Grupa Symfonia sięga po nowy sektor w Polsce, uruchamiając Platformę B2B do obsługi sieci sprzedaży.
  • Rynek B2B e-commerce o wartości 124 mld zł rosnący w tempie 9,7% (CAGR) jest kolejnym kierunkiem ekspansji Grupy. Rozwój w tym obszarze zapewni firmie uruchomiona właśnie Platforma B2B.
  • Rozwiązanie jest modułowym uzupełnieniem oferty Symfonii kierowanym do obsługi procesów sprzedażowych producentów, hurtowników i dystrybutorów.

Grupa Symfonia realizuje strategię rozwoju na kolejnym rynku – B2B e-commerce. Prognoza wartości dla tego rynku na 2028 r. kształtuje się na poziomie 190 mld zł. Symfonia, wspierająca od wielu lat sektor handlu, umocniła w nim swoją pozycję i wykorzystała koniunkturę do poszerzenia oferty w kolejnym obszarze – obsługi sieci sprzedaży.

Symfonia z rozwiązaniem dla sektora B2B

Na rynku konsumenckim transakcje online są już na tyle powszechne, że w oczywisty sposób przekładają się na oczekiwania firm wobec swoich biznesowych partnerów. Stąd nasza decyzja o uruchomieniu Platformy B2B, która jest jednocześnie dla nas strategicznym uzupełnieniem oferty w segmencie handlowo-usługowym – mówi Piotr Ciski, CEO Grupy Symfonia.

Chmura obsłuży procesy sprzedażowe

Symfonia wychodzi na rynek B2B e-commerce z rozwiązaniem uzupełniającym oraz wspierającym obszary najbardziej pożądanych kompetencji: analitycznych i cyfrowych oraz tzw. miękkich z umiejętnością adaptacji do zmian. Chmurowe rozwiązanie obsługuje wszystkie procesy sprzedażowe od zapytania, przez oferty, do zamówień i rozliczeń uwzględniając wielokanałową charakterystykę sprzedaży B2B (w tym mobile), wspierając strategię omnichannel. Automatyzuje także sprzedaż, umożliwiając samoobsługę klientów i personalizację cenników oraz negocjacje. Za budowę Platformy B2B dla Symfonii odpowiada CStore S.A.