Alior Bank nawiązał współpracę z Symfonią, jednym z największych dostawców oprogramowania dla biznesu. Teraz przedsiębiorcy, którzy korzystają z usług Alior Banku i wykorzystują oprogramowanie Symfonii (finansowo-księgowe lub z linii ERP) mogą zautomatyzować obsługę operacji bankowych.

 

Dzięki współpracy z Symfonią zapewniamy przedsiębiorcom jeszcze większy komfort pracy. Integracja firmowego rachunku bankowego z systemem ERP Symfonii to kolejne rozwiązanie, które ułatwia naszym klientom obsługę finansów i tym samym codzienne prowadzenie biznesu. Dla osób realizujących operacje bankowe w firmie to duża oszczędność czasu wykorzystywanego do tej pory na powtarzanie tych samych czynności w programie księgowym oraz w aplikacji bankowej. To również znaczące zmniejszenie ryzyka popełnienia błędu, ponieważ te same dane automatycznie znajdą się w każdym z systemów 

mówi Dariusz Szwed, Wiceprezes Zarządu Alior Banku odpowiedzialny za produkty i sprzedaż
w zakresie klienta indywidualnego i biznesowego.

 

W przypadku Symfonii integracja z usługą BankConnect Alior Banku jest dostępna dla przedsiębiorców korzystających z programów Symfonii do obsługi finansowo-księgowej firmy, tj. systemu Symfonia ERP (moduł Finanse i Księgowość) oraz aplikacji Symfonia Finanse
i Księgowość.

 

Automatyzacja wymiany informacji to przede wszystkim jeszcze większa wygoda i szybkość wykonywania operacji bankowych, takich jak np. generowanie przelewów i import wyciągów bankowych. To także większe bezpieczeństwo dzięki wyeliminowaniu tzw. plików pośrednich, które w całym procesie wymiany informacji między bankiem a przedsiębiorstwem mogą być słabym punktem

wyjaśnia Piotr Ciski, prezes zarządu firmy Symfonia, jednego
z największych producentów oprogramowania dla biznesu w Polsce.

 

Usługa BankConnect Alior Banku umożliwia integrację online systemów finansowo-księgowych firmy z bankowością internetową BusinessPro w czasie rzeczywistym. Skierowana jest w szczególności do firm, które przetwarzają dużą liczbę transakcji i oczekują pełnej automatyzacji procesu oraz bieżących informacji finansowych. BankConnect łączy systemy planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) oraz finansowo-księgowe (FK)
z bankowością internetową BusinessPro. Takie rozwiązanie zwiększa wydajność procesów księgowych i ogranicza ryzyko błędów. Dzięki procesowi uwierzytelniania opartemu na infrastrukturze klucza publicznego zapewnia również wysoki poziom poufności
i wiarygodności przesyłanych informacji.

 

Szczegółowe informacje o usłudze BankConnect wraz z tabelą opłat i prowizji dla klientów biznesowych są dostępne w centrach bankowości korporacyjnej oraz na www.aliorbank.pl.