Już 10 czerwca 2020 zapraszamy Państwa na bezpłatne webinarium, które w całości poświęcone będzie tematyce nowych regulacji wprowadzonych w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej COVID-19, w kontekście obsługi ich w systemach informatycznych Humansoft (HermesSQL, Corax, MiniCorax).

W trakcie webinarium przedstawimy m.in.:

  • Obsługę zmiany w zakresie badań lekarskich
  • Zmiany w orzecznictwie o niepełnosprawności
  • Rejestrację kwarantanny
  • Obsługę przestoju ekonomicznego
  • Obniżenie wymiaru etatu

 

Webinarium prowadzi

Izabella Ziętek – Starszy specjalista ds. Sprzedaży i Wdrożeń w firmie Humansoft, z którą związana jest od 2012 roku. Specjalizuje się we wdrożeniach modułów finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych, handlowo-magazynowych oraz produkcyjnych. Ukończyła kursy asystenta księgowego oraz obsługi kadrowo-płacowej organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Radomiu. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty dla klientów i sieci handlowej Humansoft związane z tematyką kadrowo-płacową i finansowo-księgową.

Termin webinarium

10.06.2020 roku (środa), godz. 10.00-10.45

Udział w webinarium jest bezpłatny!

Link do rejestracji – https://humansoft.pl/tarcza-antykryzysowa-webinarium/