Na początku marca 2022 roku Symfonia rozpoczęła transformację swoich kanałów sprzedaży z wykorzystaniem technologii Salesforce. Celem projektu jest zapewnienie innowacyjnego wsparcia technologicznego wszystkim kanałom sprzedaży produktów i usług oraz budowa kompleksowego rozwiązania CRM (Customer Relationship Management), wspierającego wszystkie linie biznesowe oprogramowania Symfonii.
Chcemy być liderem polskiego rynku oprogramowania biznesowego dla sektora MŚP. Dziś jako Grupa Symfonia obsługujemy ponad 50 000 klientów. Wśród użytkowników naszych programów są zarówno bardzo złożone organizacje, jak i małe i mikroprzedsiębiorstwa czy biura rachunkowe. Pracujemy dla firm z różnych branż, m.in. handlowej, budowlanej, motoryzacyjnej, spożywczej, przemysłowej. W ofercie mamy kilkanaście systemów w wielu konfiguracjach, dostarczanych zarówno bezpośrednio jak i przez resellerów. Są to systemy chmurowe i desktopowe. Takie zróżnicowanie oznacza bardzo różne potrzeby użytkowników. By realizować nasze ambicje oraz szybko i skutecznie odpowiedzieć na oczekiwania klientów, potrzebujemy najlepszego rozwiązania na rynku, a takim w naszej opinii jest technologia Salesforce
Jako partnera wdrożeniowego Symfonia wybrała Cloudity – międzynarodową firmę specjalizującą się w doradztwie biznesowym i wdrożeniach nowoczesnych technologii. Cloudity jest globalnym partnerem konsultingowym Salesforce.
Rozwiązania będące przedmiotem wdrożenia koncentrować się będą przede wszystkim na obszarze eCommerce, CRM oraz Marketing Automation.
* Cloudity od 2014 roku świadczy usługi doradcze i wdrożeniowe związane z technologią i ekosystemem Salesforce. Celem Cloudity jest zwiększanie dojrzałości cyfrowej i umożliwianie firmom dostarczania lepszych doświadczeń swoim klientom. W ciągu ośmiu lat działalności firma zrealizowała ponad 600 projektów wdrożeniowych w 30 krajach. Zespół Cloudity to ponad 180 konsultantów, programistów i architektów rozwiązań Salesforce pracujących w biurach w Warszawie, Sztokholmie i Berlinie.
* Salesforce jest światowym liderem rynku oprogramowania CRM, służącego do zarządzania relacjami z klientami. Firma oferuje rozwiązania w modelu cloud computing dla przedsiębiorstw z dowolnej branży i dowolnej wielkości. W portfolio Salesforce znajdują się aplikacje do zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, automatyzacją marketingu, eCommerce i analityką danych, a także integracją z innymi systemami. Produkty Salesforce tworzą spójny ekosystem, dzięki któremu firmy uzyskują widok 360-stopni na swoich klientów.
Ostatnie komentarze