERP i zarządzaniem majątkiem przedsiębiorstwa. Dzięki takiemu podejściu klienci mogą odchodzić od hermetycznych rozwiązań w ramach organizacji.
Wykorzystując IFS Cloud mogą natychmiast połączyć specyfikę ich branży z inteligentnymi, autonomicznymi funkcjonalnościami produktu. Dowiedz się więcej o tym, jak IFS wspomaga firmy świadczące usługi serwisowe: http://www.ifs.com/corp/solutions/service-management/.
IDC MarketScape
Model oceny dostawców IDC MarketScape ma na celu ogólną ocenę konkurencyjności dostawców teleinformatycznych na rynku. Wykorzystuje on szczegółową metodykę punktowania opartą na kryteriach zarówno jakościowych, jak i ilościowych.
W efekcie powstaje grafika przedstawiająca pozycję każdego z dostawców na konkretnym rynku. IDC MarketScape pokazuje jasny model, który umożliwia merytoryczne porównanie oferty usług, możliwości i strategii oraz obecnych a także przyszłych czynników sukcesu rynkowego dostawców teleinformatycznych. Oprócz tego, zapewnia nabywcom technologii pełną ocenę atutów i słabych punków obecnych lub potencjalnych dostawców.
[1] IFS został spozycjonowany w kategorii liderów IDC MarketScape: Worldwide Manufacturing Service Life-Cycle Management Platforms 2022 Vendor Assessment (#US46742721, luty 2022).
[2] IDC MarketScape: Worldwide Manufacturing Field Service Management Applications 2021-2022 Vendor Assessment, doc #US46742521, grudzień 2021
[3] IDC MarketScape: Worldwide Manufacturing Service Parts Management Applications 2021-2022 Vendor Assessment, doc #US46742821, grudzień 2021
[4] IDC MarketScape: Worldwide Field Service Management Solutions for Utilities 2022 Vendor Assessment, doc #US47455521, styczeń 2022
[5] IDC MarketScape: Worldwide Manufacturing Service Life-Cycle Management Platforms 2022 Vendor Assessment, doc #US46742721, luty 2022
[6] IDC MarketScape: Worldwide Manufacturing Warranty and Service Contract Management Applications 2022 Vendor Assessment, doc #US46743021, styczeń 2022
Ostatnie komentarze