Infor ogłosił wprowadzenie nowego rozwiązania RPA (Robotic Process Automation) zbudowanego w oparciu o Amazon Web Services w ramach nowego Infor Enterprise Automation (IEA). 

IEA zapewnia klientom platformę, która już zapewnia automatyzację po wyjęciu z „pudełka”. Łączy ona ze sobą Infor CloudSuites i inne aplikacje. Łączy te integracje z platformą sztucznej inteligencji (AI) oraz uczenia maszynowego (ML) Infor Coleman i własnymi możliwościami RPA.

Przyspieszenie i optymalizacja procesów dzięki gotowym integracjom w platformie Infor

Dzięki gotowym integracjom umożliwia klientom szybkie opracowywanie przepływów pracy spełniających ich wymagania. Zapowiedź ta nadaje platformie Infor kolejne oblicze, wprowadzając do niej nowy komponent. Dzięki gotowym integracjom, wykorzystującym wieloletnie doświadczenie w łączeniu różnych aplikacji. Oznacza to, że dla firm wykorzystujących Infor jako swoje rozwiązanie ERP, nie tylko istnieją już komponenty do łączenia się z innymi systemami, ale mogą one również szybko tworzyć nowe przepływy pracy łączące ich architekturę oprogramowania.

Klienci nie będą już musieli szukać rozwiązań innych firm, aby zapewnić hiperautomatyzację. MidWest Wheel Companies, dystrybutor części do samochodów ciężarowych w regionie MidWest, który wcześnie wdrożył IEA, odnotował znaczące korzyści. Korzystając z tego rozwiązania, MWC może teraz przetworzyć 500 podpisanych dokumentów papierowych w ciągu pięciu minut. Przyspieszyło to obsługę klienta o 95%. Na uwagę zasługuje również fakt, że wartość zrealizowana została w czasie krótszym niż 7 dni.

Infor Enterprise Automation pozwolił nam przenieść cały nasz system dowodów dostawy do jednego repozytorium online, dzięki czemu nasz zespół obsługi klienta może szybko odpowiedzieć na zapytanie klienta. Dzięki poprawie produktywności o 95%, nasi pracownicy mogą skupić się na obsłudze klientów, zamiast szukać informacji w skrzynkach lub innych aplikacjach. Boty RPA przetwarzają nasze papierowe bilety odbioru, a interfejsy API Gateway przetwarzają nasze elektroniczne bilety dostawy ciężarówek z aplikacji innej firmy, a wszystko to bez interwencji człowieka.

Steve McEnany

Starszy wiceprezes, Midwest Wheel Companies

Infor RPA, ostatni element trójcy IEA

IEA składa się z trzech komponentów. Infor RPA, Infor AI i Infor IPaaS. W połączeniu tworzą one potężne rozwiązanie, które zapewni odpowiednio automatyzację front-endu, automatyzację decyzji i automatyzację back-endu.

Massimo Capoccia, dyrektor ds. innowacji w Infor, powiedział: „Mamy zróżnicowane rozwiązanie, ponieważ zaczęliśmy od bardziej złożonej automatyzacji zaplecza. Dzięki RPA zapewniamy teraz automatyzację front-endu, co pozwala nam dostarczyć kompletny pakiet do automatyzacji przedsiębiorstw. Daje nam to przewagę nad niezależnymi dostawcami”.

Ta przewaga nie polega tylko na trzech komponentach, ale na tym, co Infor może już dostarczyć. Nie chodzi tu o trzy oddzielne rozwiązania. Chodzi o już zazębiające się rozwiązanie z już zbudowanymi przepływami pracy procesów biznesowych, które są już sprawdzone.

Infor AI został uruchomiony jako Infor Coleman w 2019 roku. Od tego czasu rozwinęła się z zaawansowanej analityki predykcyjnej do analityki preskryptywnej. A także interfejs języka naturalnego obsługujący chatboty i inne możliwości. Jego przypadki użycia obejmują optymalizację zapasów, najlepsze działania, przewidywanie potencjalnych problemów i nie tylko.

Rozwiązanie Infor IPaaS zawiera już ponad 2000 gotowych rozwiązań BPM. Wykorzystują one interfejsy API do łączenia i organizowania prostych i złożonych funkcji. Osiąga to dzięki wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa przy użyciu standardów takich jak Oauth2. Platforma łączy aplikacje CloudSuite, inne aplikacje chmurowe i rozwiązania lokalne. Umożliwiając organizacjom łączenie systemów wewnętrznie i w całym ekosystemie.

Trzeci element, Infor RPA, wykorzystuje boty do automatyzacji pracochłonnych procesów opartych na regułach. Wśród zadań, które jest już w stanie obsługiwać, znajdują się automatyczne wprowadzanie danych, przetwarzanie faktur, kontrole zgodności, przetwarzanie zamówień, wdrażanie klientów i digitalizacja dokumentów.

Rick Rider, starszy wiceprezes Infor ds. zarządzania produktami, powiedział: „Dzięki Infor Enterprise Automation dostarczamy wszystkie wymagane elementy technologii w zróżnicowany sposób, który łączy wszystkie poziomy automatyzacji, niezależnie od aplikacji w złożonym ekosystemie. Chcemy zapewnić klientom możliwość wspierania kreatywnej kultury ciągłego zwiększania swoich możliwości bez konieczności wprowadzania nowych umów, nowych technologii lub różnych platform, co ostatecznie powoduje ogromne koszty ogólne związane z realizacją pojedynczego pomysłu”.

„Ostatecznie pomagamy klientom zacierać granice między RPA, inteligencją procesową, automatyzacją przepływu pracy i połączonymi spostrzeżeniami opartymi na uczeniu maszynowym. Naszym celem jest zapewnienie klientom platformy, która może pomóc im, niezależnie od ich sytuacji, kontynuować podróż w kierunku automatyzacji bez konieczności bycia hardkorowymi programistami lub ekspertami w dziedzinie automatyzacji – lub posiadania wielu warunków wstępnych lub kosztów, aby nawet rozpocząć realizację pomysłu”.

 

Mamy zróżnicowane rozwiązanie, ponieważ zaczęliśmy od bardziej złożonej automatyzacji zaplecza. Dzięki RPA zapewniamy teraz automatyzację front-endu, co pozwala nam dostarczyć kompletny pakiet do automatyzacji przedsiębiorstw. Daje nam to przewagę nad niezależnymi dostawcami.

 

Massimo Capoccia

Dyrektor ds. innowacji , Infor

Ta przewaga nie polega tylko na trzech komponentach, ale na tym, co Infor może już dostarczyć. Nie chodzi tu o trzy oddzielne rozwiązania. Chodzi o już zazębiające się rozwiązanie z już zbudowanymi przepływami pracy procesów biznesowych, które są już sprawdzone.

Infor AI został uruchomiony jako Infor Coleman w 2019 roku. Od tego czasu rozwinęła się z zaawansowanej analityki predykcyjnej do analityki preskryptywnej. A także interfejs języka naturalnego obsługujący chatboty i inne możliwości. Jego przypadki użycia obejmują optymalizację zapasów, najlepsze działania, przewidywanie potencjalnych problemów i nie tylko.

Rozwiązanie Infor IPaaS zawiera już ponad 2000 gotowych rozwiązań BPM. Wykorzystują one interfejsy API do łączenia i organizowania prostych i złożonych funkcji. Osiąga to dzięki wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa przy użyciu standardów takich jak Oauth2. Platforma łączy aplikacje CloudSuite, inne aplikacje chmurowe i rozwiązania lokalne. Umożliwiając organizacjom łączenie systemów wewnętrznie i w całym ekosystemie.

Trzeci element, Infor RPA, wykorzystuje boty do automatyzacji pracochłonnych procesów opartych na regułach. Wśród zadań, które jest już w stanie obsługiwać, znajdują się automatyczne wprowadzanie danych, przetwarzanie faktur, kontrole zgodności, przetwarzanie zamówień, wdrażanie klientów i digitalizacja dokumentów.

Rick Rider, starszy wiceprezes Infor ds. zarządzania produktami, powiedział: „Dzięki Infor Enterprise Automation dostarczamy wszystkie wymagane elementy technologii w zróżnicowany sposób, który łączy wszystkie poziomy automatyzacji, niezależnie od aplikacji w złożonym ekosystemie. Chcemy zapewnić klientom możliwość wspierania kreatywnej kultury ciągłego zwiększania swoich możliwości bez konieczności wprowadzania nowych umów, nowych technologii lub różnych platform, co ostatecznie powoduje ogromne koszty ogólne związane z realizacją pojedynczego pomysłu”.

„Ostatecznie pomagamy klientom zacierać granice między RPA, inteligencją procesową, automatyzacją przepływu pracy i połączonymi spostrzeżeniami opartymi na uczeniu maszynowym. Naszym celem jest zapewnienie klientom platformy, która może pomóc im, niezależnie od ich sytuacji, kontynuować podróż w kierunku automatyzacji bez konieczności bycia hardkorowymi programistami lub ekspertami w dziedzinie automatyzacji – lub posiadania wielu warunków wstępnych lub kosztów, aby nawet rozpocząć realizację pomysłu”.