Jak zbudować wyjątkowe doświadczenia we wszystkich kanałach komunikacji?
W nowych realiach niesłabnącej presji konkurencyjnej i zmieniających się przyzwyczajeń zakupowych spowodowanych gospodarczymi następstwami pandemii, wzrasta rola rozwiązań pomagających zapewnić odbiorcom jak najlepsze doświadczenia w relacjach z dostawcami produktów i usług. Spełnianie podstawowych oczekiwań klientów już nie wystarcza, aby móc konkurować na wciąż ewoluującym rynku.
„Jak wynika z raportu E-Commerce w Polsce, który powstał na podstawie badania zrealizowanego przez Gemius Polska na przełomie maja i czerwca 2021 roku, kolejny rok z rzędu odnotowano wzrost kupujących online, którzy obecnie stanowią 77% wszystkich badanych internautów. Już 75% badanych deklaruje, że robi zakupy online za pośrednictwem polskich stron internetowych, z kolei ponad 3 na 10 internautów (32%) korzysta z zagranicznych platform”.
„Według raportu Gemius Polska, wśród czynników motywujących do częstszego robienia zakupów online respondenci wymieniają: lepszą dostępność stron sklepów na urządzeniach mobilnych, bardziej spersonalizowane oferty przygotowane na podstawie historii zakupów oraz lepszą obsługę klienta/więcej opcji obsługi klienta”.
Jedno rozwiązanie – wiele korzyści
Korzystając z kompleksowego systemu wspierającego pracę centrum obsługi można ujednolicić źródła danych o odbiorcach, uzyskać dostęp do historii kontaktów, zamówień i zgłoszeń, zapewnić wyjątkowe wrażenia we wszystkich kanałach styku z marką, zautomatyzować codzienne czynności i zwiększyć wartość całej relacji z klientem.
Unifikacja źródeł danych o klientach zmniejszy nakład ręcznej pracy i da pracownikom więcej czasu na skupienie się na rozmowach stanowiących wartość dodaną podczas budowania długotrwałego partnerstwa. Co więcej, posiadając informacje o wszystkich zawartych transakcjach oraz korzystając z technologii automatyzujących kategoryzację zgłoszeń, pracownicy centrum obsługi mogą rozwiązać problem już przy pierwszym kontakcie.
Co zyskują organizacje, które postanowią zdigitalizować obsługę klienta? Połączenie danych pochodzących z różnych kanałów w ramach jednego zunifikowanego systemu zapewni spójną obsługę zgłoszeń, zwiększy zaangażowanie pracowników i poprawi wydajność usług. Kolejną korzyścią jest możliwość rozpatrywania zapytań na każdym urządzeniu, w dowolnym czasie i miejscu, wspierając użytkowników w każdych warunkach i pozwalając im sprostać oczekiwaniom odbiorców w dynamicznie zmieniających się realiach biznesowych.
Porozmawiamy o cyfryzacji obsługi klienta w Twojej firmie.
Ostatnie komentarze