Aby zarządzać codzienną działalnością na wielu platformach i aplikacjach potrzebny jest zintegrowany system który jest niezbędny do połączenia systemów ERP, POS, eCommerce, kanałów sprzedaży i innych systemów w celu stworzenia scentralizowanej bazy danych.

Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, co to jest zintegrowany eHandel i dlaczego konieczne jest, aby Twój biznes rozwijał się jak nigdy dotąd.

Czym jest ecommerce?

Zintegrowane rozwiązanie eCommerce pozwala na bezproblemowe wykorzystanie wszystkich danych w sklepie z Twojego systemu ERP i innych systemów, aby wzmocnić Twój  sklep internetowy.

Zasadniczo, łączy ono bezpośrednio system ERP z twoim sklepem eHandlu bez interwencji osób trzecich. Zintegrowane rozwiązanie eCommerce jest częściowo zainstalowane wewnątrz systemu ERP. Jego działanie jest bezproblemowe, w przeciwieństwie do innych złożonych zintegrowanych rozwiązań.

Dlaczego zintegrowany e-Handel jest ważny dla twojego biznesu?

Zintegrowana platforma eCommerce zwiększa efektywność zarządzania i produktywność organizacyjną.

Zintegrowany eHandel pomaga oszczędzać czas, zarządzać ręczną pracą, a praca w back-office’u odbywa się automatycznie, zapewniając tym samym lepszą wydajność. Wszystkie te zadania są wykonywane z łatwością dzięki wykorzystaniu układu zintegrowanych funkcji do obsługi biznesu. Zintegrowany handel elektroniczny umożliwia bezbłędną aktualizację danych przy pomocy szybkich i spójnych aplikacji.

 Zarządzanie zapasami i ich szybka aktualizacja

Nie jest tajemnicą, że internetowa przestrzeń handlowa jest dynamiczna i zbyt konkurencyjna. Każdego dnia sprzedawane są miliony produktów, a miliony transakcji dokonywanych jest z niezliczonych kont. W tych scenariuszach, jeśli Twoje ceny nie są ustalane poprzez badanie cen konkurenta, lub jeśli produkty nie spełniają trendów konsumenckich, to jest to niewątpliwie główny problem.

W związku z tym konieczne są terminowe aktualizacje i kontrola zapasów. Uaktualnione informacje na temat wszystkich działań zapewniają lepszą obsługę klienta. W ten sposób zintegrowane rozwiązanie w zakresie handlu elektronicznego pomaga dostarczać informacji w czasie rzeczywistym, zapobiegając katastrofie cenowej lub produktowej. Na przykład, gdy klient składa zamówienie na front-end, zintegrowany system automatycznie aktualizuje konta i zapasy na zapleczu. Pomaga również w monitorowaniu i prognozowaniu dokładnych zdolności produkcyjnych i braków materiałowych na podstawie danych historycznych. Dwukierunkowa, zintegrowana aplikacja pozwala na dostarczanie wszystkich tych prognoz wraz z liczbami i zachowaniami klientów, co pozwala uniknąć problemów z zaniżaniem lub zawyżaniem cen.

 Dostawa na czas

Spełnienie oczekiwań i wymagań klienta jest zawsze na Twojej liście priorytetów, czyż nie?

Wiele firm boryka się z problemami z opóźnieniami w dostawie, co powoduje problemy z wiarygodnością i utratę bazy klientów. Jeśli nie zwrócimy na to należytej uwagi, niewystarczający czas dostawy może zaszkodzić relacjom z klientami, które mogą okazać się nieodwracalne.

Zintegrowane oprogramowanie eCommerce sprawia, że przepływ zamówień jest płynny, bezproblemowy i bezbłędny. Automatyczna informacja zintegrowanej platformy eCommerce zapewnia natychmiastowy przepływ informacji oraz zorganizowany, produktywny przepływ informacji i dokładnych danych. Zintegrowany system kwotowania jest niezawodny, precyzyjny i natychmiast sugeruje możliwe terminy dostaw poprzez analizę danych z hali produkcyjnej i magazynu. Ponadto, zintegrowana platforma eCommerce zapewnia, że zamówienia nie zostaną pominięte, a dostawy zostaną zrealizowane na czas.

 Lepsza obsługa klienta

W dzisiejszym zdigitalizowanym świecie konkurencji jedno pytanie, które zniechęca każdego kupca, brzmi: jak wyprzedzić konkurencję? Odpowiedź jest prosta. Zadbaj o to, aby Twoi klienci byli zadowoleni! Przede wszystkim, zadowolony klient jest atutem każdej firmy.

Zintegrowany eHandel pomaga utrzymać klientów zadowolonych i na bieżąco otrzymywać informacje o dostępności w czasie rzeczywistym związane z cenami, zapasami, śledzeniem zamówień i wiele więcej.

Ponadto, zintegrowany eCommerce umożliwia prowadzenie zintegrowanego marketingu poprzez takie funkcje jak e-mail, direct, social media, marketing automatyczny, reklamy online i wiele innych. Pomaga Ci to bezpośrednio zaspokoić potrzeby klientów, utrzymać ich lojalność i zwiększyć bazę klientów.

Zarządzanie finansami i rachunkowością

Wiele firm zarządza swoimi finansami i platformą e-commerce w silosach, tworząc w ten sposób głęboką synchronizację informacji pomiędzy tymi dwoma systemami.

Czy nie uważasz, że zarządzanie wszystkimi informacjami finansowymi, których potrzebujesz, z jednej internetowej bazy danych, jest błogosławieństwem? Cóż, zintegrowane rozwiązanie eCommerce robi dokładnie to samo.

Oszczędza czas i zmniejsza ilość błędów poprzez automatyzację przelewów i danych sprzedażowych z front-endowego sklepu do back-endowego systemu finansowego. Pomaga to Twojemu zespołowi finansowemu uzyskać dostęp do potrzebnych danych w dowolnym czasie i miejscu. Pomaga w dostępie do informacji o przychodach ze sprzedaży, prowadzeniu dokładnej sprawozdawczości finansowej, zarządzaniu kontami i listami płac, przygotowywaniu budżetów, a także obsłudze wszystkich transakcji finansowych w czasie rzeczywistym.

 Lepsza efektywność i podejmowanie decyzji

Sprzedawca detaliczny prowadzi zazwyczaj trzy oddzielne bazy danych: dane finansowe, dane o produktach i dane o konsumentach. Chociaż te bazy danych zawierają zupełnie inne informacje, konieczne jest ich wspólne przeanalizowanie przed podjęciem kluczowych decyzji biznesowych.

Jeśli te trzy bazy danych są przechowywane w oddzielnych systemach, trudno jest w pełni wykorzystać dostępne dane w czasie rzeczywistym. Dlatego też zintegrowana platforma handlu elektronicznego umożliwia optymalne wykorzystanie zasobów danych oraz zwiększa wydajność i efektywność.

Na przykład, zintegrowany i zautomatyzowany proces sprzedaży redukuje ilość czasu traconego na czasochłonne zadania. Pozwala to Twojemu zespołowi sprzedaży spędzać więcej czasu tam, gdzie jest to najważniejsze – w interaktywnej sprzedaży! Rozsądnie jest poświęcić czas na pielęgnowanie osobistych relacji z potencjalnymi klientami, a w końcu przekształcić ich w lojalnych klientów.

Dzięki wyżej wymienionym i wielu innym zaletom zintegrowanego eHandlu, możesz być na bieżąco z działaniami biznesowymi, a także poprawić relacje z klientami.