Odkryj możliwości Dynamics 365 Sales

Celem każdego przedsiębiorstwa jest pozyskanie stałego klienta. Dobrze wiedzą o tym handlowcy, którzy codziennie starają się zyskać zaufanie potencjalnego kontrahenta, mającego przynieść firmie realne zyski. Jednak, aby mogło się tak stać, potrzebują narzędzia, które pomoże im w odpowiednim zarządzaniu relacjami z klientami. Rozwiązaniem wspierającympracę handlowców jest system CRM od Microsoft. Odkryj możliwości, jakie zapewnia Dynamics 365 Sales.

Komunikacja i Dynamics 365 Sales

Jedną z istotnych kwestii w branży sprzedaży jest przekazywanie informacji. Jeżeli komunikacja w firmie kuleje, to proces sprzedaży staje się nieefektywny. Przekazywanie informacji w firmie można porównać do sztafety biegowej – od tego, w jakim tempie i jak dokładnie zawodnicy przekażą sobie pałeczkę, zależy wynik wyścigu. Podobnie dzieje się z dostarczeniem wiadomości w przedsiębiorstwach. Firmy nieposiadające systemu CRM często doświadczają trudności z odpowiednim przekazywaniem danych o klientach. Powoduje to problemy w związku z posiadaniem błędnych bądź niepełnych informacji o kliencie. Organizacja w oczach kontrahenta traci na wiarygodności i nie wzbudza chęci współpracy. W takiej sytuacji do mety nadal jest daleko, a zdecydowanie bliżej może mieć już Twoja konkurencja. Jak zatem można wesprzeć zespół handlowców w codziennej pracy? Rozwiązanie Dynamics 365 Sales umożliwia sprzedawcom budowanie silnych relacji z klientami, podejmowanie działań w oparciu o wgląd w kluczowe statystyki i szybsze zamykanie transakcji. Handlowcy posiadają w jednym miejscu wszystkie informacje, dotyczące konkretnego klienta.  Jednak system CRM Dynamics 365 Sales, to nie tylko dane, ale również wiele różnych funkcjonalności, które ułatwiają pracę z klientem. Poznaj te, które są najbardziej cenione przez zespoły sprzedażowe.

10 ulubionych funkcji handlowców w Dynamics 365 Sales

Śledzenie maili

Integracja rozwiązania Dynamics 365 Sales z pocztą Outlook zapewni Ci możliwość wysyłania wiadomości do klientów z poziomu systemu CRM. Wszystkie wiadomości zapiszą się na karcie klienta. W sytuacji, gdy przez przypadek usuniesz wiadomości bądź nie będziesz mógł dostać się do swojej skrzynki mailowej, korespondencję znajdziesz w Dynamics 365 Sales. Natomiast pracując w aplikacji Outlook, dzięki połączeniu dwóch rozwiązań masz dostęp do pełnych informacji o kliencie bądź szansie sprzedaży.

Baza produktów

W Dynamics 365 Sales możesz tworzyć katalogi produktów wraz z informacją o ich cenach. Jest to bardzo użyteczna opcja przy przygotowywaniu oferty dla klienta. Nie będziesz musiał za każdym razem ręcznie wprowadzać produktu do systemu. Zastosowanie funkcji zdecydowanie usprawni Twoją pracę i innych osób z Twojego działu, ponieważ katalog produktów możesz udostępnić pozostałym kolegom z organizacji.

Pulpity nawigacyjne

Pulpity nawigacyjne zapewnią Ci wgląd w dane sprzedażowe, ale również wydajność zespołu. Jeżeli pełnisz funkcję kierownika działu sprzedaży, będziesz mógł skontrolować pracę osób z Twojego zespołu. Możesz sprawdzić nad czym obecnie pracuje konkretny pracownik, ile szans sprzedaży zostało wykorzystanych, a ile utraconych, a także co było tego powodem. Zweryfikujesz również, jaki jest szacowany i rzeczywisty przychód na miesiąc. Wszystkie dane prezentowane są za pomocą czytelnych wykresów, co zdecydowanie ułatwi Ci ich przeglądanie i szczegółową analizę.

Konfiguracja widoków według swoich preferencji

Korzystając z rozwiązania Dynamics 365 Sales możesz tworzyć swoje widoki w systemie i wyświetlać tylko te dane, których aktualnie potrzebujesz. Możesz przeglądać na przykład dane, dotyczące otwartych szans sprzedaży. Zastosowanie funkcji umożliwi kontrolowanie nadmiaru zbędnych informacji. Wybrane dane możesz eksportować z systemu CRM do programu Excel i dalej pracować oraz udostępnić je osobom z organizacji.

Dodawanie dokumentów

W Dynamics 365 Sales możesz przechowywać wszystkie dokumenty, dotyczące współpracy z danym kontrahentem na dedykowanej tablicy klienta. Mogą być to notatki przygotowane w Wordzie, prezentacje wykonane w PowerPoint, pliki Excel, jak również różne ulotki, grafiki itp. Posiadanie wszystkich materiałów w jednym miejscu zdecydowanie ułatwi Ci pracę i zapewni łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji.

Tworzenie notatek

Na osi czasu działań, dotyczących konkretnego klienta w Dynamics 365 Sales masz możliwość tworzenia notatek. Możesz zapisywać informacje odnośnie spotkania biznesowego, które się odbyło czy rozmowy telefonicznej. Rozwiązanie umożliwia Ci zbieranie wszystkich informacji w jednym miejscu, dzięki czemu masz pewność, że nic nie zginie. Stworzone notatki możesz udostępnić pozostałym członkom zespołu.

Główna wyszukiwarka

W systemie CRM Dynamics 365 Sales możesz korzystać z wyszukiwarki, którą większość handlowców porównuje do wyszukiwarki Google. Zakres wyszukiwania jest bardzo szeroki, jednak ostatecznie zawęża się do szukania najważniejszych informacji na podstawie danej frazy np. po numerze telefonu.  Jest to jedna z najbardziej docenianych funkcji Dynamics 365 Sales przez handlowców, ponieważ pozwala w bardzo szybki sposób dotrzeć do potrzebnych informacji.

Opcja filtrowania szans sprzedaży

Dynamics 365 Sales to narzędzie, które wesprze Cię w budowaniu lejka sprzedażowego. Dzięki zastosowaniu opcji filtrowania szans sprzedaży będziesz mógł sprawdzać, na jakim etapie lejka sprzedażowego znajdują się Twoi potencjalni klienci. Pozwoli Ci to być na bieżąco z prowadzonymi czynnościami. Zyskasz wiedzę, jakie tematy posiadasz do zrealizowania oraz jakie działania powinieneś podjąć, aby zwiększyć szansę na sprzedaż. Natomiast kierownik sprzedaży będzie posiadał pełny wgląd w dane, dotyczące wszystkich działań prowadzonych przez swój zespół.

Szybkie tworzenie zadań na osi czasu

W Dynamics 365 Sales masz możliwość tworzenia listy zadań do wykonania dla siebie, jak również dla pozostałych członków zespołu. Dzięki zastosowaniu tej opcji każdy z zespołu wie, co dokładnie należy do jego obowiązków w danym dniu. Listę zadań, dotyczących konkretnego klienta możesz przypiąć do jego tablicy w systemie CRM. Dodatkowo masz możliwość połączenia Dynamics 365 Sales z aplikacją ToDo, co pozwoli na otrzymywanie powiadomień o zbliżającym się terminie wykonania zadania.

Integracja z LinkedIn Sales Navigator oraz Microsoft Teams

Dynamics 365 Sales jest natywnie połączony z LinkedIn Sales Navigator. Dzięki czemu możesz docierać do osób decyzyjnych w wybranych przedsiębiorstwach i wysyłać do nich spersonalizowane wiadomości. Zastosowanie tej opcji zdecydowanie ułatwi Ci pozyskanie nowych klientów. Za pomocą portalu możesz również rozwijać relacje ze swoimi stałymi klientami, np. poprzez reagowanie na najnowsze publikacje.

W przypadku integracji z Microsoft Teams zyskujesz dostęp do narzędzia, w którym możesz organizować spotkania biznesowe z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki swobodnemu przepływowi informacji pomiędzy dwoma aplikacjami, możesz współpracować nad konkretnymi zadaniami z wybranymi osobami. Masz możliwość tworzenia notatek podczas prowadzenia spotkania w Teams, które automatycznie zapiszą się na karcie wybranego klienta w Dynamics 365 Sales.

Dlaczego warto wybrać Dynamics 365 Sales?

Z systemu CRM od Microsoft mogą korzystać przedsiębiorstwa różnej wielkości. Sprawdzi się zarówno w małych, jak i dużych firmach. Jeżeli więc potrzebujesz rozwiązania, które wesprze pracę całego działu sprzedaży, to warto skorzystać z bezpłatnej konsultacji i poznać system od środka. Zaprezentujemy Ci narzędzie, które może przyczynić się do budowania lepszej pozycji Twojego przedsiębiorstwa na rynku, ale przede wszystkim pomoże w zdobyciu większej ilości zadowolonych klientów. Zapraszamy do kontaktu!