Sprzedaż w zgodzie z Dyrektywą Omnibus i Dyrektywą Towarową Dyrektywa Omnibus i Dyrektywa Towarowa...




Informacje podstawowe
Flagowym produktem firmy jest Systell Contact Center. To zaawansowany system do obsługi klienta w formacie omnichannel. Integruje on wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu. Rozwiązanie oferuje szerokie możliwości automatyzacji i projektowania indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkownika procesów (workflow). Systell Contact Center porządkuje komunikację z klientami, agreguje informacje o nich, tworząc ich indywidualne profile, optymalizuje i przyspiesza procesy związane z prowadzeniem spraw klientów. Oprogramowanie integruje się z systemami ERP, DMS, CRM, SFA, SCM, MRP, BPM, FK.
Z rozwiązań i usług producenta obecnie korzysta ponad tysiąc średnich i dużych przedsiębiorstw. Oprócz systemów teleinformatycznych, Systell oferuje także wdrożenie oprogramowania, serwis oraz szkolenia użytkowników.
Produkty i usługi
- System contact center
- Wirtualna centrala
- CRM
- System ticketowy.
Specjalizacje
Artykuły

Sprzedaż w zgodzie z Dyrektywą Omnibus i Dyrektywą Towarową

Perfekcyjna obsługa klienta w systemie ERP
Aż 86% menedżerów z obszaru Customer Experience spodziewa się, że w najbliższych latach o...