Lista narzędzi niezbędnych do prowadzenia biznesu stale się wydłuża. Dziś zapoznamy się bliżej z systemem, który ułatwia proces sprzedaży i działania organizacji, ale z uwagą na zarządzanie potrzebami klientów i relacje biznesowe.
Jest to narzędzie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. Bezduszny biznes i skupienie tylko na zysku? Te metody już dawno odeszły do lamusa, bo są po prostu nieskuteczne. Długotrwałe utrzymywanie relacji i zaspokajanie potrzeb, z jednoczesnym zachowaniem biznesowych założeń, są optymalną polityką działania firmy.
Krótko mówiąc: czynnik ludzki. Bez niego ciężko osiągnąć sukces. Podobnie jak bez rozwiązań technologicznych, dlatego system CRM staje się dziś naszym tematem dnia.
Nad zasadnością wdrożania systemu CRM nie ma się co rozwodzić. Zmieniają się czasy i chcemy za nimi nadążyć – to wystarczy, żeby zainteresować się tym, co technologia ma do zaoferowania naszej firmie.
Następnie trzeba się rozejrzeć i spojrzeć na konkurencję, która prężnie się rozwija. I dobrze! Bo to motywuje do pracy. Wracamy jednak do naszego ogródka. Czy w relacjach z klientami zawsze wszystko jest dopięte na ostatni guzik? Terminy, notatki, uwagi, nawiązywanie nowej współpracy, ogarnianie zamówień i utrzymywanie stałej, dobrej relacji. Jest nad czym panować. No dobrze, mamy już powody, aby wdrożyć system i odpowiedni kierunek – CRM. Jak wybrać ten odpowiedni?
Udany duet: Microsoft i CRM
Jeśli korzystasz z narzędzi oferowanych przez Microsoft, możesz ułatwiać sobie życie z każdym następnym. Wśród dostępnych rozwiązań znajdziesz także Microsoft Dynamics 365 Sales. To właśnie system CRM stworzony w formie usługi chmurowej, dostępny w ramach subskrypcji.
Cały system Dynamics 365 agreguje dane, porządkuje je i jest realną pomocą w prowadzeniu firmy. Na podstawie tych danych system CRM „zadba” dla nas o wszystko, co niezbędne do budowania więzi z klientami. To wygodne i bezpieczne.
Płynne uzupełnianie wszystkich brakujących elementów jest możliwe dzięki zintegrowanemu systemowi, bez szkód dla procesów biznesowych i pracowniczych. Zabezpieczona i uzupełniona ze szczegółami baza danych daje nieograniczane możliwości. Bez problemu znajdziesz konkretne elementy zawartych umów czy odpowiedni kontakt. Zdefiniujesz własny proces sprzedażowy na podstawie wybranych elementów. CRM umożliwia również dbanie o katalogi produktów i wyceny. Te zaś pozwalają przewidywać ścieżki i wyniki sprzedażowe.
System Dynamics 365 Sales, jako członek rodziny Microsoft, może z łatwością być połączony z innymi narzędziami takimi jak np. system ERP Dynamics 365 Business Central, Power Apps, czy Power Automate. Synchronizacja wszystkich danych między wskazanymi systemami daje nam do dyspozycji „centrum dowodzenia” wszystkim, czego aktualnie potrzebujemy do pracy z lub dla klientów.
Podobnie jak inne rozwiązania od Microsoft, również Dynamics 365 Sales jest dostępne w formie aplikacji mobilnej. Błyskawiczne reakcje i zarządzanie globalnymi procesami z poziomu smartphona to idealne rozwiązanie dla tych, którzy dobrze czują się w hybrydowym stylu pracy.
To wszystko jest możliwe dzięki usługom chmurowym, tak charakterystycznym dla rozwiązań tworzonych przez Microsoft. Integracja danych, intuicyjna obsługa i łatwe „przechodzenie” między wykorzystywanymi programami sprawiają, że możemy efektywnie pracować w każdej sytuacji i z każdego miejsca na ziemi, z dostępem do Internetu.
Codzienne obowiązki nie muszą być ciężarem. Dostępna technologia wspiera działy sprzedaży i marketingu na różne sposoby, a CRM jest jednym z nich. Można przekonać się o tym bezpłatnie, korzystając z okresu testowego trwającego 30 dni. Skontaktuj się z TechData, aby aktywować w prosty sposób takiego triala. Niech ten miesiąc obfituje w same pozytywne zaskoczenia rozbudowaną funkcjonalnością Dynamics 365 Sales. Czas wynieść klientów pod niebo. Do chmury!
Jesteś zainteresowany rozwiązaniami dla Twojej firmy?
Skontaktuj się z przedstawicielem Tech-Data
Dorota Wróblewska (Kowalska)
Cloud Product Manager
Mobile: +48 609 096 653
Ostatnie komentarze