W najnowszym odcinku naszego podcastu gościmy Agnieszkę Brzezińską, CEO firmy MS POS Polska, ekspertkę w dziedzinie zarządzania, sprzedaży i wdrożeń systemów klasy ERP. Agnieszka, z bogatym doświadczeniem w branżach usługowej i produkcyjnej, dzieli się z nami swoją holistyczną wiedzą na temat najważniejszych aspektów prowadzenia przedsiębiorstwa.
Podczas naszej rozmowy, Agnieszka opowiada, kiedy warto zacząć myśleć o helpdesku – czy na etapie podpisania umowy, czy może po wdrożeniu systemu? Jakie są kluczowe elementy, na które należy zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy na usługę helpdesku? Czy MS POS Polska obsługuje tylko klientów, którzy już wdrożyli ich systemy, czy też współpracują z firmami po innych partnerach i wdrożeniach?
Zastanawiasz się, jakie wymagania mają różne branże wobec obsługi helpdesku? Agnieszka wyjaśni, jak MS POS Polska dostosowuje swoje usługi do indywidualnych potrzeb klientów i jakie są ich najczęstsze problemy.
Zdobyliśmy również odpowiedź na pytanie dot. kwalifikacji, jakie powinien mieć idealny kandydat do zespołu helpdesk, czy musi to być osoba z kilkuletnim doświadczeniem, czy może „Junior”, który zostanie wszystkiego nauczony – Agnieszka dzieli się swoimi spostrzeżeniami od A do Z.
Ostatecznie, dowiedzieliśmy się, czy w dziale helpdesk również zdarzają się wyjątkowe sytuacje i jakie są tymi najbardziej zapamiętanymi przez Agnieszkę.
Nieważne, czy jesteś już zaznajomiony z systemami ERP, czy dopiero zastanawiasz się nad ich wdrożeniem – wiedza i doświadczenie Agnieszki w tej dziedzinie sprawią, że ten odcinek będzie pełen praktycznych porad i wskazówek, które z pewnością Ci się przydadzą!
Zapraszamy do odsłuchania i czerpania z bogatej wiedzy, którą specjalnie dla Was przygotowaliśmy!
Ostatnie komentarze