CRM oferowany przez Microsoft Dynamics 365 Business Central został przez nas rozszerzony o dodatkowe rozwiązania, które pozwalają znacząco podnieść jakość obsługi klienta. Docenią to nie tylko klienci, ale i pracownicy.

Automatyczne wiadomości sms czy mailing poprawi kontakt z klientem. Możesz tworzyć dedykowane kampanie (np. przypomnienie o wymianie opon na letnie, informowanie wszystkich klientów posiadających samochody z klimatyzacją o promocji na letni przegląd klimatyzacji itd.). Ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia. Dzięki temu, że do danego klienta możesz przypisać wiele kategorii, system umożliwia stworzenie wielu list wysyłkowych według nich. Automatyczne przypominanie o wizytach – nic prostszego, system zrobi to za Ciebie. Co więcej, Twoje wiadomości mogą być personalizowane. Personalizacja sprawi, że mimo wysyłki do większej grupy każdy z odbiorców wiadomości zostanie np. przywitany po imieniu, a treść będzie również dostosowana do płci adresata.

Te rozwiązania sprawiają, że jesteś zawsze w kontakcie z klientem. Pomyśl, jak takie kampanie czy rozwiązanie poprawią wizerunek Twojej firmy.

Oczywiście, jeśli chcesz prowadzić zintensyfikowaną komunikację z klientem musisz zadbać o bezpieczeństwo jego danych osobowych. I pamiętać o RODO! Z pomocą znowu przychodzi nasze rozwiązanie, które jest w pełni spełnia normy ustawy o ochronie danych osobowych i wspiera zarządzanie nimi.